abonnement Unibet Coolblue
pi_108780372
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M 2012 Spring collection
Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108780441
Ik vind het ook een vreselijk shirtje :@
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:54:34 #3
123170 alors
zlata1234
pi_108780680
Ik vind het idee en de kleuren wel leuk, maar het is volgens mij zo'n supercheap joggingstofje die het niet echt flair geeft.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108780803
Is er nou echt iets mis met PostNL, of duurt het gewoon langer voor een pakketje aangemeld is?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:01:47 #5
123170 alors
zlata1234
pi_108780955
25% korting op 1 artikel, tm 18-03-1012
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108780994
gaat iemand iets van de marni collectie kopen? ik twijfel nog over de hakken..
pi_108781125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:02 schreef electronique het volgende:
gaat iemand iets van de marni collectie kopen? ik twijfel nog over de hakken..
Foto :) ?
Worry is a misuse of imagination
pi_108781360
pi_108781389
Ik vind ze net niet leuk denk ik..
Worry is a misuse of imagination
pi_108781612
quote:
is dat de hele collectie?
Hmm vind het niks. Mooi, dat scheelt me weer geld uitgeven :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_108781765
Als hier ook nog mannen komen ben ik wel geïnteresseerd, Vrouwenkleding is uiteraard niet echt mijn straatje. :)
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_108783850


Ohhh O+ Ook in het bruin O+ En nog 10 paar andere ballerina's _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108784013


En deze O+ Bestel het niet, want draag zoiets toch zelden, maar wel heel mooi vind ik :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:23:26 #14
123170 alors
zlata1234
pi_108784092
Die jurkjes zijn wel weer ontzettend maatje Aziaat qua lengte :{ erg jammer en qua stofje plakpolyester, dus ik haal mijn jurkjes wel ergens anders.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108786148
Heb dit jurkje vandaag binnen gekregen. Vond hem op de foto heel leuk maar toen ik hem aan had vond ik hem toch een heel stuk minder :P


http://www.hm.com/nl/prod(...)86-B#article=96786-D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:05:55 #16
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108787526
Ja ik vind de meeste jurkjes van de H&M wel leuk, maar óf er is erg weinig ''support'' (lees dunne stof en weinig model) óf het is te kort en ik wil geen kijkdoos.. :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108789027
In de zomer doe ik er dan altijd een kort broekje onder, dan voelt het minder 'luchtig'. Ik heb toch nooit strak aflopende jurkjes, dus je ziet er vaak ook niets van.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:29:25 #18
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108790042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:52 schreef RenRen- het volgende:
In de zomer doe ik er dan altijd een kort broekje onder, dan voelt het minder 'luchtig'. Ik heb toch nooit strak aflopende jurkjes, dus je ziet er vaak ook niets van.
Ja ik doe er altijd een stretchrokje onder, zeker als de rok van de jurk wijd uitvalt. Als er iets omhoog waait, sta ik tenminste niet te kijk haha
:P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108793607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:05 schreef Nyan het volgende:
Ja ik vind de meeste jurkjes van de H&M wel leuk, maar óf er is erg weinig ''support'' (lees dunne stof en weinig model) óf het is te kort en ik wil geen kijkdoos.. :')
Weinig model was hier idd het geval. Ik koop ook niet erg vaak jurkjes bij de H&M. 1 jurkje die ik daar ooit gekocht heb is echt ideaal voor de zomer. Gaat dit jaar al zijn 5de zomer in O+

Sommige kleren van de H&M kan ik echt jaren aan en sommige gooi ik na 1 seizoen al eruit. 1 vestje (redelijk dun stof) haal ik vorige week uit de was (pas 1x gewassen) en zie ik al een klein gaatje bij de hals zitten :{ Fraai is dat! :(
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:50:48 #20
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108799939
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Weinig model was hier idd het geval. Ik koop ook niet erg vaak jurkjes bij de H&M. 1 jurkje die ik daar ooit gekocht heb is echt ideaal voor de zomer. Gaat dit jaar al zijn 5de zomer in O+

Sommige kleren van de H&M kan ik echt jaren aan en sommige gooi ik na 1 seizoen al eruit. 1 vestje (redelijk dun stof) haal ik vorige week uit de was (pas 1x gewassen) en zie ik al een klein gaatje bij de hals zitten :{ Fraai is dat! :(
In dat geval zou ik toch eens een mailtje richting klantenservice uit laten gaan als je het vestje nog maar pas hebt (of terug naar de winkel). Het klopt overigens wel wat je zegt- sommige dingen van H&M kan ik echt jaren hebben, sommige kan ik na één seizoen al weggooien.
Ik ben overigens nog altijd verliefd op mijn rode jurk die ik een tijdje geleden had besteld, wat zittie ontzettend fijn! :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108800069
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:29 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ik doe er altijd een stretchrokje onder, zeker als de rok van de jurk wijd uitvalt. Als er iets omhoog waait, sta ik tenminste niet te kijk haha
:P
Ja, precies :') Zal je maar gebeuren. _O-
pi_108800141
Ik zie trouwens niets op de site, dus vraag het maar hier, zijn er in de H&M winkels wel sokjes met een klein kanten randje te koop? Enkellengte, misschien iets hoger?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:11:06 #23
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108801075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik zie trouwens niets op de site, dus vraag het maar hier, zijn er in de H&M winkels wel sokjes met een klein kanten randje te koop? Enkellengte, misschien iets hoger?
Ze zeggen van deze dat er een gebreid kantdessin inzit..

http://www.hm.com/nl/product/99014?article=99014-A#shopOrigin=SD

Ik weet niet of dat is wat je zoekt.. H&M zelf ben ik de winkel al weer een tijdje niet ingeweest, dus dat zou ik niet durven zeggen..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108801889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef Nyan het volgende:

[..]

In dat geval zou ik toch eens een mailtje richting klantenservice uit laten gaan als je het vestje nog maar pas hebt (of terug naar de winkel). Het klopt overigens wel wat je zegt- sommige dingen van H&M kan ik echt jaren hebben, sommige kan ik na één seizoen al weggooien.
Ik ben overigens nog altijd verliefd op mijn rode jurk die ik een tijdje geleden had besteld, wat zittie ontzettend fijn! :D
Nu je het zegt ja. Ik zou eigenlijk gewoon de klantenservice moeten bellen, is toch gewoon belachelijk. Moet alleen even op mijn afschriften kijken wanneer ik hem heb gekocht. Volgens mij heb ik hem nog geen 3 maanden.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:51:37 #25
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108805066
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nu je het zegt ja. Ik zou eigenlijk gewoon de klantenservice moeten bellen, is toch gewoon belachelijk. Moet alleen even op mijn afschriften kijken wanneer ik hem heb gekocht. Volgens mij heb ik hem nog geen 3 maanden.
Er geldt natuurlijk wel een ruiltermijn, maar aan de andere kant zou je dit ook als een fabricagefout kunnen zien, of slechte kwaliteit. Heb zelf ook een tijdje in een niet nader te noemen kledingwinkel gewerkt (andere dan H&M), daar hielden we ons ook in principe aan de ruiltermijn, tenzij iemand met iets terugkwam dat bijvoorbeeld een fabricagefout had, of waar ineens een gat inviel zonder reden na het wassen. Dan ruilden we het in ieder geval om voor een ander truitje of een kortingsbon..
Je kunt het in ieder geval proberen, nooit geschoten is altijd mis.. :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108806269
Het heeft heel lang in de kast gehangen omdat het nogal een dun vestje is en toen het buiten -15 graden was had ik alleen maar dikke truien aan :P Dus ik heb het eigenlijk pas 1 of 2x gedragen.

Zal morgen de klantenservice eens bellen :)
pi_108806307
Ik denk dat je er beter even mee naar de winkel kunt gaan... Daar kunnen ze irl zien wat er aan de hand is en over het algemeen zijn ze dan wat sneller geneigd om coulanter te zijn dan telefonisch wat toch gelijk een stuk onpersoonlijker is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108810739
Ik heb geen H&M bij mij. Ben maandag in Tilburg, misschien dat ik daar dan maar even langs ga.
pi_108811254
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ze zeggen van deze dat er een gebreid kantdessin inzit..

http://www.hm.com/nl/product/99014?article=99014-A#shopOrigin=SD

Ik weet niet of dat is wat je zoekt.. H&M zelf ben ik de winkel al weer een tijdje niet ingeweest, dus dat zou ik niet durven zeggen..
Oh, wel zoiets, die zag ik over het hoofd. Dankje :D Ga dan zo even de winkel in.
pi_108812034
Waarom doet de webshop het niet :(
pi_108812175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef kruidkoekje het volgende:
Waarom doet de webshop het niet :(
O gelukkig, het ligt niet aan mij :P
Tap tap tap
pi_108812507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O gelukkig, het ligt niet aan mij :P
ja ik twijfelde dus omdat men hotmail ook niet wil mee werken :+
dus maar even afwachten ;( en ik wilde net kijken of er iets leuks zat wat ik met 25% korting kon kopen..
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:17:47 #33
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108816084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh, wel zoiets, die zag ik over het hoofd. Dankje :D Ga dan zo even de winkel in.
:D Ze zijn overigens wel heel schattig zeg! :)
Het stond er inderdaad ook niet erg duidelijk op, als ik de beschrijving niet had gelezen, had ik het bijna niet geweten.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:25:17 #34
123170 alors
zlata1234
pi_108816438
Hoelang kan het duren om die Marni troep erop te zetten? :') Morgenvroeg zal ie ook wel weer plat gaan :')
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:41:57 #35
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108817097
quote:
13s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef alors het volgende:
Hoelang kan het duren om die Marni troep erop te zetten? :') Morgenvroeg zal ie ook wel weer plat gaan :')
:') Ik vind dat Marni gedonder ook maar rotzooi.. Maar ik heb zo'n zwart vermoeden dat het wel weer als een tierelier gaat verkopen, net als die jurken van Versace, waar de kwastjes eraan hingen :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108817132
Dat is van die H&M reclame toch? Echt ontzettend lelijke kleding :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:45:58 #37
123170 alors
zlata1234
pi_108817233
Ik denk dat Marni niet zo hard gaat als Versace, het is bij het gewone volk toch veel minder bekend. Maar de oplage is denk ik ook kleiner.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:52:20 #38
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108817457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Marni niet zo hard gaat als Versace, het is bij het gewone volk toch veel minder bekend. Maar de oplage is denk ik ook kleiner.
Ja daar heb je wel weer een punt.. Alhoewel de echte die-hards natuurlijk alles kopen waar een merkje opstaat... :') Ik bedoel, ook al is het Versace, dit?!?

Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108817857
Een lampenkap!
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:11:28 #40
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108818070
Ja erg genoeg was de lampenkapjurk binnen een paar minuten uitverkocht :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:36:59 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_108819070
Ik heb een t-shirtje van de Versace collectie van H&M gekocht en die zit toch wel heel erg fijn. Valt heel mooi. Ik heb hem niet gekocht vanwege Versace, maar omdat ik dol ben op shirtjes met blije printjes :'). Moet alleen nog zien of ik de gouden knoopjes van de mouwtjes kan halen, die vind ik niet zo mooi. Maar ze vallen ook weer niet heel erg op.
Die hier linksboven staat:


De Marni-collectie vind ik verder niet boeiend, er zit één leuke rok (wit met blauwe bollen, tot op de knie) tussen en dat was het voor mij :P. Denk niet dat ik van die collectie ga bestellen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:49:39 #42
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_108819599
Dat jurkje is leuk, jammer dat roze me voor geen meter staat :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:51:51 #43
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108819683
Ik heb zelf ook de roze racerback van Versace.. Die vond ik wel leuk. Maar helaas doe ik het weer niet zo goed met printjes haha :P en kwastjes kan ik denk ik al helemaal vergeten..

[ Bericht 10% gewijzigd door Nyan op 07-03-2012 13:57:56 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:28:46 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_108823743
Doet de website het nu nog steeds niet, ik wil nakijken hoeveel ik moet betalen voor mijn laatste pakketje!

Heb nu niks meer in bestelling staan O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_108827635
Bij mij doet ie het gewoon :Y
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:04:04 #46
123170 alors
zlata1234
pi_108827795
Ja nu wel, en wat is het geupdate met de 'latest fashion' :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108827850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:00 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij doet ie het gewoon :Y
Ja, nu wel ja :P
Tap tap tap
pi_108827876
Potverdorie, zo'n linnen bedovertreksetje is in de sale, alleen de lila, maar er staat bij dat je hem in de droger moet wassen zodat hij lekker zacht blijft, maar ik heb geen droger ;(
Tap tap tap
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:08:13 #49
123170 alors
zlata1234
pi_108827966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, zo'n linnen bedovertreksetje is in de sale, alleen de lila, maar er staat bij dat je hem in de droger moet wassen zodat hij lekker zacht blijft, maar ik heb geen droger ;(
Beetje wasverzachter zal toch ook wel kunnen?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108828068
Ik wil een nieuwe pyama maar ze hebben bijna niks meer bij H&M. Als ik op de website kijk zie ik alleen maar van die 'laten we seksen' setjes :') Ik wil een lekkere warme pyama :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:11:50 #51
123170 alors
zlata1234
pi_108828119
Ik zie juist alleen maar van die seksloze huispakken bij pyjama's staan :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108828132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef alors het volgende:
Ik zie juist alleen maar van die seksloze huispakken bij pyjama's staan :')
Lekker zijn die man :9
Tap tap tap
pi_108828142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:08 schreef alors het volgende:

[..]

Beetje wasverzachter zal toch ook wel kunnen?
Waarschijnlijk wel.
Maar ik heb het helemaal niet nodig :')
Ik heb zo echt tig dekbedden :D
Tap tap tap
pi_108828187
Ik zag net wel een redelijk warme maar die was lelijk :P Misschien dat ik maandag ff in de winkel ga kijken.

Kan ik trouwens iets van de webshop ruilen in de winkel?
pi_108828255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:14 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag net wel een redelijk warme maar die was lelijk :P Misschien dat ik maandag ff in de winkel ga kijken.

