quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Hij lijkt op Samuel L. Jackson [..]Omdat randstedelingen nr. 1 zijn jeweet.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Chai het volgende:[..]Jouw plaatje op fb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. All good things are wild and free.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef Chai het volgende:[..]Ik beoordeel mensen niet op hun afkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:15 schreef JackieBrown het volgende:[..] foei titi
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Afkomst? Wil je zeggen dat je me als neger ziet dan? SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen met het licht aan of als je lacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Son, no one gives a shit about all the things your iPhone does. You didn't invent it, you just bought it. Anybody can do that."[23:54] salatrel: HOI IK VIND JE LEUK EN IK BEN NET EEN LABRADOR IN EEN RELATIE[23:54] dqod: je likt net zo goed? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Son, no one gives a shit about all the things your iPhone does. You didn't invent it, you just bought it. Anybody can do that."[23:54] salatrel: HOI IK VIND JE LEUK EN IK BEN NET EEN LABRADOR IN EEN RELATIE[23:54] dqod: je likt net zo goed? :$
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]Moet jij zeggen, jij komt met de schandelijkste nigga-gifs .
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef JackieBrown het volgende:[..]Aint that the truth[ afbeelding ]
quote: Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Fijne van bruin zijn, je kan die nigga diss moves doen wanneer je wilt
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef Ethanolic het volgende:[..]Ik ben in de zomer ook een neger,
quote:mag ik dan ook nigga diss moves zetten;
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef krioro het volgende:[..]Nee.[..]Nee.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]FLOCKAAAA. BRIIIIIIIICKQUAAAAD POW POW POW[ afbeelding ]
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Lol alsof ie 2 dicks aan het rukken is
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! full stops and exclamation marks.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef krioro het volgende:Hier nog even wat mannelijke eyecandy voor jullie en vooral inspiratie voor mij hihi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Is te veel van het goede If life gets harder, you must have leveled up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef krioro het volgende:Hier nog even wat mannelijke eyecandy voor jullie en vooral inspiratie voor mij hihi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Normaal hou ik niet van te gespierd maar dit is best wel sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef krioro het volgende:Hier nog even wat mannelijke eyecandy voor jullie en vooral inspiratie voor mij hihi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nog iets meer kuurtjes nodig, Krio.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef IvanTower het volgende:Bijna van 8 tot 20.00 gewerkt
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:[..]Bn trots op je.
quote: Op donderdag 8 maart 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:[..]Need a massage?[ afbeelding ]
quote: Op donderdag 8 maart 2012 20:01 schreef IvanTower het volgende:[..]Yes please with happy end