abonnement Unibet Coolblue
pi_109079783
Klinkt als een nieuwe feature! Ik geloof niet dat daar al mods voor zijn.

Oh wacht, dertigduizend :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:43:03 #27
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109079894
Bestaat al, volgens mij kun je met worldguard gebieden beveiligen. Op mFOK is bijv mijn schapenfarm beveiligd omdat er steeds mensen inbraken, en Zuldjans Basis, omdat die nu al weer tig keer gegrieft is :).

Mja dat is het nadeel als je op andere websites spelers werft, als voordeel is wel dat er ook veel goede spelers bijkomen. Gelukkig hebben we scherpe crewleden :).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_109079909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:43 schreef Sitethief het volgende:
Bestaat al, volgens mij kun je met worldguard gebieden beveiligen. Op mFOK is bijv mijn schapenfarm beveiligd omdat er steeds mensen inbraken, en Zuldjans Basis, omdat die nu al weer tig keer gegrieft is :).

Mja dat is het nadeel als je op andere websites spelers werft, als voordeel is wel dat er ook veel goede spelers bijkomen. Gelukkig hebben we scherpe crewleden :).
Klinkt goed :)
pi_109080408
Tsja, op Mender zitten volgens mij geen beveiligingen omdat iedereen zich gewoon gedraagt. Ik kan me daar ook geen bans o.i.d. herinneren eigenlijk.

Maar goed, ieder zijn meug.

Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.
pi_109080888
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, op Mender zitten volgens mij geen beveiligingen omdat iedereen zich gewoon gedraagt. Ik kan me daar ook geen bans o.i.d. herinneren eigenlijk.

Maar goed, ieder zijn meug.

Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.
die wil ik ook wel zien :Y
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:28:35 #31
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109080932
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef STING het volgende:
Ik zie een mooi nieuwe feature dus, admin/op secured blocks :7
Bijna iedere server heeft worldguard erop staan. Waarmee je een gebouw of gebied kunt protecten zodat alleen admins en bepaalde mensen die blokken kunnen slopen. Worldguard is ook vrij uitgebreid, je kan nog veel meer instellen wat mensen wel of niet kunnen doen in een bepaald gebied.

Maar bij mij is het gelukkig niet nodig. Worldguard gebruik ik alleen om te voorkomen dat er perongeluk gegriefd wordt. Door bijvoorbeeld uit te zetten dat hout in de fik vliegt als het naast lava staat. En ik gebruik het om nu tijdelijk creeper damage aan blocks uit te zetten nu creeperheal nog niet goed werkt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:26:44 #32
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109082646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, op Mender zitten volgens mij geen beveiligingen omdat iedereen zich gewoon gedraagt. Ik kan me daar ook geen bans o.i.d. herinneren eigenlijk.

Maar goed, ieder zijn meug.

Heb je trouwens een recente render van mFok? Benieuwd ben ik wel.
Mjah dat is dus het verschil tussen Mender en mFOK, :). Je kunt ook niet verwachten dat iedere gebruiker zich gedraagt, zelfs een whitelist geeft die garantie niet :) .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_109082989
Precies, daar zijn dan ook de heren mods voor.
pi_109082996
Op mFok kan zomaar iedereen inloggen, dus ook de klojo's die het graag voor anderen verpesten. Op Mender is dat in ieder geval een stuk beter te screenen. Volgens mij word er nooit gegrieved bij Mender.

Alhoewel ik wel 10 kippen en 1 schaap kwijt ben, maar het kan ook dat die de-spawned zijn toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109083197
Ja, bij restarts moet de server even nadenken waar die schapen ook alweer precies stonden. Dan komen ze vaak net buiten de hekken terecht.

Zo zitten wij bij iedereen uit de buurt en verdwijnen er toch af en toe schapen. Nouja, kan gebeuren.
pi_109083336
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Op mFok kan zomaar iedereen inloggen, dus ook de klojo's die het graag voor anderen verpesten. Op Mender is dat in ieder geval een stuk beter te screenen. Volgens mij word er nooit gegrieved bij Mender.

