abonnement Unibet Coolblue
pi_108718156
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Denk dat het meer te maken heeft met onzekerheid.. Van die andere meisjes bedoel ik dan he.. Binnen onze groep is er totaal geen jaloezie en afgunst en eigenlijk altijd alleen maar complimentjes etc maar komt denk ik ook wel omdat iedereen redelijk zelfverzekerd is.. Ook wat betreft de vriendjes enzo.. Iedereen is leuk met iedereen :Y Die meiden zijn hoogstwaarschijnlijk een beetje bang voor je omdat ze weten dat hun vriendjes jou er wss beter uit vinden zien dan hun eigen vriendin :P
Ik heb sowieso weinig afgunst naar andere vrouwen hoe onaantrekkelijk ik me die dag ook voel. Ik vind het zelf altijd erg gaaf als een meisje zich leuk kleedt.
Maar ik vind het altijd irritant als meisjes zo naar doen omdat ze zelf onzeker zijn, dan moeten ze zelf iets meer aan hun uiterlijk doen. Of er niets om geven en mij met rust laten, das ook prima :D
Mijn vriend zegt altijd: Hoe meer vuilen blikken je krijgt, hoe beter je eruit ziet.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108718233
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

mooi inderdaad :Y, waar haal jij jouw jurkjes:@ ik ben dol op jurkjes maar vind ze nooit!
Je gelooft het nooit! Maar dat jurkje dat ik daar aan heb is van de coolcat.. Daar verzeil ik per ongeluk 1 keer per jaar en scoor daar dan iets echt gaafs.
Verder heb ik veel jurkjes van H&M en villa!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108718266
Oh en thnx dames :@
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108718350
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je gelooft het nooit! Maar dat jurkje dat ik daar aan heb is van de coolcat.. Daar verzeil ik per ongeluk 1 keer per jaar en scoor daar dan iets echt gaafs.
Verder heb ik veel jurkjes van H&M en villa!
Oh serieus, oke daar dan ook maar eens vaker naar binnen lopen :+ ik heb alleen best vaak met rokjes/jurkjes als ze kort zijn dat ze tijdens het lopen te ver omhoog kruipen :@ hoe voorkom je dat.

Villa, ken ik niet, ga ik eventjes naar zoeken! Thanks!
pi_108718446
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Oh serieus, oke daar dan ook maar eens vaker naar binnen lopen :+ ik heb alleen best vaak met rokjes/jurkjes als ze kort zijn dat ze tijdens het lopen te ver omhoog kruipen :@ hoe voorkom je dat.

Villa, ken ik niet, ga ik eventjes naar zoeken! Thanks!
Ja heb ik ook wel last van dat ze omhoog kruipen af en toe. Maar dan sjor ik ze gewoon naar beneden. En taille rokjes willen ook helpen, die doen dat minder.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108719098
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel last van dat ze omhoog kruipen af en toe. Maar dan sjor ik ze gewoon naar beneden. En taille rokjes willen ook helpen, die doen dat minder.
ja een taille rokje durf ik pas aan als men buikje strak is :+ door dit soort foto's word je meer gemotiveerd om te sporten voor een leuk eindresultaat :+
pi_108719322
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ja een taille rokje durf ik pas aan als men buikje strak is :+ door dit soort foto's word je meer gemotiveerd om te sporten voor een leuk eindresultaat :+
Ik vind taille rokjes juist ideaal voor als mijn buik iets minder strak is :D
Maar ik heb dan ook gewoon een erg onhollands figuur. Ik heb een smalle taille en brede heupen, bovenbenen en kont. Maar daar kleed ik me dan ook naar.
In een spijkerbroek zie ik er totaal anders uit!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108719452
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind taille rokjes juist ideaal voor als mijn buik iets minder strak is :D
Maar ik heb dan ook gewoon een erg onhollands figuur. Ik heb een smalle taille en brede heupen, bovenbenen en kont. Maar daar kleed ik me dan ook naar.
In een spijkerbroek zie ik er totaal anders uit!
oh x bij hm gepast en toen stond het niet echt.
ja maar dat is juist mooi vind ik :Y in dat jurkje staat het echt heel mooi :Y :)
pi_108719553
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn vriendinnetjes op een feestje met allemaal mijn kleren en hakken aan (ik ben de 2e van rechts)
even de gezichten onherkenbaar gemaakt weet niet of ze op fok willen staan :P
Jammer dat je vriendinnen zo'n rare legging aanhebben ;)
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 21:43:57 #235
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108719572
De chicks op de foto zijn zo mooi slank O+
pi_108719625
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Jammer dat je vriendinnen zo'n rare legging aanhebben ;)
Daar zat ik net naar te kijken idd! Vind het niet zo mooi met pumps.. Dan beter een panty met voeten eraan :P of blote benen..
pi_108719630
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

