quote:
Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:[..]
Een one-liner
krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??
Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Een 9 en een 9.3. Zwáár overdreven natuurlijk en alles zit aan toeval verbonden. Wie je voor je hebt als beoordelaar (smaak), welke andere foto je tegenover je hebt, etc. Verder heb ik vijf foto's geüpload, de rest allemaal in de 8. Daarnaast heb ik inderdaad veel foto's beoordeeld, dat helpt een boel. Ik ben niet extreem kritisch, maar heb wel m'n voorkeuren. Gelukkig weet PAIQ dat nu ook, want de leukere dames komen nu wel via de one-liners (en dus ook Select, waar ik overigens niet voor betaal) binnen. Via het matchingsysteem is nog niets uit voort gekomen btw. Daaruit kun je concluderen dat iedereen toch mooi op uiterlijk gaat. What else is new?
Maar ja, ik heb onderhand al een stuk of zes, zeven? one-liners gehad. Ook van vrouwen die vervolgens nooit meer online komen of hun account opzeggen, het nut daarvan heb ik nooit begrepen, zeker niet wanneer je ook nog zowaar geld investeert in het maken van contact, maar misschien ben ik hier te nuchter in.

Ik voeg wel iedereen toe, ook al ben ik niet wild van een dame. Praatje maken kan immers altijd
en verwijderen ook.De meet&hit-ratio (charming, I know, but it's the truth

) ligt overigens op welgeteld 1:1. Ben maar een keer echt iemand wezen ontmoeten, maar ben daar dan wel uiteindelijk een heel weekend (en het weekend erop) blijven hangen, dus gezellig was het wel. 100% 'win' dus, maar ja, met 1 'date' kan dat al snel natuurlijk.

(En uiteraard zie ik dat percentage nog wel veranderen, laten we wel reëel wezen, maar goed, ik meet pas wanneer het echt goed klikt).
Oh PAIQ, you. It's almost science!