pi_109001934
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
:')
Neuken?

Oh nee wacht jij bent nog niet getrouwd...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109001974
nee, nog ff geduld, dan word ik ook meer en meer doable als het goed is :Y
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109001988
oh en ik ben ongesteld, da's soberso vies nu.
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_109002035
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
nee, nog ff geduld, dan word ik ook meer en meer doable als het goed is :Y
Ach joh.

sb0r3r.jpg
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_109002083
quote:
14s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach joh.

[ afbeelding ]
:D :')
I have serious issues
pi_109002089
Ow... is getrouwd zijn een must? Damn... ik heb wel een dochter, telt dat ook *)
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_109002148
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taille O+
I have serious issues
pi_109002174
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Ow... is getrouwd zijn een must? Damn... ik heb wel een dochter, telt dat ook *)
Prima ?
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_109002258
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taille O+
  maandag 12 maart 2012 @ 09:53:45 #185
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_109002272
Bah, wat een k*tweek }:|

Vorige week al moeite met motivatie omdat ik het gevoel had op een plateau te zitten. Afgelopen week te vaak teveel op verkeerde momenten geknaagd en nu dus weer met beide benen op de grond terug. In een week (maandagochtend is mijn vast meetweegmoment) 3,6 kilo erbij. Damn wat gaat dat meteen snel...
Nieuwe bezems vegen ánders.
pi_109002301
Bijna 4 kilo in 1 week?

Zeggen dat dat niet kan is zeker zinloos?
pi_109002352
Hmmmz ik ben morgen volgens mij 4 weken bezig ofzo en tot nu toe is het allemaal eigenlijk vrij goed te doen , 1x kroeg , 2x verjaardag overleefd zonder te snaaien , door de weeks mis ik eigenlijk zo goed als niks ,hapjes en of chips boeit me niet, ik heb best trek in drop... maar verder niet echt veel dingen die ik mis. Weekends gaat het ook gewoon prima , doe geen gekke dingen , hou me aan het dieet of varieer misschien wat maar zorg wel dat het gezond blijft. Kortom ik kan best wennen aan deze manier van leven , als ik mn streef gewicht heb bereikt zal ik gerust weer in de weekenden wat losser worden met chipjes,nootjes , en een biertje ofzo maar ik kan me prima vinden in mn huidige eet en leefstijl en dat in zo een korte tijd. ^O^
pi_109002375
dat is ook geen echte gewichtstoename.... ik ben ook in drie dagen van 88,7 naar 91,3 gegaan, maar da's alcohol en zout en daardoor hou je vocht vast en dan heb ik nog hormonen etc.
Paar dagen goed poepen en het is weer weg :+
I have serious issues
  maandag 12 maart 2012 @ 09:58:19 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_109002380
Even een soort van reclame, maar omdat het mijn gratis oude winterjas is, mag het misschien toch?

Maak ik een van de mede-dieeters blij met mijn oude winterjas die in perfecte staat is?

SPOILER
Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...

PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?

Xx!
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_109002479
SQ, lekker dier :9~ :9~

Als ik in een week vier kilo zou aankomen, zou ik diezelfde dag nog bij de huisarts zitten...
Isa ♥ | In vuur en vlam
pi_109002497
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:58 schreef Tink89 het volgende:
Even een soort van reclame, maar omdat het mijn gratis oude winterjas is, mag het misschien toch?

Maak ik een van de mede-dieeters blij met mijn oude winterjas die in perfecte staat is?

SPOILER
Er staan ook nog wat advertenties voor gratis schoenen...

PM maar even als je iets wilt hebben/passen/zien?

Xx!
Nee dank je.
pi_109002517
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:01 schreef Sjeen het volgende:
SQ, lekker dier :9~ :9~

Als ik in een week vier kilo zou aankomen, zou ik diezelfde dag nog bij de huisarts zitten...
voor een klisma ? :?
pi_109002542
4 kilo trage stront in je darmkanaal :9~
I have serious issues
pi_109002602
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:03 schreef Joene het volgende:

[..]

voor een klisma ? :?
nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.
Isa ♥ | In vuur en vlam
pi_109002656
crappe. De schoonmakers zijn weer begonnen na negen weken staken en mijn waterfles is dus weg :( dat houdt in dat ik TWEE euro moet gaan investeren nu in een nieuw flesje :')
I have serious issues
pi_109002669
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
crappe. De schoonmakers zijn weer begonnen na negen weken staken en mijn waterfles is dus weg :( dat houdt in dat ik TWEE euro moet gaan investeren nu in een nieuw flesje :')
ik heb gewoon een kan een tuut met plasticbekertjes <3
pi_109002688
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, om uit te zoeken hoe het komt... ik schommel wel, maar geen 4 kilo in een week.
kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd ben :')
I have serious issues
pi_109002819
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kan best, veel vreten zuipen alles, darmen zeggen: stfu, ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat ik eind deze week weer teruggeveerd ben :')
Ow, ik geloof best dat het kan, alleen bij mij kan het niet ;)

Op mijn waterflesje zit een grote sticker met 'staan laten svp' :P
Isa ♥ | In vuur en vlam
  maandag 12 maart 2012 @ 10:17:34 #199
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_109002865
quote:
11s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Jarno het volgende:
Bijna 4 kilo in 1 week?

Zeggen dat dat niet kan is zeker zinloos?
Mag je best zeggen hoor maar waarom zou dat niet kunnen? Ik zie het toch duidelijk op de weegschaal.

Ik hoop dat het ook snel weer weg is.
Nieuwe bezems vegen ánders.
pi_109002874
ja ik moet de situatie even verdedigen anders word ik onzeker ende depressief :@ :')
I have serious issues

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')