Vorig jaar heb ik mijn haar laten blonderen. De *#$^&-kapster had een pluk haar overgeslagen bij het uitwassen van het blondeerspul. Minimaal 30 minuten na het kappersbezoek kwam ik daar thuis achter. Gevolg: een pluk stro

Sinds die tijd heb ik het heel goed verzorgd, in de hoop dat er nog wat aan te redden viel, maar het bleef stro-achtig en wilde absoluut niet zitten zoals de rest van mijn haar, het stond alle kanten op en bleef klitten

Gelukkig ging het om een pluk onderaan bij het nek-hoofd verbindingspunt en lag er genoeg haar overheen, waardoor het niet goed te zien was.
Vannacht zat het plukje weer stom te doen en te klitten en toen heb ik in een vlaag van
beschonken verstandsverbijstering de schaar erin gezet – natúúrlijk pas na uitgebreid de gevolgen voor mijn kapsel te hebben overwogen - en het plukje afgeknipt. Toen ik het vanmorgen zag schrok ik toch best wel een beetje van de hoeveelheid

Het overgebleven haar komt nu tot halverwege mijn nek en blijft niet bij een staart in zitten

Gelukkig heb ik heel dik haar, waardoor het niet echt opvalt, en zal het snel wel weer lang genoeg zijn om bij een staart in te blijven zitten

En eerlijk is eerlijk: mijn haar voelt gelijk een stuk beter aan nu de vlassige pluk verdwenen is

De schade:
Ik wil niet weten hoeveel haren dat welniet zijn 
TL;DR:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Muts: Hoe is je haar nu na de hot oil treatment?

@FF: 170 euro... voor een borstel, ook al is het een M&P... Je bent gek.
@Harajuku:

Erg... En zodra het helemaal is bijgegroeid knip je d'r weer eentje in?

@AppleMartini: Da's het nadeel van een kleur die zo anders is dan je eigen kleur inderdaad! Hoe vaak laat je het nu bijkleuren?
@Taartjesfee: Laat zien

Foto's zijn juist goeeeed!
@E_C: Ahhhh, volhouden! (of met een vreemde houding rond gaan lopen

)