quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef Qwea het volgende:[..]Hij maakt wel geweldige nr's idd. Heeft de darkside cookies?
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef vamperotica het volgende:OMG OMG....Ik heb gewoon een mini vakantie gewonnen!
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef Greys het volgende:[..]Sushi! [..]Vertel vertel!
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:55 schreef vamperotica het volgende:[..]Op facebook met een aktie van Ouders van Nu.... Was al helemaal vergeten dat ik meegedaanhad...Je moest alleen liken en delen en en en vanmiddag belde mn zusje dat ik ff opo Facebook moest kijken en toen stond er dit....[ afbeelding ]En ik heb er gewoon echt om moeten huilen!
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:56 schreef Greys het volgende:Echt superleuk voor je Vamp! Gefeliciteerd! Het is je enorm gegund!
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 20:59 schreef vamperotica het volgende:[..]Dank je Hihi ik begin gewoon weer te stuiteren! Van de week wordt "alles"opgestuurd en dan maar op zoek naar waar en vervoer en wanneer en en en
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:Ouders van nu? Wat heb je precies gewonnen dan?
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:04 schreef vamperotica het volgende:[..]jullie hebben de fanactie met Vacansoleil gewonnen. Gefeliciteerd! Jullie gaan er heerlijk tussenuit. Een mini-vakantie (met je gezin) op een van de 80 top-campings binnen Europa.
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:[..]En mag je dan kiezen waar je precies naar toe wil?
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:07 schreef vamperotica het volgende:[..]Yup.... mag zelf kiezen waarheen en wanneer... Alleen in juli en Augustus niet
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:Dat is wel leuk. Ik heb even rond gekeken op die site en als je mag kiezen waar je naartoe wil heb je landen en plaatsen genoeg. Al een idee qua bestemming?
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef vamperotica het volgende:Zal niet al te ver weg zijn.. Heb zelf geen auto maar ga ff puzzelen hoe dat op te lossen is
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:16 schreef ElisaB het volgende:Vamp Je karma is gewoon goed (denk ik hoor; ik weet niet eens wat karma verder allemaal is of doet, maar je hebt het gewoon verdiend, dus volgens mij heeft dat er iets mee te maken. Snap je het nog?_
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:16 schreef ElisaB het volgende:[..]Heb je wel een rijbewijs
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:18 schreef vamperotica het volgende:
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:21 schreef ElisaB het volgende:En waarom weet ik eiks helemaal niet hoe jij heet en heb ik je niet op FB
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef vamperotica het volgende: Vriendschapverzoek is onderweg...
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:31 schreef ElisaB het volgende:[..]Goed zo Als je niets of moeilijk iets kunt regelen met vervoer, dan mag je me even aan mijn vestje trekken. Want als het een beetje te regelen is, mag je mijn auto mee
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef vamperotica het volgende: .... stil
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef ElisaB het volgende:[..]Als ik het een beetje bijtijdfs weet en er rekening mee kan houden, dan zal het bvest prima te regelen zijn. Dus no problem
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:34 schreef indaha het volgende:Elies jij geweldig mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef Maes het volgende:Vamp wat leuk voor jullie, alleen de voorpret is al geld waard En voor Elisa, hier staat 2 auto's dus als jij in de week(end) omhoog komt te zitten staat er zo een Lupo voor je deur
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:[..]Waarom weet ik nu hoe jullie alle twee heten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]Ow O+Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Maes het volgende:Ik heb vreselijke behoefte aan mensen die mij lief vinden SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind je zelfs héél lief J'ai vu un escarbot ivre!-KomupolapanaOp vrijdag 26 februari 2010 schreef Greys het volgende:Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Maes het volgende:Ik heb vreselijke behoefte aan mensen die mij lief vinden SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even Ik vind je lief Maes en ik heb zin in zondagochtend Elies jij bent ook lief! Tombo, wil je mijn oude laptop lenen? Hij is wel echt oud en traagjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest even Ik vind je lief Maes en ik heb zin in zondagochtend Elies jij bent ook lief! Tombo, wil je mijn oude laptop lenen? Hij is wel echt oud en traagjes
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef tombolafan het volgende:mn laptop is total loss verklaard... nu de verzekering mailen en dus nog langer mobiel fokken
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Maes het volgende:Ik heb vreselijke behoefte aan mensen die mij lief vinden SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo'n ex die ineens onverwachts een keer met een bijl kan langskomen. ______________________________________Hier tekenen: .......................De_Kardinaal......................______________________________________
quote: Op vrijdag 9 maart 2012 21:42 schreef Maes het volgende:Ik heb vreselijke behoefte aan mensen die mij lief vinden SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je lief en ik hoop dat dat mens in een ketel kokende soep valt Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag