pi_109713961
Komt waarschijnlijk niet door de coke, weet je hoe speed voelt? Als je anderhalf uur na een lijn nog een uit je dak gevoel hebt is het waarschijnlijk met speed versneden.
The above is of no importance.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:41:54 #77
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_109714372
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef virtualtrip het volgende:
Van wat blijf je het langste wakker ? Van cafeine of speed die ze bij je coke kappen?
Ik heb het wel regelmatig voor dat ik pas 5 uur na mijn laatste lijntje kan slapen. Echt vreselijk soms.

Ik denk dat het wrrs is omdat ze speed bij doen. Ik denk niet dat cafeine zolang werkt?
Bij elke gebruiker zijn de bijwerkingen anders bij coke. Ik ken er die 20 min na hun laatste lijntje al kunnen slapen. Dus zou het mss ook kunnen dat het gewoon door de coke komt dat ik zolang wakker blijf?

Iemand ervaring hiermee?
Komt het door de coke zelf? Of hebben ze er speed bijgekapt of cafeine?
Laat het gewoon een keer testen dan, of zoek iemand anders.

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Jelle157 het volgende:

[..]

Totdat je het weekend daarna 5 bier drinkt en krampachtig op zoek gaat/mensen gaat bellen die een pakkie voor je kunnen regelen.
Want? als ik het niet wil neem ik het gewoon niet.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:41:36 #78
365127 virtualtrip
live fast die young
pi_109717492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Janpietklaas het volgende:
Komt waarschijnlijk niet door de coke, weet je hoe speed voelt? Als je anderhalf uur na een lijn nog een uit je dak gevoel hebt is het waarschijnlijk met speed versneden.
Meestal +- 35 min na mijn laatste lijntje krijg ik mijn dipje. Dus dan zal het geen speed zijn? Ik weet dat je van speed langer kan doorgaan en wakker blijft. Mss een kleine hoeveelheid speed?
Het zou me verbazen dat het door de cafeine komt. Als ik Red bul of koffie drink heb ik geen last van slapeloosheid.
Maar dat is moeilijk te vergelijken.

Stel dat ze 0,5 gram cafeine erbij hebben versneden. In een Red Bull van 250ml zit 80mg cafeine.
Dus dan zou ik van 6 redbulls ook 5 uur na de laatste pas kunnen slapen. En ik heb al vaak veel redbulls op paar uur verteerd en nooit last van gehad?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Laat het gewoon een keer testen dan, of zoek iemand anders.

Ik zou het graag een laten testen. Maar ik heb als belg die mogelijk niet om het anoniem te doen.
Unity is strength, knowledge is power and attitude is everything!
Een held sterft maar 1 keer , een lafaard sterft zijn hele leven !!
We never really grow up, we only learn how to act in public.
pi_109731487
Klein vraagje, ik ben niet erg medisch onderlegd dus wil dit voor de zekerheid navragen. Dinsdag zijn bij mij twee verstandskiezen getrokken, ik heb hier op dit moment amper last van, het bloed ook niet meer. Kan ik vandaag (5 dagen later) cocaïne gebruiken, of verhoogt dit de kans op ontsteking of iets dergelijks?
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
  zondag 1 april 2012 @ 04:19:26 #80
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_109753790
Mijn plan vanmiddag:

''Nee,ik ga vandaag geen coke gebruiken,anders word het weer nachtwerk''

De coke heeft weer gewonnen. Helemaal lam,en ik had nog 1 halfje bij me. Door de alcohol toch weer gepakt. Nu laatste lijn uit pakje genomen :')
Paardelul !!!
pi_109754069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef virtualtrip het volgende:

[..]

Meestal +- 35 min na mijn laatste lijntje krijg ik mijn dipje. Dus dan zal het geen speed zijn? Ik weet dat je van speed langer kan doorgaan en wakker blijft. Mss een kleine hoeveelheid speed?
Het zou me verbazen dat het door de cafeine komt. Als ik Red bul of koffie drink heb ik geen last van slapeloosheid.

Stel dat ze 0,5 gram cafeine erbij hebben versneden. In een Red Bull van 250ml zit 80mg cafeine.
Dus dan zou ik van 6 redbulls ook 5 uur na de laatste pas kunnen slapen. En ik heb al vaak veel redbulls op paar uur verteerd en nooit last van gehad?

[..]

Ik zou het graag een laten testen. Maar ik heb als belg die mogelijk niet om het anoniem te doen.
Van goede coke (niet versneden met caffeïne/speed) moet je een uurtje na je laatste lijntje weer kunnen slapen. Anders is het dus versneden...
pi_109754082
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:25 schreef Horatio het volgende:
Klein vraagje, ik ben niet erg medisch onderlegd dus wil dit voor de zekerheid navragen. Dinsdag zijn bij mij twee verstandskiezen getrokken, ik heb hier op dit moment amper last van, het bloed ook niet meer. Kan ik vandaag (5 dagen later) cocaïne gebruiken, of verhoogt dit de kans op ontsteking of iets dergelijks?
Ik denk wel dat je gewoon cocaïne kunt gebruiken. Het werkt wel bloeddrukverhogend, maar ik denk niet in zo'n mate dat je er last van zult hebben. Ontstekingen zul je er sowieso niet van krijgen en als je bloedingen krijgt kan je alsnog stoppen. (Wat ik dus niet verwacht). Gewoon proberen dus...
pi_109754553
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 05:20 schreef TheGame het volgende:

[..]

