quote: Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Sweetheart1988 het volgende:Vind ik zo ranzig van die dingen waar Bacon op zit Heb laatst eens die mc salad shaker genomen ook lekker
quote: Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:[..]Die vind ik ook wel lekker hoor, als lunch bv. Maar 's avonds heb ik liever een burger menu.Heb overigens die lelijke OP's van voorgaande delen verwijderd... al die kruisjes (niet-werkende links) en die hele lange saaie lap tekst over de Mc. Als iemand dat terugwil moet ie het zeggen....
quote: Op donderdag 8 maart 2012 17:18 schreef DarkerThanBlack het volgende:Krijg je bij de grote mcwrap ook een paar flinke stukken kip, of zijn het kleine stukjes? En wat kost zo'n mcwrap eigenlijks?
quote: Op donderdag 8 maart 2012 17:30 schreef Yi-Long het volgende:Hoeveel ml is die smoothy!? 1 euro is op zich niet zo duur, maar als het in 1 slok weg is, dan wel...
quote: Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef DrunkenBuddha het volgende:Big Tasty terug op 3 april?Bron?
quote: Op donderdag 8 maart 2012 22:37 schreef Bartjebart het volgende:[..]Ach het is maar tijdelijk...
quote: Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef DrunkenBuddha het volgende:[..]Dat wordt dus schransen. Vroeg me alleen af waar ze dit vandaan hebben aangezien er niets over bekend is op internet of bij de Mac zelf.
quote: Op zaterdag 10 maart 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:Is het echt waar van de tasty? Voorlopig ben ik erg tevreden met deze:[ETEN/FASTFOOD] McWrap Sweet Spicy Chicken