quote:
Op donderdag 1 maart 2012 19:21 schreef tliciouz het volgende:Overigens ben ik ook bang voor muizen. Laatst een dode muis gevonden, ik heb nog nooit zo hard moeten gillen. En om zeker te weten of ie dood was ging ik er op porren met een bezemsteel waardoor al zijn darmen eruit kwamen.

Mijn kat vangt af en toe eens een muis en die wilt die graag laten zien/delen, weet niet precies waarom die de muis meeneemt, maar altijd moet ik die dingen gaan weggooien

, bang voor muizen ben ik niet, maar ratten in het buitenland zijn zo groot

die zou ik niet durven aanraken.

Zulke dus, ik weet daar nog een waargebeurd verhaal van. In Turkije had de buurvrouw haar pasgeboren dochtertje borstvoeding gegeven en legde haar in haar bedje en ging zelf in haar eigen kamer slapen. Die baby begon ineens te huilen, maar zij dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Nou blijkbaar zat er dus melk nog op het mondje en rond het mondje van de baby en er was destijds een grote rattenplaag in die streek van de stad, en een grote rat had dus die lippen opgegeten. Had 4 jaar geleden dat meisje nog gezien, zij is nu 12 en het ziet er echt erg uit

, weet niet precies hoe ze het hebben gedaan in het ziekenhuis, maar je ziet echt van die littekens rond haar mond.