abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 5 maart 2012 @ 20:01:15 #1
35723 crew  GGMM
pi_108754308

Lorenzo Ebecilio (Hoorn, 24 september 1991) is een Nederlandse voetballer die sinds 2010 uitkomt voor AFC Ajax, als aanvaller.

Ebecilio begon zijn voetbalcarrière bij VV de Blokkers uit Hoorn. Al snel viel zijn talent op en werd hij gescout door HVV Hollandia. Hier presteerde hij goed en AZ Alkmaar plukte hem weg uit Hoorn. Bij AZ ontwikkelde Ebecilio zich door, maar door een plotselinge hartstilstand debuteerde Ebecilio nooit voor AZ. Ebecilio trok terug naar Hoorn om wederom voor HVV Hollandia te spelen. Hier kreeg hij zijn niveau terug, waardoor AFC Ajax hem uitnodigde.

Lorenzo Ebecilio debuteerde op 12 december 2010 in de uitwedstrijd tegen Vitesse. Hij startte in de basis, op de linksbuitenpositie.[1] Zijn eerste thuiswedstrijd voor AFC Ajax was tegen AZ voor de KNVB beker, deze wedstrijd werd gewonnen door Ajax met 1-0, Lorenzo Ebecilio werd gekozen tot "man of the match". Hij vond het speciaal dat hij tegen AZ mocht spelen zei Ebecilio. "Als ik tegen AZ speel wil ik ze het liefst helemaal afmaken" zei hij na afloop.

Op 3 maart 2011 scoorde Ebecilio zijn eerste goal voor Ajax, in de halve finale van de beker, tegen RKC Waalwijk. Drie dagen later, op 6 maart 2011 scoorde Ebecilio zijn eerste goal in de eredivisie tegen AZ.

Op 26 April 2011 werd bekend dat hij zich langer aan Ajax bond, hij tekende een contract tot medio 2014.

Erelijst:
AFC Ajax
Landskampioenschappen (1x)
2011



Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door GGMM op 08-10-2012 18:52:45 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 5 maart 2012 @ 20:02:01 #2
35723 crew  GGMM
pi_108754358
Ebecilio: Toch begrijp ik boosheid fans
Dankzij drie treffers met zijn 'verkeerde' linkerbeen veranderde Lorenzo Ebecilio gisteren in de Arena van schlemiel in held. De fluitconcerten van het publiek voor zijn blunder bij de openingstreffer van Roda JC veranderden in oerkreten van blijdschap en euforie.

'En toch begrijp ik dat de fans boos op me waren', zei hij na de geflatteerde zege (4-1) van Ajax. 'Als je zo'n fout als ik maakt, mag je dit shirt eigenlijk niet dragen.'
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108754454
Drama van een speler al ligt dat voornamelijk aan het hoge niveau van zijn medespelers.
pi_108754469
  maandag 5 maart 2012 @ 20:20:19 #5
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_108755528
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Drama van een speler al ligt dat voornamelijk aan het hoge niveau van zijn medespelers.
Inderdaad.. en ik ben ajax-supporter
pi_108957483
De man die ons kampioen maakt!

★★★
pi_108960866
Overschat spelertje.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108960868
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:06 schreef Stokstaart het volgende:
Overschat spelertje.
Dit topic is dan ook een brok cynisme :Y
pi_108960877
Ebecilio is de neef van Jeffrey Bruma

dan moet je wel overschat zijn
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108960879
Dan nu de grote Lorenzo Ebecilio quiz:

Heeft Lorenzo....

A. Alle wedstrijden slecht gespeeld op één na.
B. Alle wedstrijden goed gespeeld op één na.
C. Te moeilijke vraag.
pi_108960880
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan nu de grote Lorenzo Ebecilio quiz:

Heeft Lorenzo....

A. Alle wedstrijden slecht gespeeld op één na.
B. Alle wedstrijden goed gespeeld op één na.
C. Te moeilijke vraag.
:')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108960887
Je moet die :' weghalen als je voor antwoord C wil gaan.

En dan geen ) gebruiken, dat is een heel ander teken.
pi_108961141
Ik ga dan toch echt voor antwoord A.

Ebecillio :')
Dat zo'n waardeloze speler(samen met Ozbilliz en de Jong en eigenlijk hele team) in 1e elftal van Ajax zit zegt al genoeg hoe dramatisch het Ajax van tegenwoordig is.
Een zeer zeer matig elftal.
Ebecillio hoort gewoon ergens onderin de eredivisie of bovenin Jupiler League te spelen.
Of is dat nog te optimistisch?
  zondag 11 maart 2012 @ 10:27:56 #14
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_108961872
Iedereen dat spelertje afzeiken terwijl ze wel stonden te juichen toen hij die hattrick maakte :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_108962008
Ebecilio gaat scoren vandaag! En ik schaam me kapot voor de mensen die hem steeds afzeiken en uitfluiten. Daar gaat ie echt niet beter van spelen
AFC AJAX
***
AMSTERDAM
pi_108962024
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:38 schreef blackAFCA het volgende:
Ebecilio gaat scoren vandaag! En ik schaam me kapot voor de mensen die hem steeds afzeiken en uitfluiten. Daar gaat ie echt niet beter van spelen
Vorige week wel.
pi_108962173
Hij kan er helemaal niks van.
★★★
pi_108962345
als je zo vrij mag inschieten als tegen roda dan kan iedereen van afstand er wel 1, 2 of 3 inprikken met een keeper van isaksson-formaat int doel
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2012 @ 20:25:37 #19
35723 crew  GGMM
pi_115349742
'Van Basten wil Ajax-aanvaller Ebecilio'
Marco van Basten zou Ajacied Lorenzo Ebecilio naar sc Heerenveen willen halen. De vleugelspeler zit op een dood spoor in Amsterdam, maar wil niet verhuurd worden.

