abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109038745
Helemaal geweldig... wil ik Voetbal International gaan kijken met een biertje dr bij, speelt ie de reclame uiteraard af en daarna komt er een error. Lijkt te gebeuren bij alle content.

Hopelijk een lokaal probleem bij mij of kunnen jullie ook niets bekijken?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_109038782
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_109038794
pi_109038805
je moet vanaf heden Silverlight5 hebben die kun je hier downloaden en installeren http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_109038818
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:42 schreef hole1988 het volgende:
je moet vanaf heden Silverlight5 hebben die kun je hier downloaden en installeren http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
Ja heb ik gedaan. Maar niets wil nu afspelen op RTL gemist.

Heb je misschien nog een tip om het beeld bij die link van jou te vergroten?
pi_109038839
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

het beste is om de link in een media player te openen zoals VLC.
pi_109038847
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:46 schreef hole1988 het volgende:

[..]

het beste is om de link in een media player te openen zoals VLC.
Bij mij opent ie m automatisch met Quicktime. Maar ben m al aan t downloaden, dus komt goed :)

Bedankt voor je hulp!
pi_109038925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je moet wel je browser helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.
pi_109039167
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 02:04 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Je moet wel je browser helemaal afsluiten en opnieuw opstarten.
Had ik ook gedaan :)

Volgens mij hebben ze gewoon een probleem op de site. Of werkt hij bij jou wel?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 05:53:56 #10
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_109039279
quote:
ooh, hoe doe je dat?
als in: waar haal je die link vandaan en lukt dat met elk programma :)?
pi_109039678
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 05:53 schreef klabbakus het volgende:

[..]

ooh, hoe doe je dat?
als in: waar haal je die link vandaan en lukt dat met elk programma :)?
is een linkje voor de ipad en nee niet alle programma's en ze zijn maar een week aanwezig.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 03:24:58 #12
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_109157635
k bedankt

Maar gisteren werkte het allemaal nog mooi met Silverlight 4

Maar vandaag moest ik toch echt upgraden naar 5,
uitzendinggemist doet het allemaal mooi, maar
RTLgemist werkt totaal niet meer, browser crashed
Zowel Chrome, Mozilla als IE,
ik kan niks meer bekijken op RTL gemist, ik heb al vanalles geprobeert, geen idee wat ik moet doen nou
pi_109157641
Soms is het probleem bij RTL dat de tijd en datum van je computer niet kloppen.
pi_109164730
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 03:24 schreef klabbakus het volgende:
k bedankt

Maar gisteren werkte het allemaal nog mooi met Silverlight 4

Maar vandaag moest ik toch echt upgraden naar 5,
uitzendinggemist doet het allemaal mooi, maar
RTLgemist werkt totaal niet meer, browser crashed
Zowel Chrome, Mozilla als IE,
ik kan niks meer bekijken op RTL gemist, ik heb al vanalles geprobeert, geen idee wat ik moet doen nou
Drink gewoon eens een lekker kratje. Kan het je ws niks meer schelen w/
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_109173829
Mn hotmail werkt nu ook stukken slechter omdat Silverlight af en toe crasht...

Wat een KUT programma is t ook zeg....
pi_109173967
Bij mij doet ie het ook al 2 weken niet. Flutsite :(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:42:25 #18
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_109175233
Datum en tijd staan correct,
aan de rtl faq heb ik ook niks

En het crashed gewoon in alle 3 de browsers, poef loopt vast en dan die pop-up met 'send error report'

was nadat ik Silverlight 5 heb geinstaleert, uitzendinggemist werkt wel gewoon perfect met silverlight 5
pi_109175355
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:42 schreef klabbakus het volgende:
Datum en tijd staan correct,
aan de rtl faq heb ik ook niks

En het crashed gewoon in alle 3 de browsers, poef loopt vast en dan die pop-up met 'send error report'

was nadat ik Silverlight 5 heb geinstaleert, uitzendinggemist werkt wel gewoon perfect met silverlight 5
Gelukkig werken de reclames wel op RTL gemist! Het belangrijkste onderdeel krijgt gelukkig alle aandacht!

