SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:- Niet baggeren.- Niet kutklonen.- Niet verzieken.- Typ Nederlands.- Poepen op brood verplicht- Geen linkjes naar externe chatsites.- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met DalandoTevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingenVoor verdere informatie is er een topic[UDOWU MEET] Amsterdam? Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:FF bouta bellen dat je vrienden met Steven bent, word je gelijk uitgenodigd voor een staatsbanket.
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Boterbartje het volgende:Beijing dat is afzetterij, fucking 9 euro per nacht
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Intronic het volgende:moscow is afzetterij, behalve de sigaretten en drank
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:Mannen zijn sowieso allemaal afzetters
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:Mannen zijn sowieso allemaal afzetters Vrouwen zijn sowieso allemaal geldwolven
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:[..]ik zet mensen ook wel eens af, dextro in de speed vermalen en ze hebben niks door
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef Intronic het volgende:[..]
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:[..]Heb ik serieus vaak gedaan toen ik speed verkocht
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef Boterbartje het volgende:[..]En verdiend dat beetje dan?
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:[..]Flips ik niet
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Intronic het volgende:[..]fixed
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:56 schreef Stokstaart het volgende:[..]Wat een flikker ben je dan als je al met speed gaat rotzooien
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:[..]Zeggen ze allemaal. Ik ben lief En dan dikke mes in je rug steken[..]Jeetje.[..]Ajacied he, sowieso een flikker.
quote: Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:[..]Zeggen ze allemaal. Ik ben lief En dan dikke mes in je rug steken[..]Jeetje.[..] Ajacied he, sowieso een flikker.