quote:
Op woensdag 14 maart 2012 18:39 schreef buzz1291 het volgende:[..]
Dat is dus gewoon een beklemde zenuw. En daar zou ik maar heel snel een manueel therapeut naar laten kijken om je ruggewervels op die plek eens even te laten manipuleren. Moet je niet onderschatten want hoe langer je wacht hoe langer het herstel zal zijn.
Wat? In m'n ruggewervels zit iets niet lekker waardoor m'n schouder pijn doet?

Ik weet niet in hoeverre dat kloppen kan, de pijn zit zeg maar aan de spier langs m'n schouder/bovenarm, de deltoid in dit plaatje zeg maar:

quote:

quote:
Zou me niets verbazen....
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 07:29 schreef kanovinnie het volgende:[..]
Hou 'm soepel. Beetje molenwieken enzo als dat gaat.
Of een klein gewichtje in je arm en dan een " rondje" draaien met je schouder. Dus eerst naar voren, naar boven, naar achter en weer naar beneden.
Dat gaat dus lastig, het is als ik m'n arm optil dat het pijn doet.
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef MCH het volgende:[..]
Wat een droefenis (weer), volgens mij denk je alleen maar dat je niet kan fietsen en zoek je alleen maar excuses om niet op die fiets te stappen. Wees eens een vent en ga fietsen!
Wees een vent en kom dat tegen mij persoonlijk zeggen.
Tssk... Die nieuwelingen denken echt dat ze alles zeggen kunnen

quote:
Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef MCH het volgende:Ik ontmoet Freddeh wel een keer halfweg Groningen - Appelscha zegge in Norg dan maken we een mooi ommetje.

Hou ik je aan

quote:
Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef Gripper het volgende:[..]
Geef toe dat je dat, net als ik, ook wel eens denkt bij iedere klaagzang van Freddeh, maar het nooit durft te zeggen. Van stilzitten en wachten tot de pijntjes overgaan wordt niemand een betere fietser. MCH brengt het misschien een beetje cru, maar helemaal ongelijk heeft ie niet

Hou je er buiten
quote:
Liever bij hem dan bij Armstrong. Bij Johnny weet je zeker dat je na de cursus nog 2 ballen hebt.
En om even dit verhaal af te sluiten, de pijn is inmiddels minder erg. En ja, die reputatie hier heb ik aan mezelf te danken, dat weet ik

En nee, ik ga niet vanavond de fiets op want ik ben toch bang voor overbelasting.