abonnement Unibet Coolblue
pi_109594128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Robijn48 het volgende:
Maar op de foto zie je toch niet of het een gespierd lichaam is :P, en brede schouders heeft ie altijd wel gehad.
Ik vind wel dat je kunt zien dat het een gespierd lichaam is. :p
  woensdag 28 maart 2012 @ 00:41:51 #27
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_109594131
Te kleine handen ook op die pakfoto.
MJ scheen aardige kolenschoppen te hebben....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_109607095
Nog liefhebbers van het nummer 'All I Do Is Think Of You' van de Jackson 5? Een jong volwassen Michael zingt met heel veel soul imo.
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:43:20 #29
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_109615489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:27 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nou, dat valt wel mee hoor. Met van die gouden schouderplaten lijkt iedereen wel breed. MJ was gewoon een mager ventje. En dat hoofd past niet bij dat lichaam. Duidelijk nep. Maar zelfs als het perfect was gephotoshopt, kun je ook bedenken dat dat pak geen pak uit de begin jaren '90 is. Sowieso zou MJ nooit in een normaal pak poseren. Misschien dat hij in de jaren '80 een keer in van die pak-achtige dingen heeft geposeerd die toen in waren. Maar dat noem ik geen pakken.

Eigenlijk ook alleen maar in een normaal pak verschenen in het openbaar op de begrafenissen van James Brown en Luther Vandross voor zover ik me kan herinneren.
Verder is dit hetgeen dat het dichts in de buurt komt:
[ afbeelding ]
Pak is overigens een Cavalli...
MJ niet gespierd en geen brede schouders?


:P

Hij is wel degelijk in het openbaar verschenen in pakken, wat denk je van het proces in 2005. Elke dag een ander pak.

Maar okee, ik ga er maar vanuit dat bovenstaande foto nep is. Jammer. Ik vind het argument dat zijn handen daar te klein zijn wel een goeie, want mij is het ook al vaak opgevallen dat hij grote handen had. Zijn hoofd is daar trouwens van eind jaren 80 volgens mij. Of ze toen al zo'n pak hadden? Zou zomaar kunnen...

Ik moest trouwens lachen toen ik hem voor het eerst zag in dat pak wat jij postte. Vind het een gek ding :D

Rnnz: jah, ikke! Ik luister sowieso vaak Jackson 5/vroege Jacksons.
Leef en Laten Leven
  woensdag 28 maart 2012 @ 18:45:28 #30
300718 Kenju
Say It!!??
pi_109617747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

MJ niet gespierd en geen brede schouders?

[ afbeelding ]
:P

Hij is wel degelijk in het openbaar verschenen in pakken, wat denk je van het proces in 2005. Elke dag een ander pak.
Maar dat noemde ik geen normale pakken. Met al die accessoires, zo'n band, een wit pak, een pyamabroek eronder ;), etc. Aan de andere kant, als ik die Cavalli ook een pak noem... Ik wilde de rechtzaak wel noemen, maar dacht toen aan dat witte geval met die gouden band plus bril en dacht: Nee, geen echt zakelijk pak. Maar zoals gezegd, dat is die Cavalli ook niet.

quote:
Ik moest trouwens lachen toen ik hem voor het eerst zag in dat pak wat jij postte. Vind het een gek ding :D
Inderdaad. Vandaar dat ik maar effe vermeldde dat het een Cavalli is. Heeft het tenminste wat legitimiteit. ;) Was destijds gewoon degene die hem kleedde. Die photoshoot in the Italiaanse mannen-Vogue was onderdeel van die deal, als ik me niet vergis.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

MJ niet gespierd en geen brede schouders?

[ afbeelding ]
Blijft een mager ventje. Met wat redelijke sporten plus de negroïde genen, heb je dit dan al snel. Noem ik niet gespierd. De afwezigheid van een degelijke bordkast verraadt het gebrek aan fitness zeg maar :p. MJ danste in die tijd natuurlijk ook vrij veel en intensief en was jong. Dat plus de overige factoren brengt je al snel een dergelijk lijf. Zoals die dansinstructrice in This is It zei "Lean, gorgeous, hot".

quote:
Zijn hoofd is daar trouwens van eind jaren 80 volgens mij.
Klopt. Ik kon het al niet zo goed plaatsen. Immers ziet hij in de clips van het Dangerousalbum er wat ouder uit. In TWYMMF is het meer in de richting van dit. Al was hij toen wat lichter, dus dan zou deze foto van nog daarvoor zijn.
quote:
Of ze toen al zo'n pak hadden? Zou zomaar kunnen...
Halverwerge de jaren'80? Zeker niet. Toen waren die Vanilla Ice achtige pakken nog niet eens hip.

