abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_108545754
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:24:21 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108546049
Ja, MinderMutsig had in het vorige deel een lijstje met welke oliën het meeste doen, maar olijfolie kan ook prima. Ik merkte iig wel met olijfolie dat mijn haar zachter werd enzo O+. En dat heb je hoogstwaarschijnlijk in huis, dus makkelijk!

Even water koken, in een bakje of pannetje doen en daar weer een bakje met olie in doen zodat het wat warmer wordt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108546176
Ik zou inderdaad beginnen met olijfolie om te zien of het je überhaupt bevalt. Is dat zo dat kan je ook eens andere oliën proberen zoals kokosolie.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:48 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108546274
Ik ga denk ik weer een pH-neutrale shampoo proberen, de laatste keer kreeg ik daar klitten van en voelde het ook helemaal niet prettig, maar mijn haar neigt sowieso meer naar droog dus ik ga het toch maar weer eens proberen.

Moest je met CWC eerst conditioner in de lengte doen, shampoo op je hoofd, uitspoelen en dan conditioner overal?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108546397
Probeer haarproducten van Yves Rocher..die zijn vaak ook erg goed.
pi_108546443
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga denk ik weer een pH-neutrale shampoo proberen, de laatste keer kreeg ik daar klitten van en voelde het ook helemaal niet prettig, maar mijn haar neigt sowieso meer naar droog dus ik ga het toch maar weer eens proberen.

Moest je met CWC eerst conditioner in de lengte doen, shampoo op je hoofd, uitspoelen en dan conditioner overal?
:Y
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108554470
Hmm. Ik had olijfolie in mn haar gedaan. Half uurtje intrekken en daarna uitwassen en met conditioner uitgespoeld. Nu is het dus vet. :') wat kan ik hier de volgende keer aan doen? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108555288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
Hmm. Ik had olijfolie in mn haar gedaan. Half uurtje intrekken en daarna uitwassen en met conditioner uitgespoeld. Nu is het dus vet. :') wat kan ik hier de volgende keer aan doen? :9
Meer conditioner gebruiken. Conditioner werkt beter dan shampoo om olie te verwijderen. En misschien ook wat minder olie gebruiken, zoveel heb je niet nodig.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:37:28 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108555773
Ik moet olie ook best lang uitspoelen, hoor. Maar je voelt ook wel aan je haar of het eruit is of niet als je ermee bezig bent.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108555832
Ik gooi mijn haar altijd heel vol met olie :9 Als je alles dik insmeert met conditioner (dus flink veel gebruiken, want het is niet zo gemakkelijk te verdelen als shampoo) en dat een half uur of meer in laat trekken moet het genoeg zijn. Vervolgens onder de douche een klein beetje water op je hoofd, dan masseren tot je een laagje schuim krijgt (helemaal groen uitgeslagen :P ) en dan weer wat water, weer masseren, weer wat water, weer masseren en dan zo naar beneden toe werken. Heb het nooit meer dan één keer hoeven spoelen om alle olie eruit te krijgen.
pi_108588770
Mijn haar is trouwens echt helemaal gaar van die mist :r het gaat echt zooo pluizen en wordt verschrikkelijk duf :{ Maar ik heb geen zin om het nu alweer te gaan wassen, dus ik heb er nu zelfgemaakte leave in ingedaan... :') als dat niet helpt ga ik het toch maar weer wassen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108589401
quote:
Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek
Oud t-shirt? Wat. ;(
pi_108595733
Ik was vandaag in duitsland en daar viel mijn oog op deze shampoo..
Voor 1,75eu


Hij ruikt in elk geval heerlijk :9
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:09:10 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108595859
Ik heb nu een pH-neutrale shampoo en conditioner, weinig keus heb je trouwens met pH-neutraal, dat gisteren gedaan met CWC en die ervaring is iig al veel beter dan de vorige keer dat ik pH-neutraal gebruikte. w/ Zo zacht als een baby's butt maar niet vet of futloos *O* Hopen dat het zo blijft.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108604435
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nu een pH-neutrale shampoo en conditioner, weinig keus heb je trouwens met pH-neutraal, dat gisteren gedaan met CWC en die ervaring is iig al veel beter dan de vorige keer dat ik pH-neutraal gebruikte. w/ Zo zacht als een baby's butt maar niet vet of futloos *O* Hopen dat het zo blijft.
*O*

@Yoysa: cone-vrij? En welke sulfaten zitten erin?

Ik houd helemaal niet van de geur van kokos, wat jammer is want mijn haar is dol op kokosolie dus ik gebruik het toch maar wel. Tegenwoordig meng ik in een klein potje wat kokosolie met een paar druppels essentiële olie zodat het niet meer zo kokosig ruikt. :P Bijkomend voordeel is dat ik de grote pot dan gewoon in de koeling kan laten, dat mijn kleine potje wel zacht of gesmolten is en dat ik niet steeds met mijn vingers in de grote pot hoef.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108604576
Ik kan zo al zie dat na water bovenaan de lijst Sodium Laureth Sufate staat...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108606371
Ik weet er ook heul niet zo veul van, en zo heel goed let ik niet op die ingredienten :@
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108608630
Hmm, heb het vandaag gewassen met Glogg van Lush en dat heeft een heerlijke geur. :o Het is ook zacht enzo. O+

Overigens; is alleen olijfolie goed of kan zonnebloem/azijn ook? :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108608742
Azijn is geen olie, dus lijkt me niet dat het hetzelfde effect geeft.
pi_108608911
Curly wurly van Lush heeft volgens mij geen SLS of siliconen, dus misschien kan die ook in de OP?

https://www.lush.co.uk/pr(...)Conditioning-Shampoo
Zit wel een andere sulfaat in.
https://www.lush.co.uk/in(...)m%20Lauryl%20Sulfate
pi_108609327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:15 schreef RenRen- het volgende:
Azijn is geen olie, dus lijkt me niet dat het hetzelfde effect geeft.
I know, maar je weet het maar nooit. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108609622
Wie tipte hier afgelopen week Gliss Kur hot therapy? Ik heb vandaag de tubetjes gekocht en nu net 1 in m'n haar gedaan, ben benieuwd! Ruikt in elk geval heerlijk O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_108610041
quote:
17s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

I know, maar je weet het maar nooit. :9
http://www.kapsels.net/haarvragen/azijnspoeling.htm
http://www.forum.beautygloss.nl/viewtopic.php?f=45&t=5686

Het heeft dus wel een goed effect maar niet helemaal dezelfde
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:23:59 #24
123170 alors
zlata1234
pi_108616116
Nogmaals mist :r 5 minuten buiten en mn haar zakt als een pudding in elkaar :r
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108616442
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:23 schreef alors het volgende:
Nogmaals mist :r 5 minuten buiten en mn haar zakt als een pudding in elkaar :r
ja fijn idd he? ik ga altijd enorm pluizen van dit weer :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_108638863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja fijn idd he? ik ga altijd enorm pluizen van dit weer :')
Vreemd, uitgerekend dit iets vochtig weertype heb ik geen last van pluizen in mijn haar. Wel als het droog en koud is gaat het iets meer pluizen.Maar sinds ik mijn haar geverft heb zit het een stuk beter als ik het opgestoken heb. heb mijn geverft haar laten zien aan enkele buren die mij dagelijks zien en ze vonden die kleur geslaagd want ik heb in feite mijn eigen haarkleur hiermee iets versterkt laten uitkomen, al lukt het mij maar niet om een mooie foto hiervan te maken.

In ieder geval ga ik nog een klein voorraadje aanleggen van de kleur 634 van L Oreal casting
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:33:08 #27
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108639260
FF, heb je een foto van je opgestoken haar?
pi_108640871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef AppleMartini het volgende:
FF, heb je een foto van je opgestoken haar?
En het satijnen lintje natuurlijk!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:18:00 #29
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108641502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En het satijnen lintje natuurlijk!
:Y
pi_108643703
Rustig maar foto's met het satijnen lintje in mijn haar alsook het opgestoken haar komen eraan. :)


Heb effe de nep clip in extensions naast mijn eigen haar gehouden, en na de verf beurt is mijn eigen haar iets donkerder en iets roder effect geworden. Ben ik net pas achter gekomen, want eerst waren die clip ins nog dezelfde kleur als de kastanje bruine kleur als mijn eigen haar.

Als ik op de badkamer onder een sterke lamp ga staan komt die rode gloed heel mooi naar voren, lijkt wel alsof de zon erop schijnt. Nu nog wachten op de echte zon. :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Fusionfreak op 02-03-2012 22:13:23 ]
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:00:53 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_108643755
Ik kan niet wachten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:22:06 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108644803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan niet wachten!
Nee, ik ook niet!

Maak vooral veel foto's FusionFreak, van alles kanten en in alle ruimtes van het huis. Het licht is daar natuurlijk anders, dus dan ziet je haar er ook anders uit.
Veel foto's, please :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:38:25 #33
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_108645518
Kan iemand mij advies geven wat ik nou het beste kan doen met m'n haar.
Ik heb het heel lang geblondeerd (de laatste jaren alleen coupe soleil) maar die blonde haren worden het de laatste tijd toch wel erg droog.
Uit laten groeien in m'n eigen kleur zou je denken, is m'n haar weer gezond, maar helaas, ik ben geen 20 meer dus her en der een witte haar ertussen :@ , geen gezicht want ik ben van nature vrij donker.
Ik dacht: iets donkers in m'n originele kleur erover, maar dan wordt alles wat blond is, groen of grauw.

Wat kan ik nou het beste doen voor gezond haar zonder meteen al m'n blond eruit te hoeven knippen?
pi_108645576
Goed voeden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108645751
Ik heb alles geprobeerd maar ik heb gemerkt dat het vooral van mn eigen lijf afhangt. Weet niet waar het aan ligt, welke tijd van de maand het is of wat ik eet maar de ene keer heb ik gortdroog haar en de andere keer superzacht en glad :{
pi_108654774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En het satijnen lintje natuurlijk!
Hier een foto waarbij ik het haar losjes samen gebonden heb met het satijnen strikje, ga nu slapen. Als ik dan opsta kan ik het makkelijker zonder klitten uitborstelen.

Had voordat ik de strik erin deed uitgebreid uitgeborsteld en de score was 8 haren (5 lange en 3 korte)

  zaterdag 3 maart 2012 @ 03:13:58 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108654970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Hier een foto waarbij ik het haar losjes samen gebonden heb met het satijnen strikje, ga nu slapen. Als ik dan opsta kan ik het makkelijker zonder klitten uitborstelen.

Had voordat ik de strik erin deed uitgebreid uitgeborsteld en de score was 8 haren (5 lange en 3 korte)

[ afbeelding ]
En hoeveel haren heb je gedurende de dag verloren?
吴 曼 迪
pi_108655025
Ik zie nergens ook maar een tintje of gloedje rood. Maar ach, dat zal mijn slechte blik wel zijn. Evenals dat ik geen goed gevoede haren zie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_108655255
Wat Tamashii zegt. Het zou zo een pruik kunnen zijn.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108665558
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Hier een foto waarbij ik het haar losjes samen gebonden heb met het satijnen strikje, ga nu slapen. Als ik dan opsta kan ik het makkelijker zonder klitten uitborstelen.

Had voordat ik de strik erin deed uitgebreid uitgeborsteld en de score was 8 haren (5 lange en 3 korte)

[ afbeelding ]
Ik vind jou zo apart...
pi_108670610
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Hier een foto waarbij ik het haar losjes samen gebonden heb met het satijnen strikje, ga nu slapen. Als ik dan opsta kan ik het makkelijker zonder klitten uitborstelen.

