pi_108831170
registreer om deze reclame te verbergen
Nou ik zal ook wat foto's posten, van hoe ik nu ben, en hoe ik was toen ik wat lichter was.
Dit is zoals ik nu ben, 115 kilo ongeveer (de linker):
i4ha4h.jpg

Dit is toen ik ongeveer 103 kilo was:
i44cqs.jpg

En dit is toen ik ongeveer 85 kilo was, en ik wil weer naar de 80 kilo ongeveer terug (op de eerste foto was ik wel aardig wat jonger).
30214zl.jpg
30bzjgz.jpg
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:55:21 #227
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_108831831
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang zou dat geleden zijn, een dieetclub meet :D
anders heropent iemand even het chocoforum :')

ik zou t best leuk vinden trouwens, ook al post ik hier niet heel trouw... merk wel dat ik vaker meelees omdat t weer een beetje leeft en er ook iets vaker zinnige dingen gezegd worden over eten :@

foto's ga ik even opsnorren...
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:55:36 #228
268038 kwakz0r
pi_108831847
nog wat oude koeien:
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik weet Ymme, Riann, Levitation, Isa :+, Troel, Rewimo, Beessie-Jen, Miss_S maar die heet nu Sarabi, Octopussy, Coldfeet, miss_dynastie, gothic-blackie, ehhh
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Freecell is haast dun en ook twee kinderen verder :P

Ik ben me nu aan het bedenken wie er allemaal in de dieetclub kwam tijdens mijn vorige ronde...
ja hoi, ik O+ alleen heette ik toen kwakveense... ik viel in 2007-2008 20 kilo af en ben er in 2009-2011 40 aangekomen. auw. ik ben dus (meestal wat minder) vrolijk doorgejojo'd en illegaal in slank beland (spuit elfmiljoen, maar toch...)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel erg goed :) Natuurlijk zing ik wel met vrienden en kleine optredens, maar dit was gaaf :) Alle tonen gingen goed, ook de belachelijk hoge. Dus even een *O* -momentje. Het is heel vreemd, ik ga er altijd vanuit dat ik niks kan, en dan juist gewaardeerd worden om iets wat zo dichtbij is als een stem is gaaf
zingen is tof O+ en omdat de stem idd zo dichtbij is voelt t ook heeeel naar als t niet lukt (ik heb net anderlhalf jaar heel veel stemproblemen gehad...) wat voor muziek zing je?
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:03:32 #229
145705 LovelyLady
Lomp & Famous
pi_108832179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je zou dr toch lesbionisch van worden!
Dat....
Tink deerntie en pheebs... Mooie damesch O+
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jou.
pi_108832236
Ik opteer voor een experimenteer meet :D *O*

Al moek zeggen been there, done that, visit sometimes on XTC, maar verder "meh".

En ik meet niet :')

*O* :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108832318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:36 schreef deerntie het volgende:
Nou ik zal ook wat foto's posten, van hoe ik nu ben, en hoe ik was toen ik wat lichter was.
Dit is zoals ik nu ben, 115 kilo ongeveer (de linker):
[ afbeelding ]

Dit is toen ik ongeveer 103 kilo was:
[ afbeelding ]

En dit is toen ik ongeveer 85 kilo was, en ik wil weer naar de 80 kilo ongeveer terug (op de eerste foto was ik wel aardig wat jonger).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie krullies O+
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_108832370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
nog wat oude koeien:

[..]

[..]

ja hoi, ik O+ alleen heette ik toen kwakveense... ik viel in 2007-2008 20 kilo af en ben er in 2009-2011 40 aangekomen. auw. ik ben dus (meestal wat minder) vrolijk doorgejojo'd en illegaal in slank beland (spuit elfmiljoen, maar toch...)

Oeh dat terugjojo-en is wel jammer -O-
Maar hoi ja, jou herinner ik me ook nog wel :D
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_108832383
Deerntie je bovenste foto laadt niet goed bij mij :/

Ik vind je vanaf 103 al een mooi ding *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108832443
Ja. Dat jo-jo-en..?

Dat gaat nooit weg he? Dat gevaar?

Ik ben al ongeveer 2 jaar zoals op mn foto, maar ik moet echt zo oppassen dat het niet weer omhoog knalt. Nog steeds :r
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:12:50 #235
268038 kwakz0r
pi_108832582
dankzij het lezen in dit topic heb ik overigens géén bob bon bloc gegeten gedurende de afgelopen anderhalf uur (eh ja tussendoor ook andere dingen gedaan hoor)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het plan de campagne is dat ik nu vooral focus op meer bewegen, en dat ik kijk of het eten aanpassen me lukt in combinatie daarmee. de eerste keer afvallen heb ik het andersom gedaan: eerst minder eten en toen ik af was gevallen de laatste 10 kilo eraf gegaan met hardlopen...

[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 07-03-2012 23:41:56 ]
pi_108832669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
dankzij het lezen in dit topic heb ik overigens géén bob bon bloc gegeten gedurende de afgelopen anderhalf uur (eh ja tussendoor ook andere dingen gedaan hoor)

voor 2007, toen het dikst
[ afbeelding ]

2008, dunste en wens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

2011/2012, all time dikst
[ afbeelding ]

het plan de campagne is dat ik nu vooral focus op meer bewegen, en dat ik kijk of het eten aanpassen me lukt in combinatie daarmee. de eerste keer afvallen heb ik het andersom gedaan: eerst minder eten en toen ik af was gevallen de laatste 10 kilo eraf gegaan met hardlopen...
Hihihi ik kan soms ook heel actief hele avonden vullen met NIET ETEN. :')

Is 2011/2012 ook je huidige?
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:16:16 #237
268038 kwakz0r
pi_108832738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hihihi ik kan soms ook heel actief hele avonden vullen met NIET ETEN. :')

Is 2011/2012 ook je huidige?
ja, want ik ben net 1 weekje aan het sporten geslagen. goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewicht O+
pi_108832782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, want ik ben net 1 weekje aan het sporten geslagen. goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewicht O+
Aah, dus echt weer aant begin. Succes!

*O* tieten *O*
pi_108832903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
goeie tieten heb ik gelukkig bij elk gewicht O+
ik hou dr van , tieten 8-)
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:19:48 #240
268038 kwakz0r
pi_108832910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Aah, dus echt weer aant begin. Succes!

*O* tieten *O*
verschil met alle vorige keren is dat ik nu al gelukkig ben met mijn leven. heb een mooi huisje, de baan die ik wil, een superlief vriendje...
ik heb dus geen haast, geen stress, en probeer me vooral gezonder en fitter te voelen. vandaar ook geen ticker want wil niet de focus op gewicht en afvaldoelen. (heb in 2009/2010 in een eetstoornisprogramma gezeten, ben daar niet afgevallen maar wel mijn eetstoornis de baas geworden. helaas wel aangekomen door gewoon te bourgondisch leven daarna. ik wil dus niet teveel met t afvallen als doel bezig zijn... uit zelfbescherming. ik weeg me een keer in de twee weken wel in de sportschool ofzo...)

ik krijg wel van mijn lief een sticker elke keer als ik gesport heb en bij 20 stickers (1e doel) mag ik iets leuks voor mezelf kopen :P net als vroeger met in bed plassen muhahahahaha
pi_108832958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef kwakz0r het volgende:

voor 2007, toen het dikst ca. 105 kilo bmi 43
[ afbeelding ]

2008, dunste en wens ca. 78-82 kilo bmi 31 (door de zwarte achtergroend zie je m'n taille niet :()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

