abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 21 maart 2012 @ 17:20:54 #251
232445 crew  Specularium
pi_109355771
En Burger King natuurlijk.
pi_109355800
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Even een crosspost uit ander topic:

[..]

En verder zijn O'Leary's, Heerenplein en KEUKEN ook wel aanraders voor burgers vind ik persoonlijk.
Dank. Wordt Buurten vanavond denk ik. Zal wel knetter vol zitten met dit weer, maar goed.
pi_109355831
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef Specularium het volgende:
En Burger King natuurlijk.
Vooral de locatie schijnt daarvan een plus punt te zijn... Is nu trouwens helemaal een vreetschuur geworden nu je er niet meer kan zitten, dank zij de extra Starbucks. Hoe zit het trouwens met de derde Starbucks die zou komen?
pi_109355834
Laatst een burger bij KEUKEN Restaurant & Deli gegeten. Was echt heerlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109355852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:22 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Vooral de locatie schijnt daarvan een plus punt te zijn... Is nu trouwens helemaal een vreetschuur geworden nu je er niet meer kan zitten, dank zij de extra Starbucks. Hoe zit het trouwens met de derde Starbucks die zou komen?
Die is er al een tijd, hoezo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_109355872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die is er al een tijd, hoezo?
Waar dan? Die derde bedoel ik.
pi_109355954
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Waar dan? Die derde bedoel ik.
In het hoofdkantoor van de NS aan de Laan van Puntenburg. In dit gebouw, het rechtergedeelte. Is gewoon openbaar toegankelijk vanaf de straat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 21-03-2012 17:32:13 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin woensdag 21 maart 2012 @ 17:27:49 #258
232445 crew  Specularium
pi_109355990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:22 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Vooral de locatie schijnt daarvan een plus punt te zijn... Is nu trouwens helemaal een vreetschuur geworden nu je er niet meer kan zitten, dank zij de extra Starbucks.
Het is al jaren tijd voor een tweede locatie in het normale wandelgebied.
pi_109356031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In het hoofdkantoor van de NS aan de Laan van Puntenburg. In dit gebouw, het rechtergedeelte. Is gewoon openbaar toegangkelijk.
Aha. Ik dacht dat ie bij dat oude tijdschriften koffie verkoop punt zou komen bij de regiobussen.
pi_109356100
De burgers bij de Florin zijn meestal ook goed in mijn ervaring.

Ze zijn eindelijk begonnen met bouwen bij het Noorderlicht! Werd ook wel eens tijd, er stond al maanden een kraan te niksen.
pi_109358307
T/m 30 april kun je hier ook nog goede burgers eten: http://www.deburgerij.com(...)oor-de-burgerij.html
pi_109358471
Wie is er naar Utrecht 3D in het Utrechts Archief geweest? Is het iets?

http://www.hetutrechtsarc(...)nda/stereofotografie
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin woensdag 21 maart 2012 @ 18:49:54 #263
232445 crew  Specularium
pi_109358546
Hmmm, dat kan ik morgen wel doen. Goeie tip.
pi_109358618
Nog niet geweest, maar dinsdag ga ik toch culturele dingen doen, zet ik dit er ook bij op mijn lijstje.
pi_109358731
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
T/m 30 april kun je hier ook nog goede burgers eten: http://www.deburgerij.com(...)oor-de-burgerij.html
Ik vroeg om de lekkerste hamburger van Utrecht... ;)
pi_109360019
Harmelen-Oost is idd geen Utereg, maar ik moest mijn werkgever even promoten
pi_109365776
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Harmelen-Oost is idd geen Utereg, maar ik moest mijn werkgever even promoten
Raak je je baan kwijt?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:27:10 #268
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_109366015
Ik vind de shoarmaburgers uit de muur van de febo toch nog steeds het allerlekkerste :Y)

Ow en voor de home-made burger, hamburgers van Slagerij Van Es op de Amsterdamsestraatweg! Die zijn lekker!!! :9
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:30:58 #269
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_109366220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:11 schreef bierjoost het volgende:
Waar kan ik eigenlijk de lekkerste hamburger van Utrecht eten?
In Utrecht kun je niet echt goede hamburgers halen imo, dan kun je beter naar A'dam naar de burgermeester of de burger bar, maar daar vroeg je niet om :P

