abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2000 @ 20:15:11 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_328778
Ha! schakel ik net in op de bus, zie ik in de afkondiging dat er morgen een rel met Sek... pardon Ruth op het programma staat. Yes! De bus roelt weer als in het Sekilogisch tijdperk. Allemaal kijken morgen hé?
pi_328833
Volgens mij gaat het hier meer om Koen , maar ik wil wel graag zien hoe Ruth hierop reageerd.
pi_328859
Koen is een lul die is nog iritanter dan poep aan mijn schoen!

Koen poep aan mijn schoen!

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_328871
Puckzzz geeft graag opbouwende kritiek
pi_328979
quote:
Op 06 september 2000 20:15 schreef Trainspotter het volgende:
Ha! schakel ik net in op de bus, zie ik in de afkondiging dat er morgen een rel met Sek... pardon Ruth op het programma staat. Yes! De bus roelt weer als in het Sekilogisch tijdperk. Allemaal kijken morgen hé?
Sekilogisch tijdperk?

Buitenwip-poll

pi_328994
hopen dat het nu eindelijk eens een bloedbad wordt!!hehehehe
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 6 september 2000 @ 22:01:05 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_329003
RELLUH!!!!
pi_329070
Als Ruth een beetje uitpakt, hakt het er meteen goed in. Komen die meisjes tenminste ook een beetje los.
pi_329077
Vliegen Koen en Ruth elkaar echt in de haren?

datum: Woensdag 6 september 16:00

bron: redactie

Koen zit in de werkploeg, maar is binnen. “Voel je je daar lekker bij als anderen buiten staan te werken en jij hier op de bank ligt?" "Wat moet ik nou met jou in die BUS Koen? En ga je gezicht nou is wassen, zwijnjurk!" Eerder hebben Bart, Mariska en Koen elkaar namelijk ingesmeerd met verf. "Zo kan je toch niet aan tafel." Sarcastische opmerkingen over en weer. Tussen Koen en Ruth gaat het er ruig aan toe. Ruth verwijt Koen dat hij zich niet gedraagt. “Bemoei je er niet mee” antwoordt Koen. Katty luiert op de bank en observeert het gesprek tussen de twee mannen. Uiteindelijk blijkt dat ze weer eens een toneelstukje opvoeren en wordt er gelachen. LH

Weer mis

she-devil
  woensdag 6 september 2000 @ 22:58:11 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')