abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2000 @ 12:38:31 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_328262
Ik las deze vinding ergens op de Fokpagina's en ik moet toegeven: dit was ook mijn 1e indruk.
Het wachten is op het moment dat Ruth laat weten dat hij eigenlijk een 'natuurmens' is en dat hij nodig moet bellen met' Bolle'.

Geloof mij nou: deze man is bewust gekozen op genoemde eigenschappen.

pi_328395
quote:
Op 06 september 2000 12:38 schreef Rocket Ride het volgende:
Geloof mij nou: deze man is bewust gekozen op genoemde eigenschappen.
Ja belachelijk! Ik heb het inmiddels wel gehad met dit soort gezellige volkse types. Op straat struikel je er al genoeg over. Ik heb geen zin om dit jaar opnieuw misselijk te worden van alle malle bijnamen die ze hanteren, het oeverloze geouwehoer in een vaag accent en dat eeuwige geplak.

En mannen met een matje moeten eerst naar de kapper voordat ze het huis/de bus binnen mogen.

  woensdag 6 september 2000 @ 14:44:04 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_328398
Jah zoeits vermoedde ik ookal.. Ik ben dus niet de enige die daar al zoiets zag...
  woensdag 6 september 2000 @ 21:04:11 #5
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_328872
Ik ken Ruth van school, ik heb in de eerste
tekenen van hem gehad 2 maanden toen was hij ziek thuis met een hernia (daarom was hij zeker ook aan het paardje rijden met dat meisje!). Maar voor mij hoeft hij echt niet in de bus. zouden die kinderen net als hem worden ?
Ik vind het eigenlijk een belediging van Ruud maar op Seki lijkt hij zeker wel .
ik dacht ik ga niks over hem schrijven want iedereen zal hem wel geweldig vinden maar hij is echt uitgezocht op wat het sbs 6 publiek wil maar nu ik zag dat ik niet de enige was die hem zo leuk vond kon ik me niet meer inhouden over RUTH (en niet ruud
zoals overal staat dat je het uit moet spreken)
EXAMENNNNNSSSS
pi_328883
Ik weet nog niet wat ik van Ruth moet vinden. Volgens mij speelt hij het spelletje met Koen mee, om zo Koen te kakke te zetten bij het publiek, wat dus ook weer wat over Ruth zijn karakter zegt. Maar ik zit ook te wachten op het moment dat hij in huilen uit gaat barsten omdat hij zijn kindjes zo mist, maar dat doet hij niet openlijk neeeee, dat doet hij stilletjes in een hoekje maar wel zodanig dat de camera het goed kan zien. Met een troostende arm van Mariskaaargh eromheen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')