abonnement Unibet Coolblue
pi_108978824
Ik heb erg snel last van de zon in de zin dat ik er barstende koppijn van krijg ;(

ik drink genoeg, eet daarnaast altijd soep/drop/chips voor t zout (op een zonnige dag), draag een witte climacool pet en een zonnebril maar toch blijf ik er last van houden.

In het verleden meed ik de zon dan maar noodgedwongen maar ik vecht nu al een hele tijd tegen ziekte van lyme. En juist zonnen helpt daarbij :|W

dus ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben?

Ik weet dat ik zonne-allergie heb erm dat het daardoor kan komen, is er iemand misschien op de hoogte of daar tegenwoordig werkende medicijnen voor zijn?
  zondag 11 maart 2012 @ 18:46:46 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_108979158
Vitamine D?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_108979198
Misschien krijg je wel teveel zout binnen?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_108979200
Ginger?
  zondag 11 maart 2012 @ 18:48:29 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108979229
Sterke zonnebriel?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 11 maart 2012 @ 18:49:03 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108979249
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:37 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb erg snel last van de zon in de zin dat ik er barstende koppijn van krijg ;(

ik drink genoeg, eet daarnaast altijd soep/drop/chips voor t zout (op een zonnige dag), draag een witte climacool pet en een zonnebril maar toch blijf ik er last van houden.

In het verleden meed ik de zon dan maar noodgedwongen maar ik vecht nu al een hele tijd tegen ziekte van lyme. En juist zonnen helpt daarbij :|W

dus ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben?

Ik weet dat ik zonne-allergie heb erm dat het daardoor kan komen, is er iemand misschien op de hoogte of daar tegenwoordig werkende medicijnen voor zijn?
Trouwens, van drop stijgt je bloeddruk. En dat kan dus goed bijdragen aan je hoofdpijn.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_108979387
Nee geen ginger :P

met zout en wel of geen drop heb ik zelf al wel geëxperimenteerd maar ik merk geen verschil.

Van nature heb ik trouwens een lage bloeddruk.
  zondag 11 maart 2012 @ 18:56:07 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108979488
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:52 schreef hugsy33 het volgende:
Nee geen ginger :P

met zout en wel of geen drop heb ik zelf al wel geëxperimenteerd maar ik merk geen verschil.

Van nature heb ik trouwens een lage bloeddruk.
Wat zei de dokter toen je advies ging vragen?

Want je gaat er nu vanuit dat het aan je vochthuishouding ligt. En dat hoeft helemaal niet.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_108979751
De huisarts heeft mij vroeger medicijnen gegeven tegen de zonne allergie maar die hielpen niet.

Toendertijd was t simpelweg "leer er maar mee leven"

ik heb geen idee of er tegenwoordig meer mogelijkheden zijn maar ik wilde eerst kijken of ik zelf niks logisch over het hoofd zie
  zondag 11 maart 2012 @ 19:08:43 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_108979952
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:03 schreef hugsy33 het volgende:
De huisarts heeft mij vroeger medicijnen gegeven tegen de zonne allergie maar die hielpen niet.

Toendertijd was t simpelweg "leer er maar mee leven"

ik heb geen idee of er tegenwoordig meer mogelijkheden zijn maar ik wilde eerst kijken of ik zelf niks logisch over het hoofd zie
Ik snap het :)
Maar bel 'm ook gewoon nog eens op, je weet maar nooit :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_109026108
Ik bedacht me gisteravond ineens dat ik helemaal niet in de zon mag door de anti biotica :') :|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')