abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174985639
Deze somt het wel goed op en inderdaad slaves was weer top, vond ze zelfs beter dan in de melkweg, alleen wat kort ....
http://lflmagazine.nl/concertrecensies/kasabian-in-afas-live

Ik had trouwens het idee dat het volume van slaves luider was dan van Kasabian!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_174994917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:53 schreef truthortruth het volgende:
Deze somt het wel goed op en inderdaad slaves was weer top, vond ze zelfs beter dan in de melkweg, alleen wat kort ....
http://lflmagazine.nl/concertrecensies/kasabian-in-afas-live
Leuk, dit: "Het voelt alsof ik een voetbalstadion uitloop met supporters in Kasabian-voetbalshirts en sjaals die tot aan de trein ‘la la la lala’ blijven zingen."

Dat heb ik ook een keer gehad toen ik ze in London zag. Daar was het ook het "la la la" van L.S.F. dat tot aan de metro door de woonwijk galmde. Geweldige sfeer was dat. Dat was ook m'n eerste keer bij Kasabian.
quote:
Ik had trouwens het idee dat het volume van slaves luider was dan van Kasabian!
Ja, ik ook. Het stond een beetje te hard. Ik had er achterin nog last van.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174996357
Ik moet ook maar eens kasabian in Engeland gaan bekijken denk!
Some things should be simple; even an end has a start
pi_174996574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:03 schreef Leonos het volgende:
Ik moet ook maar eens kasabian in Engeland gaan bekijken denk!
Echt doen als je de kans krijgt! Ik zag ze eerder dit jaar in een klein zaaltje (3.000) in Birmingham en het was net of je in een centrifuge stond de hele avond. Iedereen buitelde over elkaar heen, het was een kolkende massa. Tussen twee nummers werd er bijna elke keer: "Sergiooooooo, Sergiooooooo!" gescandeerd of wat anders gezongen. Echt een supergeweldige avond.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_174996696
Waar ik was, was er een capaciteit van 19.000 bezoekers. Het zat niet vol, maar ik had wel zoiets van "whoa, dit is geen klein bandje". :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174997178
Het zingen maakte ik zelfs in Amsterdam mee, van HMH naar het station. Waren ook bizar veel Engelsen toen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')