Op tweakers stond een bericht over HTC dat die met de syncdiensten van
HTCsense stopt. Nu zijn tracking apps natuurlijk wel handig, maar het aanbod is huge!
Nu heb ik bijvoorbeeld Cerberus trial (straks ¤2.99) en die werkt opzich prima, je kunt zowel via computer dingen aansturen als via smsjes. (zaken als tracken, alarm af laten gaan, sd-kaart wipen, foto maken, audio aanzetten etc.). Heel veel dingen dus.
Maar er is ook bijvoorbeeld SeekDroid (gratis), maar heb ik nog niet geprobeerd, is deze beter?
Of zijn er andere aan te raden apps?
Die van Cerberus ziet er prima uit, die ¤2.99 val ik ook niet over maar als er iets beters te vinden is...
quote:
Jep. Gistermiddag had ie problemen dat z'n mobiele netwerk (zowel bellen als internet) niet werken. Werkt nu wel weer.
Toestel is los gekocht bij de Saturn maar tijdens het opstarten komt er T-mobile langs en op de achterkant staat ook T-mobile. Maar er zit geen simlock op (immers zou hij dan ook niet kunnen bellen/internetten met zijn Telfort). Maar wel erg vreemd dat er T-mobile troep op/in zit...
EDIT: ik gebruik dus die HTC sense.com spul niet, maar daar stond op tweakers een post van iemand bij over dit soort track-apps...
[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 28-03-2012 17:38:10 ]