pi_108927306
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb seizoen 1 t/m 5 volgens mij onderhand wel een keer of 3 gekeken, echt zo vet.
En iedere keer zie je weer dingen die je eerder niet opvielen.
Over het laatste seizoen kan ik weinig zeggen, dat is het niet echt waard, vond het jammer en kreeg het gevoel dat ze er maar een eind aan hebben gebreid zonder er echt lang over na gedacht te hebben.
No one could have dreamed it would make such an impact on our lives, as we dance together, lose ourselves in the optimus state of trance...
pi_108927419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 volgens mij onderhand wel een keer of 3 gekeken, echt zo vet.
En iedere keer zie je weer dingen die je eerder niet opvielen.
Over het laatste seizoen kan ik weinig zeggen, dat is het niet echt waard, vond het jammer en kreeg het gevoel dat ze er maar een eind aan hebben gebreid zonder er echt lang over na gedacht te hebben.
Ben het niet helemaal eens over het einde. Ik denk juist dat ze heel bewust voor deze oplossing hebben gekozen. Ook al zijn er misschien mysteries achtergebleven, qua emotie vond ik de series finale uitstekend.
pi_108927805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben het volkomen met je eens.
pi_108928716
Mensen die kritiek hebben op het einde mogen ook vertellen hoe ze het einde dan hadden willen zien. Hier een einde aan breien die echt iedereen had bevredigd was ook onmogelijk denk ik. Veel ging me ook boven mn pet het laatste seizoen, maar overall is het echt een geweldige serie waar ik me zes seizoenen lang mee heb vermaakt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_108932109
Sommige mysteries zijn uitgelegd, andere niet, maar over elk mysterie zijn hints gegeven die je zelf in kan vullen. Het einde was emotioneel heel bevredigend. Aanrader.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:51:15 #46
142400 RedFever007
Alles draait om de eenvoud
pi_108933545
ik vond het laatste seizoen uitermate teleurstellend, vooral het begin met die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Het laatste shot was daarentegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was erg mooi O+

michael-waaalt.jpg
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT MY BOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYY :'(
_O_ Pink Floyd _O_
>>>>FOK!sport<<<<
-> Uut Grunnen B-) <-
O+ La Quinta Estacion O+
pi_108933571
Die aflevering met Jacob en de fles wijn was briljant
pi_108933587
En het verhaal van Mr eyeliner was ook vet
  zaterdag 10 maart 2012 @ 10:54:28 #49
142400 RedFever007
pi_108933591
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 10:54 schreef Vijf_voor het volgende:
En het verhaal van Mr eyeliner was ook vet
Wie :?
_O_ Pink Floyd _O_
>>>>FOK!sport<<<<
-> Uut Grunnen B-) <-
O+ La Quinta Estacion O+
pi_108933639
RichardWelcomeHome.jpg
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:03:57 #51
142400 RedFever007
pi_108933720
Richard _O_
_O_ Pink Floyd _O_
>>>>FOK!sport<<<<
-> Uut Grunnen B-) <-
O+ La Quinta Estacion O+
pi_108933821
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:38 schreef dumbo het volgende:
seizoen 1 is geweldig
2 is goed
de rest valt niet te volgen, heb de laatste afleveringen zelfs niet meer bekeken.

Kan je net zo goed harry de Potter gaan loeren
wat deze man zegt, ik heb alleen de eerste 4 seizoenen gekeken en daqarna afgehaakt.

maar echt wel een aanrader deze serie
pi_108933920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

wat deze man zegt, ik heb alleen de eerste 4 seizoenen gekeken en daqarna afgehaakt.

