abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34908080
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat zegt mi weinig over of de seks goed is of niet. Klaarkomen vind ik persoonlijk niet het belangrijkste onderdeel van seks.
het zegt niet alles idd, wel veel. ben geen expert in standjes nee, maar ken er toch wel meer dan 2 hoor .
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34908464
hij zittend op de bank en ik bovenop
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:04:03 #128
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_34933842
Ik heb niet echt een favoriet. Wat ik niks vind is 69. Bedienen en bediend worden gaat wat mij betreft niet samen...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_34934132
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:04 schreef es70 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet. Wat ik niks vind is 69. Bedienen en bediend worden gaat wat mij betreft niet samen...
helemaal mee eens !.
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34934159
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:21 schreef Riann het volgende:
hij zittend op de bank en ik bovenop
idd dat is een hele goeie !. die vind ik ook weeeeeeeeeeeee
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34934781
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:04 schreef es70 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet. Wat ik niks vind is 69. Bedienen en bediend worden gaat wat mij betreft niet samen...
Helemaal mee eens. Lekker genieten maar dan wel zonder zelf ook hoeven te werken. Vanachteren plat op mijn buik hard gepakt worden is nummer 1.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_34935845
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Mibos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Lekker genieten maar dan wel zonder zelf ook hoeven te werken. Vanachteren plat op mijn buik hard gepakt worden is nummer 1.
Dat is bij mij ook een absolute topper.
pi_34975267
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook een absolute topper.
jij als expert , klopt het dat vrouwen het soms lekker vinden om soort van "soft" verkracht te worden?. me ex vond het ook altijd "lekker" als ik het wat harder deed met vasthouden enzo.
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34975827
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:08 schreef anathema het volgende:
jij als expert , klopt het dat vrouwen het soms lekker vinden om soort van "soft" verkracht te worden?. me ex vond het ook altijd "lekker" als ik het wat harder deed met vasthouden enzo.
Ben ik een expert dan? Hard, bijten, beetje slaan, ruig doen, het mag allemaal. Ik heb niks met vanilleseks.
pi_34978723
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ben ik een expert dan? Hard, bijten, beetje slaan, ruig doen, het mag allemaal. Ik heb niks met vanilleseks.
nouja als ik je fotoboek bekijk..... en dan mod hier... en dan je bijtekst......
ja ik denk dat jij wel enige ervaring hebt .

dat dacht ik al, jij lijkt me ook niet het type van zachte sex. je weet niet wat je mist .
hard kan fijn zijn op ze tijd. denkgewoon dat jij teveel gesext hebt en dat normaal niet goed genoeg meer is . of zit ik er naast ?.
Death smiles upon us all, the only thing you can do, is smile back.
pi_34980828
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:44 schreef anathema het volgende:
nouja als ik je fotoboek bekijk..... en dan mod hier... en dan je bijtekst......
ja ik denk dat jij wel enige ervaring hebt .

dat dacht ik al, jij lijkt me ook niet het type van zachte sex. je weet niet wat je mist .
hard kan fijn zijn op ze tijd. denkgewoon dat jij teveel gesext hebt en dat normaal niet goed genoeg meer is . of zit ik er naast ?.
Heb je een definitie van 'normaal'?

