abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2004 @ 17:36:51 #101
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_23802428
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:46 schreef withlove het volgende:
Nou het toch weer eens onderwerp van gesprek is...
En weet iemand dan waar dat van af hangt?
of loop eens binnen bij skin-A-matic in de v. WelderenStraat en vraag naar Kim
pi_23802451
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je klithoedje is gebouwt, bij sommige vrouwen is die bijna afwezig, dan heb je geen plek voor de piercing, bij een staafje bv is het toch minimaal een cm wat door het vel heengaat, als je maar een heel klein klithoedje hebt heeft de piercing geen vel genoeg om in gedragen te worden, het kan wel hoor, daar niet van, maar het is linke soep, hoe kleiner het stukje om de piercing doorheen te halen, hoe groter de kans dat het bv een keer uitscheurt...

De piercer kan je binnen een minuut vertellen of het kan of niet...
Helemaal correct. Hetzelfde voor mijn piercing (schaamlip) Daarvoor moet je ook voldoende weefsel hebben. En die piercing is dan alleen maar zichtbaar als je binnenste schaamlippen niet te zeer naar binnen zitten.
Ja zoveel mensen zoveel verschillen.
Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
  maandag 6 december 2004 @ 17:39:35 #103
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_23802472
oops dubbel
pi_23803293
Heb zelf alleen een tepelpiercing, meer voor de versiering. Maar het is wel extra gevoelig geworden, dus dat is een hele mooie bijkomstigheid.
Sweet and innocent...
  maandag 6 december 2004 @ 18:50:00 #105
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23803818
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:22 schreef Innocence het volgende:
Heb zelf alleen een tepelpiercing, meer voor de versiering. Maar het is wel extra gevoelig geworden, dus dat is een hele mooie bijkomstigheid.
Ook ik heb een tepelpiercing en het is inderdaad extra gevoelig tijdens de sex (bij het aanraken al)
fotoboek
**You Eediot!!!**
pi_23804866
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:38 schreef Dutchshaver het volgende:

[..]

Helemaal correct. Hetzelfde voor mijn piercing (schaamlip) Daarvoor moet je ook voldoende weefsel hebben. En die piercing is dan alleen maar zichtbaar als je binnenste schaamlippen niet te zeer naar binnen zitten.
Ja zoveel mensen zoveel verschillen.
Is het geen geklooi met scheren als er een ringetje zit? Aan je foto te zien valt dat reuze mee maar ik wil het toch even vragen.
pi_23816723
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Is het geen geklooi met scheren als er een ringetje zit? Aan je foto te zien valt dat reuze mee maar ik wil het toch even vragen.
Nee hoor, het ringetje zit in een schaamlip, die hou je tijdens het scheren gewoon opzij.

Daarbij: het schaamhaar zit op andere plekken, gelukkig niet op je schaamlip....
Kapster Kapsalon BOLD rotterdam
pi_23824234
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Het zit in de weg en het smaakt kut?
als je niet van slagroom houdt wel ja
pi_23832007
Hee with love, misschien dat je je vriendje dan nog een foto moet laten maken??? haha..

Maare kan mij voorstellen dat je vriendje wel meewil, is toch wat intiems en zeker als hij er daarna nog extra lol aan kan gaan beleven..
Veel succes bij je afspraak, hoop dat het lukt.
pi_23886018
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:08 schreef liefeheersbeest het volgende:
Hee with love, misschien dat je je vriendje dan nog een foto moet laten maken??? haha..

Maare kan mij voorstellen dat je vriendje wel meewil, is toch wat intiems en zeker als hij er daarna nog extra lol aan kan gaan beleven..
Veel succes bij je afspraak, hoop dat het lukt.
Haha geen foto's van mijn piercing daar Vriendje ziet het vanzelf en da's genoeg. De hele wereld hoeft dat niet te zien. Is iets van ons samen dan. Dat andere mensen er geen probleem mee hebben vind ik prima. Maar niet bij mij. Helemaal privé...
Maareuhm wil hem er zelf ook wel bij hoor. Anders durf ik niet
En die lol... Net wat je er zelf van maakt toch?
Komt vast goed...
Wat je niet doet is altijd belangrijker dan wat je wel doet...
pi_23941415
En en en en ???