maar echt wel een aanrader deze serie
Dan snap je helemaal niks van de serie :o
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:22:30 #54
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_108934098
Geniale serie, van begin tot eind. Vind ik dan tenminste.
Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
pi_108934389
1e 3 seizoenen O+
pi_108935569
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:36 schreef tech4u het volgende:
1e 3 seizoenen O+
+ laatste 3 seizoenen. O+
pi_108935630
Heb ze ook allemaal in de kast staan, prima mee vermaakt :Y
Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+
pi_108938399
Na seizoen 2 ofzo is er weinig meer aan.
pi_108938726
Eerste 5 seizoenen vond ik echt heel leuk maar het laatste seizoen vind ik gewoon ronduit kut. Kan mij er niet doorheen zwoegen.
pi_108941087
Iemand die een goede opvolger van Lost kent? Ik kijk nu The River, maar zoek nog een serie :P
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 15:58:16 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_108941158
Ik vind het 2e seizoen nog altijd het zwakste, toen ben ik bijna gestopt met kijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
I love the smell of nailpolish in the morning.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
pi_108942635
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:22 schreef Verbodsbord het volgende:
Geniale serie, van begin tot eind. Vind ik dan tenminste.
Je vond het laatste seizoen serieus geniaal? :')
Every Kingdom
pi_108942686
De meningen zijn altijd verdeeld. Je moet het voor jezelf ervaren.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:55:32 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108942733
Seizoen 1 ja. Seizoen 2 ja. 3 meh, 4 :{, 5 yuch, 6 hey het trekt wat aan, oh nee, toch niet. Finale, wtf?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108943915
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een goede opvolger van Lost kent? Ik kijk nu The River, maar zoek nog een serie :P
Fringe.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:26:04 #66
134538 chansadres
Black & White
pi_108945098
Ik ben na Lost overgegaan op Twin Peaks. Qua suspence zit dat wel op hetzelfde niveau. Fringe vond ik echt tof. Maar iets sciencefictionachtiger dan Lost. We zijn nu bezig met een House marathon. Toen bekend werd dat de laatste aflevering ging komen, ben ik begonnen met seizoen 1. Als het goed is gaan we precies uitkomen.

Voor Alcatraz en Person of Interest wacht ik even tot het gehele seizoen beschikbaar is.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_108945398
t/m s3 erg goed. Vanaf s4 wordt het steeds vager en s5+6 gaat werkelijk nergens meer over...
Zou me niets verbazen als de regisseur in die tijd aan de lsd zat :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:43:44 #68
182560 krioro
5'11" 214 lbs
pi_108945610
TS kan de hele Lost-ervaring nog van voor af aan beleven. :9~. Onbetaalbaar.

Veel plezier d'r mee. Zal wel lukken.
full stops and exclamation marks.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:52:13 #69
134538 chansadres
Black & White
pi_108945817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef eight het volgende:
t/m s3 erg goed. Vanaf s4 wordt het steeds vager en s5+6 gaat werkelijk nergens meer over...
Zou me niets verbazen als de regisseur in die tijd aan de lsd zat :{
Ook erg logisch. Het is maar een eiland maar was wel jarenlang de melkkoe van de omroep. Volgensmij heb ik ooit gelezen dat de bedoeling was dat van Lost maar een paar seizoenen van zouden komen. Toen ze na seizoen 3 echter groen licht kregen voor meerdere seizoenen moesten ze vanalles er bij gaan halen om het interessant te houden. Natuulijk zonder dat je het antwoord verteld want dan zou je net als Twin Peaks al je kijkers verliezen. Toen ze echter te horen kregen dat ze nog 1 seizoen hadden, kwamen ze erachter dat dat het veeeel te veel was om logisch uit te leggen. Dat was niet haalbaar. Dus ze hebben een paar dingetjes uitgelegd en de rest maar op de hoop "Dat hoort bij het mysterie". Het einde was trouwens wel door de heer Abrams geschreven. Dat stond al vast vanaf de eerste aflevering. Alles wat tussen seizoen 1 en het einde gebeurde is on the go verzonnen.
Steppin out tonight
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:53:07 #70
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_108945849
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_108947633
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:52 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ook erg logisch. Het is maar een eiland maar was wel jarenlang de melkkoe van de omroep. Volgensmij heb ik ooit gelezen dat de bedoeling was dat van Lost maar een paar seizoenen van zouden komen. Toen ze na seizoen 3 echter groen licht kregen voor meerdere seizoenen moesten ze vanalles er bij gaan halen om het interessant te houden. Natuulijk zonder dat je het antwoord verteld want dan zou je net als Twin Peaks al je kijkers verliezen. Toen ze echter te horen kregen dat ze nog 1 seizoen hadden, kwamen ze erachter dat dat het veeeel te veel was om logisch uit te leggen. Dat was niet haalbaar. Dus ze hebben een paar dingetjes uitgelegd en de rest maar op de hoop "Dat hoort bij het mysterie". Het einde was trouwens wel door de heer Abrams geschreven. Dat stond al vast vanaf de eerste aflevering. Alles wat tussen seizoen 1 en het einde gebeurde is on the go verzonnen.
Abrams heeft het eind niet verzonnen. Rond seizoen 3 wilden de makers weten hoeveel seizoenen ze mochten maken. Ze wilden een einddatum. Zo hoorden ze dat ze 6 seizoenen mochten vullen.
pi_108948342
Hoe komen mensen er toch bij dat er maar 1 regisseur is en dat Abrams verantwoordelijk is voor het einde, laat staan de rest van de serie. Lindelof en Cuse waren de showrunners en dus zodoende verantwoordelijk voor de grote lijnen van het verhaal.