oh x bij hm gepast en toen stond het niet echt.
ja maar dat is juist mooi vind ik :Y in dat jurkje staat het echt heel mooi :Y :)
Ah thnx O+
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met mijn heupen haha. Maar dat komt denk ik vooral omdat veel kleding er niet geschikt voor is.
Maar ik moet zeggen dat hakken ook echt veel voor je figuur en houding doen! (en dus ook voor je outfit!)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108719668
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Jammer dat je vriendinnen zo'n rare legging aanhebben ;)
ik zou ook niet zonder durven mijn aders zie je te erg en heb ook sproetjes /vlekjes op men benen ;( dat is ook niet mooi :+
pi_108719689
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Jammer dat je vriendinnen zo'n rare legging aanhebben ;)
Vind ik idd ook niet zo mooi, krijg je van die korte beentjes van!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108719725
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja daarom doe ik ook altijd juist extra mijn best. Ik vind het prachtig om ze een beetje extra ermee te steken als zij zo achterlijk tegen me doen.
Maar ze moeten mij sowieso al niet omdat ik de enige ben die onder 60 kg weegt dus ik kan het toch nooit goed doen (en me dan extra vuil aankijken als ik de gefrituurde hapjes afsla, echt te triest)

Dus de laatste keer had ik een kort, strak, zwart jurkje aan, met rode lippenstift + pumps.
Nou toen was ik blijbaar te ver gegaan want toen vonden ze het echt niet meer leuk :D
Kom je uit een dorpje of een dorpachtige stad? Had dat bij mijn ouders ook, lekker laten gaan :)

Ben zelf niet lang, gewoon normaal (1.75) maar toon wel lang door mijn lange benen. Als ik dan heels van 12cm aan wil en aan doe moet je niet gaan klagen dat je je zo klein voelt. Doe dan zelf hakken aan of had vroeger je bordje leeg gegeten :P Mijn vriend is nog altijd langer dus dan is het prima toch :) ?
Worry is a misuse of imagination
pi_108719761
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Daar zat ik net naar te kijken idd! Vind het niet zo mooi met pumps.. Dan beter een panty met voeten eraan :P of blote benen..
ik vind het met een panty juist weer niet mooi haha en blote benen (bij mij dan , al helemaal niet)

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ah thnx O+
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met mijn heupen haha. Maar dat komt denk ik vooral omdat veel kleding er niet geschikt voor is.
Maar ik moet zeggen dat hakken ook echt veel voor je figuur en houding doen! (en dus ook voor je outfit!)
ik wil wel ruilen :+ ja dat is ook zo, met hakken voel ik me zo mooier, je juiste kanten worden er mee geaccentueerd vind ik :+
pi_108719782
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Kom je uit een dorpje of een dorpachtige stad? Had dat bij mijn ouders ook, lekker laten gaan :)

