maandag 12 maart 2012 @ 10:19:57 #201
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109002909
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
4 kilo trage stront in je darmkanaal :9~
Smakelijk :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"Ik ben niet negatief. Ik heb alleen andere ideeen over hoe dingen zouden moeten!" - PdeHoog, 2012
last.fm | RYM
pi_109002920
Schatteboutjes, het is beslist grotendeels vocht en volgende week weer verdwenen :*
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_109002958
Mijn man woog gisteren nog 140 kilo en als hij nu op weegschaal staat komt er OL in beeld te staan.
pi_109003001
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:20 schreef Sjeen het volgende:
Schatteboutjes, het is beslist grotendeels vocht en volgende week weer verdwenen :*
I know :D O+
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109003052
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Svetlana88 het volgende:
Mijn man woog gisteren nog 140 kilo en als hij nu op weegschaal staat komt er OL in beeld te staan.
jullie feeden elkander?
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109003072
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jullie feeden elkander?
Nee, maar ik weet niet wat OL betekend
pi_109003114
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:26 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet niet wat OL betekend
Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.
I have serious issues
pi_109003128
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens :P
I have serious issues
  maandag 12 maart 2012 @ 10:30:04 #209
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_109003148
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Als de weegschaal het opgeeft is het wel een teken dat je er iets aan moet gaan doen trouwens :P
Andere weegschaal kopen?

Die van mij gaat tot 180, ooit gekocht om dezelfde reden :@
Nieuwe bezems vegen ánders.
  maandag 12 maart 2012 @ 10:32:47 #210
100341 MarMar
Een excuus is geen reden!
pi_109003201
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje? :)

@Stormqueen _O_ *O* Mooi!

Mijn weegschaal doet trouwens ook wel eens Lo, maar dan moet er een nieuwe batterij in.
Een koe is een dier dus een dier is een koe!
pi_109003211
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk iets van out of limit / buiten het bereik. Dan gaat de weegschaal maar tot 140.
kan tot 150 staat erop
pi_109003217
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
@Sometimes, ik schommel soms met gemak 3 kilo na wat meer zout, alcohol, carbs en dan is het twee dagen later magischerwijze alweer POEF weg, misschien gewoon een vast moment in de week wegen en bij voorkeur niet vlak na een weekend of etentje? :)

@Stormqueen _O_ *O* Mooi!

Mijn weegschaal doet trouwens ook wel eens Lo, maar dan moet er een nieuwe batterij in.
ja, da's Lo, deze zei OL :D
I have serious issues
pi_109003226
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:33 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

kan tot 150 staat erop
Dan is ie meer dan 150 :+
I have serious issues
pi_109003242
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan is ie meer dan 150 :+
Dus vanaf gistermiddag meer dan 10 kilo aangekomen, vet veel
pi_109003287
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:35 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Dus vanaf gistermiddag meer dan 10 kilo aangekomen, vet veel
nee, geen idee. Gewoon morgen nog een keer proberen ;)
I have serious issues
  maandag 12 maart 2012 @ 10:40:24 #216
65551 PdeHoog
Fascinating
pi_109003348
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
_O- Voor mij serieus de reden om te beginnen met lijnen btw :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"Ik ben niet negatief. Ik heb alleen andere ideeen over hoe dingen zouden moeten!" - PdeHoog, 2012
last.fm | RYM
pi_109003368
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Big is beautyful
pi_109003380
SQ!! Ik wil ook zo'n mooie taille! En krullen als ik dan toch bezig ben :s) .

Er is hier een halve kilo af sinds gisteren dus morgen zal er vast weer iets bij zijn. Maar ik ga overall wel naar beneden, ben in een jaar niet meer zo 'licht' geweest als op dit moment.
Gisteren dus hamburgers gegeten, vriend had gehakt gehaald bij de slager en dat was geen mager gehakt helaas. En toen was alles helemaal klaar en gaar en toen was ik vergeten een yoghurtsausje voor mezelf te maken. Toch maar mayo op mn burger gedaan. En zonder na te denken over het geheel aan kcals ook nog pijnboompitten door de sla. Lekker handige combi zo van 948 kcals. En ook nog vroeg gegeten dus snaaitrek. Dom, dom, dom.