Van goede coke (niet versneden met caffeïne/speed) moet je een uurtje na je laatste lijntje weer kunnen slapen. Anders is het dus versneden...
niet helemaal waar
als je er alcohol bij drinkt werkt de coke ook langer
pi_109754555
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 04:19 schreef Anno2012 het volgende:
Mijn plan vanmiddag:

De coke heeft weer gewonnen. Helemaal lam,en ik had nog 1 halfje bij me. Door de alcohol toch weer gepakt. Nu laatste lijn uit pakje genomen :')
Boeie je hebt nog gelijk ook :D
pi_109783380
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef virtualtrip het volgende:

[..]

[..]

Dat je na een half uur een dip krijgt betekent dat er in ieder geval wel coke in zit... Maar na 5 uur niet kunnen slapen moet haast wel aan speed of caffeine liggen. Caffeine zou je opzich wel moeten kunnen voelen, zweterige oksel en en handen enzo. Dat heb je van pep toch minder.

Breng eens een beetje weg dan weet je het, helpt ook met coke in de toekomst 'identificeren' als het ware.
The above is of no importance.
  zondag 1 april 2012 @ 22:24:37 #86
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_109784533
@boven met caffeine versnijden gebeurt over het algemeen minder omdat het duurder is om mee te versnijden.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  maandag 2 april 2012 @ 13:37:53 #87
365127 virtualtrip
live fast die young
pi_109802131
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef Janpietklaas het volgende:

[..]

Dat je na een half uur een dip krijgt betekent dat er in ieder geval wel coke in zit... Maar na 5 uur niet kunnen slapen moet haast wel aan speed of caffeine liggen. Caffeine zou je opzich wel moeten kunnen voelen, zweterige oksel en en handen enzo. Dat heb je van pep toch minder.

Breng eens een beetje weg dan weet je het, helpt ook met coke in de toekomst 'identificeren' als het ware.
Zweterige handen en oksels zijn zeer herkenbaar.
Ik ga toch eens als belg in holland mijn coke laten testen. Het mag niet omdat ze enkel de drugs van holland in hun resultaten willen. Omdat buitenlandse drugs hun monitor zou vervuilen. Maar 1 testje zal niet zoveel invloed hebben op het algemene.
pi_109802710
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef Janpietklaas het volgende:

[..]

Say what?
  donderdag 5 april 2012 @ 18:48:24 #89
365127 virtualtrip
live fast die young
pi_109949561
volgens vele sites is paranoia een gevolg van een overdosis coke.
Kan je ook paranoia worden van coke zonder OD?
pi_109953160
quote:
Mijn plan vanmiddag:

Tijd om hulp te zoeken :)
✯✯✯
  donderdag 5 april 2012 @ 21:53:40 #91
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_109959594
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tijd om hulp te zoeken :)
Het is niet dat het wekelijks ofzo gebeurd :P Soms heb je wel eens van die avonden dat je niet wilt stoppen.
Paardelul !!!
pi_109964884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Het is niet dat het wekelijks ofzo gebeurd :P Soms heb je wel eens van die avonden dat je niet wilt stoppen.
Herkenbaar. :')

Maar als je er s'middags er al aan begint te denken, gaat er iets niet goed ;)
✯✯✯
pi_110011584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef virtualtrip het volgende:
volgens vele sites is paranoia een gevolg van een overdosis coke.
Kan je ook paranoia worden van coke zonder OD?
Ja dat kan als je daarvoor aangelegd bent. Ook wordt je paranoid door slaapgebrek, wat natuurlijk ook kan optreden tijdens een cokebinge. Een echte OD van coke heb je volgens mij pas als je hart raar begint te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 08:36 schreef waspoedertje het volgende:

[..]

niet helemaal waar
als je er alcohol bij drinkt werkt de coke ook langer
Als je er alcohol bij gebruikt kun je juist sneller slapen. Dat de effecten van cocaethyleen langer duren heb ik trouwens nog nooit gehoord...

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Stekelbees het volgende:
@boven met caffeine versnijden gebeurt over het algemeen minder omdat het duurder is om mee te versnijden.
Waarom wordt speed dan vaak met caffeïne versneden als het duurder is dan speed?
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:00:03 #94
157922 fathank
Depressief zijn is een keuze.
pi_110027741
quote:
Mijn plan vanmiddag:

Een halve op zak hebben als je gaat zuipen is natuurlijk de kat op het spek binden...
Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Haten op boy fathank. :') volgens mij is dat gwoon een enorme baas irl.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:52:31 #95
181129 NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
pi_110031521
Lekker met een pasje alles in lijntjes leggen, altijd leuk
pi_110037831
Het is voor mij nu ruim 6 maanden geleden dat ik nak heb genomen. Deze week maar weer eens een feestje bouwen.
pi_110049597
Voor mij is het zelfs 8 maanden geleden alweer, maar komende week heb ik weer es wat. :)
toch?
  zondag 8 april 2012 @ 23:16:08 #98
365127 virtualtrip
live fast die young
pi_110079556
ik denk dat ik deze keer basecoke heb gekregen volgens mijn kennis van het internet.
Echt kristalachtig moeilijk heel fijn te krijgen. Is dat wel goed om te snuiven?
Of moet ik een een jointje rollen met wat coke tussen om het teweten?
pi_110082682
Zijn er hier mensen die niet zonder coke kunnen als ze gedronken hebben?
  maandag 9 april 2012 @ 00:17:58 #100
99686 junkiexp
Rotterdam!
pi_110082891
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef Skol het volgende:
Zijn er hier mensen die niet zonder coke kunnen als ze gedronken hebben?
Ja uiteraard.
K&W / De hoekmaisonette van Junkiexp #2
In Rotterdam verdienen ze 't, in Den Haag verdelen ze 't en in Amsterdam smijten ze 't over de balk.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')