quote:
Haha ja beetje porren hier en daar.
Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel

. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).
Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.