heb em nog niet gezien pas morgen kan ik er heenquote:
kreeg van problemcar.nl dat er een start onderbreker in zat maar ze wouden niet vertellen hoe je die weg haaltquote:Op woensdag 5 september 2012 08:47 schreef powerflux het volgende:
Aha. Dan ben ik ook wel benieuwd welk draadje voor wat was. Documentatie is altijd goed
ik ben niet aant prutsen was aan het meedenkenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CafeRoker het volgende:
Als het het probleem van de garage was, en de auto staat ook nog daar.. waarom ben jij dan met draadjes aan het prutsen?
uitlaat is ook een pijp van 15cm... dus herrie maakte hij alquote:Op donderdag 6 september 2012 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik vind het nog steeds heel jammer dat je niet voor een 1.9TD bent gegaan.. Een golf 3 GTD had je zo voor een appeltje en ei kunnen kopen, en die turbo's die gaan een heel stuk langer mee dan je denkt..
En haal dat openluchtfilter er af, te veel kabaal en rotzooi om niks, de stock filter gewoon gebruiken..
topic niet gelezen? daar was de meeste commotie over dat een diesel blok niet op een benzine bak zou passen.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:37 schreef Turquaz52 het volgende:
dafuq? 100? Heb je de benzine bak nog gehouden..?
lool, wat je nu kunt doen is heel simpel: oude bak de kap er af draaien (aan de buitenkantzijde), 5e versnl. tandwiel er af halen en in de passat zijn bak monteren.. gaat je max. 30min tot een uur van je tijd in beslag nemen, is je top snelheid weer 150 ofzo..
dus? ik heb geen race monster nodigquote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef Turquaz52 het volgende:
ik denk dat een suzuki alto nog sneller zal zijn, succes er mee..
Nee, maar snel genoeg is een verkeerd benaming dan..quote:
hij trekt pittig op en schakel pas bij de 80kmh naar zijn 4quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar snel genoeg is een verkeerd benaming dan..
Je kunt het beter beschrijven als: Ik haal het wel.. Ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |