abonnement Unibet Coolblue
pi_108575475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 03:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu weet ik nog niet waar je het over hebt ;(
Het einde is bekend en het zal wel tegenvallen. Ik probeer zelf de spoilers te vermijden maar nu kan ik alleen nog maar op 2 bioware-forums posten, de rest zal wel volstaan met rants :').
Get it and Bet it
pi_108575569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:23 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Het einde is bekend en het zal wel tegenvallen. Ik probeer zelf de spoilers te vermijden maar nu kan ik alleen nog maar op 2 bioware-forums posten, de rest zal wel volstaan met rants :').
Hier gaat het gelukkig nog, maar ik ben bang om op de site waar ik nb redacteur ben te kijken :') voor je het weet is het daar gespoilerd
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108576905
IGN is bezig met een review en geeft hierbij antwoord op vragen van gamers:

quote:
There are other concerns I have with side quests. One concern centers on the sheer amount of random side quests earned when running through places like the Citadel. Overhearing random characters speaking triggered side quests in past Mass Effect games, but in Mass Effect 3, this is brought to an almost absurd level. You can earn multiple side quests within a minute of each other by running through a new area of the Citadel, for instance, without having known to listen to the actual conversations for context. And the codex does a poor job of explaining your actual task. All of this comes off as a bit sloppy and unnecessary.

The other complaint pertains to side quest timing. I've failed several side quests because I didn't do them soon enough, but you're never given much of an explanation of timeliness, or given fair warning that time is even a threat. So take heed from my experience, and knock out side quests as soon as you earn them. Otherwise, you may eventually get cut off from them forever.
Timed quests, shit. Als er een ding is in games waar ik een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel aan tijdsdruk. :(
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_108577161
quote:
8s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik ben nu al spaarzaam met kijken en klikken omdat ik niet teveel gespoild wil worden.
Het knaagt alleen nog steeds aan me waarom Cerberus in ME3 ineens ook een enemy word, ongeacht je 'eindkeuze' van ME2.
Ik vermoed dat ze scorched-earth tactieken willen toepassen, alleen in dit geval is dat vrij letterlijk en gaat dat zelfs een renegade shephard te ver ;)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_108577193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef ROFLOL het volgende:
IGN is bezig met een review en geeft hierbij antwoord op vragen van gamers:

[..]

Timed quests, shit. Als er een ding is in games waar ik een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel aan tijdsdruk. :(
Ik vind het best zolang er niet teveel van dat soort quests zijn.
In ME2 heb je die quests met dat crashing ship en die verloopt nooit. Voor het realisme zou het wel leuk zijn als dat soort quests na een bepaalde tijd verlopen en dat je dan een berichtje krijgt dat het schip is neergestort.
Alle quests pakken is leuk maar het heeft ook wel iets als je keuze's moet maken.
Get it and Bet it
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:02:43 #31
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108578457
vraagje aan iemand die wel de beta ed. heeft gedaan

ME1 was redelijk veel RPG-elementen
ME2 had het nog maar sporadisch (veel meer actie georiënteerd)

hoe zit het met 3?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:11:28 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108578726
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
vraagje aan iemand die wel de beta ed. heeft gedaan

ME1 was redelijk veel RPG-elementen
ME2 had het nog maar sporadisch (veel meer actie georiënteerd)

hoe zit het met 3?
:'). Ga eens googlen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108578750
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:'). Ga eens googlen.
doe eens normaal antwoord geven oude zuurpruim :P
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:14:38 #34
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108578816
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:'). Ga eens googlen.
reeds gedaan, of het zijn fanboy berichten of mensen die ongefundeerd lopen af te kraken
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:36:47 #35
366803 AthCom
Overigens ...
pi_108579534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef ROFLOL het volgende:
IGN is bezig met een review en geeft hierbij antwoord op vragen van gamers:

[..]

Timed quests, shit. Als er een ding is in games waar ik een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel aan tijdsdruk. :(
Kut. Dan moet je praktisch gelijk naar de Normandy om de quest te doen om het spel op zijn volst te kunnen spelen. Leuk. :')

Misschien een beetje overdreven, maar ik ben er ook geen fan van. :N
Moira. is tof. :7
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:37:42 #36
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108579573
timed quests :r
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_108579766
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
vraagje aan iemand die wel de beta ed. heeft gedaan

ME1 was redelijk veel RPG-elementen
ME2 had het nog maar sporadisch (veel meer actie georiënteerd)

hoe zit het met 3?
ME3 heeft er meer dan 2, zo kun je in iets meer detail je personage ontwikkelen, maar het komt niet op het niveau van 1. Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.

Het is een tussenweg die voor mijn gevoel meer van 2 heeft dan van 1, zeg 60-40%.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:11:38 #38
256666 leeell
I know you're lonely
pi_108580584
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

ME3 heeft er meer dan 2, zo kun je in iets meer detail je personage ontwikkelen, maar het komt niet op het niveau van 1. Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.

Het is een tussenweg die voor mijn gevoel meer van 2 heeft dan van 1, zeg 60-40%.
dat is wel goed, het wapensyteem van I was echt raketwetenschap _O-
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_108582539
Zo Bioware Social Network is echt lekker op dreef zeg. Het komt niet vaak voor dat zo'n overgrote meerdereheid met zijn alleen pissed zijn om en op hetzelfde ding. Ben benieuwd of en hoe Bioware hierop gaat reageren.. De laatste keer dat dit gebeurde was over het meeste recente ME boek.