:r
pi_109181280
alles werkt hier goed met silverlight5 op Win7 64bit. Crashen kan worden veroorzaakt doordat de rtl player niet efficiënt is gemaakt en daardoor veel proces gebruikt van de pc die dat dan weer niet aan kan.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 04:05:06 #21
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_109301974
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef hole1988 het volgende:
alles werkt hier goed met silverlight5 op Win7 64bit. Crashen kan worden veroorzaakt doordat de rtl player niet efficiënt is gemaakt en daardoor veel proces gebruikt van de pc die dat dan weer niet aan kan.
Ok, klinkt logisch nadat ik echt alles geprobeerd heb
op de publike uitzendinggemist.nl merk ik idd, dat met silverlight 5 ook alles veel zwaarder draait en cpu op 100%, het gaat opeens schokkiger daar dan met silverlight 4
en ik was nogwel zowel blij toen ze van flash afstapten en op silverlight overgingen, alles ging zo mooi in silverlight, in flash trok het 100%cpu en in silverlight maar 40% met veel betere kwaliteit, maar met die silverlight 5 update is echt alles vernaaid

echt klote rtl die een beetje gaat verplichten wat ik moet gaan gebruiken, dat gaat toch nergens over :r

Ik word dus nu gewoon verplicht een nieuwe PC aan te schaffen als ik rtlgemist wil kijken, best wel wtf, lol

Ik heb wel iets ondekt nu, op www.herhaling.nl wat ik net tegenkwam in m'n zoektocht, werken sommige rtl uitzendingen wel en sommige niet, terwijl het dezelfde player lijkt
pi_109306380
Okay, de oplossing, voor mij dan.

Op het moment dat je het scherm hebt met de fout, wel zoals al eerder gezegd moet je Silverlight 5 hebben, klik je rechts en selecteer "Silverlight".

Hier moet je nu al zien dat je versie 5 hebt, als dat in orde is ga je naar tabblad "Toepassingsopslag", helemaal rechts. Hier vink je onderaan "Toepassingsopslag inschakelen" aan.

Dan opslaan met "Okay" voor de zekerheid al je browser vensters nog even weg klikken en dan opnieuw opstarten en het zou weer moeten werken.

De foutmelding die je krijgt staat ook iets in over een "storage probleem" volgens mij.
pi_109307075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 01:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Helemaal geweldig... wil ik Voetbal International gaan kijken met een biertje dr bij, speelt ie de reclame uiteraard af en daarna komt er een error. Lijkt te gebeuren bij alle content.

Hopelijk een lokaal probleem bij mij of kunnen jullie ook niets bekijken?
Ik had hetzelfde probleem. Ben overgestapt van explorer naar chrome. Nu geen enkel probleem meer. ^O^ Chrome (nooit gedacht dat ik dit zou posten ^O^
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:19:43 #24
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_109321134
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Okay, de oplossing, voor mij dan.

Op het moment dat je het scherm hebt met de fout, wel zoals al eerder gezegd moet je Silverlight 5 hebben, klik je rechts en selecteer "Silverlight".

Hier moet je nu al zien dat je versie 5 hebt, als dat in orde is ga je naar tabblad "Toepassingsopslag", helemaal rechts. Hier vink je onderaan "Toepassingsopslag inschakelen" aan.

Dan opslaan met "Okay" voor de zekerheid al je browser vensters nog even weg klikken en dan opnieuw opstarten en het zou weer moeten werken.

De foutmelding die je krijgt staat ook iets in over een "storage probleem" volgens mij.
allemaal gedaan

En de 'foutmelding' ?
heel de teringzooi crashed gewoon
pi_109347802
Het is overigens wel in Chrome ook bij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')