abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 maart 2012 @ 00:41:31 #1
163650 Greys
pi_108684548
De 24-jarige Donny Montell (Donatas Montvydas) gaat voor Litouwen naar het songfestival. Hij bleef samen met de groep Dar en zangeres Monika over, waarna de jury voor Montell koos. Verrassend was de zege niet. Hij won al zijn voorronde met het maximum aantal jurypunten en de winst in de televoting en deed dat vanavond nog eens over. Montell treedt op het ESF in de tweede halve finale aan met het nummer Love is Blind.

(Songfestivalweblog)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 00:42:39 #2
368283 ato
pi_108684586
Beetje raar liedje..Niet slecht maar ook niet waar ik koud of warm van word.
Life can be a bitch, so like it..
pi_108704634
Ongetwijfeld heel knap, maar ik vind het vooral gedateerd klinken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_108997862
Gaaf zeg. Het begint als een ballad, maar ontpopt zich dan tot een fijne dancetrack. Dat dancegedeelte had nog iets pittiger geproduceerd mogen worden, maar voor de rest vind ik het erg fijn.

Eén van de betere nummers. Maar ja, daar draait het Songfestival allang niet meer om. Dus of kwaliteit beloond wordt, is zeer de vraag.
pi_108998041
Als er veel pubermeisjes tussen het stemvee zitten, dan geef ik 'm wel een kans op de finale puur vanwege z'n schattige babyface... maar 10 jaar geleden waren dit soort nummers al niet origineel meer :')
pi_108998456
Originaliteit doet er niet toe. Echt niet. Het originele moet 'm dan zitten in de aankleding van het nummer, in de act, enzovoort. Niet in het nummer zelf. Dat kan maar het beste de gebaande paden volgen.

Ik wil je erop wijzen dat dit nummer vorig jaar 5e werd bij het Songfestival:


Originaliteit exact nul. En voordat je inbrengt dat het de schuld is van het publiek en dat de jury zulke bagger wel op waarde weet te schatten: de jury beoordeelde het in de halve finale nog beter dan het publiek en in de finale was het verschil nog veel groter: 18e bij het publiek, 3e bij de jury!
Cijfers: http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2011
pi_109379924
Ik vind het maar een belegen lied; het boeit me niet echt. Daarentegen is het zeker niet slecht en ze hebben zo'n beetje de beste startpositie die je je kan wensen. Waar ze eerder misschien een kleine kans op de finale hadden, is die nu gestegen. Toch zal ik er ook niet raar van opkijken als dit in de semi blijft steken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_109387718
De eerste minuut is nogal saai en die blinddoek potsierlijk, daarna wordt een aardig liedje.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_112017306
En ja hoor; belegen lied is door door goede startplek, wat ik ergens al vreesde. :') Je gaat eigenlijk gewoon standaard door als je als laatste bent, of je moet echt heel slecht zijn en dat was dit ook weer niet.
Ik vraag me echt af of dit wel door was gegaan als hij ergens eerder op de avond moest optreden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 27 mei 2012 @ 13:09:06 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112085647
:') Dit naar de finale. Wat een gotspe.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_112174592
Ik denk dat Litouwen vooraf wel de meest ondergewaardeerde inzending was. Love is Blind behaalde in de eerste halve finale de derde plek en belandde in de finale op een keurige 14e positie!
pi_112176623
Ik ben er toch wel door verbaasd hoe hoog het eigenlijk eindigde. Nooit geweten dat dit zo aan zou slaan.
Op zich is het ook niet slecht of zo, maar ik vind het zo... zo niets. Typisch zo'n inzending waar je geen minpunten aan kan herkennen, maar ook geen pluspunten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_112177665
Ik vind dit ook nog steeds helemaal niets. Ik hoop dat we volgend jaar, aansluitend op het succes van dit jaar voor Litouwen en Malta, niet weer allerlei belegen discodeuntjes krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_112179847
Ik denk dat het wel meevalt hoor. Als mensen al willen kopiëren op succes, zullen ze eerder naar Zweden grijpen. Litouwen en Malta deden het verrassend goed, maar hadden ook weer niet zóveel succes.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_112183543
Ik vond het dansje/de bewegingen van die Donny zo vreselijk fout, vooral toen ie net z´n blinddoek af had gedaan. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')