Held!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:39 schreef hole1988 het volgende:
hier de mp4 link
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)aa0779855f456fec.mp4
Ja heb ik gedaan. Maar niets wil nu afspelen op RTL gemist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:42 schreef hole1988 het volgende:
je moet vanaf heden Silverlight5 hebben die kun je hier downloaden en installeren http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
het beste is om de link in een media player te openen zoals VLC.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Maar niets wil nu afspelen op RTL gemist.
Heb je misschien nog een tip om het beeld bij die link van jou te vergroten?
Bij mij opent ie m automatisch met Quicktime. Maar ben m al aan t downloaden, dus komt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het beste is om de link in een media player te openen zoals VLC.
Je moet wel je browser helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Maar niets wil nu afspelen op RTL gemist.
Heb je misschien nog een tip om het beeld bij die link van jou te vergroten?
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je moet wel je browser helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.
ooh, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:39 schreef hole1988 het volgende:
hier de mp4 link
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)aa0779855f456fec.mp4
is een linkje voor de ipad en nee niet alle programma's en ze zijn maar een week aanwezig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 05:53 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ooh, hoe doe je dat?
als in: waar haal je die link vandaan en lukt dat met elk programma?
Drink gewoon eens een lekker kratje. Kan het je ws niks meer schelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:24 schreef klabbakus het volgende:
k bedankt
Maar gisteren werkte het allemaal nog mooi met Silverlight 4
Maar vandaag moest ik toch echt upgraden naar 5,
uitzendinggemist doet het allemaal mooi, maar
RTLgemist werkt totaal niet meer, browser crashed
Zowel Chrome, Mozilla als IE,
ik kan niks meer bekijken op RTL gemist, ik heb al vanalles geprobeert, geen idee wat ik moet doen nou
Gelukkig werken de reclames wel op RTL gemist! Het belangrijkste onderdeel krijgt gelukkig alle aandacht!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:42 schreef klabbakus het volgende:
Datum en tijd staan correct,
aan de rtl faq heb ik ook niks
En het crashed gewoon in alle 3 de browsers, poef loopt vast en dan die pop-up met 'send error report'
was nadat ik Silverlight 5 heb geinstaleert, uitzendinggemist werkt wel gewoon perfect met silverlight 5
Ok, klinkt logisch nadat ik echt alles geprobeerd hebquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef hole1988 het volgende:
alles werkt hier goed met silverlight5 op Win7 64bit. Crashen kan worden veroorzaakt doordat de rtl player niet efficiënt is gemaakt en daardoor veel proces gebruikt van de pc die dat dan weer niet aan kan.
Ik had hetzelfde probleem. Ben overgestapt van explorer naar chrome. Nu geen enkel probleem meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Helemaal geweldig... wil ik Voetbal International gaan kijken met een biertje dr bij, speelt ie de reclame uiteraard af en daarna komt er een error. Lijkt te gebeuren bij alle content.
Hopelijk een lokaal probleem bij mij of kunnen jullie ook niets bekijken?
allemaal gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Okay, de oplossing, voor mij dan.
Op het moment dat je het scherm hebt met de fout, wel zoals al eerder gezegd moet je Silverlight 5 hebben, klik je rechts en selecteer "Silverlight".
Hier moet je nu al zien dat je versie 5 hebt, als dat in orde is ga je naar tabblad "Toepassingsopslag", helemaal rechts. Hier vink je onderaan "Toepassingsopslag inschakelen" aan.
Dan opslaan met "Okay" voor de zekerheid al je browser vensters nog even weg klikken en dan opnieuw opstarten en het zou weer moeten werken.
De foutmelding die je krijgt staat ook iets in over een "storage probleem" volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |