abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:19:46 #1
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_108869188
Op mijn onderarm zit een stukje van ong. 4 bij 8 cm vol met dikke, afzichtelijke littekens. Je kan wel raden waarom die daar zitten, ja heel dom allemaal maar ik kan er nu niks meer aan doen. Ze zijn ong. 1,5 jaar oud en als het goed is krijg ik één dezer maanden een operatie om ze weg te halen, -ook ivm bloedvaten die verkeerd zijn gaan zitten/groeien vanwege de diepte o.i.d.- en blijft er als het goed is 1 verticaal litteken over, of 2 horizontaal. Dat weet ik nog niet precies.

Maar als dat goed genezen is, is het een idee eroverheen te tattoëren? Een tekst, of symbool of iets moois/vrouwelijks dan, geen tribals ofzo :')

Kan dit? Mits genezen? Is het goed zichtbaar? Heeft iemand ervaring? Pics? Op google vond ik vooral foto's van tattoos over striae namelijk.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:23:48 #2
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_108869348
Kun je beter even vragen bij de tattooshop lijkt me, maar voor zover ik weet moet een litteken minstens 2/3 jaar oud zijn omdat het anders de stug is om het te laten tatoeëren.
pi_108869368
In sommige culturen zijn littekens ook een vorm van tatoeage. Misschien kan je er nog een paar leuke vormpjes bijmaken :P

Maar ff serieus; denk dat het wel kan, maar littekens hebben altijd een andere structuur/hoogte dan de rest van je huid. Dus of het mooi wordt is dan maar de vraag. Misschien ziet het er dan heel bobbelig uit, alsof het slecht getekend is ofzo. Denk dat je deze vraag beter aan n tattoo artist kan stellen...
Life is sweet, life is bitter...
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:40:38 #4
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_108869902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:19 schreef Charlea het volgende:
Je kan wel raden waarom die daar zitten,
?

emo? aandacht? waarom?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_108869947
Je kan ook ''scarrification'' doen. Dan worden er mooie vormen in je huid gesneden wat daarna een litteken word, dat is ook een soort tattoo maar dan meer naar jouw wensen denk ik. Aangezien je ook snijdt of gesneden hebt.
Pogo dancing!
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:51:24 #6
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_108870238


Zoek ook eens op "Scar cover up tattoo" en "Tattoo cover up scar tissue"
pi_108871234
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:42 schreef Crocodi1e het volgende:
Je kan ook ''scarrification'' doen. Dan worden er mooie vormen in je huid gesneden wat daarna een litteken word, dat is ook een soort tattoo maar dan meer naar jouw wensen denk ik. Aangezien je ook snijdt of gesneden hebt.
Dat wil ze toch juist niet :')
pi_108872828
Je kunt sowieso een tattooshop binnenwandelen en vragen wat zij ervan vinden. Tevens kun je het aan je huisarts vragen, of aan de verplegers in het ziekenhuis die jou gaan behandelen. Zo krijg je een antwoord van twee kanten. Succes in ieder geval.
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:10:47 #9
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_108879262
Bedankt voor de reacties, althans de mensen die een beetje volwassen kunnen reageren. Ik zal het maar eens aan de chirurg vragen dan :)
pi_108882792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Charlea het volgende:
Bedankt voor de reacties, althans de mensen die een beetje volwassen kunnen reageren. Ik zal het maar eens aan de chirurg vragen dan :)
Als je het alleen doet om je littekens te verbergen kun je tegenwoordig het littekenweefsel laten tatoeeren in precies dezelfde kleur als je huid zodat je niet ziet dat er uberhaupt littekens zitten.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:08:19 #11
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_108882989
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Als je het alleen doet om je littekens te verbergen kun je tegenwoordig het littekenweefsel laten tatoeeren in precies dezelfde kleur als je huid zodat je niet ziet dat er uberhaupt littekens zitten.
Is er een manier om dan ook je huidskleur constant te houden? I.v.m. bruinen in de zon etc.
pi_108883588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:08 schreef Renn het volgende:

[..]

Is er een manier om dan ook je huidskleur constant te houden? I.v.m. bruinen in de zon etc.
Dat weet ik niet precies, al worden je onderarmen doorgaans natuurlijk niet heel bruin in de zon... Ik weet wel dat het resultaat er echt goed uitziet. Er was toen een klein meisje dat na een auto ongeluk een litteteken had over haar hele hals tot haar kin. Vervolgens hadden ze over dat litteken getatoeerd met dezelfde kleur als haar huid & er was daarna geen litteken meer te zien.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:23:19 #13
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_108884023
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies, al worden je onderarmen doorgaans natuurlijk niet heel bruin in de zon... Ik weet wel dat het resultaat er echt goed uitziet. Er was toen een klein meisje dat na een auto ongeluk een litteteken had over haar hele hals tot haar kin. Vervolgens hadden ze over dat litteken getatoeerd met dezelfde kleur als haar huid & er was daarna geen litteken meer te zien.
Interessant. Mooi om te zien dat tattoos hiervoor gebruikt worden, hopen dat er ook voor pigmentveranderingen een oplossing is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')