Heb je het gedurft???
  woensdag 15 december 2004 @ 11:43:47 #112
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_23985926
Gelikt worden door je vriend met tongpiercing MIJN GOD Lekker En dan ook nog van die bobbeltjes erop Op de piercing dan

Dat is pas klaarkomen

Kuszjahs
pi_23986763
Ik heb al jaren een tongpiercing, maar 'bobbeltjes' erop
  woensdag 15 december 2004 @ 13:35:00 #114
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23988457
Je hebt rubberen opzet dingetjes voor op je tongpiercing, die zijn er met bobbeltjes en ribbels enzo.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23988553
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:35 schreef dafjedaf het volgende:
Je hebt rubberen opzet dingetjes voor op je tongpiercing, die zijn er met bobbeltjes en ribbels enzo.
Ah, op die fiets.
Nou, als ik weer eens aan de vrouw raak zal ik het eens proberen.
pi_23993087
tvp
pi_24137986
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef erodome het volgende:
Mwaw, krijg over het algemeen genomen voornamelijk positieve reactie's op mijn staafje door mijn klithoedje, al een heel aantal mensen tegengekomen die zeiden, een piercing daar vind ik maar niets, maar zo'n staafje is toch wel mooi...

En dat vind ik nou ook, daarom ook een staafje, waar ik persoonlijk een ringetje snel ordinair vind ogen vind ik een staafje heel subtiel en sexy...

Als ik sta zie je eigenlijk alleen het bovenste bolletje, heb ik mijn benen van elkaar dan zie je het bovenste bolletje en een stukje van het onderste bolletje die net onder mijn klithoedje uit komt gluren
Ook ik heb eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad (niet gek veel, maar toch).
Ik heb zelf dan wel een ringetje met een zgn. pyramidebolletje eraan.
Het voordeel is dan dat je er ook plezier aan beleeft als je geen sex hebt, maar bv. zomers, als ik zonder slipje de deur uitgaat. Het pyramidebolletje tikt met elke stap precies tegen m'n klitje...heerlijk.
Kan dan ook niet wachten tot ik weer thuis ben

[ Bericht 1% gewijzigd door ZmokE op 22-12-2004 20:28:17 ]
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
pi_24143443
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:25 schreef ZmokE het volgende:
Ook ik heb eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad (niet gek veel, maar toch).
Ik heb zelf dan wel een ringetje met een zgn. pyramidebolletje eraan.
Het voordeel is dan dat je er ook plezier aan beleeft als je geen sex hebt, maar bv. zomers zonder slipje de deur uitgaat. Het pyramidebolletje tikt met elke stap precies tegen m'n klitje...heerlijk.
Kan dan ook niet wachten tot ik weer thuis ben


pi_24147709
Ik weet niet of het mag, maar heeft er iemand foto's van een clitpiercing? Mijn vriendin lijkt het ook wel leuk, alleen ze wil wat foto's zien met wat er allemaal mogenlijk is.
pi_24147916
Foto's mogen, mits ze maar een beetje netjes blijven, dus functioneel, in deze van de piercing, niet van iemands binnenwerk...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24148206
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:32 schreef erodome het volgende:
Foto's mogen, mits ze maar een beetje netjes blijven, dus functioneel, in deze van de piercing, niet van iemands binnenwerk...
Desnoods achter een link
pi_24148535
Kijk eens op onze homepage zou ik zeggen.
Het is gratis, alleen effe mailen voor een wachtwoord.
De toekomst is ook niet meer wat het geweest is...
  donderdag 23 december 2004 @ 02:05:07 #123
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_24152058
Hmm vind tepel piercings eigenlijk vrij weinig nut hebben, opzich wel geinig als er lichtjes aan getrokken word maar het is meer voor de looks geworden. Een Prins Albert schijnt wel een must te zijn voor de wederhelft, alleen als je gepijpt word hoor je van dat getik tegen d'r tanden, als ze hem niet diep genoeg neemt.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_24152659
Daar ben ik het niet mee eens, Nomad_k9. Ik heb nu één tepelpiercing en dat geeft bij aanraking een veel heftiger gevoel dan als je aan de andere tepel komt. Zou 'm niet meer willen missen
  donderdag 23 december 2004 @ 13:37:13 #125
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_24157747
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:44 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Desnoods achter een link
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')