abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_108868894


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Happel (PM)
swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png Jojoortje (PM)
swtb_new_pm.png GGMM (PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
pi_108869198
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:12 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oke, dan weet ik dat voor de volgende keer dat ik bij elke hersenscheet een topic mag openen. Ben wel benieuwd nog naar reacties van de Feijenoord-mods, die als het goed is niet blind partij kiezen voor (mede-)Ajacieden.
Je wilde een mening van een collagamod. Nou, die heb je gekregen dus het is klaar nu.
En nu wil je de mening van een derde VBLmod, omdat mijn mening niet in jouw straatje past?
Beetje overdreven.
Noot noot.
pi_108869536
de_Kromme, als jou iets niet aanstaat. Moet het dan naar jouw zin gaan? Dat constante gejank in de FB om 'kuttopics' is niet altijd terecht. Dan ga je altijd weer over tot de chagrijnmodus in de FB om uiteindelijk je gelijk te halen/

Kortom: Niet alleen jij mag in VBL-posten.
pi_108869620
Tevens, waarover jij klachten hebt. Bijvoorbeeld over het Strootmangezeik. Kan je het beste in een centraal topic hebben. Anders krijg je een stroomvloed aan bagger.
pi_108869881
quote:
19s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je wilde een mening van een collagamod. Nou, die heb je gekregen dus het is klaar nu.
En nu wil je de mening van een derde VBLmod, omdat mijn mening niet in jouw straatje past?
Beetje overdreven.
Ja. Even geen rekening gehouden met de onderonsjes van Ajax mods.

Groetjes.
pi_108869957
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
de_Kromme, als jou iets niet aanstaat. Moet het dan naar jouw zin gaan? Dat constante gejank in de FB om 'kuttopics' is niet altijd terecht. Dan ga je altijd weer over tot de chagrijnmodus in de FB om uiteindelijk je gelijk te halen/

Kortom: Niet alleen jij mag in VBL-posten.
Ik heb nog nooit gejankt om kuttopics in VBL. Dus waar je deze onzin weer vandaan hebt?

En niet alleen ik mag in VBL posten, joh? Stop eens met die oneliners kiddo.
pi_108870129
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja. Even geen rekening gehouden met de onderonsjes van Ajax mods.

Groetjes.
Oke dan.

Groetjes :)
Noot noot.
pi_108870534
SC verwijderd. Het is klaar nu :)
Noot noot.
pi_108874782
Willen jullie de Barca/Messi topics in het oog houden lijkt weer nergens over te gaan. :)
pi_108875071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
Willen jullie de Barca/Messi topics in het oog houden lijkt weer nergens over te gaan. :)
Doen we!
Noot noot.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 maart 2012 @ 20:22:20 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_108876408
Kan een lief modje de fout in de TT herstellen ?

Het is tong80, zonder hoofdletter.


:P

[ Bericht 31% gewijzigd door Jojoortje op 08-03-2012 20:29:27 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_108876798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan een lief modje de fout in de TT herstellen ?

Het is tong80, zonder hoofdletter.

:P
Ja ja.
Noot noot.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:33:10 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108877003
De grootste analist van Nederland heeft het net gezegd :.....

Soort maandelijks terugkerend topic ofzo? Dubbel dus :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108877167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
De grootste analist van Nederland heeft het net gezegd :.....

Soort maandelijks terugkerend topic ofzo? Dubbel dus :')
Het is net een ongesteldheid.
Noot noot.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:37:42 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108877263
quote:
19s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het is net een ongesteldheid.
Jij zegt het.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 donderdag 8 maart 2012 @ 21:07:26 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_108879055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kan een lief modje de fout in de TT herstellen ?

Het is tong80, zonder hoofdletter.

:P
Ik had erbij gezet dat ik nooit rel.

Waarom heeft een mod dat verwijderd ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_108882711
Waar slaat dat plaatjes beleid op mod?

Niemand heeft er last van, alleen jullie zelf..
pi_108882806
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Waar slaat dat plaatjes beleid op mod?

Niemand heeft er last van, alleen jullie zelf..
Dit, post één plaatje, gelijk note. :(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:05:44 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108882832
Plaatjes maken de boel nog leuk.

Zeker als ze DE HELE TIJD van Strootman zijn.
pi_108882851
quote:
5s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Waar slaat dat plaatjes beleid op mod?

Niemand heeft er last van, alleen jullie zelf..
Om de vijf posts wordt er een Strootmanplaatje, een Ruttenplaatje of een trollplaatje gepost.
Dat lijkt me nou niet de bedoeling van een livetopic.
Noot noot.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:06:31 #22
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108882879
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden :)

Kan het begrijpen dat die Strootman plaatjes verwijderd worden, je ziet constant dezelfde kutkop voorbij komen. Maar plaatjes die gewoon ruluvant zijn aan het onderwerp zouden gewoon moeten blijven staan vind ik.
pi_108882902
quote:
19s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:05 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Om de vijf posts wordt er een Strootmanplaatje, een Ruttenplaatje of een trollplaatje gepost.
Dat lijkt me nou niet de bedoeling van een livetopic.
Niemand heeft er last van, dus was problem?

Maakt het idd (zoals hier boven staat) veel leuker
pi_108882926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:06 schreef YazooW het volgende:
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden :)

Kan het begrijpen dat die Strootman plaatjes verwijderd worden, je ziet constant dezelfde kutkop voorbij komen. Maar plaatjes die gewoon ruluvant zijn aan het onderwerp zouden gewoon moeten blijven staan vind ik.
Welke zijn er voorbij gekomen die relevant zijn dan? Heb alleen maar Strootman en Ruttenplaatjes voorbij zien komen :+
Noot noot.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:08:03 #25
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108882976
quote:
19s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Welke zijn er voorbij gekomen die relevant zijn dan? Heb alleen maar Strootman en Ruttenplaatjes voorbij zien komen :+
Trollplaatjes van Rutten vind ik best mogen, Rutten is de trainer op dit moment, en Rutten faalt op dit moment. Dat is wat anders als heel de dag diezelfde rotkop van Strootman.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')