abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:23:07 #176
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108954883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:10 schreef Tegan het volgende:
Avond.
:W
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108955503
Hi :) .

Was heel even aan de telefoon. Kan het nog steeds niet begrijpen hoe mijn familie en ik zo enorm van meningen verschillen. Zou haast denken dat ik niet echt erbij hoor ofzo, biologisch gezien :P.
pi_108955659
Hoe is het met u Air?
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:50:53 #179
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108955724
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:43 schreef Tegan het volgende:
Hi :) .

Was heel even aan de telefoon. Kan het nog steeds niet begrijpen hoe mijn familie en ik zo enorm van meningen verschillen. Zou haast denken dat ik niet echt erbij hoor ofzo, biologisch gezien :P.
Jij veronderstelt dat meningen worden gevormd op basis van gelijkheid in genen? :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:48 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met u Air?
Alles wel. Met jou?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108955931
Ja, in beginsel is alles eigenlijk erg goed :) . Maar ik laat mezelf weer helemaal gekmaken door mijn gedachten :P. En niet eens alleen door onderstaand.

En ik denk niet dat genen meningen bepalen. Maar ik zie 0% gelijkenissen met mijn moeder in alles. Dat is toch wel enigszins ongewoon. Dat je gewoon compleet geen band hebt. Geen overeenkomsten. Dat ik niets van haar heb meegekregen/overgenomen. Dat we daarover botsen qua meningen/opvattingen is enkel het gevolg.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:00:06 #181
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108955994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ja, in beginsel is alles eigenlijk erg goed :) . Maar ik laat mezelf weer helemaal gekmaken door mijn gedachten :P. En niet eens alleen door onderstaand.
Welke gedachten nog meer?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef Tegan het volgende:
En ik denk niet dat genen meningen bepalen. Maar ik zie 0% gelijkenissen met mijn moeder in alles. Dat is toch wel enigszins ongewoon. Dat je gewoon compleet geen band hebt. Geen overeenkomsten. Dat ik niets van haar heb meegekregen/overgenomen. Dat we daarover botsen qua meningen/opvattingen is enkel het gevolg.
Wil je gelijkenissen hebben met je moeder dan, of verwacht je gewoon dat die er zijn gezien de bloedband?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108956298
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Welke gedachten nog meer?
Mja, paar collega's hebben me helemaal gekgemaakt over hoe slecht ik bunny wel niet opvoed tot op het punt dat ik aan het einde van de werkdag ging twijfelen of ze nog wel zou leven als ik thuiskwam. Want bunny's vrij rond laten lopen terwijl je weg bent is een no go?! Plus, nog iets met mijn zus en bunny. Dat ze niet welkom is bij haar thuis en hond van schoonzus wel :{ . En nog iets wat beter niet op Fok kan komen! En natuurlijk dat stomme voorval met mama waarna ik haar belde en het alleen maar slechter werd. Soms he, dan denk ik dat ik beter af ben als ik niet meer met haar omga. Scheelt me enorm veel kopzorgen.
quote:
[..]

Wil je gelijkenissen hebben met je moeder dan, of verwacht je gewoon dat die er zijn gezien de bloedband?
En dat laatste.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:12:48 #183
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108956393
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
Mja, paar collega's hebben me helemaal gekgemaakt over hoe slecht ik bunny we niet opvoed tot op het punt dat ik aan het einde van de werkdag ging twijfelen of ze nog wel zou leven als ik thuiskwam. Want bunny's vrij rond laten lopen terwijl je weg bent is een no go?! Plus, nog iets met mijn zus en bunny. Dat ze niet welkom is bij haar thuis en hond van schoonzus wel :{ . En nog iets wat beter niet op Fok kan komen!
Fijne collega's. :') Waarom wil je zus geen konijn over de vloer? En nu ben ik wel nieuwsgierig over dat iets dat niet op FOK! kan komen. :o

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
En natuurlijk dat stomme voorval met mama waarna ik haar belde en het alleen maar slechter werd. Soms he, dan denk ik dat ik beter af ben als ik niet meer met haar omga.
Da's in elk geval de makkelijkste oplossing, of het de beste oplossing is...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108956648
Mja, domme collega's. Eentje vond het de normaalste zaak van de wereld om alle huisdieren in van die benches te laten als je niet thuis bent :{. En vertrouw me, hetgeen niet op Fok komt kan je alleen maar een slechte ontwikkeling vinden, sorry :*. En dat van zus begrijp ik dus ook echt niet :{ . Misschien omdat hond (wat een chihuahua is overigens, die overal bang voor is) ook komt en die voorrang heeft ofzo, wat ik ook niet begrijp. Ik vond het juist het moment dat ik bunny eens mee kon nemen ipv achterlaten (wat altijd minder is). Zelfs is het nog de zus die me een bunny aanpraatte itt een kat.