Had voordat ik de strik erin deed uitgebreid uitgeborsteld en de score was 8 haren (5 lange en 3 korte)

[ afbeelding ]
Vind je het heel erg als ik zeg dat het er niet zo mooi uit ziet?
pi_108671661
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik zeg dat het er niet zo mooi uit ziet?
Weet het, maar wat ik ook probeer en welke shampoo ik ook gebruik het haar krijg ik niet beter, zelfs verschillende kappers kunnen er niet meer van maken. Een kleurspoeling is tot nu toe het enige wat een beetje effect heeft gehad. Zal de komend twee jaar afwachten wat er verder gebeurd, mocht het niet beter worden dan gaat het helemaal eraf en ga ik voor en pruik of haarwerk

Wordt vervolgt. :)
pi_108671850
*kuch!*verzorgen*kuch!*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:45:10 #44
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108671906
En gooi af en toe wat eten in je mik, dat helpt ook :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108671993
Wel eens een product met zijde geprobeerd FusionFreak?
Werkt heel goed tegen pluis :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108672067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
En gooi af en toe wat eten in je mik, dat helpt ook :')
Komende maand mag ik voordat ik de schuldsanering inga 4 keer per week bij mijn buurvrouw gratis warm eten, in ruil hiervoor doe ik dan klusjes, eenvoudige huishoudelijke taken en de boodschappen voor haar.

Als ik komende maand maar 40 euro per week te besteden heb, heb ik geen geld voor dure haarproducten, allen maar voor mijn medicijnen. Ik hoop dat mijn arts mij Proscar 5 mg wilt voorschrijven, deze wordt vergoed en is het zelfde als de extreem dure 1 mg Finasteride. Wil ook nog wat proberen te sparen voor een kleine HT of anders mocht het voor mijn 50e jaar met mijn eigen haar niks meer worden, een pruik of op maat gemaakt lang vrouwelijk haarwerk. Die zien er tegenwoordig bedriegelijk echt uit en worden van echt haar gemakt.
pi_108672138
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:47 schreef Mry het volgende:
Wel eens een product met zijde geprobeerd FusionFreak?
Werkt heel goed tegen pluis :Y
heb hier wel eens over gelezen, wil wel eens de merken Elvive proberen. Tja het budget, daar zit ik mee. Gebruik monenteel Zarqua en Actigener, maar dit zijn dure milde en natuurlijke shamppo's, maar merk er eigenlijk weinig van, mijn haar wordt er alleen maar droog en slierterijg van. De conditioner is het enige wat nog een beetje glans geeft voor slechts 1 dag.
pi_108672298
Overigens, voor de CG-mensen hier. Ik deed vaak een oud tshirt om mijn hoofd om te 'ploppen'. Nu heb ik pas een pak katoenen luiers gekocht bij de Hema en dat is daar erg handig voor. Als je die tot een driehoek vouwt blijf het wat makkelijker om je hoofd zitten dan een tshirt.
pi_108672381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

heb hier wel eens over gelezen, wil wel eens de merken Elvive proberen. Tja het budget, daar zit ik mee. Gebruik monenteel Zarqua en Actigener, maar dit zijn dure milde en natuurlijke shamppo's, maar merk er eigenlijk weinig van, mijn haar wordt er alleen maar droog en slierterijg van. De conditioner is het enige wat nog een beetje glans geeft voor slechts 1 dag.
Ik bedoel meer zoiets:
https://www.kapster.nl/producten_details.php?productid=59
Een serum wat je gewoon elke dag in je haar kunt smeren.
Biosilk van Farouk schijnt heel goed te zijn, maar die is geloof ik wel wat duurder.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108672451
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef Mry het volgende:

[..]

Ik bedoel meer zoiets:
https://www.kapster.nl/producten_details.php?productid=59
Een serum wat je gewoon elke dag in je haar kunt smeren.
Biosilk van Farouk schijnt heel goed te zijn, maar die is geloof ik wel wat duurder.
Biosilk kun je niet bepaald natuurlijk noemen: Cyclomethicone, Dimethicone, SD Alcohol 40-B, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Panthenol, Phenoxyethanol,Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance). Hexyl Cinnamic Aldehyde, Benzyl Benzoate, Linalool, Gamma Methyl Ionone, Citronellol, Lilial, Hydroxy Citronellol, Geraniol, Eugenol
pi_108672533
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:

[..]

Biosilk kun je niet bepaald natuurlijk noemen: Cyclomethicone, Dimethicone, SD Alcohol 40-B, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Panthenol, Phenoxyethanol,Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance). Hexyl Cinnamic Aldehyde, Benzyl Benzoate, Linalool, Gamma Methyl Ionone, Citronellol, Lilial, Hydroxy Citronellol, Geraniol, Eugenol
Nee duidelijk _O-
Ik had niet begrepen dat dit topic alleen voor puur natuur is.

Edit: In die van K1 die ik postte zit in elk geval een stuk minder.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108672599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef Mry het volgende:

[..]

Nee duidelijk _O-

Ik had niet begrepen dat dit topic alleen voor puur natuur is.
Oh nee, helemaal niet hoor! Dat is voor iedereen anders. Alleen FF wilde onlangs alleen nog natuurlijke producten gebruiken ;)
pi_108672617
Maak niet uit welke shampoo, al die natuurtroep heeft tot nu toe niks gelolpen, dan zet ik maar in op ''chemicalien'''doen ze bij kappers tenslotte ook.
pi_108672673
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Maak niet uit welke shampoo, al die natuurtroep heeft tot nu toe niks gelolpen, dan zet ik maar in op ''chemicalien'''doen ze bij kappers tenslotte ook.
Je hebt één keer kokos geprobeerd? :')
pi_108672682
Dit was ooit best een leuk topic ;(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:11:03 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108672707
LieLie, hoe is het met jouw haar vandaag?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108672755
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je hebt één keer kokos geprobeerd? :')
Maar die kokos heeft mijn haar ook maar slechts één keer gehaald, en ligt sindsdien in de vuilnisnbak. Weg 3,20 euro!

Had ik beter frietuurvet kunnen gebruiken, is goedkoper en is net zo vettig.
pi_108672841
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
LieLie, hoe is het met jouw haar vandaag?
:D Nou, best goed! Heb het een paar dagen niet helemaal in de krul gewerkt omdat we weg waren en ik niet zoveel zin had in gedoe. Dus ik had alleen de Triple Nutrition mee van Garnier. En m'n haar is voelt heerlijk gezond ;) Zo maar even douchen en wat proteïnen erin, de roze pot van Loreal.

En bij jou?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:16:31 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_108672890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:12 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Maar die kokos heeft mijn haar ook maar slechts één keer gehaald, en ligt sindsdien in de vuilnisnbak. Weg 3,20 euro!

Had ik beter frietuurvet kunnen gebruiken, is goedkoper en is net zo vettig.
Nou, smeer het er eens in zou ik zeggen! Dit klinkt heel bitchy maar lelijker kan je haar toch niet worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_108672967
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou, smeer het er eens in zou ik zeggen! Dit klinkt heel bitchy maar lelijker kan je haar toch niet worden.
Maar beter ook niet, het potje zat in een vuilniszak die is inmiddels al door de vuilniswagen opgehaald.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:19:58 #61
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_108672986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:19 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Maar beter ook niet, het potje zat in een vuilniszak die is inmiddels al door de vuilniswagen opgehaald.
En waarom heb je het maar 1x gebruikt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_108673060
Denk dat ik komend eweek eens naar de huisarts ga, want ik blijf toch last houden van die witte schilfers en jeuk, onndanks dat ik al ruim 1 maand geen Minoxidil meer heb gebruikt op mijn hoofdhuid. denk dat er sprake is van ene soort schimmelinfectie psoriasis op de hoofdhuid, maar daar moet de arts of een dermatoloog maar eens naar kijken.
pi_108673190
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En waarom heb je het maar 1x gebruikt?
Omdat het na afloop erg stroef, vettig en slierterig uitzag en ik kreeg jeuk. En verloor een van mijn 4 test extensions door de vettigheid, deze hebben ze later alsnog eruit gehaald.

Maar met all respect, buiten enkele medijcijnen om wil ik niet dag en nacht met shapoos, conditioners, olie en andere producten bezig zijn, mijn haar is gewoon zoals het is en niet anders. Mijn vader was op zijn 30e al grijs en kalend, ook mijn broers. Ik mag nog van geluk spreken dat ik buiten in hammen (NW2) nog alle haren heb op mijn leeftijd maar ik heb altijd last gehad van vettigheid, jeuk en moeilijk haar, ook toen ik het superkort had.
pi_108673203
Of gewoon roos natuurlijk.
pi_108673234
Oke het is geen chill topic meer sinds FF het een beetje opgefreakt heeft, dus ik ga even iets fijn normaals posten, namelijk het verloop van mijn haargroei (volledig natuurlijk, geen dure medicijnzooi) sinds de laatste knipbeurt. Ik had een bob en ik wil mijn lange haar van tot over (hihi 3 bijwoorden) m'n tetten terug. Here goes (en nu hopen dat niemand mijn shit herkent want doei anonimiteit):

pi_108673268
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef Myraela het volgende:
Of gewoon roos natuurlijk.
Dat denk ik niet, en als dan is het wel ene heel heftige vorm van roos, maar dat kan alleen door een arts of dermatioloog worden beoordeeld, en niet vanaf een forum.

Zal na het weekend een afspraak maken met mijn arts en het prbleem voorleggen, of het roos is of een schimmelinfectie.
pi_108673420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke het is geen chill topic meer sinds FF het een beetje opgefreakt heeft,
Ale je moeite heb dat ik naar jou mening niet ''chill'' genoeg post dan ga je maar ergens anders posten.

Wen er maar alvast aan!! Punt!! :N
pi_108673552
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Goed voeden.
Dat is alles, verder kan ik niks met m'n haar?
Ik vind blond met een donkere uitgroei van 20 cm ook niet echt een leuk toekomstbeeld. :{
pi_108673565
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:33 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ale je moeite heb dat ik naar jou mening niet ''chill'' genoeg post dan ga je maar ergens anders posten.

Wen er maar alvast aan!! Punt!! :N
Nee hoor, je moet posten wat je zelf wil en je ziet mij ook niet zeggen dat je weg moet gaan oid. Ik vind alleen wel dat het hier wat minder mag gaan over jouw drie en een halve uitgevallen haar en dat eeuwige satijnen lintje, maar dat mag ik toch best zeggen? Betekent niet dat ik daar 'moeite' mee heb. Ik vind het simpelweg niet chill (lees: interessant). Dus, ik dacht, ik post mijn eigen haar eens. :)
pi_108673594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:38 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

Nee hoor, je moet posten wat je zelf wil en je ziet mij ook niet zeggen dat je weg moet gaan oid. Ik vind alleen wel dat het hier wat minder mag gaan over jouw drie en een halve uitgevallen haar en dat eeuwige satijnen lintje, maar dat mag ik toch best zeggen? Betekent niet dat ik daar 'moeite' mee heb. Ik vind het simpelweg niet chill (lees: interessant). Dus, ik dacht, ik post mijn eigen haar eens. :)
Eensch! En je ziet al goed dat het groeit!
pi_108673761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Eensch! En je ziet al goed dat het groeit!
Binnen. twee jaar moet die lengte gehaald zijn, tenminste afgaande op de foto's en met een gemiddelde groeisnelheid van 1 tot 1,3 cm per maand.

Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_108673808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:36 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Weet het, maar wat ik ook probeer en welke shampoo ik ook gebruik het haar krijg ik niet beter, zelfs verschillende kappers kunnen er niet meer van maken. Een kleurspoeling is tot nu toe het enige wat een beetje effect heeft gehad. Zal de komend twee jaar afwachten wat er verder gebeurd, mocht het niet beter worden dan gaat het helemaal eraf en ga ik voor en pruik of haarwerk

Wordt vervolgt. :)
:')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:55:08 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108674029
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

:D Nou, best goed! Heb het een paar dagen niet helemaal in de krul gewerkt omdat we weg waren en ik niet zoveel zin had in gedoe. Dus ik had alleen de Triple Nutrition mee van Garnier. En m'n haar is voelt heerlijk gezond ;) Zo maar even douchen en wat proteïnen erin, de roze pot van Loreal.