Er zijn talloze regisseurs geweest (zie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Lost_episodes). Hoofdregisseur was Jack Bender. Abrams heeft vroeg in seizoen 1 de serie verlaten en gold eigenlijk alleen nog maar als producer omdat zijn productiemaatschappij de show produceerde.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:20:39 #73
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_108948391
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:52 schreef chansadres het volgende:

[..]

Weetje, eigenlijk kan de oplossing, de verklaring of wat dan ook met niet zoveel bommen. Deze serie heeft mij zes seizoenen geboeid en daar gaat het wat mij betreft om.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator zaterdag 10 maart 2012 @ 20:26:58 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_108948612
Volgens mij heeft Abrams al in 't begin beslist dat het zou eindigen met

SPOILER
maar dat kon door anderen ingevuld worden op de manier die ze wilden, eigenlijk gewoon een detail dat Abrams bepaalde, meer niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:20 schreef t-8one het volgende:

[..]

Weetje, eigenlijk kan de oplossing, de verklaring of wat dan ook met niet zoveel bommen. Deze serie heeft mij zes seizoenen geboeid en daar gaat het wat mij betreft om.
Ja, de bekende "it's not the destination that counts, it's the journey" uitvlucht. Iets wat ik accepteer van een kijker, maar op een bepaald moment kwamen de schrijvers daar zelf ook mee aanzetten toen hun apotheose geen al te beste kritieken kreeg en daar vind ik dat geen geldig excuus is, want ze hebben 5 en een half jaar volgehouden dat "the destination" wel datgene was dat telde.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
I love the smell of nailpolish in the morning.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
pi_108948715
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heeft Abrams al in 't begin beslist dat het zou eindigen met

SPOILER
maar dat kon door anderen ingevuld worden op de manier die ze wilden, eigenlijk gewoon een detail dat Abrams bepaalde, meer niet.

[..]
Precies, hij heeft het dus totaal niet geschreven. En het is nou niet zo dat het een briljante ingeving was. Feit is dat Abrams niets met de verhaallijnen te maken heeft gehad.

quote:
Ja, de bekende "it's not the destination that counts, it's the journey" uitvlucht. Iets wat ik accepteer van een kijker, maar op een bepaald moment kwamen de schrijvers daar zelf ook mee aanzetten toen hun apotheose geen al te beste kritieken kreeg en daar vind ik dat geen geldig excuus is, want ze hebben 5 en een half jaar volgehouden dat "the destination" wel datgene was dat telde.
Nou ja, ze hebben gezegd dat zij ervoor hebben gekozen om de emotionele aspecten van de show een einde te geven, een zeer goed einde wat mij betreft. Ook ik vond het erg jammer dat er vragen overgebleven zijn, maar de grote lijnen van de mysteries zijn wel afgerond.
Daarbij heeft natuurlijk ook het uitmelken van de show door ABC een rol gespeeld, vooral doordat er steeds nieuwe characters moesten worden geintroduceerd die ook allemaal een bijdragen moesten leveren aan de mythology.
pi_108949012
Beste serie die ik ooit gekeken heb.
Wordt weer eens tijd voor een 3e rewatch. 8-)
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:39:08 #77
134538 chansadres
Black & White
pi_108949033
5x02-thelie-143.jpg
Steppin out tonight
  zaterdag 10 maart 2012 @ 20:43:47 #78
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108949214
Net over de helft van seizoen 1 heen, echt een bazen serie tot nu toe _O_.
Straks met disc 5 van 7 beginnen, van seizoen 1.

Je bent gewoon zwaar kansloos als je aan een lange serie als Lost begint en het niet tot het einde afkijkt, je wilt toch weten hoe het afloopt, of niet dan? :P

Lost _O_

En Curly is wel een baas _O_
pi_108949230
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
  zaterdag 10 maart 2012 @ 21:06:14 #80
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_108949949
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef computerprobleem het volgende:
Net over de helft van seizoen 1 heen, echt een bazen serie tot nu toe _O_.
Straks met disc 5 van 7 beginnen, van seizoen 1.

Je bent gewoon zwaar kansloos als je aan een lange serie als Lost begint en het niet tot het einde afkijkt, je wilt toch weten hoe het afloopt, of niet dan? :P

Lost _O_

En Curly is wel een baas _O_
Hurley heet ie :')
Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')