SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijnhttp://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p Pwoah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijnhttp://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p Pwoah
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef KoningStoma het volgende:Nou, poe!
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Pixell het volgende:Die de Jong is te dom om niet door te hebben dat ie het zelf doet of is het gewoon briljant acteerwerk?
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef Pixell het volgende:Maar mijn concentratie is nu voornamelijk naar mijn computerscherm verplaatst.ME3 is net klaar met installeren
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]Volgens mij wist ie het goed dat ie niet geraakt werd
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef KneusTeun het volgende:[..]ik dacht ook schwalbe maar zijn voet die op zijn hak vliegt wordt wel geraakt, dus jammer. jammer van de wedstrijd maarja.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef SoldMayor het volgende:Als de Jong echt zo'n matennaaier was dat had Labyad nu 6 wedstrijden schorsing aan zijn broek.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]Huh wtf? Dit was gewoon een schwalbe hoor
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef KneusTeun het volgende:[..]ik snap dat je dat denkt, maar kijk zo de herhaling nog maar is, duurde bij mij ook tot de 3e herhaling tot ik het zag. ik dacht eerst ook schwalbe. de jong is geen toivonen
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:Gestolen overwinning van Twente, 0-0 was terecht geweest gezien het oersaaie spel van beide kanten
quote: Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef SoldMayor het volgende:My god. Teun heb jij nog een FC Twente shirtje over?
quote: Op donderdag 8 maart 2012 21:23 schreef Bozz187 het volgende:godverdomme als het fiets gedeelte van de keuring gelijk is aan mijn training vandaag dan heb ik em in de pocket, helemaal kapodt hiero damn!
quote: Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef SoldMayor het volgende:Nou dit wordt niks.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Soldstah.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 21:26 schreef Dr.Pringles het volgende:[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Awww Sheeiithttp://www.youtube.com/user/DrPringlesTV98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