Het Algemeen Dagblad meldt dat Heerenveen, op aandringen van Van Basten, interesse heeft in vleugelspeler Lorenzo Ebecilio. De Friezen raakten Luciano Narsingh kwijt aan PSV en ook Oussama Assaidi lijkt nog altijd op weg te zijn naar een andere club, wellicht Ajax. De 20-jarige Ebecilio zou een goede vervanger zijn, hij lijkt bij Ajax weinig kans op speeltijd te hebben.

Ebecilio werd in januari 2011 overgeheveld van de Ajax-jeugd naar het eerste elftal en speelde al in 52 officiële wedstrijden mee. De technisch vaardige aanvaller scoorde elf keer en gaf zes assists. Met Miralem Sulejmani, Jody Lukoki, Derk Boerrigter en nieuweling Tobias Sana heeft hij echter veel concurrentie in de Amsterdam Arena.

Ebecilio zelf stelt dat hij in ieder geval niet verhuurd wil worden. "Ik wil sowieso blijven en niet aan verhuur denken. Dan wil ik liever in Amsterdam voor mijn kansen vechten", aldus de aanvaller. Heerenveen greep eerder al naast Yanic Wildschut van VVV-Venlo.

'Van Basten wil Ajax-aanvaller Ebecilio'
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:25:36 #20
35723 crew  GGMM
pi_115824974
Einde loopbaan Ebecilio bij Ajax
Lorenzo Ebecilio heeft van de technische leiding van Ajax te horen gekregen dat er voor hem geen toekomst is in Amsterdam. De 20-jarige aanvaller mag worden verhuurd, maar ook een verkoop behoort tot de mogelijkheden.

Na de verkoop van Aras Özbiliz is dit de tweede buitenspeler uit de eigen opleiding die de technische leiding niet voldoende heeft weten te overtuigen van zijn kwaliteiten. Ook de snelle aanpassing van aankoop Tobias Sana en de goede ontwikkeling van Jody Lukoki zullen de positie van Ebecilio hebben aangetast. Dat meldt Elf Voetbal.

Overigens mag ook Dico Koppers worden verhuurd. De jonge verdediger lijkt niet op speelminuten te mogen rekenen in Ajax 1 en zou bij een andere club meer kans hebben zich te ontwikkelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115825056
:r Echt waar gaat dit over, gewoon je in potentie meest getalendeerde speler van de hand doen. Dit wordt zonder twijfel weer een gevalletje Groningen waarna Ajax hem voor 10 miljoen terug koopt :{

Net als je denkt dat Ajax weer een degelijk bestuur heeft beginnen ze dit soort onbegrijpelijke blunders te maken... Nou Ebecilio ik wens je iig het beste en vind het verschrikkelijk hoe je wordt behandeld door die beunhazen
pi_115825212
Jezus wat dom dit _O-
pi_115831285
Ik ben nog steeds gedeprimeerd, waarom doen ze Ebecilio nou weer weg.

Ik ga dit soort hilariteiten missen hoor.


:'(
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:17:22 #24
35723 crew  GGMM
pi_115831478
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nog steeds gedeprimeerd, waarom doen ze Ebecilio nou weer weg.

Ik ga dit soort hilariteiten missen hoor.
[ afbeelding ]

:'(
Tsjonge, het werkt nog op m'n lachspieren als ik het weer zie. Laten we hopen dat niet in één keer al het plezier in de groep verdwijnt..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 2 januari 2013 @ 09:05:08 #25
35723 crew  GGMM
pi_121063341
'Ajax verkoopt Ebecilio aan Metallurg Donetsk'
HOOFDDORP - Lorenzo Ebecilio lijkt Ajax op korte termijn te verruilen voor Metallurg Donetsk. De 21-jarige buitenspeler was in Amsterdam op een zijspoor beland.

De transfer levert Ajax enkele tonnen op, zo bericht De Telegraaf. Als Ebecilio de medische keuring doorstaat, zal hij een driejarig contract tekenen bij de huidige zes van de Oekraïense competitie.

De aanvaller was in de eerste maanden van het trainerschap van Frank de Boer een vaste waarde bij Ajax. Zo had hij een basisplaats in het team dat in 2011 de landstitel veroverde.

Ebecilio kwam vorig seizoen al veel minder in actie en is deze jaargang helemaal uit beeld geraakt.

Zijn contract bij Ajax zou medio 2014 aflopen.

:'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')