En bij jou?
Werken die producten fijn? Ik ken ze niet.

Ik ben ziek dus ik heb mijn haar steeds omhoog zonder er ook maar iets mee te doen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke het is geen chill topic meer sinds FF het een beetje opgefreakt heeft, dus ik ga even iets fijn normaals posten, namelijk het verloop van mijn haargroei (volledig natuurlijk, geen dure medicijnzooi) sinds de laatste knipbeurt. Ik had een bob en ik wil mijn lange haar van tot over (hihi 3 bijwoorden) m'n tetten terug. Here goes (en nu hopen dat niemand mijn shit herkent want doei anonimiteit):

[ afbeelding ]
Ik herken je niet, maar ik vind je kapsel wel leuk. :D Je ziet ook al een goed verschil in lengte.

Ha Oognip, jij hier :7
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108674125
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Werken die producten fijn? Ik ken ze niet.

Ik ben ziek dus ik heb mijn haar steeds omhoog zonder er ook maar iets mee te doen :P

Voor mijn krullen zeker! Fijne conditioners, niet duur. Ze werken allebei ook heel goed om klitten uit mijn haar te krijgen.
pi_108674146
Och mensen, het was een leuk lurktopic, maar inmiddels past het beter in R&P :')
pi_108674201
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Werken die producten fijn? Ik ken ze niet.

Ik ben ziek dus ik heb mijn haar steeds omhoog zonder er ook maar iets mee te doen :P

[..]

Ik herken je niet, maar ik vind je kapsel wel leuk. :D Je ziet ook al een goed verschil in lengte.

Ha Oognip, jij hier :7
Hihi jep ik ben normaliter enkel een lurkert :7

Ik gebruik tegenwoordig de shampoo, conditioner en het serum van Sabon O+
pi_108674355
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:57 schreef LieLie het volgende:
Overigens, voor de CG-mensen hier. Ik deed vaak een oud tshirt om mijn hoofd om te 'ploppen'. Nu heb ik pas een pak katoenen luiers gekocht bij de Hema en dat is daar erg handig voor. Als je die tot een driehoek vouwt blijf het wat makkelijker om je hoofd zitten dan een tshirt.
ploppen? :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108674714
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke het is geen chill topic meer sinds FF het een beetje opgefreakt heeft, dus ik ga even iets fijn normaals posten, namelijk het verloop van mijn haargroei (volledig natuurlijk, geen dure medicijnzooi) sinds de laatste knipbeurt. Ik had een bob en ik wil mijn lange haar van tot over (hihi 3 bijwoorden) m'n tetten terug. Here goes (en nu hopen dat niemand mijn shit herkent want doei anonimiteit):

[ afbeelding ]
Leuk kapsel! Lijkt je ook goed te staan maar dat is een beetje moeilijk te zien met dat roze gezicht natuurlijk. :P
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108674890
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:57 schreef LieLie het volgende:
Overigens, voor de CG-mensen hier. Ik deed vaak een oud tshirt om mijn hoofd om te 'ploppen'. Nu heb ik pas een pak katoenen luiers gekocht bij de Hema en dat is daar erg handig voor. Als je die tot een driehoek vouwt blijf het wat makkelijker om je hoofd zitten dan een tshirt.
Ik gebruik microvezelhanddoeken van de Xenos.
Ze hebben daar 's zomers twee verschillende soorten. Een de normale microvezel die op basstof lijkt en een gladde die meer weg heeft van een zeem. Die zijn echt helemaal super en ook nog eens heel groot dus je kunt er lang haar ook zonder problemen in kwijt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:22 schreef Fusionfreak het volgende:
Denk dat ik komend eweek eens naar de huisarts ga, want ik blijf toch last houden van die witte schilfers en jeuk, onndanks dat ik al ruim 1 maand geen Minoxidil meer heb gebruikt op mijn hoofdhuid. denk dat er sprake is van ene soort schimmelinfectie psoriasis op de hoofdhuid, maar daar moet de arts of een dermatoloog maar eens naar kijken.
Psoriasis is een auto-immuunziekte. Geen schimmel, geen infectie, geen allergische reactie en niet besmettelijk. :{w
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:26:55 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675049
Hij heeft het vast van Wacko gekregen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Omdat het na afloop erg stroef, vettig en slierterig uitzag en ik kreeg jeuk. En verloor een van mijn 4 test extensions door de vettigheid, deze hebben ze later alsnog eruit gehaald.

Maar met all respect, buiten enkele medijcijnen om wil ik niet dag en nacht met shapoos, conditioners, olie en andere producten bezig zijn, mijn haar is gewoon zoals het is en niet anders. Mijn vader was op zijn 30e al grijs en kalend, ook mijn broers. Ik mag nog van geluk spreken dat ik buiten in hammen (NW2) nog alle haren heb op mijn leeftijd maar ik heb altijd last gehad van vettigheid, jeuk en moeilijk haar, ook toen ik het superkort had.
Brrr, je zit in de schuldsanering en je bent wel bezig met je (toch al lelijke) haar en je hebt extensions??
pi_108675144
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke het is geen chill topic meer sinds FF het een beetje opgefreakt heeft, dus ik ga even iets fijn normaals posten, namelijk het verloop van mijn haargroei (volledig natuurlijk, geen dure medicijnzooi) sinds de laatste knipbeurt. Ik had een bob en ik wil mijn lange haar van tot over (hihi 3 bijwoorden) m'n tetten terug. Here goes (en nu hopen dat niemand mijn shit herkent want doei anonimiteit):

[ afbeelding ]
Hee jij hier! :P ;) Vind je haar zo kort ook erg leuk! Ik ken je probleem, heb het net over mn schouder en wil het ook over mn boobies laten heenvallen, duurt nog een paar jaar :( Hopelijk ben ik dan niet te oud voor zulk lang haar :o Wat vinden jullie trouwens de grens qua leeftijd?
pi_108675192
Oh! Wie was er ook alweer op zoek naar haakelastiekjes?

http://www.do-care.nl/pro(...)et-haak-zwart-per-12

Ze hebben een winkel in Surhuisterveen waar je ook als particulier naartoe kunt. Heb haakelastiekjes gekocht voor mezelf, en nog een grote Tangle Teezer, een Denman brush en nog wat andere onzin.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108675234
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

ploppen? :@
En dat :P Wat is ploppen?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:31:43 #85
123170 alors
zlata1234
pi_108675236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hee jij hier! :P ;) Vind je haar zo kort ook erg leuk! Ik ken je probleem, heb het net over mn schouder en wil het ook over mn boobies laten heenvallen, duurt nog een paar jaar :( Hopelijk ben ik dan niet te oud voor zulk lang haar :o Wat vinden jullie trouwens de grens qua leeftijd?
Huh? Ik vind dat de meeste vrouwen altijd lang haar kunnen hebben, zolang het mooi en gezond is. Ik heb echt een afkeer van al die pittige kapsels van vrouwen. Een kind geworpen en meteen de schaar erin :{w
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108675243
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hee jij hier! :P ;) Vind je haar zo kort ook erg leuk! Ik ken je probleem, heb het net over mn schouder en wil het ook over mn boobies laten heenvallen, duurt nog een paar jaar :( Hopelijk ben ik dan niet te oud voor zulk lang haar :o Wat vinden jullie trouwens de grens qua leeftijd?
Ik vind dat er geen leeftijdsgrens is. Sterker nog, als ik iets lelijk vind is het wel die vrouwen die naarmate ze ouder worden hun haar steeds korter knippen. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten maar ik zou er zelf nooit voor kiezen. :)
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108675248
Ik probeer ook al jaren mijn haar te laten groeien maar het schiet niet op -O- het is nu net over mijn schouders en dat lijkt een beetje de grens te zijn :(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:32:25 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675263
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh! Wie was er ook alweer op zoek naar haakelastiekjes?

http://www.do-care.nl/pro(...)et-haak-zwart-per-12

Ze hebben een winkel in Surhuisterveen waar je ook als particulier naartoe kunt. Heb haakelastiekjes gekocht voor mezelf, en nog een grote Tangle Teezer, een Denman brush en nog wat andere onzin.
Chips toch? Ik heb haar een DM gedaan naar je post.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:33:30 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675297
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind dat er geen leeftijdsgrens is. Sterker nog, als ik iets lelijk vind is het wel die vrouwen die naarmate ze ouder worden hun haar steeds korter knippen. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten maar ik zou er zelf nooit voor kiezen. :)
Inderdaad. Behalve als het vrouwen zijn die hun haar altijd hebben verwaarloosd waardoor het ontzettend lelijk is. Zet dan de schaar er maar in.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675304
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Chips toch? Ik heb haar een DM gedaan naar je post.
Chips woont toch ook in het noorden en is nogal van het verven in gekke kleurtjes? Dan mag ik wel een disclaimer bij mijn post zetten want die kan helemaal los in die winkel. :o
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108675307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Brrr, je zit in de schuldsanering en je bent wel bezig met je (toch al lelijke) haar en je hebt extensions??
En daarom gaat het waarschijnlijk dit jaar nog eraf, hoef ik mij ook geen zorgen meer te maken met experimenteren met allerlij prducten waarvan aaleen de dure Finasteride die niet vergoed wordt iets helpt.

Is misschien wennben, maar een haarwerk of pruik zo waarschijnlijk toch de oplossing zijn. Of er moet al een wonder met mijn haar gebeuren, want extensions zetten heb ik ook geen zin en geld voor, want die moet je ook verzorgen en moetemn na een paar maandne alweer eruit.

Wordt vervolgt. :)
pi_108675339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:31 schreef alors het volgende:

[..]

Huh? Ik vind dat de meeste vrouwen altijd lang haar kunnen hebben, zolang het mooi en gezond is. Ik heb echt een afkeer van al die pittige kapsels van vrouwen. Een kind geworpen en meteen de schaar erin :{w
Mwa bedoel meer dat lang haar altijd wel oké is maar dan niet zo lang als ik in gedachten heb :P Vind een vrouw van 60 met lang grijs haar ook niet echt iets namelijk :@
pi_108675351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

En daarom gaat het waarschijnlijk dit jaar nog eraf, hoef ik mij ook geen zorgen meer te maken met experimenteren met allerlij prducten waarvan aaleen de dure Finasteride die niet vergoed wordt iets helpt.

Is misschien wennben, maar een haarwerk of pruik zo waarschijnlijk toch de oplossing zijn. Of er moet al een wonder met mijn haar gebeuren, want extensions zetten heb ik ook geen zin en geld voor, want die moet je ook verzorgen en moetemn na een paar maandne alweer eruit.

Wordt vervolgt. :)
Jezus heb je gezopen of zo? _O-

oh nee, daar heb je natuurlijk geen geld voor :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:34:51 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675360
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Chips woont toch ook in het noorden en is nogal van het verven in gekke kleurtjes? Dan mag ik wel een disclaimer bij mijn post zetten want die kan helemaal los in die winkel. :o
Hahahah ja, ik hoop maar op een rainbow Chipszak dan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675361
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mwa bedoel meer dat lang haar altijd wel oké is maar dan niet zo lang als ik in gedachten heb :P Vind een vrouw van 60 met lang grijs haar ook niet echt iets namelijk :@
Ik vind dat dus echt prachtig!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108675377
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:31 schreef heaven7 het volgende:

[..]