2011/2012, all time dikst ca 120 kilo bmi 47
[ afbeelding ]

tweede foto is BMI 31? Wat een lekker smal koppie O+
Succes meid *O*
I have serious issues
pi_108833089
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mooie krullies O+
Ik hou van mn krullies! O+ Ik wil ze nooit meer kwijt! haha
pi_108833095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

verschil met alle vorige keren is dat ik nu al gelukkig ben met mijn leven. heb een mooi huisje, de baan die ik wil, een superlief vriendje...
ik heb dus geen haast, geen stress, en probeer me vooral gezonder en fitter te voelen. vandaar ook geen ticker want wil niet de focus op gewicht en afvaldoelen. (heb in 2009/2010 in een eetstoornisprogramma gezeten, ben daar niet afgevallen maar wel mijn eetstoornis de baas geworden. helaas wel aangekomen door gewoon te bourgondisch leven daarna. ik wil dus niet teveel met t afvallen als doel bezig zijn... uit zelfbescherming. ik weeg me een keer in de twee weken wel in de sportschool ofzo...)

ik krijg wel van mijn lief een sticker elke keer als ik gesport heb en bij 20 stickers (1e doel) mag ik iets leuks voor mezelf kopen :P net als vroeger met in bed plassen muhahahahaha
Wat O+ lief O+

En wat leuk dat "het juiste" voor iedereen iets anders kan zijn. Voor mij is het juist heel erg duidelijk dat ik nu voor mezelf kies. Alles wat ik doe aan mijn lijf is omdat ik weet dat ik me toffer ga voelen als ik fit ben en ik er lekkerdurdur uitzie. Voor mij is het dus echt een solomissie :D

Al sport ik wel keiveel met vrienden, dat dan weer wel.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:26:20 #244
268038 kwakz0r
pi_108833230
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tweede foto is BMI 31? Wat een lekker smal koppie O+
Succes meid *O*
ik wil dan ook niet weten hoe ik eruit zie met een bmi van 20 denk ik...
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:28:11 #245
268038 kwakz0r
pi_108833336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat O+ lief O+

En wat leuk dat "het juiste" voor iedereen iets anders kan zijn. Voor mij is het juist heel erg duidelijk dat ik nu voor mezelf kies. Alles wat ik doe aan mijn lijf is omdat ik weet dat ik me toffer ga voelen als ik fit ben en ik er lekkerdurdur uitzie. Voor mij is het dus echt een solomissie :D

Al sport ik wel keiveel met vrienden, dat dan weer wel.
ik doe het ook juist nú wel voor mezelf. voorheen om anderen/mannen te plezieren, of omdat ik dacht dat ik er gelukkiger van zou worden.

vind de sportstimulans wel lief (die hebben we ook maar als geintje bedacht hoor), maar voor de duidelijkheid: vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geld :D
pi_108833392
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geld :D
-O- sucks -O-

:D :') :D
pi_108833429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Deerntie je bovenste foto laadt niet goed bij mij :/

Ik vind je vanaf 103 al een mooi ding *O*
Bij mij laad hij wel gewoon?
En dankjewel!
pi_108833599
die oude foto's zijn zooo confronterend. Wij hebben elkaar echt vetgemest :')

Zomer 2006 leerden we elkaar kennen:

(niet mijn bril hoor)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En de zomer van vijf jaar later:

SPOILER
SPOILER
_O- :') :'(
I have serious issues
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:33:11 #249
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_108833613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vriendje is alleen scheidsrechter en ik koop de cadeautjes van mijn eigen geld :D
Dat is weer jammer :D maar wel lief bedacht.

Het goede leven is voor mij niet echt goed geweest voor mijn lijn, maar dat moet nu ook over zijn.
Maar wil inderdaad net zoals jij niet focussen op afvallen, gewoon goed eten en sporten.
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
Mijn Day Zero Project
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:33:55 #250
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_108833664
quote:
99s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
die oude foto's zijn zooo confronterend. Wij hebben elkaar echt vetgemest :')

Zomer 2006 leerden we elkaar kennen:

(niet mijn bril hoor)

SPOILER
SPOILER
En de zomer van vijf jaar later:

SPOILER
SPOILER
_O- :') :'(
Zo is het dus ook echt bij ons.
Nu sleep ik mijn vriend dus maar mee naar de sportschool en om te gaan hardlopen, voel me een beetje schuldig...
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
Mijn Day Zero Project

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')