Kan ik trouwens iets van de webshop ruilen in de winkel?
Ja, maar dan krijg je een tegoedbon ipv je geld terug :)
Tap tap tap
pi_108828317
Ja, ik wil mijn geld niet terug, ik wil het ruilen voor een maat kleiner. Kan dat of moet ik dat via de webshop regelen?
pi_108828356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik wil mijn geld niet terug, ik wil het ruilen voor een maat kleiner. Kan dat of moet ik dat via de webshop regelen?
Dan kun je het beter terugsturen en nu gelijk een maat kleiner bestellen, want als je dat via het formulier doet, duurt het een eeuwigheid :P Tenzij hij in de winkel hangt, dat zou handiger zijn.
Tap tap tap
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:19:30 #58
123170 alors
zlata1234
pi_108828359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:18 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik wil mijn geld niet terug, ik wil het ruilen voor een maat kleiner. Kan dat of moet ik dat via de webshop regelen?
Tuurlijk kan dat en anders zou je van die tegoedbon meteen die andere maat kunnen kopen toch?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108828375
Ja wat Alors zegt.
Tap tap tap
pi_108828424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.
Maar ik heb het helemaal niet nodig :')
Ik heb zo echt tig dekbedden :D
Ik heb ook geen droger maar ik heb dat beddengoed toch besteld. Ook inderdaad met het plan om er gewoon heel veel wasverzachter bij te gooien. Het werkt met handdoeken ook ;)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108829384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef alors het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat en anders zou je van die tegoedbon meteen die andere maat kunnen kopen toch?
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog :P

Ik had een keer iets bij de H&M gekocht en een week later was het 50% korting dus toen heb ik het terug gebracht, volledige prijs terug gehad en toen bij een andere kassa de nieuwe afgerekend :') Anders was ik bang dat ik maar 50% terug kreeg van het product :P
pi_108829722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:21 schreef Mry het volgende:

[..]

Ik heb ook geen droger maar ik heb dat beddengoed toch besteld. Ook inderdaad met het plan om er gewoon heel veel wasverzachter bij te gooien. Het werkt met handdoeken ook ;)
Hij is besteld ;) Ik vond de lichtblauwe eigenlijk mooier maar die was niet in de sale ;(
Tap tap tap
pi_108830568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij is besteld ;) Ik vond de lichtblauwe eigenlijk mooier maar die was niet in de sale ;(
Hihi je hebt m toch wel nodig? :D
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108831817
Ik zie een hoop leuke bikini's. Waarom nou ;( Maandag toch maar even in de winkel kijken :@
pi_108832345

heeft iemand dit jurkje in het echt gezien? vind hem er zo wel leuk uitzien, maar je weet maar nooit bij h&m :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:14:10 #66
123170 alors
zlata1234
pi_108832635
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand dit jurkje in het echt gezien? vind hem er zo wel leuk uitzien, maar je weet maar nooit bij h&m :')
Het is wel een dik stevig stofje iig :) Ik ben er ook wel benieuwd naar :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108832657
hij is er ook met bloemetjes! mooi, maar niks voor mij haha
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:17:31 #68
123170 alors
zlata1234
pi_108832799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef electronique het volgende:
hij is er ook met bloemetjes! mooi, maar niks voor mij haha
Ja die zag ik dus in de winkel, ik vind hem wel leuk, maar ik denk dat ik er snel op uitgekeken ben. Al helemaal nu dit printje zo typisch H&M wordt omdat ze er nu ook broeken, blousjes en shirtjes van hebben.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108833338
het ziet er allemaal wel heel leuk uit
maar hoe was het stofje van het jurkje? of heb je er niet echt naar gekeken
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:29:36 #70
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_108836946
ik heb die besteld gehad, viel bij mij erg groot, en erg vormloos vond ik. Ik had wel maat 46,maar de verhoudingen leken wel helemaal verkeerd leek t :N
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:29:53 #71
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_108836960
en hij leek me zo leuk :'(
pi_108837126
Vervelend dat je nu weer wel verzendkosten moet betalen :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:46:43 #73
123170 alors
zlata1234
pi_108837922
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef electronique het volgende:
het ziet er allemaal wel heel leuk uit
maar hoe was het stofje van het jurkje? of heb je er niet echt naar gekeken
Nouja het leek me wel een stevig stofje, niet zo'n standaard dun katoenstofje, maar wel dikker.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:48:31 #74
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108838025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vervelend dat je nu weer wel verzendkosten moet betalen :')
alsof iemand in dit topic verzendkosten betaald :')
O+
pi_108838089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vervelend dat je nu weer wel verzendkosten moet betalen :')
verzendkosten :r
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:57:22 #76
123170 alors
zlata1234
pi_108838553
Ik heb al een maand en een week niks meer besteld *O* Volgens mij een record.. En daar komt zo wel weer een week bij want van Marni hoef ik ook niks :')
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:25:14 #77
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_108847257
Voor het eerst in tijden weer een bestelling geplaatst O+


Lekker vest voor hardlopen


Sjaal


Basis rokje, altijd handig


Vond ik cute


En deze vond ik heel leuk O+

en verder nog sokken. Ben heel benieuwd, komt volgende week binnen als het goed is.
pi_108855334
Vind dat nieuwe postnl paketjesvolg gebeuren zó irritant :{ Kan tegenwoordig helemaal niet meer volgen waar mijn pakje is omdat er constant staat 'onbekend' ofzo, en dan ineens staat heel onverwachts de postbode voor de deur, al lijkt het tegenwoordig langer te duren dan voorheen. Hebben jullie dat ook?
pi_108856187
"You are placed in a queue" }:|

Kennelijk is er toch wel interesse in Marni!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108856319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef heaven7 het volgende:
Vind dat nieuwe postnl paketjesvolg gebeuren zó irritant :{ Kan tegenwoordig helemaal niet meer volgen waar mijn pakje is omdat er constant staat 'onbekend' ofzo, en dan ineens staat heel onverwachts de postbode voor de deur, al lijkt het tegenwoordig langer te duren dan voorheen. Hebben jullie dat ook?
Ik vond het deze keer juist wel snel gaan met mijn pakketje. Normaal gaat er altijd een week overheen, nou had ik het al binnen 4-5 dagen.
pi_108856634
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef heaven7 het volgende:
Vind dat nieuwe postnl paketjesvolg gebeuren zó irritant :{ Kan tegenwoordig helemaal niet meer volgen waar mijn pakje is omdat er constant staat 'onbekend' ofzo, en dan ineens staat heel onverwachts de postbode voor de deur, al lijkt het tegenwoordig langer te duren dan voorheen. Hebben jullie dat ook?
Vind ik ook, die website is ook kapot volgens mij, met hun technische storingen. Vanmorgen stond er opeens dat hij ergens vanmorgen geleverd zou worden.
Oh, nu is het opeens niet bekend.
Wat zijn ze aan het doen :{
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:26:49 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_108857304
Weird, ik krijg mijn H&M pakketjes altijd via Kiala. Gewoon ophalen bij een winkel hier in de buurt met Kialapunt. Kiezen jullie bewust voor postNL of is Kiala niet beschikbaar bij jullie?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_108857409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Weird, ik krijg mijn H&M pakketjes altijd via Kiala. Gewoon ophalen bij een winkel hier in de buurt met Kialapunt. Kiezen jullie bewust voor postNL of is Kiala niet beschikbaar bij jullie?
Mijn Kialapunt is opgeheven, en anders moet ik echt een stuk verder, voor mij is PostNL de beste ( :') Als je al van goed kunt spreken) optie
pi_108859380
Ik moet ook om rijden naar een Kiala punt. Eerst zat er 1 om de hoek maar nu ben ik verhuisd en zit hij niet meer zo logisch :') Ik stel me er altijd op in dat het een week kan duren en als het sneller komt ben ik blij.
pi_108859988
Man, ik ben zo blij dat ik Marni lelijk vind. Anders had dat weer zoveel tijd en moeite gekost... Ik heb nu dat linnen dekbedovertrek voor een tientje inclusief verzenden *O* 25% korting met 9668 en twee keer 1304.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:51:56 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_108860096
Het is net alsof iemand in een tweedehandswinkel de meest vormeloze spullen geraid heeft en die verkoopt onder de naam Marni' :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:53:59 #87
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108860169
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net alsof iemand in een tweedehandswinkel de meest vormeloze spullen geraid heeft en die verkoopt onder de naam Marni' :P
hahahahahhaha :D _O_ _O- Je haalt me de woorden uit de mond! :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108860174
Ik kan gewoon nog steeds niet op de site komen :{
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:54:30 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_108860191
quote:
YOU ARE PLACED IN A QUEUE
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_108860209
Oh stom ik wil helemaal niks van Marni..
Worry is a misuse of imagination
pi_108860266
Bestellingen die via brievenbuspost verzonden worden doen er hier minimaal 2 dagen langer over dan echte pakketjes, echt vreemd. Kiala vind ik waardeloos, gewoon lekker thuis laten bezorgen, ik ben bijna altijd thuis als mijn pakketjesmannetje komt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 12:58:10 #92
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108860310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestellingen die via brievenbuspost verzonden worden doen er hier minimaal 2 dagen langer over dan echte pakketjes, echt vreemd. Kiala vind ik waardeloos, gewoon lekker thuis laten bezorgen, ik ben bijna altijd thuis als mijn pakketjesmannetje komt.
Dat scheelt. Zelf woon ik in een studentenhuis en ben ik niet altijd thuis als het pakketjesmannetje komt. Dan is een Kiala wel weer handig, vooral als die in de buurt ligt. Wel vaag dat de brievenbuspostpakketjes er dan zo lang over doen...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108862247
Kwam ik erdoor, ik klik op ´dames´ wordt ik weer in de rij geplaatst.. serieusly :')
pi_108863901
Ben er ook doorheen, maar vind die Marni-collectie niet veel bijzonders.
Lekker wat andere shirtjes besteld :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_108864089
Hihi, ik was net even in de H&M op de Dam. Superrustig beneden, vet relaxed, bijna niemand.
Kom ik 2 verdiepingen hoger, staan daar 15 mensen rondom anderhalf rekje met de nog niet verkochte Marni-spullen... :')

[ Bericht 18% gewijzigd door NoralyZ op 08-03-2012 15:08:31 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:10:55 #96
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_108864434
Ik had eerst even hier moeten kijken, dan had ik tenminste geweten dat er weer een designer collectie is.
Had btw nog nooit van Marni gehoord, maar dat zegt in mijn geval vrij weinig
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:13:19 #97
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_108868913
Wtf, die Marnicollectie is echt lelijker dan lelijk :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:06:22 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_108870733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Wtf, die Marnicollectie is echt lelijker dan lelijk :')
Wat? Wil jij geen overpriced soepjurken aan die dezelfde week al op marktplaats staan? :')
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoek
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_108871617
Dat vind ik altijd zo schooierig... Koop de artikelen dan gewoon niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:43:50 #100
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108872168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:28 schreef Bartjebart het volgende:
Dat vind ik altijd zo schooierig... Koop de artikelen dan gewoon niet...
Zo kunnen ze er toch geld mee verdienen?! :o

:')
O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:15:46 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108873261
Het was lekker rustig vanmiddag O+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:20:34 #102
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108873453
Ik vind alleen de witte ketting van Marni leuk, de rest vind ik niet mooi. Ik vind het er vormeloos uitzien en de kleuren lijken dit ook niet echt op te leuken. Vreemde kleurencombinaties voor een lente- zomercollectie.

Eigenlijk is het enige positieve dat ze zijde hebben gebruikt en I O+ zijde :)
O+
pi_108875642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef Saisai het volgende:

[..]

Zo kunnen ze er toch geld mee verdienen?! :o

:')
Ja dat stukje begrijp ik ook nog wel. Maar vind het wel echt slecht dat ze dat op die manier doen...
Stiekem hoop ik dan dat ze die spullen niet kwijt raken :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:39:14 #104
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108877379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat stukje begrijp ik ook nog wel. Maar vind het wel echt slecht dat ze dat op die manier doen...
Stiekem hoop ik dan dat ze die spullen niet kwijt raken :P
Meestal raken ze het niet kwijt volgens mij, althans niet met de afgelopen collecties. De collectie van Viktor en Rolf en Cavalli waren wel tof. Ik kan me voorstellen dat dat wel liep
O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 21:51:12 #105
123170 alors
zlata1234
pi_108881982
Cavalli was ook een ordinaire bende :') :D Ik vond alleen die Marimekko collectie echt leuk, en sommige dingen van Matthew Williamson.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:04:19 #106
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108882764
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat? Wil jij geen overpriced soepjurken aan die dezelfde week al op marktplaats staan? :')
http://kopen.marktplaats.(...)arch.y=0&search=Zoek
Lol, sommige artikelen kun je kopen van adverteerders, maar dan moet je wel even wachten, want zij hebben het zelf nog niet binnen :') Faal faal faal hahaha
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:14:10 #107
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108883385
Heeft iemand de prijs al gezien van dat nieuwe (mint)groene vest met die kraaltjes erop? (kan helaas ff geen plaatje plakken) dat koat gewoon ¤80,00!!!!! En tis niet eens van een designer.....vind hem heel leuk maar begin nu toch te twijfelen....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:16:13 #108
123170 alors
zlata1234
pi_108883489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand de prijs al gezien van dat nieuwe (mint)groene vest met die kraaltjes erop? (kan helaas ff geen plaatje plakken) dat koat gewoon ¤80,00!!!!! En tis niet eens van een designer.....vind hem heel leuk maar begin nu toch te twijfelen....
Ja die is van Trend, dat is altijd wat duurder, maar dit vind ik zeker gezien het materiaal (niks bijzonders namelijk) ook wel een beetje gortig...
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:30:08 #109
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108884545
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef alors het volgende:

[..]