En dat :P Wat is ploppen?
Dit filmpje laat het wel goed zien: http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=O2qD38ZYX6A
Je haar dus als een soort harmonica tegen de bovenkant van je hoofd drukken en er dan een doek of tshirt omheen knopen en het zo een tijd laten drogen.
pi_108675410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:38 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dat is alles, verder kan ik niks met m'n haar?
Ik vind blond met een donkere uitgroei van 20 cm ook niet echt een leuk toekomstbeeld. :{
Je kan een spoeling van een kleur er tussenin gebruiken? 14.gif
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108675411
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wordt vervolgt. :)
Nou kan niet wachten! Zou ook geen geld uitgeven aan pruiken e.d. Je wordt er echt niet mooier op.
pi_108675435
Jeetje zeg, als FF een pruik wil laat hem toch lekker.
pi_108675472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dit filmpje laat het wel goed zien: http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=O2qD38ZYX6A
Je haar dus als een soort harmonica tegen de bovenkant van je hoofd drukken en er dan een doek of tshirt omheen knopen en het zo een tijd laten drogen.
Doet het niet? :@ Wat is het doel daarvan dan?
pi_108675497
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:36 schreef Tegan het volgende:
Jeetje zeg, als FF een pruik wil laat hem toch lekker.
Tuurlijk, als ie zich verder in de schulden wil werken moet ie dat lekker zelf weten :P Denk niet dat een pruik gratis is.
pi_108675513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ie zich verder in de schulden wil werken moet ie dat lekker zelf weten :P Denk niet dat een pruik gratis is.
Haarmedicijnen ook niet. :P
pi_108675517
I know. Maar om nu te zeggen dat hij er niet mooier op wordt...
pi_108675519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:36 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nou kan niet wachten! Zou ook geen geld uitgeven aan pruiken e.d. Je wordt er echt niet mooier op.
Dan mnoet ik gewoon weer een kort mannen kapsel nemen zoals in januarri 2010, maar dat vind ik te mannelkijk uitzien en mijn inhammen zijn dan zeer goed zichtbaar, want die baren mijn wel zorgen. hiertegen is geen medicijn bestand, alleen een HT kan je inhammen mee behandelen. Nu kan ik ze nog netjes wegstoppen met een bepaalde menier van opsteken, dan niet meer als het weer heel kort is.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:39:44 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675541
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
I know. Maar om nu te zeggen dat hij er niet mooier op wordt...
Hier wel mee eens. Maar verder probeer ik er gewoon overheen te lezen, wat nog best moeilijk is :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675543
Heb je trouwens een pic van voor FF. Heb je nieuwe haar eigenlijk alleen van achter gezien, dus kan niet zo goed oordelen of het bij je gezicht past :).
pi_108675555
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
I know. Maar om nu te zeggen dat hij er niet mooier op wordt...
Ik wil echt niet lullig zijn maar een mannenkapsel met inhammen is echt zo ontzettend veel mooier dan een vrouwenkapsel/pruik.. Meer opbouwend advies dus :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2012 20:40:39 ]
pi_108675558
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ie zich verder in de schulden wil werken moet ie dat lekker zelf weten :P Denk niet dat een pruik gratis is.
Is niet gratis, maar wat dacht je wat al die medicijnen, haarshampoos en haartanspantaties kosten. Nou dan ga ik binnen een jaar liever voor een natuurgetrouw haarwerk en gaat alles met tondeuse eraf!
pi_108675589
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:40 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Is niet gratis, maar wat dacht je wat al die medicijnen, haarshampoos en haartanspantaties kosten. Nou dan ga ik binnen een jaar liever voor een natuurgetrouw haarwerk en gaat alles met tondeuse eraf!
Maar waarom zou je dat doen? :? Accepteer jezelf en laat wat knippen wat het beste bij je gezicht (en geslacht) past ^O^
pi_108675599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:38 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dan mnoet ik gewoon weer een kort mannen kapsel nemen zoals in januarri 2010, maar dat vind ik te mannelkijk uitzien en mijn inhammen zijn dan zeer goed zichtbaar, want die baren mijn wel zorgen. hiertegen is geen medicijn bestand, alleen een HT kan je inhammen mee behandelen. Nu kan ik ze nog netjes wegstoppen met een bepaalde menier van opsteken, dan niet meer als het weer heel kort is.
Waarom is een kort kapsel te mannelijk? En wat is te mannelijk? Je bent toch een man? :')
pi_108675618
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Doet het niet? :@ Wat is het doel daarvan dan?
Misschien omdat het de mobiele versie is. Als je zoekt op Jessicurl en plunking vind je hem wel.
Bij mij helpt het omdat mijn haar als het nat is vrij zwaar is. Als ik het direct los laat drogen dan zakt het veel sneller uit. Door het eerst omhoog te doen en te laten drogen komt het in de goede 'stand' ofzo ;) als je begrijpt wat ik bedoel :+
pi_108675619
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dit filmpje laat het wel goed zien: http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=O2qD38ZYX6A
Je haar dus als een soort harmonica tegen de bovenkant van je hoofd drukken en er dan een doek of tshirt omheen knopen en het zo een tijd laten drogen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108675630
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik wil echt niet lullig zijn maar een mannenkapsel met inhammen is echt zo ontzettend veel mooier dan een vrouwenkapsel/pruik..
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar dat is irrelevant. Het gaat om fatsoen. Dat FF niet zo met geld moet smijten, dat mag je best eens zeggen, maar om het iedere dag te herhalen plus erbij te vertelen dat hij lelijk is gaat me te ver hoor.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:42:50 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik wil echt niet lullig zijn maar een mannenkapsel met inhammen is echt zo ontzettend veel mooier dan een vrouwenkapsel/pruik.. Meer opbouwend advies dus :P
Voor hem niet, hij wil zo vrouwelijk mogelijk zijn. Nu ja, whatever floats his boat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675677
Plus, als FF een vrouwelijk kapsel wil, en hij daar niemand kwaad mee doet waarom zou hij dan een mannelijk kapsel moeten nemen alleen omdat hij man is :? . Laat iemand toch zelf beslissen. Ik vind ook genoeg mensen op straat er niet uitzien, maar dan nog mogen ze zichzelf kleden!
pi_108675696
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Tnx! ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:44:13 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675701
En ik wil hier gewoon terug naar twee weken geleden eigenlijk :') Overal waar hij post worden de topics ineens zo'n one-man-show, ik wil horen over jullie haar en foto's zien ja :{w
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675709
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld, maar dat is irrelevant. Het gaat om fatsoen. Dat FF niet zo met geld moet smijten, dat mag je best eens zeggen, maar om het iedere dag te herhalen plus erbij te vertelen dat hij lelijk is gaat me te ver hoor.
:D Dit is voor het eerst dat ik die hele FF zie en er wat van zeg. En daarbij zeg ik niet dat ie lelijk is, wel dat een pruik hem echt niet mooier maakt. Grappig dat iedereen em basht en ik de sjaak ben nu :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2012 20:45:58 ]
pi_108675726
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nice, ziet er goed uit! Dankje :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:45:13 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108675739
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nice, ziet er goed uit! Dankje :)
Laat jij eens een foto van je haar zien zodat we kunnen zeggen dat je het best kan laten groeien dan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108675753
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
En ik wil hier gewoon terug naar twee weken geleden eigenlijk :') Overal waar hij post worden de topics ineens zo'n one-man-show, ik wil horen over jullie haar en foto's zien ja :{w
Ik heb sinds een uur of 3 olijfolie in mn haar zitten, zo even uitwassen als mijn afterdinner dip over is.

Ik beloof foto's erna!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108675783
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
En ik wil hier gewoon terug naar twee weken geleden eigenlijk :') Overal waar hij post worden de topics ineens zo'n one-man-show, ik wil horen over jullie haar en foto's zien ja :{w
Ja, ik dacht laatst dat ik weer een foto-update wilde geven, maar daarvoor wil ik het eerst even goed wassen enzo.
pi_108675959
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Laat jij eens een foto van je haar zien zodat we kunnen zeggen dat je het best kan laten groeien dan
Omdat je het zo lief vraagt dan :P Heb het nu meer in laagjes maar de lengte is hetzelfde:

pi_108676169
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:50 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Omdat je het zo lief vraagt dan :P Heb het nu meer in laagjes maar de lengte is hetzelfde:

[ afbeelding ]
Je ziet er zo niet uit alsof je je überhaupt al zorgen zou moeten maken of je te oud bent voor lang haar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108676187


Maak vast kennis met mijn haar (niet op de kop letten ;(), zoals het vorige maand zit. De onderste 3 cm zijn ontzettend droog, maar dat zie je hier niet echt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676218
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:50 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Omdat je het zo lief vraagt dan :P Heb het nu meer in laagjes maar de lengte is hetzelfde:

[ afbeelding ]
Zolang je haar niet ontzettend dun en breekbaar is, gewoon lang laten! :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676239
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je ziet er zo niet uit alsof je je überhaupt al zorgen zou moeten maken of je te oud bent voor lang haar.
Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:58:44 #128
123170 alors
zlata1234
pi_108676264
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
Nou en! Mooi toch? *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108676274
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Zolang je haar niet ontzettend dun en breekbaar is, gewoon lang laten! :)
Ik heb juist heel dik en stevig haar :D Het wordt altijd zo uitgedund dat het net lijkt of er 3 mensen geknipt zijn :')

En jij hebt mooie krullen!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:58:57 #130
123170 alors
zlata1234
pi_108676279
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Maak vast kennis met mijn haar (niet op de kop letten ;(), zoals het vorige maand zit. De onderste 3 cm zijn ontzettend droog, maar dat zie je hier niet echt.
Ik vind het prachtig!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108676284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
Maakt niet uit, als je 50 bent en gezond haar hebt, kan je het gewoon lang laten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676295
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
En dan nóg geen kort pittig kapsel? :N

Lekker lang laten groeien joh! ;)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:59:27 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108676300
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je ziet er zo niet uit alsof je je überhaupt al zorgen zou moeten maken of je te oud bent voor lang haar.
Nee, inderdaad :D Verder lijkt er ook weing mis met het haar, al is het wat lastig kijken met de wat lagere kwaliteit.

Laat maar groeien O+
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Maak vast kennis met mijn haar (niet op de kop letten ;(), zoals het vorige maand zit. De onderste 3 cm zijn ontzettend droog, maar dat zie je hier niet echt.
Ik ben zo meteen benieuwd naar het verschil, als het er überhaupt is :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:59:32 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108676306
Who cares? Tegen de tijd dat het bij mij over mn billen hangt ben ik 32. En dat met drie kinderen ook nog eens :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:00:19 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108676334
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
Nou, als er een max leeftijd voor lang haar zou zijn, zou 30 het niet zijn hoor :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108676348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb juist heel dik en stevig haar :D Het wordt altijd zo uitgedund dat het net lijkt of er 3 mensen geknipt zijn :')

En jij hebt mooie krullen!
Laten groeien en minder laten uitdunnen ;)

Dank je :)
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig!
Merci! Ik vind het een crime :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676378
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, inderdaad :D Verder lijkt er ook weing mis met het haar, al is het wat lastig kijken met de wat lagere kwaliteit.

Laat maar groeien O+

[..]

Ik ben zo meteen benieuwd naar het verschil, als het er überhaupt is :D
Zien zal je het denk ik niet, maar ik zal het wel voelen denk ik :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676460
Oke oke jullie hebben me gerustgesteld :P Ik bedoelde ook geen pittig kapsel maar dat qua leeftijd mn huidige lengte misschien meer geschikt zou zijn dan echt lang. Van de zijkant:

pi_108676521
Ziet er goed uit, mooie slag ook!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108676659
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Maak vast kennis met mijn haar (niet op de kop letten ;(), zoals het vorige maand zit. De onderste 3 cm zijn ontzettend droog, maar dat zie je hier niet echt.
Krullies! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 27 dus valt wel mee hopelijk idd maar voor het zo mooi lang is ben ik al bijna 30 :o
Ja hoi. Ik ben 32. }:|
En tegen de tijd dat ik het zo lang heb als ik het hebben wil dan ben ik 35-36.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108676863
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:

Ja hoi. Ik ben 32. }:|
En tegen de tijd dat ik het zo lang heb als ik het hebben wil dan ben ik 35-36.
Dan ben ik al tegen de 50 als ik mijn haren op de gewenste lengte zou willen hebben. En dat is op heup of billlen lengte.