Maar wat trouwens wel zo is, mensen die iets op een bepaalde manier aanpassen om hun werkelijke uiterlijk te verbergen zien er meestal minder uit. Denk aan kalende mensen die hun haren over het kale deel heen kammen, mensen met wat meer gewicht die hele wijde kleding gaan dragen. Of in het geval van MJ, die pruik. Met zijn echte haar in de fragmenten op het podium tijdens TII, zag hij er beter uit dan met die pruik. Dat vallende krullende haar was sowieso MJ. Maar goed, kritisch zijn op iemands uiterlijk terwijl hij al overleden is, is wellicht wat raar. Maar wilde het toch gezegd hebben. Net als bij zijn muziek, was zijn voorkomen het beste wanneer hij dat gewoon zichzelf was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kenju op 28-03-2012 19:55:11 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 30 maart 2012 @ 07:42:25 #31
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_109683327
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar dat noemde ik geen normale pakken. Met al die accessoires, zo'n band, een wit pak, een pyamabroek eronder ;), etc. Aan de andere kant, als ik die Cavalli ook een pak noem... Ik wilde de rechtzaak wel noemen, maar dacht toen aan dat witte geval met die gouden band plus bril en dacht: Nee, geen echt zakelijk pak. Maar zoals gezegd, dat is die Cavalli ook niet.

[..]

Inderdaad. Vandaar dat ik maar effe vermeldde dat het een Cavalli is. Heeft het tenminste wat legitimiteit. ;) Was destijds gewoon degene die hem kleedde. Die photoshoot in the Italiaanse mannen-Vogue was onderdeel van die deal, als ik me niet vergis.

[..]

Blijft een mager ventje. Met wat redelijke sporten plus de negroïde genen, heb je dit dan al snel. Noem ik niet gespierd. De afwezigheid van een degelijke bordkast verraadt het gebrek aan fitness zeg maar :p. MJ danste in die tijd natuurlijk ook vrij veel en intensief en was jong. Dat plus de overige factoren brengt je al snel een dergelijk lijf. Zoals die dansinstructrice in This is It zei "Lean, gorgeous, hot".

[..]

Klopt. Ik kon het al niet zo goed plaatsen. Immers ziet hij in de clips van het Dangerousalbum er wat ouder uit. In TWYMMF is het meer in de richting van dit. Al was hij toen wat lichter, dus dan zou deze foto van nog daarvoor zijn.

[..]

Halverwerge de jaren'80? Zeker niet. Toen waren die Vanilla Ice achtige pakken nog niet eens hip.

Maar wat trouwens wel zo is, mensen die iets op een bepaalde manier aanpassen om hun werkelijke uiterlijk te verbergen zien er meestal minder uit. Denk aan kalende mensen die hun haren over het kale deel heen kammen, mensen met wat meer gewicht die hele wijde kleding gaan dragen. Of in het geval van MJ, die pruik. Met zijn echte haar in de fragmenten op het podium tijdens TII, zag hij er beter uit dan met die pruik. Dat vallende krullende haar was sowieso MJ. Maar goed, kritisch zijn op iemands uiterlijk terwijl hij al overleden is, is wellicht wat raar. Maar wilde het toch gezegd hebben. Net als bij zijn muziek, was zijn voorkomen het beste wanneer hij dat gewoon zichzelf was.
Af en toe had ie tijdens het proces een gewoon pak aan hoor. Zie de foto's. Maar wel op zijn Michael's. Met band idd, dat hoorde toch bij hem. Die pyamabroek noemen vind ik flauwww. Ik neem aan dat je het verhaal erachter weet. Bovendien was het eenmalig.




Ben jij ook een oudje, dat je precies weet wat voor pakken er halverwege de 80er jaren waren? Ik ben dan wel een oudje, maar ik weet het niet meer. Maar ik sluit niet uit dat dit soort pakken toen gemaakt konden worden.

Volgens mij droeg Michael die pruik omdat ie al aardig kaal begon te worden. Is ook tijdens de autopsie gezien. En voor This is It heeft ie volgens mij haarstukken gebruikt met krullend haar.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:38:03 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_109714166
Speciaal voor Rnnz, met heeeel veel soul gezongen :)

Leef en Laten Leven
  donderdag 12 april 2012 @ 19:25:47 #33
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_110242839
Vraag me wel eens af hoe het met de gestolen MJ nummers van Sony is.
Of we daar nog wel eens wat van gaan horen.
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  maandag 16 april 2012 @ 00:50:29 #34
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_110381512
Met Bad 25 in het vooruitzicht moet dat toch goed komen... ook met dit topic.. dan leeft het in ieder geval weer een beetje hier.. :P
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_110382938
Fans, stemmen jullie nog wel op Michael Jackson via Skyradio voor de 80s Top 101 die op 20 april uitgezonden wordt.