Ja die is van Trend, dat is altijd wat duurder, maar dit vind ik zeker gezien het materiaal (niks bijzonders namelijk) ook wel een beetje gortig...
Nou voor andere kledingstukken/merken/winkels kan ik dat er nog wel voor uitgeven maar voor de h&m?? Denk tniet.....daar gaat mijn poging tot het meedoen aan de mode :( :p
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108885322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:04 schreef Nyan het volgende:

[..]

Lol, sommige artikelen kun je kopen van adverteerders, maar dan moet je wel even wachten, want zij hebben het zelf nog niet binnen :') Faal faal faal hahaha
Maar het stomste is gewoon nog dat het meeste helemaal niet uitverkocht is :') Waarom dan voor een hoger bedrag kopen via Marktplaats? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108885842
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Nou voor andere kledingstukken/merken/winkels kan ik dat er nog wel voor uitgeven maar voor de h&m?? Denk tniet.....daar gaat mijn poging tot het meedoen aan de mode :( :p
Gooi er anders wat kortingscodes tegenaan... 9668 voor 25% en 1304 voor 5 euro korting. Dan heb je m voor 60, hoewel je ook 2 weken kan wachten tot ie in de sale staat omdat niemand m koopt voor dat geld :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:33 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108886047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

Gooi er anders wat kortingscodes tegenaan... 9668 voor 25% en 1304 voor 5 euro korting. Dan heb je m voor 60, hoewel je ook 2 weken kan wachten tot ie in de sale staat omdat niemand m koopt voor dat geld :')
Das idd wel een slim plan...maar denk er nog ff overna,mssn kom knog andere leuke dingen tegen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108889504
mintgroen is wel een hele leuke kleur :Y en dat zie je bijna nergens :{
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:25:17 #114
123170 alors
zlata1234
pi_108890224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef loezzzje het volgende:
mintgroen is wel een hele leuke kleur :Y en dat zie je bijna nergens :{
lol :D geef het een maand en de winkels hangen vol met mintgroen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108894118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:25 schreef alors het volgende:

[..]

lol :D geef het een maand en de winkels hangen vol met mintgroen
hopelijk!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:19:59 #116
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_108894307
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:11 schreef loezzzje het volgende:

[..]

hopelijk!
Bij Pieces hebben ze mintgroene treggings en hemdjes :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_108894357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:19 schreef MaLo het volgende:

[..]

Bij Pieces hebben ze mintgroene treggings en hemdjes :).
Die hebben ze niet hier in Oosterhout ;( Ben maandag in Tilburg, ik zal daar eens gaan shoppen :P dag salaris :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:55:28 #118
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108901351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar het stomste is gewoon nog dat het meeste helemaal niet uitverkocht is :') Waarom dan voor een hoger bedrag kopen via Marktplaats? :?
Het zijn martkplaatsmensen, dat is een bijzonder ras zo nu en dan :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:55:59 #119
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108906034
ok mijn Versace spul is dus wel allemaal binnengekomen.

Hierbij de beloofde foto's. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik de schoenen fantastisch, maar erop lopen is echt geen grapje. daar moet ik echt over nadenken. jullie mening is welkom :)
O+
pi_108906146
Ik vind het allemaal niet zo geweldig. :@

Topje is opzich wel okay, niet heel bijzonder.
Sieraden vind ik inderdaad te goud, hoewel dat met oorbellen op zich nog wel kan.
pi_108907228
De schoenen zijn heel leuk ja maar ikzelf zou ze niet houden omdat ze zo hoog zijn maar dat ligt er maar net aan of je dat gewend bent. Ze zijn iig wel heel leuk. De rest vind ik eigenlijk niks en de sieraden zijn idd te goud maar again das maar net waar je van houdt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:14:19 #122
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108908581
schoenen wel, roze top nee, fruit blouse vind ik eigenlijk wel heel erg leuk al zie ik de zijkant natuurlijk niet. Oorbellen nee en de armband al helemaal nee :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:57:58 #123
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108911842
Ik heb de blouse gestreken en nu ziet het er eigenlijk wel tof uit, het valt nu wel mooi. Die hou ik. De rest gaat retour. ik probeer de schoenen nog te ruilen voor de flatjes via marktplaats maar verwacht eigenlijk niet dat dit gaat lukken. naja, anders stuur ik die ook terug.
O+
pi_108912193
van mijn bestelling gaan 2 artikelen retour en heb ze gelijk weer een maatje kleiner besteld...
Want ze kwamen zowat tot mijn knieen..

het gaat om deze:


en deze



En dit vestje die hou ik

pi_108912338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef Saisai het volgende:
ok mijn Versace spul is dus wel allemaal binnengekomen.

Hierbij de beloofde foto's. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vind ik de schoenen fantastisch, maar erop lopen is echt geen grapje. daar moet ik echt over nadenken. jullie mening is welkom :)
Moeilijk, als schoenen ruk lopen moet je ze niet kopen want dat is echt geldverspilling. Zeker omdat deze niet goedkoop zijn (of met kortingscode's?) en niet geweldige kwaliteit zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:23:01 #126
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_108912608
ze waren 35,95 ;) maar ik hou ze niet
O+
pi_108913247
Dat valt idd nog wel mee maar idd als je twijfelt dan niet doen. Ik heb dit geleerd door de vele miskopen die ik al in mijn leven heb gedaan :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:57:07 #128
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108913530
:') hahaha ik heb een saldo van 0,01 eurocent op mijn H&M.... hahaha
Oeps
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:59:26 #129
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108913632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef loezzzje het volgende:
Dat valt idd nog wel mee maar idd als je twijfelt dan niet doen. Ik heb dit geleerd door de vele miskopen die ik al in mijn leven heb gedaan :')
Helemaal mee eens overigens. Ze blijven dan in je kast rotten en een halfjaar van nu heb je er spijt van..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108915508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:59 schreef Nyan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens overigens. Ze blijven dan in je kast rotten en een halfjaar van nu heb je er spijt van..
En dan denk je, als ik al deze troep niet gekocht had dan had ik dat ene truitje kunnen kopen wat ik eigenlijk te duur vond _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:57:44 #131
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108915877
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En dan denk je, als ik al deze troep niet gekocht had dan had ik dat ene truitje kunnen kopen wat ik eigenlijk te duur vond _O-
Jup! :P Maar zo werkt het eigenlijk wel. Toch is het soms handig om even te twijfelen alvorens te kopen, dan weet je zeker dat wat je hebt gekocht ook iets is dat je wilt hebben op de lange termijn, niet alleen maar omdat het overgehypt is geworden.

Ik vind dat H&M er sowieso een handje in heeft om alles op de website net dat beetje mooier te doen lijken. :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108916325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:57 schreef Nyan het volgende:

[..]

Jup! :P Maar zo werkt het eigenlijk wel. Toch is het soms handig om even te twijfelen alvorens te kopen, dan weet je zeker dat wat je hebt gekocht ook iets is dat je wilt hebben op de lange termijn, niet alleen maar omdat het overgehypt is geworden.

Ik vind dat H&M er sowieso een handje in heeft om alles op de website net dat beetje mooier te doen lijken. :P
Eerst kocht ik alles wat los en vast zat. Maar nu ik op mijn eigen woon denk ik wel beter na bij kleren die ik koop. Ik koop bijv. alleen nog maar kleren waarbij ik echt denk wow dit moet ik hebben! en als ik dan een shirtje zie waarvan ik denk mja mja dan neem ik het al niet.

En idd ik zag net een leuk shirtje op de site maar toen zag ik hem aan bij het model en vond ik hem toch een stukje minder :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:10:14 #133
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108916543
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Eerst kocht ik alles wat los en vast zat. Maar nu ik op mijn eigen woon denk ik wel beter na bij kleren die ik koop. Ik koop bijv. alleen nog maar kleren waarbij ik echt denk wow dit moet ik hebben! en als ik dan een shirtje zie waarvan ik denk mja mja dan neem ik het al niet.

En idd ik zag net een leuk shirtje op de site maar toen zag ik hem aan bij het model en vond ik hem toch een stukje minder :P
Ja zelf heb ik dat eigenlijk ook wel. Het moet al erg leuk zijn voordat ik het houdt. Zo had ik een witte blouse besteld bij H&M, die tevens een tent bleek te zijn. Meteen retour natuurlijk. Maar ook een aantal andere dingen retour gezonden. Het paarse Versace topje met het logo voor in de halslijn heb ik ook gewoon teruggestuurd, omdat het pijn deed en mijn nek rood werd hahaha :')
Vroeger wou ik wel vanalles, maar had ik kledinggeld toen ik nog thuis woonde. Veel kopen zat er gewoon niet in, en dat heb ik eigenlijk ook nooit echt gedaan. Ik vind iets al gauw te duur voor de afwerking/materiaal die is gebruikt.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108916759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef Nyan het volgende:

[..]

Het paarse Versace topje met het logo voor in de halslijn heb ik ook gewoon teruggestuurd, omdat het pijn deed en mijn nek rood werd hahaha :')
_O- en als ik er dan helemaal weg van zou zijn dan zou ik het topje houden en mijn nek rood laten worden :') _O- maar tegenwoordig kijk ik beter uit wat ik met mijn geld doe :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:23:35 #135
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108917308
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O- en als ik er dan helemaal weg van zou zijn dan zou ik het topje houden en mijn nek rood laten worden :') _O- maar tegenwoordig kijk ik beter uit wat ik met mijn geld doe :P
Hahaha :P Nee hij deed echt pijn hahhaha bovendien was ie zo kort bij mij dat ik bang was dat eenmaal gewassen hij mijn oksels nog net zou bedekken! Godver, ik vind het zo irritant als je een shirt wil bestellen,en je dan bij de kassa erachter komt dat het al uitverkocht is :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108917800
Dat is zo irritant ja. Nou ik heb weer genoeg op de site gezien, nou hopen dat ik het ook in de winkel kan vinden maandag :P
pi_108917997
Uw bestelling is verzonden!

En dit wordt mijn laatste bestelling tot... de zomer ofzo. o|O
yeah right, as if
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:19:27 #138
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108920222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
Dat is zo irritant ja. Nou ik heb weer genoeg op de site gezien, nou hopen dat ik het ook in de winkel kan vinden maandag :P
Hahaha :) Wel verstandig dat je eerst naar de winkel gaat. Doe ik ook wel eens, met name voor schoenen of truitjes die ik echt niet kan inschatten hoe ze gaan vallen. Wat heb je gezien? Ik ben gezwicht voor een trui uit de sale (4,95) en voor 9,95 een soort overslagblazer. :') scheelt weer volgend najaar in de kosten :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108920677
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:19 schreef Nyan het volgende:

[..]

Hahaha :) Wel verstandig dat je eerst naar de winkel gaat. Doe ik ook wel eens, met name voor schoenen of truitjes die ik echt niet kan inschatten hoe ze gaan vallen. Wat heb je gezien? Ik ben gezwicht voor een trui uit de sale (4,95) en voor 9,95 een soort overslagblazer. :') scheelt weer volgend najaar in de kosten :D
Normaal doe ik het niet hoor want ik moet er toch een half uur voor rijden maar ben maandag toch in tilburg dus dan combineer ik het met de h&m :')

Die sokken die een aantal pagina's terug stonden vond ik leuk, ik wil nog een nieuwe bh en pyama. Ik heb een aantal leuke bikini's gezien (ik kan geen plaatjes doen want ik zit op mijn telefoon) 1 hele gave witte O+ en een oranje. En ik wil nog een capuchonvestje erbij (daar slaap ik altijd in :P en ik heb er net weer 1 weg gedaan omdat hij te kort is geworden, waarschijnlijk van het vele wassen :P) En als ik er toch ben kan ik gelijk kijken of ze leuke shirtjes hebben die niet op de website stonden :') Kortom gaat me weer handen vol met geld kosten :')

Ohja en het topje en de sportbroek die ik via de webshop had wil ik even proberen te ruilen in de winkel voor een kleinere maat.
pi_108920749
@ Saisai: vind dat Versace-blousje wel oke!

Vandaag deze gekocht, zo leuk. O+


En deze:
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:50:45 #141
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108921809
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Normaal doe ik het niet hoor want ik moet er toch een half uur voor rijden maar ben maandag toch in tilburg dus dan combineer ik het met de h&m :')

Die sokken die een aantal pagina's terug stonden vond ik leuk, ik wil nog een nieuwe bh en pyama. Ik heb een aantal leuke bikini's gezien (ik kan geen plaatjes doen want ik zit op mijn telefoon) 1 hele gave witte O+ en een oranje. En ik wil nog een capuchonvestje erbij (daar slaap ik altijd in :P en ik heb er net weer 1 weg gedaan omdat hij te kort is geworden, waarschijnlijk van het vele wassen :P) En als ik er toch ben kan ik gelijk kijken of ze leuke shirtjes hebben die niet op de website stonden :') Kortom gaat me weer handen vol met geld kosten :')

Ohja en het topje en de sportbroek die ik via de webshop had wil ik even proberen te ruilen in de winkel voor een kleinere maat.
Haha ik ben nu alweer gezwicht voor die jurkjes van 2,95 per stuk. Ik ken mezelf met zomerkleding: Een paar leuke topjes zijn tot daar aan toe, maar hoe moeilijker iets zit hoe minder geneigd ik ben het aan te trekken met 30 graden bijvoorbeeld.
Dus dat worden lekkere luchtige jurkjes voor mij :D
Heb nu een bestelling van 4 dingen voor 20 euro ervan gemaakt. :)

Capuchonvestjes O+ Maar ze krimpen allemaal inderdaad :') waar je ze ook haalt... haha :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 21:51:26 #142
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108921845
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef Chule het volgende:
@ Saisai: vind dat Versace-blousje wel oke!

Vandaag deze gekocht, zo leuk. O+
[ afbeelding ]

En deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F90%2098468%2009090%2090%201997%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O die blouse is leuk zeg!!! :o Hij staat je ook goed! Sandalen ben ik zelf geen fan van (ze staan me niet), maar die staan vast heel goed onder die blouse/in de zomer :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108926078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:50 schreef Nyan het volgende:

[..]