Maar dan hoop ik wel dat er een oplossing gaat komen voor de haarproblemen die ik nu heb, maar ik zie het nog twee jaar aan. Anders gaat het eraf!
pi_108677959
Oke, olijfolie werkt als een tiet als je het uitwast met conditioner, maar niet als je er daarna met een milde shampoo wast. Aandachtspuntje voor de volgende x.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:54:46 #143
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108678392
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dan ben ik al tegen de 50 als ik mijn haren op de gewenste lengte zou willen hebben. En dat is op heup of billlen lengte.

Maar dan hoop ik wel dat er een oplossing gaat komen voor de haarproblemen die ik nu heb, maar ik zie het nog twee jaar aan. Anders gaat het eraf!
Maar beschadigd haar is niet te repareren, en jouw haar vind ik er niet gezond uit zien. Wil je het dan echt nog 2(!) jaar aankijken?
pi_108678805
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Maar beschadigd haar is niet te repareren, en jouw haar vind ik er niet gezond uit zien. Wil je het dan echt nog 2(!) jaar aankijken?
Die twee jaar is nog wel te overbruggen, intussen ga ik niet nog verder met mijn haar experimenteren met allerlij vage maskers en onbekende (dure) shampoos. Ik streef op mijn leeftijd van bijna 47 geen fotomodellen kapsel erop na, maar als ik de boel kan sttabiliseren (minder haaruitval) dmv medicijnen en met een verfbeurt om de 3 of 4 maanden de kleur kan verbeteren ben ik (voorlopig) tevreden.

Maargoed ga komende week wel naar de huisarts voor die witte schilfers, is niet ernstig maar verdient wel aandacht voor nader onderzoek.

Wordt vervolgt. :)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:08:57 #145
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108679009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Die twee jaar is nog wel te overbruggen, intussen ga ik niet nog verder met mijn haar experimenteren met allerlij vage maskers en onbekende (dure) shampoos. Ik streef op mijn leeftijd van bijna 47 geen fotomodellen kapsel erop na, maar als ik de boel kan sttabiliseren (minder haaruitval) dmv medicijnen en met een verfbeurt om de 3 of 4 maanden de kleur kan verbeteren ben ik (voorlopig) tevreden.

Maargoed ga komende week wel naar de huisarts voor die witte schilfers, is niet ernstig maar verdient wel aandacht voor nader onderzoek.

Wordt vervolgt. :)
Ik vind het jammer dat je jezelf vol medicijnen pompt die puur cosmetisch zijn. Goede voeding draagt bij aan de kwaliteit van je haar. Een grote pot kokosolie kost 10 euro en daar kun je eeuwen mee doen wanneer je een beetje ter grootte van een halve nagel neemt, uitwrijft in je handen en in je lengten kneedt. Kokosolie is bewezen goed voor je haar. Denk alsjeblieft eens na in plaats van klakkeloos medicijnen en reclames te volgen. De mensen in dit topic geven je zoveel goede adviezen die er echt niet zijn om je op kosten te jagen.
pi_108679088
Ik wil mijn haar ook altijd laten groeien. Het is alleen zo jammer dat mijn haar model tent krijgt als het eenbepaalde lengte bereikt. En geen kapper weet daar een oplossing voor, behalve lelijke lagen met een veel te groot lengteverschil.
Dus nu heb ik een bob.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:05 #147
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108679205
Bobs vind ik vaak chique :Y
pi_108679368
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil mijn haar ook altijd laten groeien. Het is alleen zo jammer dat mijn haar model tent krijgt als het eenbepaalde lengte bereikt. En geen kapper weet daar een oplossing voor, behalve lelijke lagen met een veel te groot lengteverschil.
Dus nu heb ik een bob.
De oplossing is tanden op elkaar en verder laten groeien. Er zijn gewoon van die rotlengtes waarop het er even niet uitziet maar een paar centimeter langer en het hangt ineens wel weer mooi. Waar die rotpunten zitten hangt een beetje van je haartype af en hoe dik of dun je haar is.

Ik had echt zo'n piramide van haar van iets boven schouderlengte tot oksellengte. Het was een beetje minder als ik laagjes in de laatste 5-10 cm knipte maar ook dat voorkwam het niet helemaal. Nu het op BH-bandjeslengte is, is dat eindelijk over! *O*

Maar goed, dan moet je het wel zo lang willen hebben natuurlijk. :P
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108679373
Ik vind het ook best leuk eigenlijk! Maar het werkt niet echt als je ook lang haar wilt. Het staat leuk hoor! En heb geen spijt. Even foto's zoeken van hoe het nu zit en van toen ik het voor het laatst (en/of eerst) knipte.
pi_108679437
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De oplossing is tanden op elkaar en verder laten groeien. Er zijn gewoon van die rotlengtes waarop het er even niet uitziet maar een paar centimeter langer en het hangt ineens wel weer mooi. Waar die rotpunten zitten hangt een beetje van je haartype af en hoe dik of dun je haar is.

Ik had echt zo'n piramide van haar van iets boven schouderlengte tot oksellengte. Het was een beetje minder als ik laagjes in de laatste 5-10 cm knipte maar ook dat voorkwam het niet helemaal. Nu het op BH-bandjeslengte is, is dat eindelijk over! *O*

Maar goed, dan moet je het wel zo lang willen hebben natuurlijk. :P
Punten heb ik niet zo veel last van. Het hangt zo over mijn schouders dat ik denk. Goh. Jammer. Zonde. Ben net een hobo. En dan denk ik, samen met al die klitten, knipknip. Ik ga het de volgende keer volhouden, dat moet. Zo haal ik nooit mijn doelen :')

Ik wil het wel zulk lang haar :D Ik wil krullen tot over mijn tetters. Dat vind ik zo mooi O+
pi_108679443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef AppleMartini het volgende:
Bobs vind ik vaak chique :Y
Bij wat dikker haar vind ik een boblijn bij een vrouw wel leuk staan, anders niet. Dan is half lang een betere optie, als lang haar door omstandigheden niet mogelijk (meer) is.

Veel memsen vergeten vaak dat hoofdharen niet onbeperkt blijven doorgroeien, de groeicyclus neemt bij het ouder worden geleidelijk aan af, zowel bij mannen en vrouwen.
Op haarweb stond een artikel dat tot je 25 - 30 jaar je haren in de beste conditie zijn, hierna wordt het geleidelijk aan dunner en lijkt het ook minder snel te groeien als je van kort weer naar lang haar wilt gaan.
pi_108679510
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Punten heb ik niet zo veel last van. Het hangt zo over mijn schouders dat ik denk. Goh. Jammer. Zonde. Ben net een hobo. En dan denk ik, samen met al die klitten, knipknip. Ik ga het de volgende keer volhouden, dat moet. Zo haal ik nooit mijn doelen :')

Ik wil het wel zulk lang haar :D Ik wil krullen tot over mijn tetters. Dat vind ik zo mooi O+
Joah. O+

Jammer altijd dat het zo langzaam groeit. Ik had er best wel wat voor over gehad om mijn haargroei te verdubbelen. :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108679799
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik had er best wel wat voor over gehad om mijn haargroei te verdubbelen. :')
Ik ook en wie nou niet, het ultieme haargroeimiddel is zoiets als zoeken naar de heilige graal.

Maar afgezien daarvan kun je beter inzetten op middelen die zorgen voor minder haaruitval ipv proberen de haargroei te versnellen (lees werdubbelen). Met die eerste optie bereik je op termijn meer resultaat dan met de tweede optie waabij al zou het mogelijk is om de haargroei te versnellen het haar ook sneller in de uitvalfase zit en de opgebouwde winst weer uitvalt.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:27:42 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108679880
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De oplossing is tanden op elkaar en verder laten groeien. Er zijn gewoon van die rotlengtes waarop het er even niet uitziet maar een paar centimeter langer en het hangt ineens wel weer mooi. Waar die rotpunten zitten hangt een beetje van je haartype af en hoe dik of dun je haar is.

Ik had echt zo'n piramide van haar van iets boven schouderlengte tot oksellengte. Het was een beetje minder als ik laagjes in de laatste 5-10 cm knipte maar ook dat voorkwam het niet helemaal. Nu het op BH-bandjeslengte is, is dat eindelijk over! *O*

Maar goed, dan moet je het wel zo lang willen hebben natuurlijk. :P
Oh zo`n pyramide...huuuu die had ik verdrongen! Dat heb ik ook gehad, was vreselijk!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108680017
Voor de beeldvorming; Mijn haar zat dus nooit zoals het links zat. :')



En dit is nu op dit moment.

pi_108680046
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh zo`n pyramide...huuuu die had ik verdrongen! Dat heb ik ook gehad, was vreselijk!
Ik denk dat ik het kan als ik afval. Als ik ook maar 3 kilo aankom krijg ik zo'n gigantische plofkop dat ik mijn haar ook niet kan opsteken :{
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:36:18 #157
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108680204
Leuk RenRen!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:37:30 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108680253
Die plofkop heb ik ook dus dat excuus gaat niet op :P
Het is gewoon echt een fase waar je doorheen moet. Een kwestie van een kapel zoeken waarmee je die fase kan overbruggen is denk ik het enige wat echt werkt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108680443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die plofkop heb ik ook dus dat excuus gaat niet op :P
Het is gewoon echt een fase waar je doorheen moet. Een kwestie van een kapel zoeken waarmee je die fase kan overbruggen is denk ik het enige wat echt werkt
Om heel veel te bidden tot het over is? :+

Volgende keer. Ik weet ook niet of ik nu alweer ga knippen, dus misschien is de volgende keer nu al...
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef AppleMartini het volgende:
Leuk RenRen!
Dankje! O+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:43:08 #160
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108680462
kapSel ja :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108680501
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:18 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Punten heb ik niet zo veel last van. Het hangt zo over mijn schouders dat ik denk. Goh. Jammer. Zonde. Ben net een hobo. En dan denk ik, samen met al die klitten, knipknip. Ik ga het de volgende keer volhouden, dat moet. Zo haal ik nooit mijn doelen :')

Ik wil het wel zulk lang haar :D Ik wil krullen tot over mijn tetters. Dat vind ik zo mooi O+
Dat wil ik ook O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108680567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef RenRen- het volgende:
Voor de beeldvorming; Mijn haar zat dus nooit zoals het links zat. :')

[ afbeelding ]

En dit is nu op dit moment.

[ afbeelding ]
O+
je bent zo mooi op die eerste foto jaaaa!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108680574
Ik had dat vroeger :( Kon het er zo overheen leggen en dan zag je niks meer :D Geen idee waarom het nu toch op mn schouders hangt :{
pi_108680795
Mooi RenRen!

Mijn haar komt nu tot mijn schouders/hangt er net op.

Vanavond trouwens nog een masker besteld. Curl Rehab van Curl Junkie :)
pi_108680982
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

O+
je bent zo mooi op die eerste foto jaaaa!
Ah dankjewel O+ Rust en vakantie doen dat met me denk ik _O-

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het bij mij op mijn schouders hangt, ik ga gewoon iedere maand foto's maken :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:52 schreef LieLie het volgende:
Mooi RenRen!

Mijn haar komt nu tot mijn schouders/hangt er net op.

Vanavond trouwens nog een masker besteld. Curl Rehab van Curl Junkie :)
Ben benieuwd, laat je weten hoe die bevalt? :o
pi_108681074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ah dankjewel O+ Rust en vakantie doen dat met me denk ik _O-

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het bij mij op mijn schouders hangt, ik ga gewoon iedere maand foto's maken :Y

[..]

