quote:
Dat ik vrij kieskeurig ben helpt zeker niet mee. Als ik op mollige vrouwen zou vallen zouden mijn kansen ook een stuk groter zijn en ben ik wellicht wel knap genoeg om kennis mee te maken
Maar voor mij is het gewoon lastig om te zeggen de hele knappe vrouwen sla ik maar over want daar valt misschien wel het minste te halen.
Als ik mijn relatie verleden afga en een cijfer geef aan de 3 vrouwen waar ik mee gahd heb, dan geef ik een 7, 8 en 10 als het op uiterlijk komt en deze vrouwen zijn ook op mij verliefd geweest zowel uiterlijk als innerlijk. Dus op welke catogerie vrouw zou ik me dan moeten richten
Uiterlijk is gewoon behoorlijk overated. Ben dan ook meer op zoek naar de beste match ipv de mooiste vrouw. het 1 sluit het ander niet uit natuurlijk. Wat voor mij gewoon de realiteit is, is dat er relatief weinig matchen voor mij zijn. Ik ga alleen voor de beste match. Aanklooien zie ik niet snel gebeuren, daar haal ik weinig voldoening uit en bied weinig perspectief. Actief zoeken heeft in mij geval niet heel veel zin al zal ik altijd proberen om nieuwe ontmoetingen te creeren, want ja daar moet ik dan ook van hebben. Niet van een gare foto van mij op internet waar geen hond op reageert.
[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 09-03-2012 12:23:21 ]