Precies, of je nu met 8 of 9,5 seconde op de 100 zit... Die extra snelheid is de eerste 10 keer leuk, daarna is dat ook weer 'gewoon'.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, is maar 100 kilo zwaarder dan mijn toyota die als de brandweer gaat. De nieuwe techniek maakt dat het best compenseerbaar is in mijn ogen.
Tja, ik vind snel wegrijden bij de stoplichten dan wel weer fijn. Daarna moet je toch achteraan aansluiten in de rij richting werk. Goedemorgen 'julianaplein - Groningen'.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies, of je nu met 8 of 9,5 seconde op de 100 zit... Die extra snelheid is de eerste 10 keer leuk, daarna is dat ook weer 'gewoon'.
Dus wat is eigenlijk je winst? Een hogere benzinerekening.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, ik vind snel wegrijden bij de stoplichten dan wel weer fijn. Daarna moet je toch achteraan aansluiten in de rij richting werk. Goedemorgen 'julianaplein - Groningen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, Cayenne diesel nu. Stoelverwarmingquote:
Studentchauffeur?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Yes, Cayenne diesel nu. Stoelverwarming
Leukste tot nu was een Quattroporte. Maar ook veel Passats en V70's.
Wel zo begonnen.quote:
Die met de 1.3 dus? Als dat zo is moet je daar natuurlijk voor gaan, ik dacht dat alle Rallye's en GTI's nog wel aan de dure kant waren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Kriegel, die 106 GTi is te duur.. Eerste generatie Rallye kun je voor verdomd weinig kopen.
Jup met de 1.3. Voor 1000 euro moet t wel lukken met een beetje geduld . Voor de 1200 die ik dan overhoud in vergelijking met die GTi kan ik m een grote beurt geven en misschien wat leuke upgrades.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die met de 1.3 dus? Als dat zo is moet je daar natuurlijk voor gaan, ik dacht dat alle Rallye's en GTI's nog wel aan de dure kant waren.
Je bent dus privechauffeur?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel zo begonnen.
Inmiddels geen student meer. Doe het er nu naast, eigen chauffeursbedrijfje opgezet.
Ook goederen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel zo begonnen.
Inmiddels geen student meer. Doe het er nu naast, eigen chauffeursbedrijfje opgezet.
Nee, geen goederenquote:
Dat is 1 van de dingen ja we doen ook afhalen/wegbrengen op luchthavens en een paar andere dingetjes. Over het algemeen wel leuk werk, vooral als er wat leuks te rijden is!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je bent dus privechauffeur?
Wel lache om te doen
Cayenne diesel is een prachtige auto, prijkt nog hoog op mijn "to do" list (hoewel ik z'n broertje, de Volkswagen Touareg, een paar weken als 3.0 TDI kon sturen).quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Yes, Cayenne diesel nu. Stoelverwarming
Toch doe ik zelf liever goederen dan personen .. Niemand die tegen je aan ouwehoert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:18 schreef JDude het volgende:
Goederenvervoer is niet zo spannend qua wagens. Hoewel met zo'n lange bestelbus over de Amsterdamse grachten best een uitdaging is .
Touareg ook een vet ding ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cayenne diesel is een prachtige auto, prijkt nog hoog op mijn "to do" list (hoewel ik z'n broertje, de Volkswagen Touareg, een paar weken als 3.0 TDI kon sturen).
Touch screen navi in de Cayenne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |