abonnement Unibet Coolblue
pi_120950826
Het is wel echt veel duurder geworden, maarja ook een stuk populairder. Zelfs in New York (op 5th) is het veel duurder dan in California. Vijf jaar geleden was het echt relaxt, elke week zo'n beetje nieuwe sale en kocht truien voor 10 dollar. Koop ook alleen als ik in de VS ben want ook al is de prijs hier niet belachelijk als je het vergelijkt met andere merken, maar ik weet gewoon dat je aan de andere kant van de plas echt zo veel minder betaalt.

Om eerlijk te zijn is de kwaliteit wel een stuk beter dan vijf jaar geleden, want bijv shirts zijn veel zachter en blijven mooier. Fit is ook wat beter geworden. Niet meer de bizar lange mouwen en de veel te smalle armen. Wij maakten er altijd grapjes over dat niemand die dingen paste omdat de modellen ook geen shirt aan hadden. Wel jammer dat het echt zo'n middelbare school merk is geworden. Je moet wel een beetje breed zijn willen die dingen goed staan (muscle fit). Daar zijn ze ook voor gemaakt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 30 december 2012 @ 13:51:37 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120953677
Fit is wel veranderd ja (van zowel Hollister als A&F), ik heb kleding in maat S die ruimer is dan kleding van nu in M.
2000 light years from home
pi_120957076
Ik droeg eerst overhemden in maat S... nu draag ik ze in maat M en ze zijn nog steeds korter.. Beetje jammer.
pi_121101757
ik vind de kwaliteit niet heel best hoor. De ritsen in de zipped hoodies gaan redelijk snel stuk. Ook laat de print los in de was, en pilt het heel snel. Mijn nieuwe truien (zonder rits durfde ik dan wel weer aan), doe ik nu al speciaal op apart wasprogramma in de hoop dat ze langer mooi blijven.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:04:52 #155
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121107719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:26 schreef DJMomo het volgende:
ik vind de kwaliteit niet heel best hoor. De ritsen in de zipped hoodies gaan redelijk snel stuk. Ook laat de print los in de was, en pilt het heel snel. Mijn nieuwe truien (zonder rits durfde ik dan wel weer aan), doe ik nu al speciaal op apart wasprogramma in de hoop dat ze langer mooi blijven.
Heb ik totaal geen last van. Mijn vesten uit 2008 die ik af en toe nog draag hebben totaal geen problemen met de rits. Bij 1tje begint de print een klein beetje los te laten (CALIFORNIA op de arm, Hollister vest dus). Verder is het allemaal nog steeds top, zowel shirts, vesten, truien als overhemden. Alleen de polotjes ben ik iets minder tevreden over, kwamen snel gaten in :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121108627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heb ik totaal geen last van. Mijn vesten uit 2008 die ik af en toe nog draag hebben totaal geen problemen met de rits. Bij 1tje begint de print een klein beetje los te laten (CALIFORNIA op de arm, Hollister vest dus). Verder is het allemaal nog steeds top, zowel shirts, vesten, truien als overhemden. Alleen de polotjes ben ik iets minder tevreden over, kwamen snel gaten in :)
Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.

Overigens, ik hoorde dat er voor de winkel in Amsterdam elke dag een wachtrij staat van 1,5 tot 2 uur. :')
Is het echt zo druk in de winkel of creëren ze een rij om het exclusief te laten lijken ofzo?
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:35:19 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121108807
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef skybird11 het volgende:

[..]

Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.

Overigens, ik hoorde dat er voor de winkel in Amsterdam elke dag een wachtrij staat van 1,5 tot 2 uur. :')
Is het echt zo druk in de winkel of creëren ze een rij om het exclusief te laten lijken ofzo?
Vind ik wel meevallen, dat Hollister een stuk minder is, tot nu toe is het enige kledingstuk wat echt snel kapot ging een A&F polo(Binnen een jaar) geweest terwijl andere kledingstukken nog altijd prima zijn. (Op de echt oude stukken na :P )
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121109134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen, dat Hollister een stuk minder is, tot nu toe is het enige kledingstuk wat echt snel kapot ging een A&F polo(Binnen een jaar) geweest terwijl andere kledingstukken nog altijd prima zijn. (Op de echt oude stukken na :P )
Bij mij zat er binnen 3 maanden een gat in mn hoodie van Hollister en liet de print van een tshirt los, misschien heb ik pech gehad ofzo.
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:45:34 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121109147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:45 schreef skybird11 het volgende:

[..]

Bij mij zat er binnen 3 maanden een gat in mn hoodie van Hollister en liet de print van een tshirt los, misschien heb ik pech gehad ofzo.
Hm, dat klinkt wel erg slecht inderdaad :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121110276
Ik draag nog steeds A&F en Hollister kleding van 6 jaar geleden :)

1x gehad dat na 2 keer wassen de stiksels loskwamen, toen heb ik na wat foto's gestuurd te hebben van de schade de hoodie opnieuw opgestuurd gekregen.
pi_121110676
Kan iemand mij vertellen hoe dat bestellen in Amerika nou in zijn werk gaat? Ik wil namelijk een aantal hollister dingen bestellen uit de VS.
pi_121110701
Mijn oudere kleding (3-4 jaar oud) draag ik ook nog steeds, niets mis mee. Alleen dit was van het laatste jaar, denk dat ik gewoon pech heb gehad.

Binnenkort maar weer eens bestellen, ze hebben leuke sale opt moment (40% extra op clearance)
pi_121110813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:25 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat bestellen in Amerika nou in zijn werk gaat? Ik wil namelijk een aantal hollister dingen bestellen uit de VS.
kijk via een us proxy (bijv www.webdico.com/blue) op de us site.
kopieer de links van artikelen die je leuk vind.
mail Ellen van www.fromus2eu.nl
zij stuurt je dan een offerte en na ontvangst van je betaling besteld zij het voor je en stuurt het naar je door.

Bij ontvangst van je pakketje moet je meestal nog wel invoerrechten betalen, dus hou daar wel rekening mee.

je kunt ook zelf bestellen als je een us ip adres hebt en het dan laten bezorgen bij Ellen. Zij stuurt het dan naar je door. Is iets goedkoper.
pi_121139244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:28 schreef skybird11 het volgende:

[..]

kijk via een us proxy (bijv www.webdico.com/blue) op de us site.
kopieer de links van artikelen die je leuk vind.
mail Ellen van www.fromus2eu.nl
zij stuurt je dan een offerte en na ontvangst van je betaling besteld zij het voor je en stuurt het naar je door.

Bij ontvangst van je pakketje moet je meestal nog wel invoerrechten betalen, dus hou daar wel rekening mee.

je kunt ook zelf bestellen als je een us ip adres hebt en het dan laten bezorgen bij Ellen. Zij stuurt het dan naar je door. Is iets goedkoper.
Ik heb contact gehad met Ellen, ze zegt dat A&F en Hollister momenteel niet versturen naar forwarding services zoals haar. Jammer!
pi_121140327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 02:47 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Ik heb contact gehad met Ellen, ze zegt dat A&F en Hollister momenteel niet versturen naar forwarding services zoals haar. Jammer!
Dat is inderdaad jammer! Zat er wel aan te komen, A&F is daar best wel streng in.
Misschien kun je smartshoppingusa proberen? Ik heb er verder geen ervaring mee maar het ziet er best goed uit.
pi_121141643
Liep eergisteren langs de winkel in Amsterdam en er stond echt een langere rij dan bij de opening. Denk dat men zeker 1,5 uur heeft staan wachten om binnen te komen
pi_121151014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef skybird11 het volgende:

[..]

Kwaliteit van Hollister is inderdaad een stuk minder. A&F vind ik nog steeds prima. Alleen die maten, dan weer te kort, dan goed, dan weer te lang. Om gek van te worden.

Overigens, ik hoorde dat er voor de winkel in Amsterdam elke dag een wachtrij staat van 1,5 tot 2 uur. :')
Is het echt zo druk in de winkel of creëren ze een rij om het exclusief te laten lijken ofzo?
Het is een beetje ''bijenkorf op zondag'' druk in die winkel. Niet massaal afgeladen zodat er niemand meer bij kan, dat willen ze voorkomen door niet iedereen zomaar naar binnen te laten gaan..

Zelf kwam ik van de andere kant van de rij net om de hoek toevallig toen hij de deur open deed en toen zij die jongen '' loop er maar gauw achteraan '', maar was anders mooi niet in de rij gaan staan :')

Heeft ook met de kerstvakantie te maken ; Veel mensen die de moeite nemen uit alle hoeken van het land om naar die winkel te gaan, en sowieso veel mensen en toeristen in de stad..

Zelf probeer ik het pas weer een keer op een gure februari dinsdagochtend om 10 uur ofzo, als er dan nog een rij staat weet ik het ook niet meer...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 00:24:29 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_121177702
Hmm, vind die kleren niet erg indrukwekkend stijlvol of stoer.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_121251281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:04 schreef skybird11 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad jammer! Zat er wel aan te komen, A&F is daar best wel streng in.
Misschien kun je smartshoppingusa proberen? Ik heb er verder geen ervaring mee maar het ziet er best goed uit.
Ik heb besteld, duurt alleen nog even voordat het in Nederland is. De bestelling komt pas 18januari aan in de VS, dus zal zeker nog wel een maandje duren voordat het in Nederland is. Ben tot nu toe wel tevreden over de service!
pi_121270496
Ik wilde zojuist iets online bestellen (Naar de winkel gaan trek ik echt niet), en heb toch altijd XXL (als dat al past)..

Maar wat staat er weinig bij/op zeg -O- Paar lullige t shirtjes waaruit je niet eens van kleur kunt verwisselen.. Keuze uit een stuk of 4 sweaters, en alle kleding die ze in de banners gebruiken of bij A&F looks, zijn allemaal kennelijk al uitverkocht :')
pi_121272775
Ook maar eens langs in amsterdam. Heb in Koprnhagen een simpel zwart muscle shirtje gekocht en zit me echt perfect. Iemand die in amsterdam gespot?

Gewoon een zwart shirte met een klein wit logo op de borst.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_121274235
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:15 schreef Thaboel het volgende:
Ook maar eens langs in amsterdam. Heb in Koprnhagen een simpel zwart muscle shirtje gekocht en zit me echt perfect. Iemand die in amsterdam gespot?

Gewoon een zwart shirte met een klein wit logo op de borst.
Nog niet. Ik sta al sinds de opening in de rij, ben bijna binnen (nog een weekje of 2).
pi_121294107
Ik dacht dat abercrombie niet aan zwarte kleding deed...
pi_121296655
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:34 schreef Ace1 het volgende:
Ik dacht dat abercrombie niet aan zwarte kleding deed...
De 'kempshall mountain tee' is het zwart. Van de zomer uit de a&f store in Kopenhagen gehaald... Vreemd.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_121372830
Naar mijn weten doet Abercrombie idd niet aan zwart. Gewoon niet. Is het geen navy?

Vandaag in de winkel geweest. Ondanks de rust qua bezoekers kreeg ik bijna hartkloppingen van de winkel. :') Dat luchtje zo penetrant, muziek knetterhard, donker met spiegels waardoor het bijna claustrofobisch wordt. Het,' Hey, how you doing, guys?' voelt toch een beetje raar. Guys?! Puh-lease, serieus?

Nu ben ik ook in Tokyo naar Abercrombie geweest en daar was de winkel echt ruim en daar spraken ze fijn in hun eigen taal. Zo heurt het. Ik verstond er geen ruk van maar toch!

Maar het wordt vast hip ende happening. Ik koester mijn oude bestelde collectie maar en als het moet betaal ik met liefde de verzendkosten en invoerrechten. Dan neem ik de kleding aan van mijn postbode die gewoon," Hey,een pakketje voor je, tot de volgende keer," zegt. 8-)
Go hard or go home
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:08:16 #176
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_121376257
Ik heb ook eens een zwart shirtje gekocht, op Water Street in NYC.
pi_121942843
Bestelling onderweg naar Nederland, ben benieuwd.
pi_122337686
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?

Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
pi_122401294
Vorige week bestelling binnen gehad, je merkt wel dat Hollister wat dunner is qua hoodies enzo vergeleken met Abercrombie.
pi_122409075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?

Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
Totaal geen rij meer. Zelfs helemaal niet meer zo druk in de winkel.
pi_122445857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef BenjaminLinus het volgende:
Iemand enig idee hoe het tegenwoordig met de wachtrij staat in amsterdam?

Wil even zo snel mogelijk naar binnen en buiten, maar wil niet zo kansloos in een wachtrij staan:P
Gewoon een keer 's ochtends doordeweeks gaan
pi_122474322
Vandaag dus ff langs geweest, 6 dingen gekocht, en heeft die chick gewoon 2 truien van 89 per stuk niet afgerekend... Wel de beveiliging eraf gehaald en in de tas gestopt, maar gewoon niet gescand...

Stop eigenlijk altijd mijn pinpas erin en kijk thuis even goed op het bonnetje of het klopt.... 178 Aan gratis kleding >:)
pi_122500290
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:04 schreef BenjaminLinus het volgende:
Vandaag dus ff langs geweest, 6 dingen gekocht, en heeft die chick gewoon 2 truien van 89 per stuk niet afgerekend... Wel de beveiliging eraf gehaald en in de tas gestopt, maar gewoon niet gescand... Stop eigenlijk altijd mijn pinpas erin en kijk thuis even goed op het bonnetje of het klopt.... 178 Aan gratis kleding
Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky u
But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
pi_122503777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:06 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Personeel bij A&F wordt ook uitsluitend geselecteerd op looks... lucky u
Bij de vrouwen lukt dat aardig moet ik zeggen, maar die gasten die er rondlopen 8)7
pi_122607643
Is er eigenlijk een andere webshop in Nederland waar je hun kleding kan bestellen, behalve de officiele webshop?
pi_124249366
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.

pi_124249568
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.

[ afbeelding ]
Kon je hem voor dat geld niet even strijken?
pi_124249691
Haha nee, hij komt zo uit de koffer. :P
pi_128890169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:04 schreef Ztijlvol het volgende:
Ik heb een A&F shirt te koop, hij is mij net te klein (ben 1.89, maat M). Meegenomen uit Amerika. Vraagprijs incl verzenden is 65 euro.

[ afbeelding ]
Ik ben 1,87 en draag van Hollister polos met maat M, kan je misschien een foto maken als je het shirt draagt?
pi_128960535
Kwam een tijdje terug nog langs deze zaak lopen in Düsseldorf en heb even binnengekomen maar ben direct maar weer naar buiten gegaan, een aparte zaak moet ik zeggen. Er stonden twee halfnaakte mannen bij de ingang en als je dan de winkel inloopt kom je in een soort darkroom en wordt je direct lastig gevallen door een opdringerige verkoper.

Verder was er geen bezoeker te bekennen, terwijl ze in een soort PC hoofdstraat van Düsseldorf zitten waar aan dure autos en exclusieve zaken geen gebrek is.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_132239814
Ondanks dat het topic aardig was afgezakt toch nog even een vraagje:

Heb in '08 in Londen ooit eens wat A&F kleding gehaald. Ben er toch erg tevreden mee, en heb nog steeds een paar longsleeves en truien (zelfs paar tshirts) die nog altijd prima meegaan..

Fijne aan die items vind ik ook dat ze nog redelijk gestroomlijnd zijn ondanks de XXL maat (dus niet zozeer ontworpen in de breedte, maar wel in de lengte), waardoor -in tegenstelling tot veel andere merken- een xxl trui niet als een dekbedovertrek om me heen hangt, maar gewoon netjes getailleerd is..

Nu ging ik vorige week eens naar de A&F in Amsterdam.. Helaas zijn de prijzen wel wat gestegen, maar voor een paar mooi zittende kledingstukken die weer 4 + jaar meegaan heb ik dat wel over. Echter viel me opeens enorm tegen dat XXL helemaal niet zo lang meer is..

