quote: Op woensdag 14 maart 2012 18:31 schreef amaranta het volgende:Ik heb ook iets gewonnen. Ik mag vrijdag naar het besloten miniconcert van de 3js op het dak van de mediamarkt.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 14:04 schreef phluphy het volgende:[..]Bedankt dat je de moeite nam om dit te posten. Kaartje is verzonden. Een prinsessenkaartje.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:Ik ga vandaag een kaartje voor Prinses Gillian op de bus doen, jcdragon! Ik hoop dat ze héél veel post krijgt morgen.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:Maar wat ik raarder vind, waarom zoekt lois doodskisten?
quote: Op woensdag 14 maart 2012 19:56 schreef Spuuglokje het volgende:Ja of ze is dood en dit was een kennis. Zolang je niet weet of het de buurvrouw is weet je niet of ze dood is.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef Lois het volgende:[..]haha! ik zocht advertenties in de buurt, gewoon om te kijken wat er stond. Nadat ik mijn vaste rondje van wat ik zoek had afgewerkt. Verveling dus eigenlijk. Ik vind marktplaatsen enorm leuk, net als Funda gluren.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Ticootje het volgende:[..]Klinkt geloofwaardig.
quote: Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Saffier het volgende:Ik kwam er trouwens vandaag achter dat de action ook een folder heeft En dat zij stoepkrijt en bellenblaas verkopen voor idioot weinig