Alhoewel ik wel 10 kippen en 1 schaap kwijt ben, maar het kan ook dat die de-spawned zijn toch?
Wij hebben ook haast nooit griefers hoor. Mocht er wel eentje zijn dan kunnen wij diegene erg snel rollbacken. Lijkt me ook niet erg eerlijk om twee servers te vergelijken aangezien je maximaal 30 minuten bij ons hebt gespeeld.

Render komt er vanmiddag aan!
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:47:40 #37
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_109083405
Tot nu toe is er bij mij idd nog nooit iets gegrieft, er verdwenen schapen bij mijn schapenfarm ja, maar de deur was ook niet altijd dicht kwam ik later achter :P.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_109083487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:47 schreef Sitethief het volgende:
Tot nu toe is er bij mij idd nog nooit iets gegrieft, er verdwenen schapen bij mijn schapenfarm ja, maar de deur was ook niet altijd dicht kwam ik later achter :P.
dat ken ik ja, en dan kom je aanlopen zie je dat ze dicht zijn, dik ant vloeken en aan het doen en dan zien dat je zelf deur niet hebt dichtgedaan xD
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_109083559
oja, je krijgt nu 3 ladders ipv 2 van hetzelfde aantal sticks :Y
pi_109083580
Tot zover de goede wisselkoers van ladders. Kutzooi, daar verlies ik een fortuin op.
pi_109083638
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tot zover de goede wisselkoers van ladders. Kutzooi, daar verlies ik een fortuin op.
en volgensmij ook meer slabs voor hetzelfde aantal wood/stone

maar dat weet ik niet meer zeker
pi_109083655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef Berend. het volgende:

[..]

Wij hebben ook haast nooit griefers hoor. Mocht er wel eentje zijn dan kunnen wij diegene erg snel rollbacken. Lijkt me ook niet erg eerlijk om twee servers te vergelijken aangezien je maximaal 30 minuten bij ons hebt gespeeld.

Render komt er vanmiddag aan!
Ik zeg helemaal niks slechts over jou server. Ik zeg alleen dat het voor grievers makkelijker zou zijn op die server, aangezien een griever waarschijnlijk zoekt naar servers waar je binnen 5 minuten in en uit kan zijn. Ik speel op dit moment alleen bij Mender maar zou maar zo kunnen dat ik ook op mFok ga spelen over een tijdje.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_109084277
Meer slabs inderdaad ook, dat is op zich niet onaardig.

Duimpje moet andersom zijn trouwens.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:14:44 #44
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_109084394
quote:
13s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meer slabs inderdaad ook, dat is op zich niet onaardig.

Duimpje moet andersom zijn trouwens.
Dat kan je editen ;)
pi_109084438
Ik zag het ook terwijl ik het typte, maar ik informeer mijn medemens hier gewoon graag over.
pi_109087338
Ik ben nu een tijdje bezig met Minecraft en wil eens een multiplayer server proberen. Gaat dat gemakkelijk? Kan ik gewoon eens bij jullie komen kijken? Zijn er nog bepaalde dingen die ik van te voren moet installeren ofzo?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:44:27 #47
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109087408
je hoeft niks te doen! je moet gewoon op multiplayer klikken, add server, dan naam doen, dan IP en dan joinen! :D
Er zijn 2 servers, mFok en MenderV :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109087474
Nice, vanavond eens kijken of het lukt! Minecraft is tof, maar wel een beetje stil in je eentje :D Lijkt me leuk om eens wat andere mensen te zien en te zien wat iedereen bouwt :)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_109087820
Ik kan je aanraden om de REI minimap te downloaden, dat scheelt erg doordat je markers voor je locaties kunt gebruiken en altijd de minimap kunt raadplegen.

Death points, chunks waarin slimes spawnen e.d. kun je er ook in zien, die minimap werkt erg prettig.

Verder moet je, als je beide servers eens wilt checken, even een pm naar Mender sturen om op de whitelist te kunnen komen (maatregel tegen eventuele griefers). Die lulhannes heeft hier ergens in het topic bijdehandte opmerkingen over mij gemaakt, je vindt hem wel.
pi_109089777
ik heb nooit echt singleplayer gespeeld, het eerste wat ik deed toen ik t kocht was een servertje opzetten, nu na 1.5 jaar toch met singleplayer begonnen, en het bevalt me eigenlijk veel beter :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')