quote:
Op maandag 12 maart 2012 04:32 schreef star_gazer het volgende:Hoe gaan jullie trouwens om met weekends? Op deoordeweekse dagen zit ik strak in het gareel, maar op vrijdagavond rond een uur of 11 begint het bier. Dan op zaterdag word ik om 12 uur wakker zonder eetlust (want kater), eet twee half slappe maaltijden en ga op zaterdagavond weer aan het bier. Op zondag herhaalt zich dit, al drink ik in principe geen alcohol op zondag (want werk op maandag).
Niet zo best voor de gains zegmaar

Nu weet je waarom je armen en traps achterblijven, Sir.
Haha jokes. Ik drink niet structureel meer, maar lust graag bier. Ben na 2 al aangeschoten tegenwoordig (

wtf), dus daar stop ik dan ook. Als ik 2 flesjes per week drink dan is dat al veel voor mij. Drink eigenlijk alleen nog maar op feestjes enzo.
quote:
Op maandag 12 maart 2012 10:02 schreef seto het volgende:[..]
Je had toch ook een keer een topic van zo'n gast die 2x had gekuurd en maar 8kg was aangekomen ofzo?
Waar is 16meter trouwens?

Ja!

Kwam laatst ook een topic tegen van iemand 1.80/75 kg/15% en een eerste cycle. Iets van 10 kg zwaarder maar je zag gewoon geen verschil tussen de before/after pics.

'where are the after pics'
Hij zag er ook op allebei uit alsof hij niet trainde. Weet niet wat hij heeft gehad dan, maar vond het wel een beetje sneu.

Over steroids gesproken, Breivik heeft er best wel wat bij getraind met een paar cycles, heeft hij allemaal ook gedocumenteerd in zijn 'manifest'. Deze gelekte foto is vlak na zijn arrestatie genomen.

Thick en tight. Komt vast van op zijn boerderij werken. Vind het een beetje luguber allemaal. Dan train ik liever voor andere doeleinden.

Waar 16meter is
weet ik niet in fitnesstopic

, Weissman zie ik hier ook niet meer.