abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 maart 2012 @ 22:48:43 #126
123170 alors
zlata1234
pi_108992851
Vertonghen is op bezoek geweest bij Arsenal....
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:31:29 #127
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_108995062
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

haha, ook iemand die zijn baas bij de keel grijpt? ;)
Ah, een gevalletje van de "Klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt."

Dit is wat er echt gebeurde (na ± 25 sec.) :
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_108996110
Je moest me ook niet al te serieus nemen hoor. :)
  maandag 12 maart 2012 @ 00:23:28 #129
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_108997024
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Je moest me ook niet al te serieus nemen hoor. :)
OK, zal er rekening mee houden.

Podolski is overigens een prima voetballer, maar zijn karakter staat me niet aan.
Hij is te vaak bij opstootjes betrokken. Er mag best 'pit' in iemand zitten, maar bij hem is het vaak op het verkeerde moment.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 12 maart 2012 @ 03:22:57 #130
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_108999874
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef alors het volgende:
Vertonghen is op bezoek geweest bij Arsenal....
Ik werd hier ook niet echt vrolijk van.. Gelukkig is het nog verre van concreet!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_109000852
quote:
15s.gif Op maandag 12 maart 2012 03:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ik werd hier ook niet echt vrolijk van.. Gelukkig is het nog verre van concreet!
een ding dat vertonghen bewezen heeft dit seizoen is dat hij wisselvallig is. als hij een tegenstander tegenover zich heeft die hij acht minder te zijn dan hijzelf, doet hij laks. althans de concentratie is niet 100% dus inderdaad niet iets om vrolijk van te worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_109001753
Mag hopen dat juist Arsenal op zoek is naar iemand die wél consistent blijft presteren... zeker een verdediger :P
all your heroes are whores
pi_109003279
wenger heeft interesse getoond in belhanda. hij blijft alleen maar de Franse Ligue 1 kijken. Is een prima speler maar ben bang weer zo'n franse net niet speler.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_109004716
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 10:37 schreef TheClown1 het volgende:
wenger heeft interesse getoond in belhanda. hij blijft alleen maar de Franse Ligue 1 kijken. Is een prima speler maar ben bang weer zo'n franse net niet speler.
Ken je de speler dan?
pi_109005200
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ken je de speler dan?
ik heb een aantal wedstrijden van hem gezien maar niet zodanig veel dat ik hem kan beoordelen. is geen kritiek op de speler maar wenger kijkt te vaak naar de franse competitie en vergeet de rest.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_109005638
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik heb een aantal wedstrijden van hem gezien maar niet zodanig veel dat ik hem kan beoordelen. is geen kritiek op de speler maar wenger kijkt te vaak naar de franse competitie en vergeet de rest.
Afgelopen jaren valt het reuze mee. Afgelopen jaren alleen Koscielny, Nasri en Coquelin. En zijn toch wel succesvol gebleken, al dan niet door het geld wat zij opgeleverd hebben.
pi_109008070
Het lijkt me zeer geloofwaardig dat Arsenal Vertonghen wilt , omdat hij bij blessures kan gebruikt worden voor CB , LB of verdedigende middenvelder.

En Arsenal kampte afgelopen 2 seizoen vaak met blessures achterin. Vermaelen - Koscielny lijkt mij beste duo , maar eens er 1 geblesseerd is hebben ze niet veel (merte suckt). Op LB hebben ze ook niet veel reserve.

Vertonghen lijkt me dan een goede optie om blessures op 3 verschillende posities op te vangen. Een vaste CB zal hij niet worden , want vermaelen en koscielny vind ik beter.

Maar toch zal hij wel vaak spelen aangezien er bijna altijd wel blessures zijn op één van die 3 posities.
sd
  maandag 12 maart 2012 @ 13:51:09 #138
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_109008780
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef sausagin het volgende:
Het lijkt me zeer geloofwaardig dat Arsenal Vertonghen wilt , omdat hij bij blessures kan gebruikt worden voor CB , LB of verdedigende middenvelder.

En Arsenal kampte afgelopen 2 seizoen vaak met blessures achterin. Vermaelen - Koscielny lijkt mij beste duo , maar eens er 1 geblesseerd is hebben ze niet veel (merte suckt). Op LB hebben ze ook niet veel reserve.

Vertonghen lijkt me dan een goede optie om blessures op 3 verschillende posities op te vangen. Een vaste CB zal hij niet worden , want vermaelen en koscielny vind ik beter.