Haha ik ben nu alweer gezwicht voor die jurkjes van 2,95 per stuk. Ik ken mezelf met zomerkleding: Een paar leuke topjes zijn tot daar aan toe, maar hoe moeilijker iets zit hoe minder geneigd ik ben het aan te trekken met 30 graden bijvoorbeeld.
Dus dat worden lekkere luchtige jurkjes voor mij :D
Heb nu een bestelling van 4 dingen voor 20 euro ervan gemaakt. :)

Capuchonvestjes O+ Maar ze krimpen allemaal inderdaad :') waar je ze ook haalt... haha :P
4 dingen van 20 euro heb je heel netjes gedaan :P en ja over die capuchonvestjes is waar :P en toch vind ik die van de h&m het fijnste zitten en ze zijn maar 2 tientjes :) en luchtige jurkjes O+ heb er ook 1 bij zalando besteld, vandaag binnen gekregen, ff kijken of ik een foto kan vinden.

die blouse is idd leuk ja :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:29:31 #144
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108926323
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

4 dingen van 20 euro heb je heel netjes gedaan :P en ja over die capuchonvestjes is waar :P en toch vind ik die van de h&m het fijnste zitten en ze zijn maar 2 tientjes :) en luchtige jurkjes O+ heb er ook 1 bij zalando besteld, vandaag binnen gekregen, ff kijken of ik een foto kan vinden.

die blouse is idd leuk ja :)
:P inmiddels 5 dingen voor 25 euro, en ik heb nog het gevoel dat ik me laat gaan :') Maargoed, ik heb een maand geleden best veel besteld haha. Ik was toen echt toe aan wat nieuws.
Zalando heb ik eigenlijk nog nooit wat besteld :) Ik vind het gemak van H&M fijn om te bestellen, heel vaak zijn webshops naar mijn mening wat omslachtig, of als je pech hebt moet je betalen met Paypal, wat ik zelf niet zo fijn vind.
En veel dingen zijn voor mij als student zonder cent toch wel boven mijn budget :(

Haha eigenlijk tijd voor een bijbaan lol :P (in een schoenenwinkel ofzo, dan zou ik mijn loon in schoenen ontvangen hahaha)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108926553
Ik had ook nog nooit iets bij Zalando besteld omdat ze alleen maar dure dingen hebben maar ik keek van de week en ze hebben ook kleren van Only & Vero Moda van 20/25 euro dus dat sprak mij meer aan :P en geen verzendkosten :D en je kunt een acceptgiro krijgen als je wil.

Hier is het jurkje :)




En deze zie ik dus net, ook gaaf :o alleen heb ik geen goede ervaring met jurkjes zonder bandjes :')

  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:46:11 #146
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108927000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik had ook nog nooit iets bij Zalando besteld omdat ze alleen maar dure dingen hebben maar ik keek van de week en ze hebben ook kleren van Only & Vero Moda van 20/25 euro dus dat sprak mij meer aan :P en geen verzendkosten :D en je kunt een acceptgiro krijgen als je wil.

Hier is het jurkje :)


[ afbeelding ]

En deze zie ik dus net, ook gaaf :o alleen heb ik geen goede ervaring met jurkjes zonder bandjes :')

[ afbeelding ]
Ow die eerste is leuk zeg!!! Ik heb zelf van die aan-een-stuk- jurkjes, en mijn ervaring is dat ze meestal heel erg fijn zitten! (fijn ook voor de zomer) :P Haha in de Only en de Vero Moda ben ik wel vaker geweest (in de winkel). Hebben inderdaad ook fijne prijsjes, en spul gaat best lang mee!

Een strapless heb ik zelf ook al eens gehad, alleen bij mij zakte de boel af omdat ik niet echt royaal daar bedeeld ben zeg maar. Liep de hele tijd te trekken aan de jurk en dat vond ik minder. Het jurkje is wel heel leuk, maar ik zou dan voor de zekerheid kijken naar een jasje ofzo voor erover als je dat nog niet hebt. Zelf vind ik het altijd irritant als mijn bh-bandje of een deel van mijn bh dan te zien is :')

Hier is even een foto van mijn verovering bij de H&M: (ja ik heb al voor volgende winter een paar truien gescoord, maar who can blame me, 4,95)











Overigens ben ik wel bang dat het beige jurkje een beetje doorschijnt. Heeft iemand toevallig eenzelfde jurkje gekocht?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108927204
Ziet er leuk uit allemaal! Het zwarte jurkje is leuk zeg :)

Ja dat is dus mijn probleem ook en dan zakt de boel de hele tijd af :') Dus die ga ik maar niet bestellen. Het bovenste jurkje zit idd heel fijn, het is van dat zachte stof. Het model op de foto heeft dat niet maar ik doe er wel een wit topje onder anders is het zo bloot daar :P

Ik ga zo ook maar eens bij de sale kijken. Ik liet mijn vriend het jurkje zien zegt ie ben je nu klaar voor de zomer?

Yeah right :') _O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:55:49 #148
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108927376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Ziet er leuk uit allemaal! Het zwarte jurkje is leuk zeg :)

Ja dat is dus mijn probleem ook en dan zakt de boel de hele tijd af :') Dus die ga ik maar niet bestellen. Het bovenste jurkje zit idd heel fijn, het is van dat zachte stof. Het model op de foto heeft dat niet maar ik doe er wel een wit topje onder anders is het zo bloot daar :P

Ik ga zo ook maar eens bij de sale kijken. Ik liet mijn vriend het jurkje zien zegt ie ben je nu klaar voor de zomer?

Yeah right :') _O-
Het zwarte is nu 2,95 :P hahaha Daar kan je vriend niet moeilijk over doen :) Had je al veel uitgezocht voor de zomer dan?
Ik denk dat ik er wel klaar voor ben, die zomer! :P Zelfs als het onverwacht zou gaan vriezen :') zoals je ziet!
Of misschien een leuk vestje erover? Het jurkje heeft wel een diepe v-hals inderdaad..

Oei ik vond een ketting leuk, bleek de site weer eens de pleuris te hebben... :') kom je bij de kassa issie uitverkocht... zucht*
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108927737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:55 schreef Nyan het volgende:

[..]

Het zwarte is nu 2,95 :P hahaha Daar kan je vriend niet moeilijk over doen :) Had je al veel uitgezocht voor de zomer dan?
Ik denk dat ik er wel klaar voor ben, die zomer! :P Zelfs als het onverwacht zou gaan vriezen :') zoals je ziet!
Of misschien een leuk vestje erover? Het jurkje heeft wel een diepe v-hals inderdaad..

Oei ik vond een ketting leuk, bleek de site weer eens de pleuris te hebben... :') kom je bij de kassa issie uitverkocht... zucht*

Ohh nice 2,95 is niet slecht! :D Nee, ik heb nou 2 topjes en een jurkje maar dat vindt hij al zat _O- Ik doe ook vaak dingen stiekem kopen en dan als hij het ziet dan zeg ik dat ik het al heel lang heb :') _O-

Dat is zo irritant he! Soms dan zie ik iets leuks en dan ben ik zo teleurgesteld als ze het niet meer in mijn maat hebben, vooral bij dingen waar ik bij denk; :o die moet ik hebben! Ik probeer wel altijd een hoop in 1x te bestellen omdat ik zo'n hekel heb aan die verzendkosten. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Zalando :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:12:43 #150
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108927935
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ohh nice 2,95 is niet slecht! :D Nee, ik heb nou 2 topjes en een jurkje maar dat vindt hij al zat _O- Ik doe ook vaak dingen stiekem kopen en dan als hij het ziet dan zeg ik dat ik het al heel lang heb :') _O-

Dat is zo irritant he! Soms dan zie ik iets leuks en dan ben ik zo teleurgesteld als ze het niet meer in mijn maat hebben, vooral bij dingen waar ik bij denk; :o die moet ik hebben! Ik probeer wel altijd een hoop in 1x te bestellen omdat ik zo'n hekel heb aan die verzendkosten. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Zalando :')
Ja inderdaad, ik gebruik nog wel eens de 1304 code, dan zijn die verzendkosten weg. Ik kom er overigens denk ik niet mee in de problemen omdat ik een goede klant :') ben hahahaha (niet te vaak doen, anders worden ze wel een beetje geïrriteerd.)
Ik baal me inderdaad rot als ze mijn maat niet meer hebben. Mijn maat is sowieso vaak snel weggekaapt.

Ik hoef gelukkig nooit echt iets te verstoppen.. Maar goed, meestal bestel ik zoals ik nu heb gedaan, dus dan is het geen ramp dat je verteld dat je 5 dingen hebt besteld als je de prijs nagaat. Alhoewel ik als een blok viel voor deze blouse een maand terug, en die was wel best duur.. :



Hij valt overigens heel erg kort, dus je moet hem inderdaad al bijna in een kokerrok willen dragen of een pullover eroverheen willen dragen..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:14:12 #151
123170 alors
zlata1234
pi_108927990
^^ die blouse is liefde
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:16:55 #152
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108928091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:14 schreef alors het volgende:
^^ die blouse is liefde
Ja het kraagje is inderdaad echt heel erg leuk! :P Kreeg er ook veel complimentjes mee. Alleen was de prijs wat minder leuk en snap ik de trend om alles op kinderlengte te maken van H&M niet helemaal haha
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108928282
Ik kan me voorstellen als je elke week code 1304 gebruikt dat ze dan wel een beetje geirriteerd raken haha

Ik ben helemaal niet van merk kleding en dure dingen maar als ik iets echt leuk vindt dan wil ik het er gerust aan uitgeven omdat ik dan toch wel weet dat ik het ga dragen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 00:28:16 #154
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108928435
Ja dat wel, ik kan wel echt verliefd op een leuk topje of jurkje raken. :P En dan 26 jaar twijfelen erover hhahaha! Ik denk dat dat ook de manier is om te gaan - als je het echt gaat dragen omdat je het mooi vind, denk ik ben je altijd goedkoper/beter uit dan iemand die alleen koopt voor een merk of omdat het in de mode is...
Ik volg de mode zelf helemaal niet. Ik trek gewoon aan wat ik leuk en mooi vind. Dat kan dan toevallig iets zijn dat momenteel wel in de mode is - maar dat hoeft helemaal niet .. Ik heb oude truitjes in mijn kast liggen die ik al jaren heb en draag en nog steeds complimentjes over krijg :)
Maar ik ga eens slapen haha :) Alvast een fijne avond/nacht gewenst!!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108929026
Nou in de sale heb ik niet echt meer iets kunnen vinden. We zullen maandag in de winkel eens kijken.

Ik doe ook totaal niet mee aan de mode. Koop lekker wat ik zelf leuk vind, heb ook al vaak zat rokjes op de markt gekocht omdat ik ze leuk vond en het kost geen drol. Uggs bijv. die vind ik dus echt spuuglelijk en ik snap niet waarom iemand daar honderden euro's aan uit kan geven omdat het 'in de mode is'.

Maar ik ga mijn bed ook eens opzoeken. Fijne nacht ook! :W
pi_108933258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 21:30 schreef Chule het volgende:
@ Saisai: vind dat Versace-blousje wel oke!

Vandaag deze gekocht, zo leuk. O+
[ afbeelding ]

En deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F90%2098468%2009090%2090%201997%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
oh wauw, staat je superleuk zeg! O+
:)
pi_108933674
Ik snap er weinig meer van :')

Ik kreeg 2 dagen geleden al een mail dat mijn pakketje was verzonden, maar nu staat er gewoon doodleuk verzenddatum: 10-3 boven mijn bestelling?
Het pakketje is ook nog steeds niet te volgen bij PostNL.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:24:37 #158
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108934156
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:00 schreef Mry het volgende:
Ik snap er weinig meer van :')

Ik kreeg 2 dagen geleden al een mail dat mijn pakketje was verzonden, maar nu staat er gewoon doodleuk verzenddatum: 10-3 boven mijn bestelling?
Het pakketje is ook nog steeds niet te volgen bij PostNL.
Staat er geen optie boven je bestelling om je pakketje te volgen? Dan heb je waarschijnlijk te maken met brievenbuspost.
Kan je je pakketje wel volgen, dan moet je, eenmaal op de Track&Trace website op het Nederlandse vlaggetje klikken (heel klein weergegeven)..

Ik denk persoonlijk dat je pakketje nu pas is verzonden. De mail dat ze de bestelling hebben verzonden komt altijd erg vroeg, en dat heeft volgens mij niet heel veel met de bestelling werkelijk verzenden te maken. Meer dat je de bestelling niet meer kan wijzigen en dat hij samengevoegd wordt voor verzending.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:26:36 #159
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108934196
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 00:50 schreef loezzzje het volgende:
Nou in de sale heb ik niet echt meer iets kunnen vinden. We zullen maandag in de winkel eens kijken.

Ik doe ook totaal niet mee aan de mode. Koop lekker wat ik zelf leuk vind, heb ook al vaak zat rokjes op de markt gekocht omdat ik ze leuk vond en het kost geen drol. Uggs bijv. die vind ik dus echt spuuglelijk en ik snap niet waarom iemand daar honderden euro's aan uit kan geven omdat het 'in de mode is'.

Maar ik ga mijn bed ook eens opzoeken. Fijne nacht ook! :W
Uggs zijn inderdaad ook niet mijn ding, ik zie er mee uit als een dwerg :') . De sale op de website is nu inderdaad wel erg mager, veel grote maten zijn overgebleven.
Ik vind het blousje van Chule erg leuk- alleen vraag ik me af hoeveel ie in de winkel kost...?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108934258
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef Nyan het volgende:

[..]

Staat er geen optie boven je bestelling om je pakketje te volgen? Dan heb je waarschijnlijk te maken met brievenbuspost.
Kan je je pakketje wel volgen, dan moet je, eenmaal op de Track&Trace website op het Nederlandse vlaggetje klikken (heel klein weergegeven)..

