quote: Op donderdag 8 maart 2012 14:21 schreef _Multiply86_ het volgende:Als ze the avengers doen kom ik wel
quote: Op donderdag 8 maart 2012 14:28 schreef Greys het volgende:Oh jezus, bedankt he Multi
quote: Op donderdag 8 maart 2012 14:23 schreef Greys het volgende:Ook al was je er niet bij, is leuk voor hem
quote: Op donderdag 8 maart 2012 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:[..] Gedaan En naar die andere films ben ik ook wel benieuwd
quote: Op donderdag 8 maart 2012 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:Ik kan het filmpje hier niet openen kijk straks thuis wel even.En kan iemand mij vanavond even een schop onder mijn dikke reet geven. Ik moet nog 4 sollicitaties schrijven.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 14:45 schreef Greys het volgende:Ik heb er écht van wakker gelegen de nacht na de film
quote: Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef Greys het volgende:[..] Ja doen we!Ik vind het trouwens shocking hoe veel bedrijven gewoon NUL reactie geven als je solliciteert.Niet eens dat je sollicitatie goed is ontvangen. En als je dan na een paar dagen belt of het allemaal goed is aangekomen dan krijg je 'Ja eh dat zal wel, kan ik nu niet zien, als het niet is aangekomen hoor je het wel'. WTF, HOE hoor ik dat dan wel, als je het niet hebt en mijn gegevens dus ook niet?