En makkelijkste vs. beste hebben we het al eens over gehad. Maar als het na enorm veel pogingen nog steeds alleen maar slecht voor mijn gemoedsrust is vraag ik me af wat het me oplevert.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:24:51 #185
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108956736
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
En vertrouw me, hetgeen niet op Fok komt kan je alleen maar een slechte ontwikkeling vinden, sorry :*.
Wat fijn dat jij dat meteen voor mij invult. :P

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
En dat van zus begrijp ik dus ook echt niet :{ . Misschien omdat hond (wat een chihuahua is overigens, die overal bang voor is) ook komt en die voorrang heeft ofzo, wat ik ook niet begrijp. Ik vond het juist het moment dat ik bunny eens mee kon nemen ipv achterlaten (wat altijd minder is). Zelfs is het nog de zus die me een bunny aanpraatte itt een kat.
Misschien is ze wel gewoon bang dat 'ie de boel onderpist of de kabels doorknaagt. Vraag het (nog) eens...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108956921
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij dat meteen voor mij invult. :P
Either way ga ik het toch niet vertellen, dus :P.
quote:
[..]

Misschien is ze wel gewoon bang dat 'ie de boel onderpist of de kabels doorknaagt. Vraag het (nog) eens...
Mja, ze was vrij vastbesloten dus ik weet niet of ik daar zin in heb. Neig meer naar even een half uurtje mijn gezicht laten zien en dan weer naar bunny die ik niet alleen wil laten voor iets waar ik een keus heb O+.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:32:07 #187
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108956951
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:30 schreef Tegan het volgende:
Either way ga ik het toch niet vertellen, dus :P.
Zeg dat dan gewoon in plaats van voor mij na te denken. Dat kan ik zelf prima namelijk.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108956995
Mijn beesten hebben de hele middag op een hoopje onder de wilgenbrug gelegen. Ik was zo blij dat ze niets mankeerden, behalve dat ik bang was dat Beer een rolberoerte had gehad. Ze hoefden zelfs hun witlof niet.
Tap tap tap
pi_108957059
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon in plaats van voor mij na te denken. Dat kan ik zelf prima namelijk.
Can't ;(.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:37:14 #190
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108957100
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef Tegan het volgende:
Can't ;(.
Onzin, je deed het namelijk zojuist. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108957101
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Mijn beesten hebben de hele middag op een hoopje onder de wilgenbrug gelegen. Ik was zo blij dat ze niets mankeerden, behalve dat ik bang was dat Beer een rolberoerte had gehad. Ze hoefden zelfs hun witlof niet.
Bunny ging kei raar springen toen ik thuis kwam, ik dacht dat ze gek was geworden van eenzaamheid, en dat mijn collega's dus gelijk hadden :') . Blijkt volgens Google dat zo raar springen enorme blijdschap is (van dat ik weer thuis was O+). Weer een bijna hartaanval overleefd :9.
pi_108957117
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Onzin, je deed het namelijk zojuist. :P
Wie, wat, waar?
pi_108957166
Owja en, collega die ik wel eenmalig zou willen doen is weer terug bij zijn ex :{w.
pi_108957178
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bunny ging kei raar springen toen ik thuis kwam, ik dacht dat ze gek was geworden van eenzaamheid, en dat mijn collega's dus gelijk hadden :') . Blijkt volgens Google dat zo raar springen enorme blijdschap is (van dat ik weer thuis was O+). Weer een bijna hartaanval overleefd :9.
Ja die van mij doen dat ook :P vanuit stilstand een sprong en dan tijdens de sprong een slag draaien. Al piepend. Noemen ze popcornen :P ze begonnen er net mee toen ik ze andijvie en hooi gaf voor ik naar bed ging dus volgens mij komt het wel goed.
Tap tap tap
  zondag 11 maart 2012 @ 00:40:46 #195
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108957184
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef Tegan het volgende:
Owja en, collega die ik wel eenmalig zou willen doen is weer terug bij zijn ex :{w.
Echte liefde! *;
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108957198
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja die van mij doen dat ook :P vanuit stilstand een sprong en dan tijdens de sprong een slag draaien. Al piepend. Noemen ze popcornen :P ze begonnen er net mee toen ik ze andijvie en hooi gaf voor ik naar bed ging dus volgens mij komt het wel goed.
Popcornen, echt? Heet het alleen zo bij knaagdieren?
pi_108957221
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja die van mij doen dat ook :P vanuit stilstand een sprong en dan tijdens de sprong een slag draaien. Al piepend. Noemen ze popcornen :P ze begonnen er net mee toen ik ze andijvie en hooi gaf voor ik naar bed ging dus volgens mij komt het wel goed.
Ja volgens mij heet dat voor bunnies anders ja.
pi_108957233
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Echte liefde! *;
Echt zo'n man die ik nu niet meer wil doen dus.
pi_108957247
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Popcornen, echt? Heet het alleen zo bij knaagdieren?
Alleen bij cavia's geloof ik. Staan ook filmpjes van op YouTube :P
Tap tap tap
pi_108957272
Owja weer genoeg beestengepraat voor Air boos wordt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')