Ik denk persoonlijk dat je pakketje nu pas is verzonden. De mail dat ze de bestelling hebben verzonden komt altijd erg vroeg, en dat heeft volgens mij niet heel veel met de bestelling werkelijk verzenden te maken. Meer dat je de bestelling niet meer kan wijzigen en dat hij samengevoegd wordt voor verzending.
Tnx!
Er zitten twee sets beddengoed is dus ik denk niet dat het brievenbuspost is. Er staat wel een optie om het pakketje te volgen, maar het is bij PostNL nog onbekend.
Het zal inderdaad gewoon pas vandaag verzonden zijn... terwijl het dus al twee dagen op status verzonden stond. Wel flauw van ze hoor!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 11:55:43 #161
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108934771
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:29 schreef Mry het volgende:

[..]

Tnx!
Er zitten twee sets beddengoed is dus ik denk niet dat het brievenbuspost is. Er staat wel een optie om het pakketje te volgen, maar het is bij PostNL nog onbekend.
Het zal inderdaad gewoon pas vandaag verzonden zijn... terwijl het dus al twee dagen op status verzonden stond. Wel flauw van ze hoor!
Gewoon even in de gaten houden, het is best verwarrend omdat je niet weet of het nu wel of niet verzonden wordt. Als je een optie hebt om je pakketje te volgen, dan betekent het sowieso dat het een pakket wordt. Als die optie er niet bij staat, kun je er zeker van zijn dat het brievenbuspost is.
Je kunt er rekening mee houden dat je het de komende week waarschijnlijk wel ontvangt, anders even bellen met de klantenservice ;) .

Mijn bestelling is al in behandeling genomen! En dat terwijl ik gisteren pas besteld heb haha :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108934878
Ik zou idd nog ff wachten en anders de klantenservice bellen. Volgens mij kunnen die wel zien in de computer ofzo wanneer het pakketje verzonden is. Wat ik fijn vind bij de Wehkamp is dat je het de volgende dag al in huis hebt. Was dat bij de H&M ook maar :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 12:05:18 #163
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108935067
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou idd nog ff wachten en anders de klantenservice bellen. Volgens mij kunnen die wel zien in de computer ofzo wanneer het pakketje verzonden is. Wat ik fijn vind bij de Wehkamp is dat je het de volgende dag al in huis hebt. Was dat bij de H&M ook maar :P
Ja ben ik met je eens, het duurt soms best lang. Alhoewel, ik heb meestal geen haast en ik vind het toch wel leuk dat ik iets heb om naar uit te kijken. Het kan overigens erger, Ik heb al meegemaakt dat ik elders een maand op een bestelling moest wachten.
:') ik zat net naar de vacatures te kijken, ik kan inmiddels ieder mogelijk scenario dromen van wat er met een pakketje loos kan zijn, misschien is solliciteren een optie hahaha :D

Ik vind het heel irritant dat je, als je er een keer voor hebt gekozen, soms vast blijft zitten aan een maandfactuur als betaalwijze. Ik heb dan ook gevraagd of ik het bedrag meteen over kon maken zodat ik me die euro factuurkosten ook weer kon besparen :') Vind het belachelijk dat je dan met een openstaand bedrag voor een maand moet zitten tegen je zin in.
Zal overigens wel weer een marketingtrucje zijn, omdat je de maand later pas betaald zijn de meesten natuurlijk geneigd er vanalles bij te gaan gooien..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108935902
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou idd nog ff wachten en anders de klantenservice bellen. Volgens mij kunnen die wel zien in de computer ofzo wanneer het pakketje verzonden is. Wat ik fijn vind bij de Wehkamp is dat je het de volgende dag al in huis hebt. Was dat bij de H&M ook maar :P
:') Mijn pakketje van de Wehkamp zou ik op zaterdag krijgen, dat werd de dinsdag erna en had bijna nog langer geduurd. Dus Wehkamp vind ik ook stom. :P
pi_108936528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ben ik met je eens, het duurt soms best lang. Alhoewel, ik heb meestal geen haast en ik vind het toch wel leuk dat ik iets heb om naar uit te kijken. Het kan overigens erger, Ik heb al meegemaakt dat ik elders een maand op een bestelling moest wachten.
:') ik zat net naar de vacatures te kijken, ik kan inmiddels ieder mogelijk scenario dromen van wat er met een pakketje loos kan zijn, misschien is solliciteren een optie hahaha :D

Ik vind het heel irritant dat je, als je er een keer voor hebt gekozen, soms vast blijft zitten aan een maandfactuur als betaalwijze. Ik heb dan ook gevraagd of ik het bedrag meteen over kon maken zodat ik me die euro factuurkosten ook weer kon besparen :') Vind het belachelijk dat je dan met een openstaand bedrag voor een maand moet zitten tegen je zin in.
Zal overigens wel weer een marketingtrucje zijn, omdat je de maand later pas betaald zijn de meesten natuurlijk geneigd er vanalles bij te gaan gooien..
Het is idd ook leuk om ergens naar uit te kijken ja. Maar ik ben altijd zo benieuwd hoe het in het echt is en of het past etc. Ik bestel ook wel eens wat bij de Otto en dat duurt ook altijd wel lang, meestal zit je wel een week op je pakketje te wachten, ik vind dat dat veel sneller kan. Ik bedoel, werkt daar maar 1 persoon om die kleren in te pakken ofzo :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:') Mijn pakketje van de Wehkamp zou ik op zaterdag krijgen, dat werd de dinsdag erna en had bijna nog langer geduurd. Dus Wehkamp vind ik ook stom. :P
Oh, ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt :P Bij mij was het er allemaal netjes de volgende dag.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:09:48 #166
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108936780
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het is idd ook leuk om ergens naar uit te kijken ja. Maar ik ben altijd zo benieuwd hoe het in het echt is en of het past etc. Ik bestel ook wel eens wat bij de Otto en dat duurt ook altijd wel lang, meestal zit je wel een week op je pakketje te wachten, ik vind dat dat veel sneller kan. Ik bedoel, werkt daar maar 1 persoon om die kleren in te pakken ofzo :')

[..]

Oh, ja dat heb ik dus nog nooit meegemaakt :P Bij mij was het er allemaal netjes de volgende dag.
Hahaha één heel erg overspannen medewerker bij de Otto :P die alles moet inpakken hahahaha
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108936820
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 12:05 schreef Nyan het volgende:
:') ik zat net naar de vacatures te kijken, ik kan inmiddels ieder mogelijk scenario dromen van wat er met een pakketje loos kan zijn, misschien is solliciteren een optie hahaha :D
Geef je FOK! bestellingen dan voorrang? O-)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:14:24 #168
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108936911
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:11 schreef Mry het volgende:

[..]

Geef je FOK! bestellingen dan voorrang? O-)
Hahaha :P Zou wel vet zijn ergens he ? Iedereen zijn klantnummer naar mij spammen, en ik die als een gek alles erdoorheen laat hahaha xD Ik vind dat we inderdaad interne connecties bij de H&M nodig hebben :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108937237
En heel veel kortingscodes geven ;) Hoofdkantoor zit in Zwolle he? Beetje te ver voor mij :P
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:05:25 #170
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108938268
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:26 schreef loezzzje het volgende:
En heel veel kortingscodes geven ;) Hoofdkantoor zit in Zwolle he? Beetje te ver voor mij :P
:P hahaha ik zou er niet lang werken denk ik..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108941022
Nee je zou teveel korting weggeven _O-
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:06:47 #172
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108946189
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:53 schreef loezzzje het volgende:
Nee je zou teveel korting weggeven _O-
:P of zelf de H&M leegwinkelen... haha
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108946610
Maar daar kun je niet voor ontslagen worden toch? Dat is juist goed voor de zaak hahah
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:25:09 #174
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108946679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:22 schreef loezzzje het volgende:
Maar daar kun je niet voor ontslagen worden toch? Dat is juist goed voor de zaak hahah
Tja als ik daarbij 200 keer zoveel discounts geef haha en ze klanten verliezen op het feit dat ik FOK!ers voor laat gaan :P Dan kan ik toch wel een beetje in de problemen komen... Had je nog wat leuks gezien in de stad? :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108947138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Nyan het volgende:

[..]

Tja als ik daarbij 200 keer zoveel discounts geef haha en ze klanten verliezen op het feit dat ik FOK!ers voor laat gaan :P Dan kan ik toch wel een beetje in de problemen komen... Had je nog wat leuks gezien in de stad? :)
Of je word meteen employee of the month omdat alle FOK!kers ineens zoveel bestellen :P
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108947149
Ja als je korting gaat geven aan jan en alleman dan worden ze misschien een beetje boos ja :P

Ik ga pas maandag :'( :P Ik vraag of mijn moeder meegaat, die kan me misschien een beetje in toom houden :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:31:59 #177
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108955175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef loezzzje het volgende:
Ja als je korting gaat geven aan jan en alleman dan worden ze misschien een beetje boos ja :P

Ik ga pas maandag :'( :P Ik vraag of mijn moeder meegaat, die kan me misschien een beetje in toom houden :')
:') Dat moet ik juist niet doen. Mijn moeder is nog een slag gekker, die brengt me juist op ideeën.. Laatste keer stond ik in het pashokje en kwam zij met vanalles aanhollen, want dat was leuk, en dat ook... :') Ik ben verloren haha!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 23:32:34 #178
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108955196
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:41 schreef Mry het volgende:

[..]

Of je word meteen employee of the month omdat alle FOK!kers ineens zoveel bestellen :P
Dat klopt.... :P ''overweegt carriere bij de H&M...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108955249
Echt, die mensen op Marktplaats die serieus meer dan de prijs op de h&m site vragen voor Marni dingen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108958250
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:31 schreef Nyan het volgende:

[..]

:') Dat moet ik juist niet doen. Mijn moeder is nog een slag gekker, die brengt me juist op ideeën.. Laatste keer stond ik in het pashokje en kwam zij met vanalles aanhollen, want dat was leuk, en dat ook... :') Ik ben verloren haha!
Oh nee, mijn moeder zegt constant; heb je nou al weer wat gekocht? heb je niet al genoeg kleren? :')
  zondag 11 maart 2012 @ 11:18:29 #181
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108962526
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:22 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh nee, mijn moeder zegt constant; heb je nou al weer wat gekocht? heb je niet al genoeg kleren? :')
:') tja ... ik heb dat ook best vaak gehoord overigens. Vooral van mijn mannelijke vrienden, die het maar niet kunnen begrijpen dat een vrouw dat doet.. :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108962989
En dan snap ik niet waar ze zich mee bemoeien. Het is toch mijn geld :P En je wil een mening van iemand en als diegene dan zegt, heb je niet al genoeg kleren? Dan is het gelijk minder leuk _O-
  zondag 11 maart 2012 @ 12:38:28 #183
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108964519
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:39 schreef loezzzje het volgende:
En dan snap ik niet waar ze zich mee bemoeien. Het is toch mijn geld :P En je wil een mening van iemand en als diegene dan zegt, heb je niet al genoeg kleren? Dan is het gelijk minder leuk _O-
Nja ik denk dat iedereen dat zelf moet weten. Zolang dat je geen extreem geval wordt (lees in de problemen komt erdoor) valt het vaak enorm mee. Geld kun je maar een keer uitgeven, en als je goed hebt nagedacht over je uitgave dan is het toch al een heel ander verhaal.
:) Ik kan echt heel blij worden van een simpel truitje van een paar euro, dus dat scheelt! Maar ik kan er zelf ook niet tegen als iemand me een preek gaat geven... _O-
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108966563
Als man ben ik best wel teleurgesteld in de Marni collectie, Jullie vrouwen hebben het naar mijn menig het wel voor elkaar. :P
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  zondag 11 maart 2012 @ 15:04:34 #185
123170 alors
zlata1234
pi_108970417
Weheh ik vind juist in de mannencolletie nog wel leuke overhemden zitten, de vrouwencollectie zijn allemaal vormloze zakken met rare printjes.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108970449
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef Nyan het volgende:

[..]

Nja ik denk dat iedereen dat zelf moet weten. Zolang dat je geen extreem geval wordt (lees in de problemen komt erdoor) valt het vaak enorm mee. Geld kun je maar een keer uitgeven, en als je goed hebt nagedacht over je uitgave dan is het toch al een heel ander verhaal.
:) Ik kan echt heel blij worden van een simpel truitje van een paar euro, dus dat scheelt! Maar ik kan er zelf ook niet tegen als iemand me een preek gaat geven... _O-
Daarom heb ik ook geen creditcard en kan ik niet in het rood pinnen _O- Nee, ik ben heel goed in staat om goed met mijn geld om te gaan en het is wat jij zegt; als ik een paar truitjes in de uitverkoop heb gekocht dan kan ik daar heel blij om zijn :P En als iemand dan zo'n preek gaat geven van; alweer een shirtje? dan kan ik daar echt niet tegen _O-

Iew ik vind die Marni collectie zo lelijk he. Als ik die bn'ers in merk kleding zie lopen dan denk ik; voor geen goud zou ik dat aan trekken _O-
  zondag 11 maart 2012 @ 15:12:17 #187
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108970778
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen creditcard en kan ik niet in het rood pinnen _O- Nee, ik ben heel goed in staat om goed met mijn geld om te gaan en het is wat jij zegt; als ik een paar truitjes in de uitverkoop heb gekocht dan kan ik daar heel blij om zijn :P En als iemand dan zo'n preek gaat geven van; alweer een shirtje? dan kan ik daar echt niet tegen _O-

Iew ik vind die Marni collectie zo lelijk he. Als ik die bn'ers in merk kleding zie lopen dan denk ik; voor geen goud zou ik dat aan trekken _O-
Ik vind die jurk van 150 euro op een slaapzak lijken die ik vroeger had. Keek er daarnet naar, volgens mij is het 'm gewoon ook nog :') ze hebben alleen de onderkant er vanaf geknipt.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mensen denken dat ik dan automatisch kapitalen heb uitgegeven, terwijl ik simpelweg voor hetzelfde budget als zij hebben gewoon meer heb kunnen halen, omdat ik wachtte tot aan de uitverkoop.. . :7

Credit cards of in het rood kunnen staan wordt ik stiekem automatisch een beetje bang voor :') teveel shockdocs gezien.. lol Ik ben al in paniek als ze me een maandfactuur hebben aangesmeerd... hahaha
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108970957
Ben jij wel eens bij de Primark geweest? Het schijnt dat ze daar shirtjes hebben van onder de 5 euro. Ik moet daar echt eens heen _O- Maarja de dichtsbijzijnde is Rotterdam en das ook nog wel 45 minuten rijden. Ik weet zeker dat ik dan met tassen vol terug kom _O-

Ik vind de kleuren van die Marni ook afschuwelijk. Ik ben meer van de felle kleurtjes. Ik had een paar jaar terug ook een zeegroen capuchonvest van de H&M O+ Maar die werd te klein op een gegeven moment ;(
  zondag 11 maart 2012 @ 15:19:39 #189
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108971089
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef loezzzje het volgende:
Ben jij wel eens bij de Primark geweest? Het schijnt dat ze daar shirtjes hebben van onder de 5 euro. Ik moet daar echt eens heen _O- Maarja de dichtsbijzijnde is Rotterdam en das ook nog wel 45 minuten rijden. Ik weet zeker dat ik dan met tassen vol terug kom _O-

Ik vind de kleuren van die Marni ook afschuwelijk. Ik ben meer van de felle kleurtjes. Ik had een paar jaar terug ook een zeegroen capuchonvest van de H&M O+ Maar die werd te klein op een gegeven moment ;(
De Primark O+ veeeel goede verhalen heb ik daarover gehoord, maar ook nog nooit geweest... Het schijnt dat er een hier in Luik ook een moet liggen, maar wat een eind rijden :+ En dan nog terug met 50 tassen in de trein haha!

;( Waarom ligt er niet zo een bij mij om de hoek...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108973811
Is idd stom ja. Hetzelfde als met de New Yorker, dat vind ik ook zo'n leuke winkel! Maar die zit ook niet in de buurt ;(

Ben zo blij met de H&M webshop O+
  maandag 12 maart 2012 @ 08:10:38 #191
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109000644
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:20 schreef loezzzje het volgende:
Is idd stom ja. Hetzelfde als met de New Yorker, dat vind ik ook zo'n leuke winkel! Maar die zit ook niet in de buurt ;(

Ben zo blij met de H&M webshop O+
Gelukkig ligt de New Yorker bij mij in de buurt, maar ik kom er weinig nu momenteel, omdat het nog altijd een treinritje ver is.. Een beetje moeilijk te doen tussendoor, maar wel fijne winkel! :Y

H&M webshop FTW :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109002214
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:10 schreef Nyan het volgende:

[..]

Gelukkig ligt de New Yorker bij mij in de buurt, maar ik kom er weinig nu momenteel, omdat het nog altijd een treinritje ver is.. Een beetje moeilijk te doen tussendoor, maar wel fijne winkel! :Y

H&M webshop FTW :D
Heerlijk, New Yorker & Primark 15 minuutjes fietsen bij me vandaan _O-
Maar geloof me, primark is echt niet zo leuk als je denkt (rotterdam dan :P ), het is een rotzooi en het is altijd super-mega-druk.. :{
pi_109002391
Ik vind Primark en de New Yorker echt geen zak aan :@
Tap tap tap
pi_109002885
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 09:51 schreef Joell het volgende:

[..]

Heerlijk, New Yorker & Primark 15 minuutjes fietsen bij me vandaan _O-
Maar geloof me, primark is echt niet zo leuk als je denkt (rotterdam dan :P ), het is een rotzooi en het is altijd super-mega-druk.. :{
Waarschijnlijk omdat het zo goedkoop is _O- Ik heb er geen mening over, ben er nog nooit geweest :P Moet ik binnenkort toch maar eens doen dan!
pi_109017263
Mijn pakketje is te volgen bij PostNL dus het zal deze keer echt verzonden zijn. Verwachte leverdatum is morgen al! *O*
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109017473
Primark heeft soms wel eens leuke dingetjes, maar de winkels zijn erg chaotisch en sommige dingen zijn wel echt hele slechte kwaliteit. En de rij meestal zo lang dat je echt geen zin hebt om te passen. :')

Ik kocht er een keer simpele haarklemmetjes, kan niet veel mee fout gaan zou je denken. Behalve dat deze echt helemaal niet klemmen. :') Faal.
pi_109018134
Ik vind primark alleen de basis leuk. Sokken, ondergoed, effen shirtjes, en zomers korte broekjes. maar verder zijn het vaak lelijke outfits.. :@
pi_109021236
ben vandaag bij de h&m geweest. ik weet gelijk weer waarom ik altijd op internet bestel. :') rekken hangen bomvol, je kunt niks vinden, meestal (nu viel het wel mee) is het rete druk bij de pashokjes. en het lijkt wel alsof h&m aan de kant van mijn vriend staat _O- ik heb zoveel gepast en alles weer terug gehangen :') ik had wel een super gave bikini gezien in het licht oranje, was echt zo'n mooie kleur O+ maar hij zat voor geen meter.

heb wel nog een heel leuk blousje meegenomen. zo'n mooie frisse lente kleurtjes O+ kon hem niet op de website vinden dus heb er zelf maar ff een foto van gemaakt.

pi_109023853
Dit moet ik volgen! :D
El amor todo lo puede.
pi_109024618
Ik zie dat de website veel meer (leuke) bikini's heeft. Waarom hadden ze die in de winkel niet ;(
  maandag 12 maart 2012 @ 22:32:29 #201
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109032684
Heeft iemand ervaring met witte hemdjes? Deze bijvoorbeeld?


Draag zelf nooit wit [vooral ivm doorschijnen, zeker bij de h&m] maar wil er iets op schilderen met textielverf. Neem aan dat die met meer katoen minder doorschijnend zijn?
an urge to help mankind overcomes me
pi_109044391
Even off topic een vraagje stellen, ik vind het nutteloos om er een topic voor aan te maken :P

Ik heb schoenen besteld en binnen gekregen. Die heb ik gepast maar ik pas er voor niet helemaal in met mijn tenen (te klein dus) Kan ik een maatje groter bestellen of wordt de schoen daar voor niet echt ruimer van? Wat denken jullie? Het zijn trouwens van die schoentjes met zo'n open teen.
pi_109050621
Mijn pakketje is er! *O*

Maar.... is er nog iemand anders die lila dekbedhoezen heeft besteld en ze hartstikke roze vindt? :')
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:47:15 #204
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109053291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:56 schreef loezzzje het volgende:
Even off topic een vraagje stellen, ik vind het nutteloos om er een topic voor aan te maken :P

Ik heb schoenen besteld en binnen gekregen. Die heb ik gepast maar ik pas er voor niet helemaal in met mijn tenen (te klein dus) Kan ik een maatje groter bestellen of wordt de schoen daar voor niet echt ruimer van? Wat denken jullie? Het zijn trouwens van die schoentjes met zo'n open teen.
Ik denk niet dat het veel zin heeft maar je kan 't altijd proberen :D

en witte hemdjes van de H&M vind ik fijn, ik heb organisch katoen hemdjes en die schijnen helemaal niet door.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:47:41 #205
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109053311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Mry het volgende:
Mijn pakketje is er! *O*

Maar.... is er nog iemand anders die lila dekbedhoezen heeft besteld en ze hartstikke roze vindt? :')
dat vond ik op de site al een beetje :P
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:43 #206
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109053984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel zin heeft maar je kan 't altijd proberen :D

en witte hemdjes van de H&M vind ik fijn, ik heb organisch katoen hemdjes en die schijnen helemaal niet door.
Zijn dat deze?
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:15:01 #207
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109054264
ja ik denk 't wel, zelfde prijs. Heb ze alleen in de winkel zelf gekocht & de bandjes lijken dunner (bij die ik heb) Maar prijs is hetzelfde + zelfde label aan de binnenkant dus denk dat t ze gewoon zijn :P

aanrader dus, heb 3 zwarte en 2 witte van.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:15:55 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109054297
vind dat de andere singlets zo gaan lubberen na een paar uurtjes dragen.
pi_109054623
Ik heb ook 3 witte topjes en 2 zwarte topjes. Ik heb die van 4,95 met spaghetti bandjes. Ze schijnen een klein beetje door maar dan bedoel ik dat je er geen zwarte of rode bh onder moet doen :P Ik heb die van SacreCoeur ook een keer gehad maar vond die toch minder fijn, die kropen steeds omhoog bij mij. En 1 van mijn zwarte topjes is van dat ribbelstof, die zijn ook wel fijn en vast ook wel in het wit te verkrijgen.

De topjes gaan idd na vaak wassen een beetje lebberen maarja ik draag ze toch altijd ergens onder en als het echt niet meer kan koop ik nieuwe :P
pi_109054676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel zin heeft maar je kan 't altijd proberen :D
Ik kan ze toch gratis ruilen dus ik denk dat ik dat maar gewoon doe ja :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:29:47 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_109054764
ik vind dat organisch katoen zo lekker zacht he :D
pi_109064729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

dat vond ik op de site al een beetje :P
In het echt is het toch wat erger :P

Maar ik ga ze toch houden denk ik :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109066194
Vandaag afrekening van de energie gehad. Krijgen 300 euro terug dus nou voel ik me niet meer zo schuldig over het kleren kopen _O- Ik ga denk ik toch maar wat bikinis bestellen O+
pi_109069097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Mry het volgende:
Mijn pakketje is er! *O*

Maar.... is er nog iemand anders die lila dekbedhoezen heeft besteld en ze hartstikke roze vindt? :')
Die lila linnen hoes? Die is bij mij wel lila....
I had a signature once. It was awful.
pi_109070704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:40 schreef Mry het volgende:
Mijn pakketje is er! *O*

Maar.... is er nog iemand anders die lila dekbedhoezen heeft besteld en ze hartstikke roze vindt? :')
Die linnen? Ik heb hem juist geannuleerd omdat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van lila (maar wel van roze :o )
Tap tap tap
pi_109081438
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die linnen? Ik heb hem juist geannuleerd omdat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van lila (maar wel van roze :o )
Tja als ik de hoes tussen een lila en een roze kledingstuk leg dan lijkt het toch wel meer op lila. Dus misschien ligt het aan mij :P
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:43:43 #217
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109085305
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:26 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kan ze toch gratis ruilen dus ik denk dat ik dat maar gewoon doe ja :)
Nooit geschoten is altijd mis. Met de hemdjes ben ik altijd bang dat ze enorm gaan krimpen of al heel kort zijn, dat heb ik altijd. Kan ik ze proberen te wassen op koudere temperatuur of niet, het gaat altijd fout :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109085497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:43 schreef Nyan het volgende:

[..]

Nooit geschoten is altijd mis. Met de hemdjes ben ik altijd bang dat ze enorm gaan krimpen of al heel kort zijn, dat heb ik altijd. Kan ik ze proberen te wassen op koudere temperatuur of niet, het gaat altijd fout :')
Hemdjes van de h&m krimpen idd na vaak wassen. Maarja ze zijn 4,95. Ik doe er een jaar mee en koop dan weer 3 nieuwe voor 15 euro :P Ik heb al zoveel witte topjes versleten :')

Morgen of vrijdag naar Breda denk ik, kijken of ze daar meer bikini's hebben :P Vind het toch fijner om die in de winkel te passen dan om ze te bestellen. Ook zo fijn dat H&M het los verkoopt want ik heb dus van bovenstukje maat 34 en onderstukje maat 36. Je kunt het dus gewoon apart kopen :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:57:01 #219
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109085709
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hemdjes van de h&m krimpen idd na vaak wassen. Maarja ze zijn 4,95. Ik doe er een jaar mee en koop dan weer 3 nieuwe voor 15 euro :P Ik heb al zoveel witte topjes versleten :')

Morgen of vrijdag naar Breda denk ik, kijken of ze daar meer bikini's hebben :P Vind het toch fijner om die in de winkel te passen dan om ze te bestellen. Ook zo fijn dat H&M het los verkoopt want ik heb dus van bovenstukje maat 34 en onderstukje maat 36. Je kunt het dus gewoon apart kopen :)
Ja dat vind ik inderdaad ook fijn, dan kun je tenminste aanpassen.. Hoera! mijn pakketje is binnengekomen terwijl ik dit typ ! :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109085743
De groeten van de postbode ofniet? _O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:59:49 #221
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109085790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef loezzzje het volgende:
De groeten van de postbode ofniet? _O-
Kiala :P haha en mijn schoenen zijn tegelijkertijd ook nog aangekomen! o het is Sinterklaas vandaag :D :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Nyan op 14-03-2012 13:18:07 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109086136
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hemdjes van de h&m krimpen idd na vaak wassen. Maarja ze zijn 4,95. Ik doe er een jaar mee en koop dan weer 3 nieuwe voor 15 euro :P Ik heb al zoveel witte topjes versleten :')

Morgen of vrijdag naar Breda denk ik, kijken of ze daar meer bikini's hebben :P Vind het toch fijner om die in de winkel te passen dan om ze te bestellen. Ook zo fijn dat H&M het los verkoopt want ik heb dus van bovenstukje maat 34 en onderstukje maat 36. Je kunt het dus gewoon apart kopen :)
Maat 34 van topjes? :P Die zijn zoveel te klein voor mij :') Ik heb het precies andersom qua maten dus inderdaad wel handig dat ze ze los verkopen, maar wat ik minder handig vind is dat er in de sale altijd alleen nog maar óf de bovenstukjes te krijgen zijn óf de onderstukjes, dan heb je nooit een matchende bikini ;(
pi_109086438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:59 schreef Nyan het volgende:

[..]

Kiala :P haha en mijn schoenen zijn tegelijkertijd ook nog aangekomen! o het is Sinterklaas vandaag :D :')
Ik ga even ophalen heur :*
Oh je kreeg een mailtje. Ik vat hem :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:10 schreef Joell het volgende:

[..]

Maat 34 van topjes? :P Die zijn zoveel te klein voor mij :') Ik heb het precies andersom qua maten dus inderdaad wel handig dat ze ze los verkopen, maar wat ik minder handig vind is dat er in de sale altijd alleen nog maar óf de bovenstukjes te krijgen zijn óf de onderstukjes, dan heb je nooit een matchende bikini ;(
Van bikini's wel ja. Omdat ik niet zo'n grote voorgevel heb :') En ik heb wat vet op mijn dijen ( ;( ) erbij gekregen dus broekjes 34 pas ik niet meer :P

Oh dat is het enige irritante ervan ja, heb ik jammer genoeg al vaak meegemaakt dat ik een gave bikini zag maar dat ze alleen nog maar het broekje hadden :{
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:20:18 #224
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109086512
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh je kreeg een mailtje. Ik vat hem :')

[..]

Van bikini's wel ja. Omdat ik niet zo'n grote voorgevel heb :') En ik heb wat vet op mijn dijen ( ;( ) eebij gekregen dus broekjes 34 pas ik niet meer :P

Oh dat is het enige irritante ervan ja, heb ik jammer genoeg al vaak meegemaakt dat ik een gave bikini zag maar dat ze alleen nog maar het broekje hadden :{
:P Ja is mega handig, anders moet ik iedere keer raden. Nu wordt het pas echt spannend :') pakje openmaken jeuj *O*

Ik heb één keer in mijn leven maat 34 gehad, maar dat is nu alweer heel lang geleden.. :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109087211
En? Valt het tegen? :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 13:40:02 #226
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109087258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef loezzzje het volgende:
En? Valt het tegen? :P
Jeuj, tot nu toe past alles ! :D maar we zijn er nog niet, ben nu even die grote roze oversized trui aan het passen. Die jurkjes zijn overigens een dikke aanrader, de stof is heel degelijk !
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109087771
Ik baal dan altijd een beetje als alles past want dat betekend dan dat ik alles moet betalen _O-

Ga in Breda deze bikini zoeken en anders online bestellen. Ben er helemaal verliefd op O+

http://www.hm.com/nl/prod(...)e_device_detect=true

Vind de oranje wel heel gaaf maar weet niet hoe hij in het echt is.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:14:04 #228
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109088400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik baal dan altijd een beetje als alles past want dat betekend dan dat ik alles moet betalen _O-

Ga in Breda deze bikini zoeken en anders online bestellen. Ben er helemaal verliefd op O+

http://www.hm.com/nl/prod(...)e_device_detect=true

Vind de oranje wel heel gaaf maar weet niet hoe hij in het echt is.
Oeh die zou ik ook in het oranje nemen, alhoewel ik normaal geen oranjefan ben, vind ik die kleur een stuk leuker dan de witte...

Alles past :') Maar goed, ik had het al een beetje verwacht. Als ik heel erg twijfel over de lengte van een shirt ofzo, dan bestel ik m al niet.. :P
Momenteel heb ik echt een heel oude bikini, maar ik ga nooit zwemmen dus die is als goed als nieuw :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:25:19 #229
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109088744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik baal dan altijd een beetje als alles past want dat betekend dan dat ik alles moet betalen _O-

Ga in Breda deze bikini zoeken en anders online bestellen. Ben er helemaal verliefd op O+

http://www.hm.com/nl/prod(...)e_device_detect=true

Vind de oranje wel heel gaaf maar weet niet hoe hij in het echt is.
Hee hij heeft wel voorgevormde cups... O+ en tenminste touwtjes. Ik ben altijd bang dat de heleboel zuidwaarts gaat als ik een bandeaubikini aan heb... :') En voorgevormde cups zijn O+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109092809
Ik neem nooit meer een bandeaubikini. 1x gehad en dat was zo'n ontzettende faal :') Ik heb liever met touwtjes ja :P
pi_109125486
Ik wil hier nog even op terugkomen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke ik heb een beetje een sneaky trucje bedacht wat ik niet durf te gebruiken en wat eigenlijk ook gewoon wel een beetje laag is maar voor de geinteresseerde:

Nu met die verzendvrije code 1 artikel bestellen + code 1304, dan dat artikel terugsturen (gratis). Dan hou je dus 5 euro korting voor gratis.
Ik heb dit geprobeerd toen (met een heel lelijk zwangerschapstruitje dat ik nooit zou willen hebben) en het is wel degelijk gelukt (veel mensen dachten dat het niet kon). Ik vind het een beetje kansloos van mezelf maar ik probeerde het omdat ik gewoon benieuwd was. Zo ging het:

Truitje van van 24,95
Met die code van 10% en gratis bestelling werd dat 22,46
Dan met 1304 erbij werd het 17,46 in totaal.

Truitje teruggestuurd en in plaats van 17,46 is er 22,46 vanaf gegaan, dus saldo +4,00 (er gaat 1 euro retourkosten af). Het is natuurlijk totaal niet lucratief want het kost veel te veel tijd allemaal, maar ik wilde wel even zeggen dat ik dus wel gelijk had. :7
pi_109125701
Haha ik had echt niet verwacht dat dat zou werken!
Niet erg slim van de H&M _O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_109127310
Kreeg ik net een mailtje van H&M; uw bestelling is onderweg.

Ik had zoiets van; ik heb toch niks besteld _O- Maar dat was het shirtje wat ik geruild heb voor een kleinere maat :P Ik heb nog nooit daarvan een mailtje gehad. En mijn sportbroek komt pas 30 april ;(
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:42:30 #234
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109140625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil hier nog even op terugkomen:

[..]

Ik heb dit geprobeerd toen (met een heel lelijk zwangerschapstruitje dat ik nooit zou willen hebben) en het is wel degelijk gelukt (veel mensen dachten dat het niet kon). Ik vind het een beetje kansloos van mezelf maar ik probeerde het omdat ik gewoon benieuwd was. Zo ging het:

Truitje van van 24,95
Met die code van 10% en gratis bestelling werd dat 22,46
Dan met 1304 erbij werd het 17,46 in totaal.

Truitje teruggestuurd en in plaats van 17,46 is er 22,46 vanaf gegaan, dus saldo +4,00 (er gaat 1 euro retourkosten af). Het is natuurlijk totaal niet lucratief want het kost veel te veel tijd allemaal, maar ik wilde wel even zeggen dat ik dus wel gelijk had. :7
Kijk er toch even mee uit.. :P ik had zelf een bestelling met korting gemaakt onder de 7 euro (terwijl ik voorbij de kassa kwam!) , en toen ik wilde bestellen sloeg de site op hol en kon ik niks meer. (kreeg een error- melding) Ik dus de klantenservice gebeld, en daar kreeg ik meteen op mijn kop, schijnbaar zijn kortingen gebonden aan klantennummers, en kunnen ze het dus controleren.. Ze heeft het door de vingers gezien maar waarschuwde me dat dat problemen kon geven.. Geen idee welke overigens, heb wel eens gelezen op een ander forum dat er een brief werd verstuurd waarin verzocht werd contact op te nemen, en dat als je dat niet deed, de bestelling werd geannuleerd.. 8)7

Maar even goed een behoorlijke faal van H&M dat je zo in principe geld kan ''verdienen''.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109141066
Kan dit niet onder 'fraude' vallen eigenlijk?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:56:50 #236
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109141361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
Kan dit niet onder 'fraude' vallen eigenlijk?
Ja ik weet het niet.. Ik denk dat puur de korting nog wel meevalt, aangezien H&M zelf vaak 25% korting op vanalles geeft dmv een mailcode. Nu bijvoorbeeld ook weer. Maar als je in een plussaldo gaat staan doordat je retourzendt.. Alhoewel de dame van de H&M mij zelf tipte, dat als ik een bestelling had onder de 7 euro, ik er gewoon wat bij moest bestellen en dat dan retour moest zenden, zodat ik alsnog mijn bestellng onder de 7 euro had :')

Anyways, ik denk dat ik ermee ga stoppen wat betreft internetbestellingen bij H&M... Heb voorlopig genoeg zomerkleding om de zomer mee door te komen, en je kunt wel aan de gang blijven..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109142530
ik zou er toch idd mee uit kijken. straks komen ze er achter dat we 'frauderen' en schaffen ze de kortingscodes af. dat moeten we niet hebben natuurlijk :')

vandaag weer bij de h&m geweest. het blousje wat ik gekocht had (maar nog niet gepast) heb ik terug gebracht, de knopen barstte nog net niet open :') en een maat groter stond niet mooi.

ben wel geslaagd voor wat dingetjes die ik zocht;

roze fleecevest in de sale voor een tientje O+

bh + bijbehorend broekje



een pyamabroek, die ik nog niet kende, ik denk dat die nieuw in de winkel was O+



En ik heb net op de website deze bikini besteld met 25% korting en de 1304. dus geen verzendkosten en nog zo'n 3 euro korting :D alleen hij komt pas 6 april ;(



En nou ben ik voorlopig echt weer klaar met kopen :P
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:35:29 #238
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109143607
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef loezzzje het volgende:
ik zou er toch idd mee uit kijken. straks komen ze er achter dat we 'frauderen' en schaffen ze de kortingscodes af. dat moeten we niet hebben natuurlijk :')

vandaag weer bij de h&m geweest. het blousje wat ik gekocht had (maar nog niet gepast) heb ik terug gebracht, de knopen barstte nog net niet open :') en een maat groter stond niet mooi.

ben wel geslaagd voor wat dingetjes die ik zocht;

roze fleecevest in de sale voor een tientje O+

bh + bijbehorend broekje

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 98027 09090 20 1234 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

een pyamabroek, die ik nog niet kende, ik denk dat die nieuw in de winkel was O+

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10 99309 D0042 16 2320 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En ik heb net op de website deze bikini besteld met 25% korting en de 1304. dus geen verzendkosten en nog zo'n 3 euro korting :D alleen hij komt pas 6 april ;(

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10 97582 31018 17 0289 7.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En nou ben ik voorlopig echt weer klaar met kopen :P
Wat leuk! :Y

Die pyjamabroek is mooi! O+ Pyjamabroeken!
Was de bikini toch goed? :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109144153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Nyan het volgende:

[..]

Wat leuk! :Y

Die pyjamabroek is mooi! O+ Pyjamabroeken!
Was de bikini toch goed? :)
Ik heb pyamabroeken meestal van de Hema of de H&M. Zitten zo fijn O+

Ik kon de bikini niet vinden in de winkel ;( dus het wordt maar afwachten :P Ik heb ook een hele leuke bikini bij The Sting gezien dus als deze niks is ga ik die misschien wel alsnog passen. Maar deze oranje vind ik toch wel helemaal het einde O+
pi_109145488
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef saaw het volgende:
Heeft iemand ervaring met witte hemdjes? Deze bijvoorbeeld?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096778%2010103%2067%200245%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Draag zelf nooit wit [vooral ivm doorschijnen, zeker bij de h&m] maar wil er iets op schilderen met textielverf. Neem aan dat die met meer katoen minder doorschijnend zijn?
Even een late reactie; over dat je nooit wit draagt i.v.m. doorschijnen. Ik eerst ook niet, maar dat vond ik zo jammer voor in de lente/zomer. Ik vind een wit shirtje of hemdje met een leuke ketting op een donkere spijkerbroek zo mooi staan!

Wat ik nu doe is gewoon twee hemdjes over elkaar dragen, zie je nauwelijks en het wit is dan helemaal ondoorzichtig.
pi_109145518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet.. Ik denk dat puur de korting nog wel meevalt, aangezien H&M zelf vaak 25% korting op vanalles geeft dmv een mailcode. Nu bijvoorbeeld ook weer. Maar als je in een plussaldo gaat staan doordat je retourzendt.. Alhoewel de dame van de H&M mij zelf tipte, dat als ik een bestelling had onder de 7 euro, ik er gewoon wat bij moest bestellen en dat dan retour moest zenden, zodat ik alsnog mijn bestellng onder de 7 euro had :')

Anyways, ik denk dat ik ermee ga stoppen wat betreft internetbestellingen bij H&M... Heb voorlopig genoeg zomerkleding om de zomer mee door te komen, en je kunt wel aan de gang blijven..
Ja maar dat valt dan waarschijnlijk dan weer niet onder fraude volgens mij. Dat is namelijk "standaard" goed mogelijk. En je wordt er niet financieel beter van...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:09:38 #242
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109145941
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja maar dat valt dan waarschijnlijk dan weer niet onder fraude volgens mij. Dat is namelijk "standaard" goed mogelijk. En je wordt er niet financieel beter van...
Ja ik denk dat het absoluut niet de bedoeling is om een bestelling te maken om er vervolgens een plussaldo mee te verkrijgen.. Ultra zwaar vergrijp is het niet, maar ik kan me ook niet voorstellen dat dit dan lang goed blijft gaan. Ze zullen het bedrag mogelijk gewoon vorderen van het saldo.
Ik zou het niet durven :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:53:09 #243
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_109148768
Weet iemand of de dekbedsetten van de h&m wat goed zijn?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_109148860
Ze zijn misschien een beetje dun maar ik vind ze prima, heb er drie :) vooral voor die prijs.
Tap tap tap
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:56:26 #245
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_109149005
Als ik ze te dun vind, dan kan ik ze altijd terug sturen. Nu wel zo lekker met die 25% korting!

Bedankt voor je snelle antwoord!
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:00:45 #246
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_109149310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Even een late reactie; over dat je nooit wit draagt i.v.m. doorschijnen. Ik eerst ook niet, maar dat vond ik zo jammer voor in de lente/zomer. Ik vind een wit shirtje of hemdje met een leuke ketting op een donkere spijkerbroek zo mooi staan!

