pi_108910778
registreer om deze reclame te verbergen
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
pi_108910859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een voorbeelddagmenu gekregen, maar daarin is vooral uitgegaan van wat ik normaal eet, geen nieuwe dingen, dat verbaast me.
ik zal 'm ff posten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor de mensen die ook voorbeelddagmenu's hebben, komt dit een beetje overeen? :?
Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:25:50 #28
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108910885
@mirjam dat lijkt idd een beetje op mijn voorbeeld menu.. Ik zal eens kijken of ik het nog in mijn mail heb staan
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
pi_108910892
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Ongeveer wat ook mijn lijst is hoor , alleen mijn ontbijt bestaat ook uit boterhammen.
niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
pi_108911181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet zo boos kijken hoor :D
ok, prima, ga ik me hier voorlopig aan houden, ben benieuwd, het is wat ik al deed :')
Oh dat is mn standaard PI omdat ik altijd nors overkom ofzo :D
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:43:29 #31
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_108913102
Ik kan het lijstje niet vinden, staat nog ergens op de mailserver

Zo lijstje van vandaag lukt redelijk, heb alleen de kiwi's niet tussendoor gedaan, dus die neem ik straks nog..
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
pi_108917133
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
It's like déjà vu all over again
pi_108917466
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin te merken dat ik aardig zuivelverslaafd ben. Dat had mijn moeder vroeger nooit kunnen voorspellen. Ik probeer nu maar 1 beker melk tijdens het avondeten te drinken maar dat valt flink tegen. En als ik een smoothie maak, neem ik geen karnemelk bij de lunch. Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink altijd magere melk en het smaakt goed :)
(naja... als ik melk drink dan)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_108917489
Hmmmmmmm fles wijn 1.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108919340
Zo, ik ben ook weer bijgelezen..

Ik heb me toch een partij spierpijn van gisteren, ik loop gewoon te strompelen! Verder drukke dag gehad, maar de week zit erop, volgende week hopelijk weer een beetje in het "normale" ritme terug.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:05:48 #36
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_108919626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk er aan om morgen maar eens magere melk te kopen, weet iemand of dat te drinken is?
Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Nieuwe bezems vegen ánders.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:09:30 #37
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108919756
Zo lesje Kickfun gehad.
Wel leuk waren allemaal andere instructeurs bij deze keer. Zumba docente, Bodybalance docente en een andere Kickfun docent. Die van Zumba en Bodybalance waren wel geinig, heel danspasserig. :+

Leuke les, ben wel op nu!
pi_108920863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:05 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik drink het al heel lang, af en toe afgewisseld met halfvolle melk. Halfvol is lekkerder, maar met mager heb ik ook geen problemen. De meeste mensen vinden het smerig.
Ik ga het maar eens proberen dan. Ik vind de minimaal 100 kcal van halfvolle melk opgeteld bij iedere avondmaaltijd eigenlijk te veel.
pi_108922509
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_108931795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wens me morgen succes ;) Ik moet een hele boel bakken en hapjes maken en gezellig mee-eten omdat het mijn feest is en ik dan los mag. O.... ja en ik lunch met mijn beste vriendin en heb een gezellig ontbijt met mijn vriend.

Onder het motto, als je zondigt moet je het goed doen ;)
Veel plezier :)
Human beings make life so interesting. Do you know? , that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom?.”
Mijn blog: www.wateetjedanwel.blogspot.nl
XstraightedgeX
  zaterdag 10 maart 2012 @ 07:48:06 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108931880
En we gaan weer verder met verven...

Gisteravond bij paardrijden heerlijk gegaloppeerd, was kapot na de les. Ben benieuwd wat deze paar weken intensiefe fysieke inspanning gaan opleveren.

Xx
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 08:15:42 #42
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108931957
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
pi_108932019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 08:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag grote schoonmaak oude huis van mijn ouders met spierpijn. :(

Hopelijk een gezonde lunch.
Als je dat zeker wilt weten moet je zelf ook dingen meebrengen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108932224
Och jee, net een práchtige nieuwe broek op mijn werk gekregen die echt geweldig goed zit (door een kleermaker op maat gemaakt). Ik heb toen mijn buik bij het passen zoveel mogelijk ingehouden en nu zit hij als gegoten. Maar ik wil nog 30 kilo afvallen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108932320
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
pi_108932352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Isabeau: ik zou zeggen geniet zo lang als het kan van die broek ;)
:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
pi_108932506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y en ik vind de pijpen wat te smal voor mijn dikke bovenbenen en heupen (altijd het probleem bij broeken voor mij), dus daar kan nog héél veel af *) En gelukkig heeft deze broek lusjes voor een riem. De vorige broek had dat niet en als ik die zou dragen zonder riem zou hij bij elke stap op mijn enkels liggen. Ik heb het met bretels geprobeerd, maar ook dat was echt geen gezicht, dus droeg ik mijn eigen kleren maar.
Hahahahahaha, dat probleem ken ik. Zelf heb ik geen riem en ik heb een hekel aan riemen, dus als ik een broek draag heb ik meestal mijn duimen in de lusjes (vergeet altijd dat hij te groot is, maar eerst had ik een te krappe 48 en ik weet niet wat ik nu heb, maar het is te groot, veel te groot). Ik ben toch een gigantische tomboy

(en nee, als ik geen broek draag, draag ik meestal jurken of rokken met leggings, die inmiddels ook slobberen)
pi_108933584
Ik wil ook slobberende kleren :{ .

Na 8 dagen kcals tellen kan ik denk ik zeker zijn van de 5 ons die er nu af is *O* . Eindelijk weer een doorbraak. En nu hopen dat het doorzet. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje obsessed raak door die calorieën, ik heb er nu zelfs over gedroomd. Niet zozeer over voedingsmiddelen maar meer over het invullen van de app |:( . Ik blijf er toch maar mee door gaan. Ik heb vrij veel nodig op een dag en dan zit ik veel te snel over je max heen als ik niet oplet. Al heb ik gisterenavond expres nog wat moeten eten omdat ik nog te weinig op had.

Gisteren, 1769 kcal
O: yoghurt, muesli
S: 2 miles, 50 crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: bruin kaas/ajvar/rucola, bruin philadelphia/rucola
T: Peijnenburg tussendoor, 1 cafe noir, opkikker, appel
A: paella (moet een beter recept vinden!), beker melk
T: snack a jacks, optimel yoghurt

Vandaag zal zo'n beetje hetzelfde zijn.
pi_108939603
Luiiiiiiiiiiiiii weekend! Heerlijk!

Gisteren bij een vriendin gegeten, heerlijk en veel te veel, dieettechnisch dan toch.

Vanmorgen ontbijt idem-dito.

Nu weer netjes in de pas!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108939664
Volgens mij fokt iedereen hier vooral vanaf het werk en zaterdag = computervrije dag :D

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')