En nu dat debacle van Game.uk weer. Hadden ze exclusief de ME3-ce hebben ze net moeten vertellen an alle klanten dat ze ME3 helemaal niet bij release gaan verkopen. Alle pre-orders zijn gecanceld en mensen moeten in allerijl op zoek naar een nieuwe order.

Lekker dagje zo net voor de release.
pi_108583584
Kreeg gisteren ineens dit voor mijn neus, dus dat zal er wel mee te maken hebben.

quote:
Effective immediately there is a zero tolerance policy on any form of abuse towards staff, moderators or other Community members.

Anyone posting a personal attack on staff, moderators or other Community members will, at the sole discretion of staff or moderators, be banned from the BioWare Social Network without notice and is no longer welcomed.

While we continue to value all of our customers and fans, participation in the BSN and engaging with staff and like-minded community members is - to be abundantly clear - a privilege, and not a right. Members may continue to discuss and critique our games and products in a civil manner, but any form of discussion targeted at an individual will not be tolerated. New and existing members who cannot adhere to the code of conduct, or maintain a civil demeanor at all times, are encouraged instead to contact customer support for any game related issues they may have.
Kom zelf alleen in het spoiler-vrije deel en het MP-forum. Ik volg de hele rel totaal niet maar een ding is zeker, het is te laat om nu nog iets aan te passen. En er is nu eenmaal een grote kans op teleurstelling als de verwachtingen zo hoog zijn en ME3 is behoorlijk gehyped. Ben zelf positief verrast door de MP, single player demo vond ik tegenvallen (te lineair).
Get it and Bet it
pi_108583933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sarcasm much? ;(
Meer juist. Een balans tussen de eerste twee delen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_108584023
Eigenlijk is het goed te fixen.. Sterker nog zo'n 3 jaar geleden was er nog een game met zulke issues en die hebben het ook met een DLC kunnen recht trekken. dat was ook nadat de community over hun heen viel. Dus het is zeker do-able.

Ik zie wel wat er waar van is. Ik ben per ongeluk er van op de hoogte gebracht en heb er wel een erg meh gevoel over. Maar we zien wel :)
pi_108584065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Morthill het volgende:
Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.
Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bij :P
Conscience do cost.
pi_108584370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bij :P
Je had in 1 enorm veel wapens en was toch continu bezig met zoeken en rapen, zelfs kopen van nieuwe wapens, armor en upgrades

In 2 was het gewoon upgrades voor dezelfde wapens en armor.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108584596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef GeekyMe het volgende:
Eigenlijk is het goed te fixen.. Sterker nog zo'n 3 jaar geleden was er nog een game met zulke issues en die hebben het ook met een DLC kunnen recht trekken. dat was ook nadat de community over hun heen viel. Dus het is zeker do-able.

Ik zie wel wat er waar van is. Ik ben per ongeluk er van op de hoogte gebracht en heb er wel een erg meh gevoel over. Maar we zien wel :)
En dankzij die DLC kunnen ze dan weer wat extra geld pakken. Het is dus gewoon een vooropgezet complot van EA :D.

Conclusie: pre-order cancelled.
Get it and Bet it
pi_108584672
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

En dankzij die DLC kunnen ze dan weer wat extra geld pakken. Het is dus gewoon een vooropgezet complot van EA :D.

Conclusie: pre-order cancelled.
Ik zet mijn aluhoedje alvast op :D

<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:54:18 #47
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108584688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bij :P
Jij hebt sowieso een selectief geheugen.

Om Morthill aan te vullen: als je geen training had met bepaalde wapens, kon je ze ook niet optimaal gebruiken; geen scopes, sterkere aanvalsopties e.d.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108584789
Klopt, je kon wel een sniper gebruiken, maar mikken was echt een flinke klus. In deel 2 kon je wapens of wel, of niet gebruiken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108585075
quote:
12s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso een selectief geheugen.
Zal wel verklaren waarom ik geen idee heb wie je bent of waar je het over hebt :P Mass effect was leuk, maar nauwelijks vernieuwend qua gameplay en dan vergeet je dat soort kleine zaken. Het is al een tijd geleden dat ik het heb gespeeld dus dan is het een vrij normale vraag lijkt me.

quote:
Om Morthill aan te vullen: als je geen training had met bepaalde wapens, kon je ze ook niet optimaal gebruiken; geen scopes, sterkere aanvalsopties e.d.
Oh, dat vond ik eigenlijk wel tof.


Wilde ik gister toch door de zure appel heenbijten en ME2 nog eens doorspelen, kreeg ik opeens een diablo 3 beta key en moest ik schijfruimte hebben. Toch maar met een freshe save beginnen dus bij ME 3 :P
Conscience do cost.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:12:11 #50
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_108585177
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
vraagje aan iemand die wel de beta ed. heeft gedaan

ME1 was redelijk veel RPG-elementen
ME2 had het nog maar sporadisch (veel meer actie georiënteerd)

hoe zit het met 3?
ME3 is meer actie georiënteerd, in ieder geval vergeleken met 1. Maar veel van de dialogen waren ook verwijderd omdat het een demo is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')