http://www.skyradio.nl/special/80s-top-101
  maandag 16 april 2012 @ 03:06:47 #36
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110383433
Hoe moet je stemmen dan?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 16 april 2012 @ 03:16:36 #37
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110383466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 07:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Af en toe had ie tijdens het proces een gewoon pak aan hoor. Zie de foto's. Maar wel op zijn Michael's. Met band idd, dat hoorde toch bij hem. Die pyamabroek noemen vind ik flauwww. Ik neem aan dat je het verhaal erachter weet. Bovendien was het eenmalig.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben jij ook een oudje, dat je precies weet wat voor pakken er halverwege de 80er jaren waren? Ik ben dan wel een oudje, maar ik weet het niet meer. Maar ik sluit niet uit dat dit soort pakken toen gemaakt konden worden.

Volgens mij droeg Michael die pruik omdat ie al aardig kaal begon te worden. Is ook tijdens de autopsie gezien. En voor This is It heeft ie volgens mij haarstukken gebruikt met krullend haar.
Nog bedankt voor deze post. Was het helemaal vergeten. Ziet er toch goed uit. Jammer dat MJ weinig in het openbaar verscheen met gewoon normale kleren aan. Pak of niet. Had heel wat gescheeld omtrent de 'Jacko'-berichtgeving, denk ik. Over die hair-extentions zou ik niet weten. Zou me inderdaad niets verbazen. Weinig mensen van 50 die dat haar hebben. Al hebben zijn broers ook een prima bos. Dus het zou best kunnen natuurlijk.

Over dat pak, dat ik gewoon een kwestie van mode herkennen. Ik ben 28, maar ik zie veelbeelden terug van awardshows uit de jaren '80 en '90. Verder heb ik in de jaren '90 zelf modeshows gelopen. Tiener-mode weliswaar, maar je weet daardoor wel trends tot op de nuances te herkennen.
Die pakken konden toen wel gemaakt worden, maar men deed het niet, omdat men het niet kende.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110546388
Hebben jullie dat hologram van tupac gezien? Toch wel gaaf... Het zou me niets verbazen als ze met MJ ook zoiets gaan doen. Zouden jullie het gaan zien? Mij lijkt het gaaf maar aan de andere kant ook weer een beetje een schrale bedoening.

Kijk nu trouwens die dvd van Dangerous Boekarest, wat een klote registratie is dat toch eigenlijk. Gare camerashots, de hele tijd dat publiek in beeld... Waar blijft nou een dvd met een echt goede concertregistratie? Ik zou dr een moord voor doen en volgens mij zou het prima verkopen!
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:17:00 #39
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110548025
Zijn die er überhaupt, die goede concertregistraties? Een van de nadelen van MJ was zijn idee dat zijn werk vooral het produkt was waar het om gaat. Zijn eigen kunde niet. MJ wilde het publiek laten horen wat hij zelf wilde horen. Wellicht dat dat ook gold voor de concertregistraties. Dus meer het vertoon van zijn grootsheid, het geheel van MJ's kunsten, muziek, het podium, de dansers, het publiek, de special effects. De hele show en het spektakel dus. Dit boven puur en alleen zijn zang en dans. Dat kende hij immers wel en het publiek ook, of wilde dat niet zien of horen, volgens hem.

Het moest waarschijnlijk gaan om het geheel, dus vooral het podium, het publiek, plus daarbij MJ. Niet alleen MJ.

Hetzelfde geldt voor zaken als live-CD's en overige live opnames en het doen van unplugged shows. Zou MJ nooit doen (al is er wel sprake van geweest dat hij een unplugged concert zou doen voor MTV geloof ik, maar dat is nooit doorgegaan (ik vraag me af in hoeverre er daadwerkelijk concrete contracten voor getekend waren).

Dit allemaal ervan uitgaande dat MJ iets te zeggen had over de concertregistraties.....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 20 april 2012 @ 08:49:25 #40
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_110551128
Ja, ik wacht ook op een goede concertdvd, weet zeker dat dat goed zal verkopen!

Die hologram van Tupac vond ik wel tof maar ook wat freaky. Ze zullen van MJ ook nog wel eens zoiets gaan maken maar ik zou het nu nog te vroeg vinden.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_110626886
MJ fan sinds Lente 1993(Give Into me :9) meld zich!

* Blue_Panther_Ninja is MJ -discography(mp3 versie ,niet FLAC) aan het downloaden via Usenet *O*
pi_110827782
quote:
The Jacksons gaan nieuw materiaal opnemen
Laatste update: 26 april 2012 12:49 info
AMSTERDAM - The Jacksons willen weer samen de studio in duiken. "Meteen na onze toer gaan we de studio in om nieuw materiaal op te nemen"


Foto: ANP

Dit zegt de oudste Jackson-broer Jackie tegen het Amerikaanse muziekblad Billboard. De vier broers starten op 18 juni met hun Amerikaanse tournee.