Een xxl sweater hing boven mijn kont, en toen ik een xxl trui uitvouwde leek het net alsof ik een s'je voor me hield. Tshirts zijn daarentegen wel weer lang genoeg :?

Iemand enig idee of ze de afgelopen jaren in de lengtematen hebben gesneden, of heb ik net de verkeerde items gepakt?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:52:19 #192
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132241832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Badger. het volgende:
Ondanks dat het topic aardig was afgezakt toch nog even een vraagje:

Heb in '08 in Londen ooit eens wat A&F kleding gehaald. Ben er toch erg tevreden mee, en heb nog steeds een paar longsleeves en truien (zelfs paar tshirts) die nog altijd prima meegaan..

Fijne aan die items vind ik ook dat ze nog redelijk gestroomlijnd zijn ondanks de XXL maat (dus niet zozeer ontworpen in de breedte, maar wel in de lengte), waardoor -in tegenstelling tot veel andere merken- een xxl trui niet als een dekbedovertrek om me heen hangt, maar gewoon netjes getailleerd is..

Nu ging ik vorige week eens naar de A&F in Amsterdam.. Helaas zijn de prijzen wel wat gestegen, maar voor een paar mooi zittende kledingstukken die weer 4 + jaar meegaan heb ik dat wel over. Echter viel me opeens enorm tegen dat XXL helemaal niet zo lang meer is..

Een xxl sweater hing boven mijn kont, en toen ik een xxl trui uitvouwde leek het net alsof ik een s'je voor me hield. Tshirts zijn daarentegen wel weer lang genoeg :?

Iemand enig idee of ze de afgelopen jaren in de lengtematen hebben gesneden, of heb ik net de verkeerde items gepakt?
Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.

Ik heb ook kleding van 3-4 jaar oud die nog perfect zit, maar als ik de afgelopen jaren eens langs een Hollister of A&F-winkel kwam zat eigenlijk alles gewoon totaal niet fijn, terwijl ik Hollister en A&F juist zo fijn vond omdat het altijd zo lekker zat. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:53:49 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132241922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Fit is veranderd en de kleding is veel korter geworden (terwijl ik de kleding sowieso al vrij kort vond). Leuk voor kleine dikke gebonkte Amerikanen, minder voor lange slanke Europeanen. RIP aan de nabestaanden.

Ik heb ook kleding van 3-4 jaar oud die nog perfect zit, maar als ik de afgelopen jaren eens langs een Hollister of A&F-winkel kwam zat eigenlijk alles gewoon totaal niet fijn, terwijl ik Hollister en A&F juist zo fijn vond omdat het altijd zo lekker zat. ;(
Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden is :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:54:15 #194
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132241944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad wel alsof de kleding ieder jaar steeds een stukje korter aan het worden is :')
En steeds iets krapper bij de schouder. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 21:54:16 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132241946
Bloedhekel aan korte kleding.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132245056
Overhemden zijn me nu ook te kort..
pi_133751736
http://www.dealmoon.com/5(...)ie-Fitch/293285.html

Grrr, ik wil op de Amerikaanse sites shoppen, maar het lukt niet. En natuurlijk hebben de Europese sites deze kortingen niet.
pi_133797787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef mirannie het volgende:
http://www.dealmoon.com/5(...)ie-Fitch/293285.html

Grrr, ik wil op de Amerikaanse sites shoppen, maar het lukt niet. En natuurlijk hebben de Europese sites deze kortingen niet.
kun je niet via Ellen (fromus2eu) bestellen? Of kan dat niet meer?
pi_133798077
Ruikt lekker in die winkels ^O^ verder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang :')

En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja :)
pi_133802041
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef vera166 het volgende:
Ruikt lekker in die winkels ^O^ verder raak ik er wel totaal het overzicht kwijt en ben ik regelmatig op zoek geweest naar de uitgang :')

En heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand zo'n artikel toevallig gelezen in de Volkskrant? Schijnt helemaal niet zo'n leuke winkel te zijn.
Verder wel mooie kleren ja :)
welke dag stond dat artikel in de vk, ben wel benieuwd daarnaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')