abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2000 @ 17:30:13 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_328574
De bus is zaterdagavond al vertrokken en niet pas op maandagavond. Anders konden ze nooit al beelden uitzenden van gisteravond dat er "belgen" waren die speciaal kanonskogels op de bus afschoten als traditie!!! Zoals voorheen ook al we worden weer niet serieus genomen als kijker! Anders hadden zij ook wel een ander presentatie duo genomen. Bijvoorbeeld Viola Holt en Catherine keijl!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 17:42:06 #2
862 Arcee
Look closer
pi_328587
quote:
Op 06 september 2000 17:30 schreef Dolfijntje het volgende:
De bus is zaterdagavond al vertrokken en niet pas op maandagavond. Anders konden ze nooit al beelden uitzenden van gisteravond dat er "belgen" waren die speciaal kanonskogels op de bus afschoten als traditie!!!
Zeiden ze dat het Belgen waren dan? Het was toch in Boertange?
pi_328671
ik heb zelf het idee dat de bus zondag avond is vertrokken. de voice over zei ook dat het afschieten van die kanonnen een zondagse traditie was.trouwens ik heb maandag avond de streams bekeken en toen lagen ze al om 2400 uur in bed, en niet zoals gisteren te zien was om 5 uur 's morgens.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 6 september 2000 @ 19:09:55 #4
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_328689
De bus is zaterdagavond laat vertrokken.
Boeie, wat maakt het nou uit wanneer ie vertrokken is ? VOrige keer werden ook op TV beelden uitgezonden die een halve week eerder waren gebeurd enzo.. de bus zuigt.
  woensdag 6 september 2000 @ 20:07:00 #5
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_328767
Sorry maar het boeit mij wel.....
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_328821
Dolfijntje, dit was al een tijdje bekend. Ze wilden in Belgie namelijk op het laatste moment perse zondag beginnen, omdat Big Brother daar ook op zondag begon.

Maar in alle Nederlandse media stond al dat SBS maandag met de Bus zou beginnen, dus konden ze dat niet snel meer veranderen.
De uitzending (Kick-off) die je maandag op SBS kon zien, was dus zondag al in Belgie te zien, en ook de passagiers stonden toen al uitgebreid op een Belgische internet-site beschreven.

  woensdag 6 september 2000 @ 20:39:07 #7
4217 F-fact
Lopen tot de zon komt
pi_328831
Ehhmmm.... Genaait??? Doe maar met een D, staat wat netter.
Kijk mij eens het gras zien groeien......... En iedereen maar denken dat ik niks doe
pi_328932
Ja, maar okee, zeg nou eerlijk, door ernaar te kijken vraag je toch eigenlijk al min of meer: "naai me"?!
  zaterdag 23 september 2000 @ 13:58:16 #9
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_356577
Yup that's TV baby
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')