Ben zelf niet lang, gewoon normaal (1.75) maar toon wel lang door mijn lange benen. Als ik dan heels van 12cm aan wil en aan doe moet je niet gaan klagen dat je je zo klein voelt. Doe dan zelf hakken aan of had vroeger je bordje leeg gegeten :P Mijn vriend is nog altijd langer dus dan is het prima toch :) ?
Nee Eindhoven haha. Maar hier lopen relatief veel meisjes rond op nikes en platte laarzen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108719889
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

ik zou ook niet zonder durven mijn aders zie je te erg en heb ook sproetjes /vlekjes op men benen ;( dat is ook niet mooi :+
Je kan dan toch beter een panty aandoen? Bij de hema hebben ze hele mooie van 60 denier voor 4 euro, vooral de grijze en bruine zijn mooi en tonen niet zo 'dicht'. Zodra het blote benen weer wordt doe ik die dingen de deur uit en loop ik in blote benen ;)
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 21:49:46 #244
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_108719953
Ik vind leggings ook fijn hoor. Draag niet anders eigenlijk. Ik ben niet de allerslankste en bij mij staat het echt geweldig met een paar pumps en een leuke tuniek/jurk.
Ik vind panty''s weer helemaal niks :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_108719997
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan dan toch beter een panty aandoen? Bij de hema hebben ze hele mooie van 60 denier voor 4 euro, vooral de grijze en bruine zijn mooi en tonen niet zo 'dicht'. Zodra het blote benen weer wordt doe ik die dingen de deur uit en loop ik in blote benen ;)
Ik zodra het mooi weer wordt en het melkflessen effect weg is. Ik word nooit bruin dus maakt me niet zoveel uit maar net na de winter geven ze echt licht en ga ik eerst maar een paar keer in de zon zitten!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108720144
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik zodra het mooi weer wordt en het melkflessen effect weg is. Ik word nooit bruin dus maakt me niet zoveel uit maar net na de winter geven ze echt licht en ga ik eerst maar een paar keer in de zon zitten!
Ik doe bij de eerste zonnestraal een kort broekje/rokje aan, want als je zo denkt zoals jij denkt worden ze nooit bruin *) En als je je benen die week ervoor 2x met dove hebt ingesmeerd of 2x naar de zonnebank bent geweest en als je naar buiten gaat zonnebrand/olie opsmeert met een bruine gloed er in is iedereen sowieso al verbaasd over je benen :)

En tegen de tijd dat de rest denkt 'oké en nu kan ik mij wel vertonen met blote benen' heb jij van het vele buiten lopen (niet eens zonnen) al een enorme voorsprong *)
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 21:52:53 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_108720182
panty's O+

leggings draag ik alleen in laarzen :P
disclaimer
  zondag 4 maart 2012 @ 21:53:02 #248
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108720193
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind leggings ook fijn hoor. Draag niet anders eigenlijk. Ik ben niet de allerslankste en bij mij staat het echt geweldig met een paar pumps en een leuke tuniek/jurk.
Ik vind panty''s weer helemaal niks :P
Ik vind ze ook fijn omdat ik met blote benen en 80 kilo nogal een wandelend pispaaltje ben. Dan is zo'n legging of een maillot een leuke oplossing.
pi_108720200
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik zodra het mooi weer wordt en het melkflessen effect weg is. Ik word nooit bruin dus maakt me niet zoveel uit maar net na de winter geven ze echt licht en ga ik eerst maar een paar keer in de zon zitten!
Ohhh ja ik heb echt het mega geluk dat ik de huid van mn vader heb en dus altijd bruin ben haha :D daar ben ik zó blij mee!

Kan niet wachten tot de zomerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurkjes! O+
pi_108720206
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan dan toch beter een panty aandoen? Bij de hema hebben ze hele mooie van 60 denier voor 4 euro, vooral de grijze en bruine zijn mooi en tonen niet zo 'dicht'. Zodra het blote benen weer wordt doe ik die dingen de deur uit en loop ik in blote benen ;)
ja ik vind dat vaak niet mooi met peeptoe pumps, die ik tot nu toe alleen heb. Ik heb dan van die antracietkleurige van de hema 4 voor 4 euro :) maar dan nog vind ik het nog niets
misschien wennen haha, ben nu bij nelly aan kijken voor jurkjes, ben alleen bang dat ze te lang zijn, en wil niet te lange jurkjes. Gewoon boven men knie zeker, dus ben benieuwd :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')