Ben benieuwd, laat je weten hoe die bevalt? :o
Mwoah, zo snel groeit het niet, en met krullen lijkt het nog langzamer te gaan he ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108681253
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ah dankjewel O+ Rust en vakantie doen dat met me denk ik _O-

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor het bij mij op mijn schouders hangt, ik ga gewoon iedere maand foto's maken :Y

[..]

Ben benieuwd, laat je weten hoe die bevalt? :o
Jep! Heb al een samplesize gehad en dat had wel een positief effect!
pi_108681520
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mwoah, zo snel groeit het niet, en met krullen lijkt het nog langzamer te gaan he ;)
Mijn haar en nagels groeien wel vrij snel hoor :o sneller dan bij anderen denk ik weleens.
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jep! Heb al een samplesize gehad en dat had wel een positief effect!
Nice, is het duur? :@
pi_108681557
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mijn haar en nagels groeien wel vrij snel hoor :o sneller dan bij anderen denk ik weleens.

[..]

Nice, is het duur? :@
Helaasch wel.. ;) met verzendkosten erbij ben je 30 euro kwijt. Maar goed, ik kan lang met dat soort dingen doen omdat ik een masker natuurlijk niet dagelijks gebruik en afwissel met andere dingen.
pi_108681633
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Helaasch wel.. ;) met verzendkosten erbij ben je 30 euro kwijt. Maar goed, ik kan lang met dat soort dingen doen omdat ik een masker natuurlijk niet dagelijks gebruik en afwissel met andere dingen.
Ja, dat is waar. Ik heb niet zo veel haarproducten, als ik iets heb wat werkt gebruik ik dat tot het op is en dan kijk ik wel weer verder.
pi_108681683
Ik doe heeeel weinig aan mijn haartjes.
Ik gebruik die ''gouden'' fles van Schwarzkopf (die ene met die 7 voedende olien) , voor lang, krullend haar (:
pi_108681686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Ik heb niet zo veel haarproducten, als ik iets heb wat werkt gebruik ik dat tot het op is en dan kijk ik wel weer verder.
Wat gebruik je voor producten?
pi_108681819
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat gebruik je voor producten?
Curly Wurly van Lush of Anti Frizz van Aussie.
Verder American Cream als conditioner van Lush, en een curling creme van Sexy Hair

pi_108681851
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Curly Wurly van Lush of Anti Frizz van Aussie.
Verder American Cream als conditioner van Lush, en een curling creme van Sexy Hair
Geen CG dus?
pi_108681855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Daphiee het volgende:
Ik doe heeeel weinig aan mijn haartjes.
Ik gebruik die ''gouden'' fles van Schwarzkopf (die ene met die 7 voedende olien) , voor lang, krullend haar (:
Werkt die fijn? :)
pi_108681874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Geen CG dus?
CG? :o
pi_108681904
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef RenRen- het volgende:

[..]

CG? :o
Curly Girl methode? Wat in de OP staat beschreven? Zonder siliconen en zulks?
pi_108681913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:21 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Werkt die fijn? :)
Jup (:
zeer tevreden over
pi_108682026
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Curly Girl methode? Wat in de OP staat beschreven? Zonder siliconen en zulks?
Mooie Haren topic #12 Waar we Fas en Smart_ass verwelkomen
Deze toch?
Ik let er een beetje op, dat er geen SLS in zit, volgens mij zit dat er wel in die anti friz, maar het werd echt niet tof de afgelopen weken.
Verder niet echt nee :o Kwestie van vergeten...
Jij wel dus? Misschien eens een tijdje proberen. Zonder de gel.
pi_108682182
Kan je hier foto's van paint naar toe slepen ofzo?
Ik wil m'n haartjes wel even posten eigenlijk (:
pi_108682226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef Daphiee het volgende:
Kan je hier foto's van paint naar toe slepen ofzo?
Ik wil m'n haartjes wel even posten eigenlijk (:
Nee. Opslaan en uploaden op tinypic.com
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:31:47 #182
123170 alors
zlata1234
pi_108682266
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:29 schreef Daphiee het volgende:
Kan je hier foto's van paint naar toe slepen ofzo?
Ik wil m'n haartjes wel even posten eigenlijk (:
je moet je plaatje dan eerst uploaden, via tinypic.com bv.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108682332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:30 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee. Opslaan en uploaden op tinypic.com
[img]tinypic.com/view.php?pic=2igeqld&s=5[/img][/img][/img]
Oké, hoop dat ik het zo goed heb gedaan ;p
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:34:14 #184
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108682388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:33 schreef Daphiee het volgende:

[..]

[ [url=http://http://tinypic.com/view.php?pic=2igeqld&s=5]afbeelding[/url] ]
Oké, hoop dat ik het zo goed heb gedaan ;p
even een http:// eruit halen en dan moet het kloppen ;)
吴 曼 迪
pi_108682429
pi_108682430
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:33 schreef Daphiee het volgende:

[..]

[ afbeelding ][/img][/img]
Oké, hoop dat ik het zo goed heb gedaan ;p
Ga naar die url (http://tinypic.com/view.php?pic=2igeqld&s=5) en klik rechts op het vakje met [IMG] URL [/IMG]
pi_108682443
Mooi haar trouwens! Glanst heel mooi O+
pi_108682456
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_108682472
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:35 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah, danku :') :')
pi_108682508
Ik heb trouwens al krullen tot over mijn 'tetten' en nu ben ik nog niet tevreden :P.
pi_108682514
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:36 schreef Daphiee het volgende:

[..]

Hahah, danku :') :')
Graag gedaan :).
pi_108682527
het ziet er nu wel een beetje uit alsof er heel veel klitten in zitten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het 's ochtends niet kam. Als ik dat wel doe, is het echt ontzettend pluizig :{
pi_108682552
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:37 schreef Daphiee het volgende:
het ziet er nu wel een beetje uit alsof er heel veel klitten in zitten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het 's ochtends niet kam. Als ik dat wel doe, is het echt ontzettend pluizig :{
Ik vind het er juist heel mooi uitzien.
pi_108682571
Jaloers op haar van Daphiee :o
pi_108682715
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:25 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mooie Haren topic #12 Waar we Fas en Smart_ass verwelkomen
Deze toch?
Ik let er een beetje op, dat er geen SLS in zit, volgens mij zit dat er wel in die anti friz, maar het werd echt niet tof de afgelopen weken.
Verder niet echt nee :o Kwestie van vergeten...
Jij wel dus? Misschien eens een tijdje proberen. Zonder de gel.
Jep, ik gebruik alleen nog producten zonder SLS en siliconen (allebei niet he, anders helpt het niet ;))
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:43:40 #196
123170 alors
zlata1234
pi_108682741
Mooi haar, meid!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108682743
quote:
Mooi!
pi_108682991
(: haha danku voor de reacties!
pi_108688919
Heb ik mooie stokjes bestelt, probeer ik het op te steken, breken ze zo doormidden. Ik haat mijn haar....
pi_108690624
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 09:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Heb ik mooie stokjes bestelt, probeer ik het op te steken, breken ze zo doormidden. Ik haat mijn haar....
:o

Dat mag niet gebeuren hoor, tenzij je zelf gekke dingen doet zoals ze veel te strak indoen en teveel hefboomeffect gebruiken. Wat voor stokjes waren het? Ik zou de verkoper mailen.

Daarom maak ik ze zelf. Kost weinig dus geeft ook niks als ik ze stuk maak of ergens vergeet. :@
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108690838
Ik heb een vraagje aan de dames die hun haren met aan conditioner wassen.
Ik ben namelijk sinds een tip die ik hier ooit gelezen heb veel minder conditioner gaan gebruiken (want super zacht glanzend haar maar er was niets mee te beginnen zo futloos)
Als ik veel conditioner gebruik wordt mijn haar zo zacht dat ik er niets meer mee kan, hoe doen jullie dan dan?

Op dit moment doe ik mijn haar wassen met een klein beetje shampoo en conditioner, dan is mijn haar ongeveer 3 dagen schoon en dan was ik het een keer met alleen een klein beetje conditioner en dan kan ik nog 1 a 2 dagen vooruit.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108691124
Wat voor haar heb je? Krul, steil, dun, dik etc./

Het is misschien ook een kwestie van wennen? Té zacht haar kan ik me niet veel bij voorstellen eigenlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108691396
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat voor haar heb je? Krul, steil, dun, dik etc./

Het is misschien ook een kwestie van wennen? Té zacht haar kan ik me niet veel bij voorstellen eigenlijk.
Ik heb een beetje van dat tussenhaar. Slag, en redelijk droog maar door de juiste producten mooi te houden.
Nou met veel conditioner wordt het futloos en zo zacht dat er geen staart of knot meer blijft zitten ondanks alle verschillende elastiekjes die ik al geprobeerd heb. En ik moet op mijn werk mijn haren uit mijn gezicht kunnen houden.
Daarnaast krijg ik ook meer pluis wanneer ik veel conditioner gebruik. Ik gebruik nu een euromunt shampoo en een euromunt conditioner die ik vooral in lengte van mijn haar smeer.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108692116
Ik heb dat ook vaak met conditioner. Ik heb heel droog haar en als ik met conditioner was dan is het daarna niet meer droog en glanst het, maar is wel heel zwaar en onhandelbaar en de krullen trekken eruit :?

Ik los het op door alleen met shampoo te wassen en dan verder regelmatig serums en verzorgingsproducten te smeren. Werkt op zich prima :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108696918
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik heb een beetje van dat tussenhaar. Slag, en redelijk droog maar door de juiste producten mooi te houden.
Nou met veel conditioner wordt het futloos en zo zacht dat er geen staart of knot meer blijft zitten ondanks alle verschillende elastiekjes die ik al geprobeerd heb. En ik moet op mijn werk mijn haren uit mijn gezicht kunnen houden.
Daarnaast krijg ik ook meer pluis wanneer ik veel conditioner gebruik. Ik gebruik nu een euromunt shampoo en een euromunt conditioner die ik vooral in lengte van mijn haar smeer.
Klunkt of je teveel emolients gebeuikt en te weinig eiwitten.
pi_108697080
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Klunkt of je teveel emolients gebeuikt en te weinig eiwitten.
Ehm in de shampoo bedoel je?
Wat voor shampoo/conditioners zou ik het beste kunnen gebruiken?
Nu gebruik ik spullen van Kevin Murphy
Deze:


En dezelfde conditioner en ook nog een anti-pluis middeltje van hetzelfde merk.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108697090
Link is misschien ook wel makkelijk
http://www.shampoonista.n(...)ydrate-me-wash-250ml
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108697154
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ehm in de shampoo bedoel je?
Wat voor shampoo/conditioners zou ik het beste kunnen gebruiken?
Nu gebruik ik spullen van Kevin Murphy
Deze:

[ afbeelding ]
En dezelfde conditioner en ook nog een anti-pluis middeltje van hetzelfde merk.
Nee in de conditioner. ik lig nu op de bank met rug in dw kreukels, dus kan nu niet zoveel voor je betekenen. Is je haar fijn? Dus de individuele haar?
  zondag 4 maart 2012 @ 15:51:10 #209
123170 alors
zlata1234
pi_108698902
In de categorie dromen over je haar (dan ben je ver heen :')) _O- opeens weet ik mijn droom van vannacht weer. Nadat ik al een paar keer gedroomd heb dat ik mijn haar eraf knipte :') droomde ik nu dat ik mn haar bij ging kleuren door blondeerspul op mijn middenscheiding te doen :') En het deed echt pijn mijn hele hoofdhuid en haren waren weggeschroeid _O- Het zat onder de korsten en mij haar was natuurlijk vet lelijk geblondeerd :') Gelukkig werd ik ook dit keer gewoon wakker mét haar :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108701184
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk kapsel! Lijkt je ook goed te staan maar dat is een beetje moeilijk te zien met dat roze gezicht natuurlijk. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hee jij hier! :P ;) Vind je haar zo kort ook erg leuk! Ik ken je probleem, heb het net over mn schouder en wil het ook over mn boobies laten heenvallen, duurt nog een paar jaar :( Hopelijk ben ik dan niet te oud voor zulk lang haar :o Wat vinden jullie trouwens de grens qua leeftijd?
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik herken je niet, maar ik vind je kapsel wel leuk. :D Je ziet ook al een goed verschil in lengte.