"Ik kan niet wachten." Jackie weet al hoe de nieuwe muziek moet klinken. "We houden het simpel, we blijven dicht bij ons eigen geluid." De laatste plaat van The Jacksons, die begonnen als The Jackson 5, stamt uit 1989. De groep scoorde hits als Blame It on The Boogie en Can You Feel It.

De 60-jarige Jackie heeft ook erg veel zin om weer samen met zijn broers Jermaine, Marlon en Tito op het podium te staan. "We zeggen al jaren dat we weer willen toeren en onze fans willen dat ook." De mannen zullen ook wat danspasjes laten zien. "Dat is een behoorlijke uitdaging, want ik ben niet meer zo soepel als vroeger."

Toch is de afwezigheid van het jongste lid Michael Jackson, die in 2009 overleed, moeilijk. "Ik wou dat mijn broer hier was en dat hij met ons mee kon doen."

The Jacksons willen een paar van Michaels solonummers ten gehore brengen en aan hem opdragen. "Ik weet zeker dat zijn geest erbij is terwijl we aan het optreden zijn."

http://www.nu.nl/muziek/2(...)teriaal-opnemen.html
standaarddrinker
  donderdag 26 april 2012 @ 20:08:32 #43
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_110829793
Golddiggers
Haters everywhere but I don't really care.
pi_110834341
Ach doet Randy niet mee?
pi_110834467
Jackie, Tito, Jermaine, Marlon.. de Jackson Four eigenlijk.
standaarddrinker
  donderdag 26 april 2012 @ 21:33:22 #46
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_110835772
Heb gelezen dat er plannen bestaan voor zo´n hologram van Michael tijdens die tour ..vind het maar creepy :P
En ach, golddiggers...denk ook dat ze de aandacht wel tof vinden :Y Nah, ben benieuwd of het wat wordt, maar zonder Michael is het toch niet veel meer, schat ik zo in.

Dit al gezien, er bestond al een stukje van, maar dit is iets uitgebreider. Die moonwalk _O_ _O_

Leef en Laten Leven
pi_110848752
Misschien als ze LaToya aan de lineup toevoegen.. met een beetje fantasie.. zou je er een soort Michael in kunnen zien. En zijn ze weer met z'n vijven.

standaarddrinker
pi_110848835
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien als ze LaToya aan de lineup toevoegen.. met een beetje fantasie.. zou je er een soort Michael in kunnen zien. En zijn ze weer met z'n vijven.

[ afbeelding ]
Klopt! _O-
  vrijdag 27 april 2012 @ 08:19:01 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_110850172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien als ze LaToya aan de lineup toevoegen.. met een beetje fantasie.. zou je er een soort Michael in kunnen zien. En zijn ze weer met z'n vijven.

[ afbeelding ]
_O- Dan weet je zeker dat ze met tomaten en rotte eieren gaan gooien
Leef en Laten Leven
pi_110953419
quote:
'Michael Jackson en Whitney Houston hadden relatie'
Laatste update: 29 april 2012 10:35 info

LONDEN - Michael Jackson heeft in het geheim een korte verhouding gehad met Whitney Houston en wilde zelfs met haar trouwen.


Dat onthult Matt Fiddes, die jarenlang Jacksons bodyguard was, zondag in The Sun.

Volgens Fiddes was Whitney voor Jackson de liefde van zijn leven, ook al maakte zij het na twee weken al uit. Hij zou de split, begin jaren negentig, nooit te boven zijn gekomen. Whitney zou eerder iets gehad hebben met Michaels broer Jermaine.

Fiddes onthult verder dat Jackson jarenlang impotent was door zijn overmatig gebruik van drugs en alcohol. Hij vertelt dat zijn indruk was dat de King of Pop een onzekere en eenzame man was.

Een groot deel van de verhalen over Jackson, die hem als excentriek afschilderden, werden volgens Fiddes door Jackson zelf de wereld in gebracht. "Hij wilde mysterieus zijn en wilde dat er mythes over hem de ronde deden."

Antisemitisch

Jackson zou tegen het eind van zijn leven antisemitisch zijn geworden, onder invloed van een arts die hem behandelde.

De voormalige bodyguard beweert dat hij de biologische vader is van Jacksons jongste zoon Prince Michael II, ook wel Blanket genoemd. Hij zou in 2001 sperma hebben gedoneerd aan Jackson. Hij wil via een juridische procedure een DNA-test afdwingen die moet bewijzen dat hij de vader is.

http://www.nu.nl/achterkl(...)-hadden-relatie.html
Tja, wie van de twee gaat dit nog ontkennen..
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')