Lijstje van gisteren, 1970 kcal
O: yoghurt, muesli
S: badkamer, slaapkamer, was
T: 2 kaasrijstwafels, klein glas tomatensap
L: bruin ajvar/kaas, bruin appelstroop
T: smoothie, paar suikervrije dropjes, handje druiven
A: 2 hamburgers, 1 wit bolletje, mayo, hoop salade, pijnboompitten
T: Vitalinea chocomousse, zoute sticks

Vandaag:
O: yoghurt, muesli
S: 2 miles
T: 3 maiswafels, tomatensap
L: 2 bruin met omelet, champignons, tomaat, lenteui
T: opkikker, Peijnenburg/Sultana (in de auto)
A: zalm met peperkorst, ovenaardappels, paksoi
T: peer en druif met blauwe kaas
It's like déjà vu all over again
  maandag 12 maart 2012 @ 10:42:45 #219
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_109003399
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef MarMar het volgende:
Ik hoop dat het snel weer weg is.

Ik weeg mezelf elke dag, maar het vergelijkingsmoment is altijd op maandagochtend. Deze waarde was dus ten opzichte van vorige week maandagochtend.

En na het weekend heb ik eigenlijk bewust gekozen; als ik in de loop van de week zie dat het de verkeerde kant op gaat dan hou ik me in het weekend meer in. Meestal gaat dat goed, afgelopen weekend duidelijk niet.
Nieuwe bezems vegen ánders.
pi_109003407
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Big is beautyful
nou edit je nog verkeerd ook :D
Big is ook erg ongezond. En dit is denk ik niet de juiste plek om obesitas te promoten, aangezien de mensen hier allemaal proberen om van het big af te komen :D

quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zeg: dat is al veel te laat :@ :')
I have serious issues
pi_109003425
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:41 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Big is beautyful
Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.
It's like déjà vu all over again
pi_109003431
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou edit je nog verkeerd ook :D
Big is ook erg ongezond. En dit is denk ik niet de juiste plek om obesitas te promoten, aangezien de mensen hier allemaal proberen om van het big af te komen :D

[..]

Ik zeg: dat is al veel te laat :@ :')
Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
pi_109003488
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ik probeer te zorgen dat mensen stoppen met lijnen, grote kont en dikke buik zijn mooi
Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoor :Y :W :D
I have serious issues
  maandag 12 maart 2012 @ 10:48:26 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109003518
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat doe je hier als je je prima voelt en niet wilt afvallen? Dit topic is geen clubje waar fatty's gezellig kletsen over hoe beautiful big is. Dit topic is voor afvallers. Doe mee of blijf weg.
Dit dus :Y

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:44 schreef Svetlana88 het volgende:

[..]

Ga ergens anders lopen trollen. Wij zijn hier om gezonder te worden en gelukkiger vinden we zelf dat we daar (over het algemeen) ook mooier van worden. Dat jij vetblubbers mooi vindt en dat het je niet uitmaakt dat je hartstikke ongezond bent, moet je zelf weten.

quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, dan is dit het verkeerde topic. Misschien hebben ze in KEL wel een topic daarvoor :Y :W :D
Dit dus :Y Daaaag! :W
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_109003564
Hm, aparte personen trekt dit topic soms aan!

Ik heb net een uurtje gespind, veel water gedronken, maar nog bijna kramp op een gegeven moment. Beetje jammer dus, maar gelukkig schoot het er niet echt in..

En het is toch mooi weer!!! Ik zit er over na te denken om vanmiddag nog op de skates weg te gaan als het werk het toelaat, maar ik denk ook dat het niet goed is voor mijn beenspieren..... Die hebben wat rust nodig vrees ik.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')