Thanks allemaal! Mijn lange haar zat op een hele goede dag zo:



Ik wil het terug! :'(
pi_108715057
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:10 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nee in de conditioner. ik lig nu op de bank met rug in dw kreukels, dus kan nu niet zoveel voor je betekenen. Is je haar fijn? Dus de individuele haar?
Ai wat heb je met je rug gedaan?
Ik denk dat mijn haar redelijk fijn is, maar niet extreem. Het is wel erg gezond haar omdat ik het niet verf/fohn/stijl.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108716439
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ai wat heb je met je rug gedaan?
Ik denk dat mijn haar redelijk fijn is, maar niet extreem. Het is wel erg gezond haar omdat ik het niet verf/fohn/stijl.
Last van SI-gewricht (standaard geval) en gister door mijn bed gezakt doordat de lattenbodem uit de ophanging schoof, dus moest met een zere heup een 2-persoonsmatras van mijn bed af manoeuvreren, een lattenbodem terugtrekken en daarna dat matras weer terug gooien... Ja... Nee... En vanmorgen kwam ik mijn bed bijna niet uit, maar kroop ik wel tegen de muren op van de kramp }:| -O- :N

Anyway, ik zit nu weer eventjes in een stoel. Fijn haar kan wel wat eiwit gebruiken en is dus inderdaad gevoeliger voor van die zogenaamde 'verzachters'. Probeer dus eens een conditioner waar dat meer in zit; beste gok is een volume conditioner. Daar zit vaak extra proteïnen in. Alles met "protein", "starch" of "cellulose" is een goed ingrediënt. L'oreal bevat 9 van de 10 keer proteïne.
Nog iets, en of het werkt of niet weet ik niet, heb dit ooit eens gelezen: als je een haar uit je hoofd plukt en die stevig in twee handen houdt zodat hij niet wegglijdt en dan hem uit elkaar trekt. Hij moet niet als elastiek zijn (te veel emolient), maar ook niet meteen breken (te veel eiwit of te droog). Ik dacht dat 10% uitrek voor breuk 'goed' is.
  zondag 4 maart 2012 @ 21:08:07 #213
123170 alors
zlata1234
pi_108716726
Wat klote zeg, sterkte E-C!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108717293
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Last van SI-gewricht (standaard geval) en gister door mijn bed gezakt doordat de lattenbodem uit de ophanging schoof, dus moest met een zere heup een 2-persoonsmatras van mijn bed af manoeuvreren, een lattenbodem terugtrekken en daarna dat matras weer terug gooien... Ja... Nee... En vanmorgen kwam ik mijn bed bijna niet uit, maar kroop ik wel tegen de muren op van de kramp }:| -O- :N

Anyway, ik zit nu weer eventjes in een stoel. Fijn haar kan wel wat eiwit gebruiken en is dus inderdaad gevoeliger voor van die zogenaamde 'verzachters'. Probeer dus eens een conditioner waar dat meer in zit; beste gok is een volume conditioner. Daar zit vaak extra proteïnen in. Alles met "protein", "starch" of "cellulose" is een goed ingrediënt. L'oreal bevat 9 van de 10 keer proteïne.
Nog iets, en of het werkt of niet weet ik niet, heb dit ooit eens gelezen: als je een haar uit je hoofd plukt en die stevig in twee handen houdt zodat hij niet wegglijdt en dan hem uit elkaar trekt. Hij moet niet als elastiek zijn (te veel emolient), maar ook niet meteen breken (te veel eiwit of te droog). Ik dacht dat 10% uitrek voor breuk 'goed' is.
Ah dat klinkt niet goed! Misschien even langs de fysio gaan!
En zo'n bed heb ik ook gehad, vreselijk! Een keer in de zoveel tijd schoot je ineens 10 cm omlaag omdat er weer vanalles verschoven was!

Ik zal eens gaan kijken naar volume conditioner. Ik heb nu deze een tijdje gebruikt:

en die is op zich wel fijn maar maakt het haar sneller vet heb ik het idee.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108717359
Oeh beetje groot plaatje, sorry :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 maart 2012 @ 21:18:13 #216
123170 alors
zlata1234
pi_108717480
Ik denk dat je beter naar de achterkant kunt kijken ;)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108717564
Haha ben nu niet thuis maar dat zal ik inderdaad straks even doen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 maart 2012 @ 22:11:50 #218
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_108721370
Hoe zorg ik er het makkelijkst voor dat er geen olie in mn bed komt als ik olie in mn haar heb?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 4 maart 2012 @ 22:19:59 #219
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108721821
Handdoek of huishoudfolie er omheen?
  zondag 4 maart 2012 @ 22:22:56 #220
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_108722013
Huishoudfolie is een goede. Handdoek ligt niet lekker.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 4 maart 2012 @ 22:32:09 #221
123170 alors
zlata1234
pi_108722595
Blijft dat zitten? Ik zou eerder denken aan een badmuts...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 maart 2012 @ 22:35:00 #222
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_108722740
Heb ik niet :+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 4 maart 2012 @ 23:47:33 #223
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_108726371
En een grote handdoek om je kussn slaan als kussensloop?
  maandag 5 maart 2012 @ 07:44:45 #224
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_108731300
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef AppleMartini het volgende:
En een grote handdoek om je kussn slaan als kussensloop?
die zou ik moeten ducttapen dan, anders blijft het niet zitten :+

Maar ik heb besloten het er 's ochtends in te smeren. Ben toch vrij.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 5 maart 2012 @ 12:26:43 #225
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_108737391
Hebben jullie leuke ideeën over wat je kan doen tegen roos?
Ik heb niet van die droge roos die op je schouders dwarrelt, het blijft allemaal op mijn hoofdhuid zitten als een soort losse korst (heel smakelijk). Jeukt ontzettend, dus ik wil er wel wat aan doen.
Wat ik altijd doe/deed was eens in de twee weken (wat ik altijd probeer te rekken naar eens per maand) wassen met een behoorlijk agressieve shampoo zodat ik weer even vooruit kan. Dat werkt wel erg goed, maar dat m'n hoofdhuid ervan gaat branden kan toch niet helemaal gezond zijn en ik merkte vandaag ook dat er dan behoorlijk wat haren uitvallen. Ik zoek nu dus naar een betere methode.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_108737759
Ik heb vanmorgen dat ploppen geprobeerd en het werkt echt super goed! O+
(Al is het helaas nog steeds duidelijk zichtbaar dat ik naar de kapper moet :') )

Vraagje voor mensen die de curly girl method gebruiken:
Hebben jullie zo'n fase gehad waarin pluizen en droogheid eerst erger werden? En hoe lang duurde dat?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108737920
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie leuke ideeën over wat je kan doen tegen roos?
Ik heb niet van die droge roos die op je schouders dwarrelt, het blijft allemaal op mijn hoofdhuid zitten als een soort losse korst (heel smakelijk). Jeukt ontzettend, dus ik wil er wel wat aan doen.
Wat ik altijd doe/deed was eens in de twee weken (wat ik altijd probeer te rekken naar eens per maand) wassen met een behoorlijk agressieve shampoo zodat ik weer even vooruit kan. Dat werkt wel erg goed, maar dat m'n hoofdhuid ervan gaat branden kan toch niet helemaal gezond zijn en ik merkte vandaag ook dat er dan behoorlijk wat haren uitvallen. Ik zoek nu dus naar een betere methode.
Ik denk dat de dokter je het beste kan helpen. Lijkt me namelijk niet dat iedere soort roos hetzelfde is en hetzelfde te behandelen is.
pi_108737994
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie leuke ideeën over wat je kan doen tegen roos?
Ik heb niet van die droge roos die op je schouders dwarrelt, het blijft allemaal op mijn hoofdhuid zitten als een soort losse korst (heel smakelijk). Jeukt ontzettend, dus ik wil er wel wat aan doen.
Wat ik altijd doe/deed was eens in de twee weken (wat ik altijd probeer te rekken naar eens per maand) wassen met een behoorlijk agressieve shampoo zodat ik weer even vooruit kan. Dat werkt wel erg goed, maar dat m'n hoofdhuid ervan gaat branden kan toch niet helemaal gezond zijn en ik merkte vandaag ook dat er dan behoorlijk wat haren uitvallen. Ik zoek nu dus naar een betere methode.
Heb je niet gewoon een heel erge droge hoofdhuid?
Ik heb dat ook een tijdje gehad, het klinkt precies hoe jij het beschrijft, daar werken anti roos shampoo's juist niet tegen. Ik heb toen heel erg mijn hoofdhuid gevoed, en toen was het over.. (weet alleen even niet meer waarmee :@ )
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108738310
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hebben jullie leuke ideeën over wat je kan doen tegen roos?
Ik heb niet van die droge roos die op je schouders dwarrelt, het blijft allemaal op mijn hoofdhuid zitten als een soort losse korst (heel smakelijk). Jeukt ontzettend, dus ik wil er wel wat aan doen.
Wat ik altijd doe/deed was eens in de twee weken (wat ik altijd probeer te rekken naar eens per maand) wassen met een behoorlijk agressieve shampoo zodat ik weer even vooruit kan. Dat werkt wel erg goed, maar dat m'n hoofdhuid ervan gaat branden kan toch niet helemaal gezond zijn en ik merkte vandaag ook dat er dan behoorlijk wat haren uitvallen. Ik zoek nu dus naar een betere methode.
Ik denk dat het geen roos is maar droge hoofdhuid, had ik ook. Geen anti roos shampoo gebruiken, en juist geen agressieve meuk. Ik heb nu 3x gewassen met happy hippy van lush en dat werkt tot nu toe goed, je zieth et nog klein beetje maar het is al super veel minder dan eerst :Y
  maandag 5 maart 2012 @ 13:21:07 #230
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_108739199
Maar droge hoofdhuid lijkt me erg onlogisch aangezien mijn haar ontzettend snel vet wordt. Heb ook vette huid op mijn gezicht. Of kan het dan alsnog?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_108739395
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar droge hoofdhuid lijkt me erg onlogisch aangezien mijn haar ontzettend snel vet wordt. Heb ook vette huid op mijn gezicht. Of kan het dan alsnog?
Mijn haar wordt ook heul snel vet, en alsnog was mijn hoofdhuid ernstig droog :Y
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108739589
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar droge hoofdhuid lijkt me erg onlogisch aangezien mijn haar ontzettend snel vet wordt. Heb ook vette huid op mijn gezicht. Of kan het dan alsnog?
heb ik ook
  maandag 5 maart 2012 @ 16:13:39 #233
123170 alors
zlata1234
pi_108744893
Zo geen mist meer en mijn haar zit weer amazing O+ Ik had het nog een beetje nat in een knot gedraaid en had hele mooie krullen/slagen O+
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 5 maart 2012 @ 18:03:59 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108748999
Beterschap E-C
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:39:21 #235
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108784564
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Mry het volgende:
Ik heb vanmorgen dat ploppen geprobeerd en het werkt echt super goed! O+
(Al is het helaas nog steeds duidelijk zichtbaar dat ik naar de kapper moet :') )

Vraagje voor mensen die de curly girl method gebruiken:
Hebben jullie zo'n fase gehad waarin pluizen en droogheid eerst erger werden? En hoe lang duurde dat?
Je haar moet sowieso altijd even wennen aan een ander 'wasprogramma'. Geef het een maandje en dan moet er echt wel verbetering zijn ;) Wat voor producten gebruik je om de boel te stylen na het opdrogen?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:47:00 #236
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108784843
Ik hou nu trouwens sinds een tijdje mijn haargroei bij, vind het ook erg leuk om te zien hoe snel (of langzaam :P ) het nou maandelijks groeit. Afgelopen maand heb ik zelf mijn haar geknipt, wat een eitje is als je haarlengte langer is dan schouderlengte. Scheelt weer kapperskosten en ik kan zo zelf bepalen hoeveel er afgeknipt wordt, want mijn kapster verstond onder 'alleen de dooie puntjes' altijd 'er moet minimaal 8 centimeter af :o '.
O+

Ook heb ik haargel gemaakt van lijnzaad. 10 minuutjes koken en ik heb een voorraad voor 2 weken O+ Het werkt heel goed voor krullend haar en voedt ook nog eens :D Echte gel houdt de krul wel een stukkie beter vast, maar droogt mijn haar ook flink uit -O-

Na het gebruiken van de lijnzaadhaargel (na het wassen, in doen VOOR het ploppen), mijn haar is nog niet helemaal droog:
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:49:28 #237
123170 alors
zlata1234
pi_108784943
Mooi! Lijkt wel snel te gaan :D
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:55:10 #238
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108785135
2,8 cm per maand ongeveer, één streep op de trui is 5,5 cm :o
pi_108785255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Je haar moet sowieso altijd even wennen aan een ander 'wasprogramma'. Geef het een maandje en dan moet er echt wel verbetering zijn ;) Wat voor producten gebruik je om de boel te stylen na het opdrogen?
Ik hebben creme voor krullen van kerastase en tigi bedhead gel, maar meestal gebruik ik eerlijk gezegd niks. Ik moet ook nog even kijken of die producten nog mogen als ik aan de curly girl ga.