Maar toch zal hij wel vaak spelen aangezien er bijna altijd wel blessures zijn op één van die 3 posities.
Ik begin altijd een beetje bang te worden als er wat geblesseerd raken en Djourou weer bij een basisplaats in de buurt komt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_109008852
Ik zou het raar vinden als er nog een CB komt. Dan heb je Vermaelen, Koscielny, Mertesacker, Djourou, Miquel en Bartley komend seizoen, ervan uitgaande dat Squillaci verkocht gaat worden.
pi_109013141
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zou het raar vinden als er nog een CB komt. Dan heb je Vermaelen, Koscielny, Mertesacker, Djourou, Miquel en Bartley komend seizoen, ervan uitgaande dat Squillaci verkocht gaat worden.
Omdat niet iedereen in dat rijtje goed genoeg is. Enkel Vermaelen , koscielny en Merte zijn goed genoeg voor de selectie , eens je er 2 niet kan gebruiken zit je al in dikke problemen (zie Djourou in zijn wedstrijden als CB)
sd
pi_109013242
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 15:37 schreef sausagin het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen in dat rijtje goed genoeg is. Enkel Vermaelen , koscielny en Merte zijn goed genoeg voor de selectie , eens je er 2 niet kan gebruiken zit je al in dikke problemen (zie Djourou in zijn wedstrijden als CB)
Ben je het begin van vorig seizoen vergeten? Toen was het meer van 'als Djourou er niet in staat, dan verliezen we'. Hij kan zeker wel goed zijn, maar inderdaad niet goed genoeg voor eerste keus. En blijkbaar vind hij het niet erg om op de bank te zitten. Niet elke speler kan van hetzelfde niveau zijn, helaas.
Bovendien heeft zeker Bartley vorig seizoen veel indruk gemaakt bij Rangers dus die zou ik zeker ook een kans geven.
pi_109015166
Vertonghen kan natuurlijk ook bij Arsenal op bezoek zijn geweest om zijn vriend Vermaelen op te zoeken.

Er moet zeker een centrale verdediger bij. Koscielny en Vermaelen staan buiten discussie. Mertesacker ging voor zijn blessure ook steeds beter spelen en Djourou, als rechtsback is hij helemaal niets en dat is de positie waar hij dit seizoen vooral heeft gespeeld. Maar vorig seizoen als centrale verdediger deed hij het inderdaad prima. Dan heb je er 4. Dat is niet genoeg voor de Premier League. Moet er minstens een bij. Vertonghen is net zoals Vermaelen ook nog eens op meerdere plekken inzetbaar, dus ja, ik begrijp het wel als Arsenal echt interesse in hem heeft. De jonge spelers kunnen achter die 5 genoeg speeltijd krijgen. Zijn altijd wel minstens 2 centrale verdedigers geblesseerd O-)

Ik vond de suggesties van Van Basten wel goed. Vertonghen, Goetze, Podolski en Martinez.

http://www.mirrorfootball(...)e-article876433.html
pi_109015261
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef tech4u het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. :D Ben wel benieuwd hoe Wenger dan zou reageren. _O-
Ik heb het idee dat het juist Wenger's kwaliteit is om driftkikkers te dimmen. Vermaelen en Van Persie konden er ook wat van in Nederland. Is nu al stukken minder.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:51:02 #144
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_109015853
Rosicky heeft bijgetekend?
  maandag 12 maart 2012 @ 17:07:11 #145
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_109016580
quote:
99s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Rosicky heeft bijgetekend?
Ja.

quote:
Rosicky signs new contract at Arsenal

Arsenal Football Club is delighted to confirm that Tomas Rosicky has signed a new contract with the Club.

The Czech Republic captain has committed his future to Arsenal, during a time when he is enjoying a great run of form, which has seen him score twice in the last three games, against Tottenham Hotspur and AC Milan.

Rosicky joined Arsenal in May 2006 from Borussia Dortmund and has featured 156 times for Arsène Wenger’s side since then, scoring 19 goals. In his 28 appearances so far this season, Rosicky has been a key fixture in the heart of the Gunners’ midfield.

On the international stage, the 31 year-old has played 85 times for the Czech Republic, representing his country at the European Championships in 2000 and 2004. He also featured in the 2006 World Cup, taking over the captain’s armband the same year.

Commenting on his new deal, Tomas said: “It's a great honour to sign a new deal with Arsenal, I love the Club and am proud to wear the Arsenal shirt. It's felt like home since I arrived six years ago and I couldn't be happier to commit my future to the team.

"The manager, my team-mates, the staff and the supporters - everyone plays their part in making this a great Club, and I feel privileged to be a part of it. I believe we have a really talented group of players and, together with the manager, the future looks bright. It's always been my goal to win trophies here at Arsenal, and I will fight hard to achieve my dreams here."

Manager Arsène Wenger added: “I’ve always been a big admirer of Tomas’ abilities and am delighted he’s chosen to commit his future to the Club. I believe he is an exceptional player, a natural footballer who is technically top class.

"He plays the style of football we champion here and shares completely our philosophy. He is always ready to work for the sake of the Club, always willing to put the team first. I have huge respect for him.”

Everyone at the Club looks forward to Tomas’ continued contribution in the coming seasons.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_109018090
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef sausagin het volgende:
Het lijkt me zeer geloofwaardig dat Arsenal Vertonghen wilt , omdat hij bij blessures kan gebruikt worden voor CB , LB of verdedigende middenvelder.

En Arsenal kampte afgelopen 2 seizoen vaak met blessures achterin. Vermaelen - Koscielny lijkt mij beste duo , maar eens er 1 geblesseerd is hebben ze niet veel (merte suckt). Op LB hebben ze ook niet veel reserve.

Vertonghen lijkt me dan een goede optie om blessures op 3 verschillende posities op te vangen. Een vaste CB zal hij niet worden , want vermaelen en koscielny vind ik beter.

Maar toch zal hij wel vaak spelen aangezien er bijna altijd wel blessures zijn op één van die 3 posities.
Ik had gelezen dat Vertonghen slechter is op LB dan Vermaelen. Dan hoeft het van mij niet.
pi_109018829
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef Lily1987 het volgende:
Vertonghen kan natuurlijk ook bij Arsenal op bezoek zijn geweest om zijn vriend Vermaelen op te zoeken.

Er moet zeker een centrale verdediger bij. Koscielny en Vermaelen staan buiten discussie. Mertesacker ging voor zijn blessure ook steeds beter spelen en Djourou, als rechtsback is hij helemaal niets en dat is de positie waar hij dit seizoen vooral heeft gespeeld. Maar vorig seizoen als centrale verdediger deed hij het inderdaad prima. Dan heb je er 4. Dat is niet genoeg voor de Premier League. Moet er minstens een bij. Vertonghen is net zoals Vermaelen ook nog eens op meerdere plekken inzetbaar, dus ja, ik begrijp het wel als Arsenal echt interesse in hem heeft. De jonge spelers kunnen achter die 5 genoeg speeltijd krijgen. Zijn altijd wel minstens 2 centrale verdedigers geblesseerd O-)

Ik vond de suggesties van Van Basten wel goed. Vertonghen, Goetze, Podolski en Martinez.

http://www.mirrorfootball(...)e-article876433.html
Je mist nog Bartley. Die wil niet nog een jaar verhuurd worden, en ik denk ook dat hij er wel klaar voor is. Is wel een heel ander type verdediger, wat ik eigenlijk wel prettig vind.

Vertonghen zie ik liever niet bij Arsenal. Simpelweg (nog) niet goed genoeg. Zoals al gezegd is hij wisselvallig en laks.
Gotze zie ik zeer graag. Podolski is al binnen en Martinez ken ik niet goed genoeg.

Overigens is er ook veel interesse in Matias Suarez en in mindere mate Lucas Biglia. Beide spelend voor Anderlecht. Suarez een aanvaller, terwijl Biglia een middenvelder is.

Een positief punt is wel dat Wenger & co zich nu al mengen op markt en niet het pas doen als het eigenlijk te laat is.
Nu maar hopen dat er ook wat spelers verkocht kunnen worden. Het is namelijk een hele lijst die weg mag/kan: Almunia, Denilson, Squilaci, Mannone, Arshavin, Park, Chamakh, Vela, Bendtner en wellicht ook Fabianski. Ik mis er vast nog een paar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanensuiker op 12-03-2012 18:38:03 ]
pi_109021436
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 18:12 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Je mist nog Bartley. Die wil niet nog een jaar verhuurd worden, en ik denk ook dat hij er wel klaar voor is. Is wel een heel ander type verdediger, wat ik eigenlijk wel prettig vind.

Vertonghen zie ik liever niet bij Arsenal. Simpelweg (nog) niet goed genoeg. Zoals al gezegd is hij wisselvallig en laks.
Gotze zie ik zeer graag. Podolski is al binnen en Martinez ken ik niet goed genoeg.

Overigens is er ook veel interesse in Matias Suarez en in mindere mate Lucas Biglia. Beide spelend voor Anderlecht. Suarez een aanvaller, terwijl Biglia een middenvelder is.

Een positief punt is wel dat Wenger & co zich nu al mengen op markt en niet het pas doen als het eigenlijk te laat is.
Nu maar hopen dat er ook wat spelers verkocht kunnen worden. Het is namelijk een hele lijst die weg mag/kan: Almunia, Denilson, Squilaci, Mannone, Arshavin, Park, Chamakh, Vela, Bendtner en wellicht ook Fabianski. Ik mis er vast nog een paar.
Bartley schaar ik onder de jonge spelers die vast een kans gaat krijgen zodra weer eens de helft van onze verdedigers geblesseerd is.

Ze moeten wel. Anders is er iemand weg deze zomer en spelen we volgend jaar in de middenmoot. Met een beetje geluk halen we dan de Europa League O-)
  maandag 12 maart 2012 @ 20:38:02 #149
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_109025329
quote:
7s.gif Op maandag 12 maart 2012 17:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Had ik echt niet meer verwacht. Maar hij speelt de laatste tijd weer redelijk goed. Hoop dat hij zo door kan blijven gaan.
  maandag 12 maart 2012 @ 23:27:05 #150
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_109035367
3 wedstrijden terug stonden we nog op 10 punten van plek 3, nu nog één!
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')