Bij m'n favouriete slagerij (Ron Achterberg, nachtegaalstraat) kun je heerlijke lamsburgers halen van Texels lam maar die moet je nog wel ff zelf klaar maken.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_109368191
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Raak je je baan kwijt?
Nee hoor, ik werk bij een ander onderdeel van de organisatie. Dit is al 'ons' tweede horecaconcept dat mislukte op deze locatie.
pi_109369109
Wat was het eerste dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Forum Admin woensdag 21 maart 2012 @ 22:37:23 #272
232445 crew  Specularium
pi_109369337
En aan de locatie ligt het niet?
pi_109370014
Eerst was het Gasterij de Buurvrouw en dit burgerrestaurant bestaat nog geen jaar. Het is natuurlijk een wat ingewikkeld concept, met o.a. verstandelijk gehandicapten (vandaar dat het onder mijn werkgever valt) in opleidingstrajecten, maar ik denk dat het toch vooral aan de locatie daar ligt. Want volgens mij doen onze andere horecalocaties (o.a. Zizo aan de Oudegracht) het gewoon prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doedezemaar op 21-03-2012 22:58:59 ]
pi_109380904
Dit is toch om kotsmisselijk van te worden?

quote:
Keuze voor busbaan zonder gedegen vooronderzoek

Aan het besluit een busbaan te bouwen langs de Kruisvaart in de Dichterswijk lag geen gedegen onderzoek ten grondslag. Pas vier maanden ná het besluit schakelde de gemeente ingenieursbureau AGV-Movares in, voor een 'variantenstudie', zo blijkt uit onderzoek van DNU.

Het college van b en w wil een busbaan aanleggen aan de westkant van het spoor tussen Utrecht Centraal en de Vondellaan. Over dit zogenoemde Kruisvaarttracé werd in april 2011 al een besluit genomen. Omwonenden werden pas maanden later over de plannen geïnformeerd, in het najaar van 2011.

Zij kregen toen te horen dat 'op basis van onderzoek' was gebleken dat een busbaan langs de Kruisvaart 'het beste alternatief' was. Maar van enig onderzoek was in april 2011 nog geen sprake. Pas in augustus 2011 zoekt een ambtenaar van de gemeente contact met ingenieursbureau AGV-Movares.

In een mailtje (bijlage 1) schrijft de ambtenaar dat tot dusver 'niet echt een variantenstudie' is gedaan naar alternatieve tracés, zoals de Croeselaan of de Catharijnesingel. De keuze voor een busbaan langs de Kruisvaart is 'kwalitatief' gedaan, op basis van 'simulaties'.

In verband met vragen naar het onderzoek door bewoners heeft de gemeente 'een begrijpbare onderbouwing van de keuze voor het Kruisvaarttracé' nodig, en dat moet er vóór 1 september zijn. AGV-Movares reageert met een voorstel (bijlage 2), maar zegt wel dat een rapport niet vóór 1 september gereed kan zijn.

Opvallend is dat AGV-Movares stelt dat twee van vier - door de gemeente ongewenste - tracévarianten 'kwalitatief weggeschreven' kunnen worden. Op die manier blijven alleen de Croeselaan- en de (door de gemeente gewenste) Kruisvaart-variant nog over.

De gemeente reageert verheugd (bijlage 3). 'Perfect, dat is wat we nodig hebben, want het is 100% zeker dat de vraag naar onderbouwing (van het tracé) komt en dat zal dit worden. Hebben we een goed opgeschreven en uitgezocht verhaal. Hierbij akkoord.'

AGV-Movares schrijft uiteindelijk drie versies van de onderbouwing, ook al omdat een groep bewoners aan de Raadwijk zich ernstig verzet tegen de busbaan. Die komt ter hoogte van hun straat op nog geen twintig meter van de voorgevels te liggen. De gemeente belooft serieus naar de inbreng van omwonenden te kijken.

Maar hiervan lijkt maar weinig terecht te komen. Ook in de meest recente, definitieve versie van het rapport van AGV-Movares is de conclusie de door de gemeente gewenste: een busbaan langs de Kruisvaart, dus over het tracé waarover de gemeente in april 2011 al een besluit nam, is het beste alternatief (bijlage 4).
Bijlages op dnu.nu

Wat een hondenstreek van de gemeente voor die bewoners. Verantwoordelijke ambtenaar ontslaan en het voltallige college moet zijn verantwoordelijkheid nemen en optyfen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:36:41 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_109381167
Mja, aan de andere kant kiest de gemeente waarschijnlijk ook niet die route speciaal om de burgers te pesten, maar omdat het vrij duidelijk de beste optie is.

edit: wat betreft busbaan dan, de bewoners stellen terecht dat die misschien niet eens nodig is:
http://dnu.nu/artikel/556(...)aan-kruisvaart-trace
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')