pi_108828420
registreer om deze reclame te verbergen
Ik weet niet of het helpt door steeds te benadrukken dat CS een vertekend beeld heeft van haar lichaam, van wat gezond eten is, en normaal eetgedrag. Ik denk dat zij (jij) nu net in dat proces van bewustwording is. De psycholoog zal hierbij moeten/kunnen helpen.

Ook wat betreft de therapie geldt dat het begrijpelijk is dat je nog niet bij al die emoties kunt. Het feit dat je wel eerlijk bent geweest is al een enorme stap. Bij de emoties komen, zal stap voor stap moeten gaan. Je onderdrukt je emoties niet voor niets, dus kennelijk is dat gewoon heel erg eng. Dat kost tijd, energie en geduld.

Het is volgens mij niet goed om als leken nu, naast de gesprekken die bij een professionele hulpverlener plaatsvinden, steeds advies te geven of in te praten. Daarmee kun je iemand ook in de war brengen. Het enige advies dat ik CS zou willen meegeven is: stop met het dieettopic en met dit topic en richt je volledig op je geestelijke ontwikkeling, samen met de professionele hulp die je nu hebt. Het lichamelijke zal volgen. Dat is de enige juist volgorde. En dat gaat dus veel tijd en energie kosten.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_108833800
nja mane, wat kan je dan in vredesnaam nog zeggen in een topic als dit? iedereen (ts incluus) is het erover eens dat ts echt hulp nodig heeft. en ts zoekt die ook. dat is idd al een hele grote stap en ook daar is iedereen het volgens mij ook mee eens.

en ik denk dat iedereen het ook helemaal eens is met je laatste advies :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')