abonnement Unibet Coolblue
pi_109020830
Hey iedereen,

Ik ben tweedejaars psychologiestudent aan de universiteit van Tilburg en ik moet samen met drie andere mensen een onderzoek doen naar visualisatie. Wij hebben zoveel mogelijk respondenten nodig en daarom vraag ik jullie om alstjeblieft dit onderzoek in te vullen. Het duurt niet lang en je zou ons enorm helpen! Alvast bedankt.

Dit is de link: https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8C7vY3dtwIJg0ja
  maandag 12 maart 2012 @ 19:37:52 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109022078
quote:
Ik ben tweedejaars psychologiestudent aan de universiteit
quote:
daarom vraag ik jullie om alstjeblieft dit onderzoek in te vullen.
:'(
  maandag 12 maart 2012 @ 19:45:27 #3
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_109022459
De eerste vraag is al slecht. Mannen zijn niet gewend in first person perspective te schrijven, laat staan dat ze uitvoerig over gevoelens gaan schrijven. Door ze te dwingen dat wel te doen, krijg je onbetrouwbare resultaten, simpelweg omdat ze uit hun element zijn.

Tevens ben je helemaal niet op zoek naar de manier waarop mensen gebeurtenissen beleven, maar naar de manier waarop negatieve gedachten de beoordeling van het humeur van anderen beïnvloeden.
  maandag 12 maart 2012 @ 20:01:07 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_109023286
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De eerste vraag is al slecht. Mannen zijn niet gewend in first person perspective te schrijven, laat staan dat ze uitvoerig over gevoelens gaan schrijven. Door ze te dwingen dat wel te doen, krijg je onbetrouwbare resultaten, simpelweg omdat ze uit hun element zijn.

Tevens ben je helemaal niet op zoek naar de manier waarop mensen gebeurtenissen beleven, maar naar de manier waarop negatieve gedachten de beoordeling van het humeur van anderen beïnvloeden.
Mannen kunnen echt wel in eerste persoon schrijven, zoals de man die nu reageert op jouw post. Hij kan heel goed in de eerste persoon schrijven.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 12 maart 2012 @ 20:01:38 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_109023307
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:01 schreef beelz het volgende:

[..]

Mannen kunnen echt wel in eerste persoon schrijven, zoals de man die nu reageert op jouw post. Hij kan heel goed in de eerste persoon schrijven.
Mannen kunnen het wel, maar ze doen het instinctief eerder niet. Zeker niet als het over henzelf gaat.
pi_109029454
TT aangepast, topic opgeschoond, en nu normaal en opbouwende kritiek geven gaarne.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')