Maar anyway, dit is verder offtopic, dus als je die discussie wilt voortzetten, nodig ik je uit om een topic te openen of een topic te zoeken waarin zo'n discussie niet offtopic is.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:52:21 #137
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_34981102
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Mibos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Lekker genieten maar dan wel zonder zelf ook hoeven te werken. Vanachteren plat op mijn buik hard gepakt worden is nummer 1.
Deze staat bij mij ook op 1 !
Op een goeie 2e en 3e plaats staan respectievelijk doggystyle en bovenop zittend op de bank
En uiteraard niet te soft heb weinig met vanillesex.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_34988322
Ik zit graag boven op,zo pas ik de ritme aan en vind het ook nog eens lekker om te zien hoe hij er van geniet
Maar kan er ook wel genieten van mijn benen hoog en een kussen onder me billen..zodat hij lekker diep kan stoten
Salsa Española
pi_34991035
Bovenop vind ik wel leuk op zich, maar bij de meeste standjes waarbij ik bovenop zit, voel ik zelf niet zo heel veel.
pi_34997965
tja, namen van standjes ben ik ook geen held in. Kan ook niet zeggen dat ik een bepaald standje de voorkeur geef. Meestal is het een combinatie van vanalles door elkaar. Paar minuten zus, dan paar minuten zo danweer een andere lokatie opzoeken in het huis en weer verder.. totdat we beiden bekaf zijn en mag zij kiezen waar de ejeculatie terecht gaat komen..daarna uiteraard lekker samen douchen..
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_34998416
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:11 schreef Salsagirl het volgende:
...
Maar kan er ook wel genieten van mijn benen hoog en een kussen onder me billen..zodat hij lekker diep kan stoten
Dat vind ik het lekkerste standje.
Bovenop vind ik niet veel aan eigenlijk, het enige wat daar leuk aan is, is dat je de ander kunt zien genieten (ook leuk natuurlijk, maar wil het zelf ook wel lekker vinden eigenlijk )
Op zijn hondjes is zo onpersoonlijk
pi_34998576
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Gwendolyn het volgende:
Op zijn hondjes is zo onpersoonlijk
Ik zou echt spontaan een slappe krijgen als een vrouw zulke uitspraken zou doen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34998649
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zou echt spontaan een slappe krijgen als een vrouw zulke uitspraken zou doen .
Zo zeg ik het natuurlijk ook niet op dat moment he Ben wel een béétje tactisch.
En soms een beetje 'opofferen' voor de ander is natuurlijk ook niet erg. Dus het is niet zo dat ik het standje verschrikkelijk vind ofzo, maar ik vind het gewoon fijner om de ander te kunnen zien.
pi_34998824
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef Gwendolyn het volgende:
Zo zeg ik het natuurlijk ook niet op dat moment he Ben wel een béétje tactisch.
Dan nog... Vrouwen die over liefde, gevoelens en persoonlijk contact beginnen te zeveren met betrekking tot seks zijn per definitie desastreus voor m'n libido...

Seks moet dierlijk, vol lust en vol passie zijn; als ze dat verwarren met liefde zijn ze kennelijk nog nooit fatsoenlijk geneukt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34999278
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:43 schreef kastanova het volgende:...Seks moet dierlijk, vol lust en vol passie zijn; als ze dat verwarren met liefde zijn ze kennelijk nog nooit fatsoenlijk geneukt .
Ik verwar liefde helemaal niet met seks Ik vind het gewoon weinig aan als ik de ander niet zie. Dat je het daar niet mee eens bent, tja sorry.
pi_34999336
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan nog... Vrouwen die over liefde, gevoelens en persoonlijk contact beginnen te zeveren met betrekking tot seks zijn per definitie desastreus voor m'n libido...

Seks moet dierlijk, vol lust en vol passie zijn; als ze dat verwarren met liefde zijn ze kennelijk nog nooit fatsoenlijk geneukt .
Ja maar de toevoeging van liefde maakt het wel compleet. Gewoon neuken is stuk minder leuk dan verliefd neuken
pi_34999355
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Gwendolyn het volgende:
Ik vind het gewoon weinig aan als ik de ander niet zie.
Dan laat je je toch voor een spiegel neuken .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34999542
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef OuTPuT het volgende:
Ja maar de toevoeging van liefde maakt het wel compleet. Gewoon neuken is stuk minder leuk dan verliefd neuken
Geestelijk gezien wel, lichamelijk maakt het natuurlijk weinig verschil...

Nah, ik zie seks toch meer als uit de hand gelopen hobby dan liefdesspel eigenlijk...
De 1 vindt voetballen leuk als ontspanning, ik seks .
I was an atheist until I realized I was God
pi_35000322
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geestelijk gezien wel, lichamelijk maakt het natuurlijk weinig verschil...

Nah, ik zie seks toch meer als uit de hand gelopen hobby dan liefdesspel eigenlijk...
De 1 vindt voetballen leuk als ontspanning, ik seks .
Imo maakt je geest seks spannend. Anders is het maar hersenloos in mijn geval je pik ergens in prikken en ik zie mijn vriendin toch echt niet als prikpop.
pi_35000397
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef OuTPuT het volgende:
Imo maakt je geest seks spannend.
Maar dát heeft dan weer weinig te maken met liefde .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')