Wat ik nu doe is gewoon twee hemdjes over elkaar dragen, zie je nauwelijks en het wit is dan helemaal ondoorzichtig.
Of doe er een oudroze bh onder, dat schijnt ook niet door. Droeg ik altijd toen ik nog in een cafetaria werkte en de bedrijfskleding bestond uit een dunne witte polo ;(. En in zo'n snikhete cafetaria wil je er niet ook nog een hemdje onder doen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_109149357
Ik heb er ook 1, merk er in de winter niet zo veel van want ik heb een 4 seizoenen dekbed. Ik vind hem wel fijn.
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:02:04 #248
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_109149414
Kiek dan O+

man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_109149539
Is wel mooi ja :) Die van mij is trouwens wel een klein beetje te groot maar maakt niet uit, ik prop het er achter toch in :P Is dat bij jullie ook? Misschien komt het omdat ik zo'n grote maat nodig had; 180x220
pi_109159275
Gister gekocht (broek):


Ik vind 'm leuk en hij zit fijn! En dat voor 20 euro...
pi_109164186
Heb net de klantenservice gebeld over het vestje waar 2 gaatjes in zaten. Mag hem retour sturen en dan kan ik een nieuwe krijgen! Had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan :D

Service H&M : 10 :P
pi_109164545
Gistermiddag bestelling geplaatst en 2 uur later kreeg ik een mailtje dat de bestelling al onderweg was. Het moet niet gekker worden daar! Had verwacht het over een week of 2 binnen te hebben, niet binnen 2 dagen.
pi_109165124
aah mensen. Ik weetniet of ik hier goed zit maar misschien kunnen jullie me helpen.

Ik zoek dit kledingstuk:



Iemand die me kan helpen of me opweg kan helpen naar iemand die me kan helpen?:P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:05:15 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_109166345
Ja alles wat in de buurt komt heb ik al gevonden. Maar gaat me echt specifiek om de betreffende trui !
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:34:59 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_109166588
Dan moet je het plaatje uitprinten en naar een H&M winkel gaan. Als je tenminste zeker weet dat het een H&M trui is.
pi_109166773
Nee volgens mij is het geen hm trui. Daarom ook al de vraag of ik hier goed zit/zat.
pi_109166929
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:39 schreef k00pman het volgende:
Nee volgens mij is het geen hm trui. Daarom ook al de vraag of ik hier goed zit/zat.
Moet je even naar het topic 'ik zoek een kledingstuk' gaan, ook in lif :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 13:52:30 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109167295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:45 schreef k00pman het volgende:
aah mensen. Ik weetniet of ik hier goed zit maar misschien kunnen jullie me helpen.

Ik zoek dit kledingstuk:

[ afbeelding ]

Iemand die me kan helpen of me opweg kan helpen naar iemand die me kan helpen?:P
Hij lijkt heel erg op een jurkje van Daryl van Wouw wat ik heb (komt door dat kraagje en is van dezelfde stof...) zou van hem kunnen zijn. je zou webshops af kunnen struinen naar zijn spulletjes :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109170322
Vanochtend bestelling gedaan, nu al onderweg!

Ik kreeg alleen de melding dat ik niet genoeg saldo had (omdat ik vorige bestelling nog niet heb betaald, ik wacht nog op de rekening), en dat ik daarom de rest moet bijbetalen aan de deur, dat heb ik al een keer eerder gehad.
Nu wou ik even kijken hoeveel dat ongeveer zou zijn, zie ik dat ze mijn limiet hebben verhoogd! Zou ik dan nu niet meer hoeven betalen aan de deur?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:25:12 #261
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109176790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Heb net de klantenservice gebeld over het vestje waar 2 gaatjes in zaten. Mag hem retour sturen en dan kan ik een nieuwe krijgen! Had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan :D

Service H&M : 10 :P
:D Wat goed, mooie service!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:28:33 #262
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109176901
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:20 schreef Blossom86 het volgende:
Vanochtend bestelling gedaan, nu al onderweg!

Ik kreeg alleen de melding dat ik niet genoeg saldo had (omdat ik vorige bestelling nog niet heb betaald, ik wacht nog op de rekening), en dat ik daarom de rest moet bijbetalen aan de deur, dat heb ik al een keer eerder gehad.
Nu wou ik even kijken hoeveel dat ongeveer zou zijn, zie ik dat ze mijn limiet hebben verhoogd! Zou ik dan nu niet meer hoeven betalen aan de deur?
Ik zou ze daarvoor even bellen. Meestal veranderen ze de betaalmethode niet meer, maar omdat ze je saldo hebben verhoogd.. Even bellen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:40:26 #263
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_109199907
pff 3 dezelfde broeken,3x dezelfde maat, 3x een andere pasvorm grr hoe is dat toch mogelijk he
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:41:04 #264
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_109199919
vindt je t gek dat vrouwen 4 verschillende maten in hun kleerkast hebben..
pi_109199958
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef scrub_nurse het volgende:
pff 3 dezelfde broeken,3x dezelfde maat, 3x een andere pasvorm grr hoe is dat toch mogelijk he
Dat is wel heel erg :')
Dat die maten tussen winkels zo verschillen vind ik al irritant genoeg!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 12:56:12 #266
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_109200289
de oranje iets te groot, de groene precies goed, de zwarte iets te klein...en ik heb maat 46,dus helaas kan ik m niet groter bestellen
  zaterdag 17 maart 2012 @ 21:45:33 #267
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109214522
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:56 schreef scrub_nurse het volgende:
de oranje iets te groot, de groene precies goed, de zwarte iets te klein...en ik heb maat 46,dus helaas kan ik m niet groter bestellen
Ik herken je probleem wel! Ik heb tegenwoordig de policy dat als ik een broek tegenkom die me past, ik m meeneem (als ie een beetje normaal is geprijst, dat heet). Die uiteenlopende maten en pasvormen zijn ontzettend irritant!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109229083
Gister groene topje binnen gehad en deze past wel *O* En de sportbroek zat er ook bij, dacht dat ie pas 30 april zou komen maar vooruit :P En die past ook :D Heb nou van het bedrag wat ik moest betalen ¤15,70 afgetrokken en nou maar zien hoe de volgende factuur eruit gaat zien :P
pi_109234620
Ik twijfel of ik wat van de Marni artikelen zal bestellen. Waarschijnlijk zal er namelijk een deel van in de sale komen aangezien ik gok dat de gemiddelde Nederlandse man er weinig van moet hebben. Alleen ik weet niet of ik het risico wil lopen dat mijn maat net weg is o.id.

Keuzes, keuzes :').
pi_109235806
Deze week maar weer proberen wat uit de sale te scoren (als dat tenminste lukt). Afgelopen week geen succes gehad op vrijdagochtend om 6 u en zaterdagochtend om 5 u. Slaapt niemand tegenwoordig meer uit?? }:|
pi_109236554
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Horchata het volgende:
Ik twijfel of ik wat van de Marni artikelen zal bestellen. Waarschijnlijk zal er namelijk een deel van in de sale komen aangezien ik gok dat de gemiddelde Nederlandse man er weinig van moet hebben. Alleen ik weet niet of ik het risico wil lopen dat mijn maat net weg is o.id.

Keuzes, keuzes :').
Wat wil je uit die collectie hebben dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 18 maart 2012 @ 16:34:01 #272
123170 alors
zlata1234
pi_109238121
Ik vind die gele herenblouse zo mooi, maar 50 euro... ik wacht wel tot de sale...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109242851
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je uit die collectie hebben dan?
De gele shorts vind ik erg tof, mooie kleur geel. Daarnaast zou ik wel een van de gebreide stropdassen willen (de blauwe of beige). En de 'overhemdjas' lijkt me ook wel wat, alleen ik twijfel een beetje over de verhoudingen.

Ik vind de prijzen van de kleding alleen nét iets te hoog voor wat het is. Het enige waar ik de volle prijs voor zou betalen zijn de stropdassen, maar bij de vorige designers kwamen ook de accessoires uiteindelijk bijna allemaal in de sale.
pi_109252131
De nieuwe zwembroeken stellen me niet teleur.
pi_109324311
Dat nieuwe postnl gebeuren is w el onhandig , eerst snapte ik er nog wat van hoe het zat als ik wat had besteld. Nu begrijp ik er echt niets meer van.
En het zou deze week binnen komen , had eigenlijk gehoopt morgen want don/vrijdag is er niemand thuis ;(
pi_109325204
Bij mij komt het meestal donderdag of zaterdag.
pi_109327122
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij komt het meestal donderdag of zaterdag.
ja beiden is er dan niemand thuis :')
pi_109329705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja beiden is er dan niemand thuis :')
aardige buren? ;) of anders komen ze de volgende dag weer terug :P
pi_109352805
een vraagje,

ik heb ergens vorige week een bestelling ontvangen, waar 1 trui inzat die ik eerst wilde houden maar toch maar ga terugsturen..
maar ik heb die zak van de H&M al weggegooid..nu is mijn vraag kan ik altijd nog terugsturen met een eigen tas(bv. van de albert heijn ofzo) en dan die retoursticker erop plakken of moet het echt per se in de h&M zak??
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:56:03 #280
16715 Mylene
*schatje*
pi_109352945
Mag ook in een andere zak hoor :).
pi_109353137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:56 schreef Mylene het volgende:
Mag ook in een andere zak hoor :).
mooi nu nog even kijken of ik nog binnen de 14 dagen zit :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:02:16 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_109353197
Komt niet zo nauw. Ik heb er ook weleens overheen gezeten.
pi_109353320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:52 schreef cafpow het volgende:
een vraagje,

ik heb ergens vorige week een bestelling ontvangen, waar 1 trui inzat die ik eerst wilde houden maar toch maar ga terugsturen..
maar ik heb die zak van de H&M al weggegooid..nu is mijn vraag kan ik altijd nog terugsturen met een eigen tas(bv. van de albert heijn ofzo) en dan die retoursticker erop plakken of moet het echt per se in de h&M zak??
ja tuurlijk. En die termijn komt ook niet zo nauw :P

die zak krijg ik iig nooit heel open :+

raar nog steeds geen verandering op postnl.. ben benieuwd. er staat nog helemaal niets
pi_109354012
Ik krijg die zak ook nooit heel open en ik ben altijd te lui om een schaar te pakken :')
pi_109362823
Komen ze morgen tussen half 10 en 13.00 uur maar dan is er niemand thuis, en de buren zijn ook nooit thuis .. Die werken ook gewoon ;( ;( baal baal
en vrijdag idem dito.
pi_109363102
edit, gelukt *O*
pi_109368248
Vanochtend een bestelling geplaatst, vanmiddag is het meteen al 'verzonden'. Ik kon volgens de mail ook nog de bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten, HOE KAN DIT :') (ben weken gewend)?? Kan ik dan nog spulletjes toevoegen of wordt alles nu een aparte bestelling?
pi_109368430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:12 schreef 3Dino het volgende:
Vanochtend een bestelling geplaatst, vanmiddag is het meteen al 'verzonden'. Ik kon volgens de mail ook nog de bestelling binnen 2-3 werkdagen verwachten, HOE KAN DIT :') (ben weken gewend)?? Kan ik dan nog spulletjes toevoegen of wordt alles nu een aparte bestelling?
Ik had dit vorige week ook. Na 2/3 dagen PostNL gecheckt en was de datum veranderd naar een week later :')
pi_109375899
oeh mn bestelling staat voor volgende week :o ik ben benieuwd, dat zou t snelst zijn wat ze in eeuwen hebben geleverd aan me :D :')

voor 15.- incl dit:


(ik lief deze broeken, ik heb ze ook in t groen en bruin <3 )




dit is een gokje, zo'n model staat of heel leuk, of ik lijk er een vierkant vadsblokje in :') maar voor die 2,95...





:)
pi_109377187
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik had dit vorige week ook. Na 2/3 dagen PostNL gecheckt en was de datum veranderd naar een week later :')
Ben benieuwd. Hij is al wel voorgemeld bij Kiala.
pi_109398632
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 07:16 schreef mignonne het volgende:

voor 15.- incl dit:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0007570_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
(ik lief deze broeken, ik heb ze ook in t groen en bruin <3 )
Waar haal je die nou vandaan?
pi_109404365
uit de sale :)
:)
pi_109417309
Leuke broek ja!

Ik had een briefje in de brievenbus van dat ik niet thuis was etc. Ik vraag me af of het het pakketje van de h&m is. Ik heb 1 bikini besteld, dat kan toch wel door de brievenbus :? Volgens track & trace weegt het 50 gram dus dat kan het best wel zijn, vindt het alleen vreemd dat ze het niet gewoon in de brievenbus hebben gedouwd :P
pi_109419020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:18 schreef mignonne het volgende:
uit de sale :)
Klopt het dat ie weg is? :(
pi_109420729
Waarom is de refill van de sale zo mager? Ik moet nog een paar dingen hebben, maar die zijn er al dagen niet meer :{
pi_109428304

Paar basisdingetjes besteld.

Gisterenavond binnen een kwartier was mijn bestelling verwerkt en sinds vanmiddag staat die op verzonden. Ik hoop dat ik het halverwege volgende week binnen heb.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:06:17 #297
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109432258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja tuurlijk. En die termijn komt ook niet zo nauw :P

die zak krijg ik iig nooit heel open :+

raar nog steeds geen verandering op postnl.. ben benieuwd. er staat nog helemaal niets
Kreeg ik eerst ook niet, truc is om het onderste gedeelte los te knippen (dat wat dubbelgevouwen zit) dan houdt je m redelijk heel :') Na 2 verscheurde zakken kwam ik daar ook achter...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109439138
Het is ook niet de bedoeling dat je die zak heel open krijgt. Veel mensen klagen daarover, maar het is juist goed dat er niet ongemerkt iets uit die zak gehaald kan worden.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:52:35 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109439198
Vandaag in de shop ingeslagen. In de shop winkelen vind ik veel fijner O+
Zwart kort colbertje, wit/zwart streepvestje, hardloopbroek en een oranje rokje gekocht O+ En drie waarde/kortingsbonnen van 5 euro gehad :o


+

+


+



+ een basic zwart shirtje

[ Bericht 58% gewijzigd door SEMTEX op 23-03-2012 19:57:37 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109441371
Ik heb gewoon serieus 4 minuten geleden een bestelling gedaan en is nu al in behandeling genomen! :o
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:38:30 #301
369299 kontridder
pis op een oma hoer met fiets
pi_109447946
Dit topic sluit automatisch over 1 post.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')