Op zich werken die kappersproducten best goed. Ik vind ze alleen nogal duur en m'n haar blijft wel heel makkelijk uitdrogen en pluizen. Dat hoort wel bij krullen natuurlijk maar ik ben toch wel benieuwd of het nog meer kan verbeteren met curly girl
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:03:49 #240
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108785427
Ja, dat droge hoort inderdaad bij krullend haar... Je kunt ook kijken naar natuurlijke producten i.p.v. kappersproducten, dat is vaak goedkoper en werkt net zo goed - zo niet beter.

Wat bij mij wel goed werkt tegen de ergste pluis is een of twee druppels jojoba-olie of olijfolie. Het verzwaart niet - zo lang je het maar bij een paar druppels houdt - en maakt mijn haar niet vet. Ook gebruik ik olijfolie als haarmasker en daardoor is het een stuk minder droog. Wel is het iets persoonlijks, een ander kan bijvoorbeeld helemaal niet tegen jojoba- of olijfolie.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:11:19 #241
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108785644
Iemand hier ervaring met baking soda/appelciderazijn wassen?
Heaven is a place on earth with you
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:21:53 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108785993
Wow gehotseflotst, wat groeit het snel!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108789471
Ik vind je haar er mooi uitzien met die lijnzaadgel gehotseflots!

Ik heb net de ingrediënten van mijn haarproducten gelezen en als ik CG-en dan kan ik letterlijk alles weggooien. -O-
Dat vind ik toch wel zonde want sommige dingen zijn pas net gekocht.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108789511
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wow gehotseflotst, wat groeit het snel!
Ziet er ook netjes uit, ben er gewoon jaloers op. Maar die groeisnelheid 2,8 cm per maand met alleen een soort lijnzaad olie klinkt te mooi om waar te zijn, en moet je dan ook relativeren.

Strepen op kleding zijn niet echt een betrouwbare referentie om iet te meten wat in verhouding langzaam groeit, een betere meetmethode is het plaatsen van 3 of 4 test extensions waarvan je vanaf de eerste dag de afstand van je hoofdhuid tov de bonding meet,. na 4 maanden meet je opnieuw de afstand tussen de hoofdhuid en de bondings, dat deel je door 4 en krijg je een veel betrouwbaarder meetresultaat.

Zo is mijn haargroeisnelheid ongeveer 1,3 cm per maand. Haarverlies per dag gemiddeld 25-30 haren.

,
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:11:12 #245
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_108789609
Ik zie het aan mijn uitgroei. Keurig 1 cm per maand, 's zomers ietsje meer.
Ik ken ook iemand met de groeisnelheid van gehotseflotst, die had het een paar jaar terug tot kinlengte afgeknipt en heeft het nu al weer langer dan ik :o
pi_108790177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ziet er ook netjes uit, ben er gewoon jaloers op. Maar die groeisnelheid 2,8 cm per maand met alleen een soort lijnzaad olie klinkt te mooi om waar te zijn, en moet je dan ook relativeren.

Strepen op kleding zijn niet echt een betrouwbare referentie om iet te meten wat in verhouding langzaam groeit, een betere meetmethode is het plaatsen van 3 of 4 test extensions waarvan je vanaf de eerste dag de afstand van je hoofdhuid tov de bonding meet,. na 4 maanden meet je opnieuw de afstand tussen de hoofdhuid en de bondings, dat deel je door 4 en krijg je een veel betrouwbaarder meetresultaat.

Zo is mijn haargroeisnelheid ongeveer 1,3 cm per maand. Haarverlies per dag gemiddeld 25-30 haren.

,
Ze claimt dan ook nergens dat de snelle groei met lijnzaad van doen heeft. En ook met het blote oog zie ik wel dat het haar supersnel groeit.
Het ziet er overigens prachtig uit op de laatste foto's.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:37:51 #247
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108790249
Die lijnzaadolie, hoe maak je dat?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:39:10 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_108790289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ziet er ook netjes uit, ben er gewoon jaloers op. Maar die groeisnelheid 2,8 cm per maand met alleen een soort lijnzaad olie klinkt te mooi om waar te zijn, en moet je dan ook relativeren.

Strepen op kleding zijn niet echt een betrouwbare referentie om iet te meten wat in verhouding langzaam groeit, een betere meetmethode is het plaatsen van 3 of 4 test extensions waarvan je vanaf de eerste dag de afstand van je hoofdhuid tov de bonding meet,. na 4 maanden meet je opnieuw de afstand tussen de hoofdhuid en de bondings, dat deel je door 4 en krijg je een veel betrouwbaarder meetresultaat.

Zo is mijn haargroeisnelheid ongeveer 1,3 cm per maand. Haarverlies per dag gemiddeld 25-30 haren.

,
Zonder die strepen zie je ook wel dat het veel gegroeid is.

After-foto's zien er mooi uit, hotseflots ^O^
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_108792027
Mooi hotseflots! Lijnzaadgel is inderdaad geweldig spul. Was het alweer vergeten maar mijn haar vond het ook wel fijn. Vraag me af waarom ik het eigenlijk niet meer gebruik. Zal binnenkort weer eens een portie maken!

Je kan die zaadjes overigens hergebruiken hè? Het is wel een geklieder en als je goedkope lijnzaad gebruikt niet echt de moeite waard maar je kan ze een keer of drie gebruiken om gel uit te krijgen. Ik gebruik gewoon de lijnzaad van de Welkoop van de vogelvoerafdeling. :P
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:27:49 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108792161
Hoe maak je dat dan MinderMutsig?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:35:38 #251
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108792590
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef Mry het volgende:
Ik vind je haar er mooi uitzien met die lijnzaadgel gehotseflots!

Ik heb net de ingrediënten van mijn haarproducten gelezen en als ik CG-en dan kan ik letterlijk alles weggooien. -O-
Dat vind ik toch wel zonde want sommige dingen zijn pas net gekocht.
Dat is zo herkenbaar! :Y Had een grote plastic zak met spullen die ik weg kon gooien... Maar je hoeft de CG niet letterlijk te volgen natuurlijk ;) Wat voor spul zit er in je haarproducten wat je van de CG-methode niet 'mag' gebruiken?

@FF: Ik gebruik geen lijnzaadolie, alleen lijnzaadhaargel als stylingproduct, omdat het zacht is voor je haar en de gel uit winkels mijn haar zo uitdroogt ;) Was het maar zo dat lijnzaadolie haargroei echt duidelijk verbeterd, dan zou ik dagelijks meerdere eetlepels vol innemen! Maar het is vooral een kwestie van gezond leven EN genen volgens mij.

Ik wil geen testextensions gebruiken, dat is mij teveel gedoe. Aan de strepen kan ik ongeveer zien hoeveel het groeit en ik heb nog uitgroei om de groei na te meten, mocht ik dat willen. Maar zo precies komt het niet ;)

@Mootie en Harajuku: bedankt :)

@BBQ-kip: is een instructiefilmpje. Als verhouding gebruik ik 1/4 kopje (hele) lijnzaad op 2 kopjes water. Het is in het begin een gesmeer want je moet uitvinden hoe lang je het moet koken enzo... de derde poging lukte, bij de eerste twee kon je iemand doodgooien met de gel :P

Je kunt de zaadjes inderdaad een paar keer opnieuw gebruiken :o En daarna eventueel verwerken in je eten - maar daar ben ik nog niet dapper genoeg voor geweest, want zo lekker vind ik het er niet uit zien :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:38:11 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108792724
Ik gebruik altijd lijnzaadjes door de vla, yoghurt of brinta, goed om lekker door te poepen :P

Thanks voor het receptje, ga ik binnenkort eens maken :Y
Heb het toch in huis :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:39:08 #253
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108792772
Heb je dan gebroken/gemalen lijnzaad of hele lijnzaad? Volgens mij moet het gemalen zijn als je het door je eten doet, toch? Dat meen ik tenminste gehoord te hebben :P

Edit: voor dit receptje heb je hele lijnzaad nodig. De gele/blonde zaadjes werken volgens internet beter, omdat je daar meer gel uit kunt halen.

Ben benieuwd of het voor jou ook werkt :D
pi_108793824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe maak je dat dan MinderMutsig?
Nou zoals in dat filmpje van hotseflots dus. :P

Ik gebruik trouwens niet al die essentiële oliën maar ik voeg wel altijd wat vitamine E olie en vitamine C poeder want dat schijnt het iets beter te preserveren.

Ik bewaar het in een pompflacon in de koelkast. Vind ik wat handiger dan een potje omdat de structuur van de gel nogal onsmakelijk is. Eigenlijk is het gewoon een potje snot.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:59:53 #255
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108793876
Doe je dat puur om het langer te kunnen bewaren of merk je ook (duidelijk) effect van voor je haar? :o
pi_108793955
Ik merk niks aan mijn haar. Maar ik geloof ook niet zo dat een paar druppels van iets in zo'n hoeveelheid gel écht effect kan hebben. :P
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108794094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef gehotseflotst het volgende:
Dat is zo herkenbaar! :Y Had een grote plastic zak met spullen die ik weg kon gooien... Maar je hoeft de CG niet letterlijk te volgen natuurlijk ;) Wat voor spul zit er in je haarproducten wat je van de CG-methode niet 'mag' gebruiken?
In de shampoo zit sodium laureth sulfate en een paar -cones. En in alle stylingsproducten zitten wel meerdere -cones of -conols.
Als ik eraan ga beginnen ga ik het wel eerst een tijdje zo precies mogelijk volgen want anders ben ik bang dat het niet werkt :D
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:07:03 #258
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108794258
Goed punt :P Hoeveel lijnzaad gebruik jij dan en hoeveel gel haal je daaruit? Ik dus een kwart kopje, waar ik voor 2 weken aan gel uit kan halen.
pi_108794315
Oh ik at vroeger best vaak lijnzaad door de yoghurt. Het is best lekker :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:09:57 #260
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108794409
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Mry het volgende:

[..]

In de shampoo zit sodium laureth sulfate en een paar -cones. En in alle stylingsproducten zitten wel meerdere -cones of -conols.
Als ik eraan ga beginnen ga ik het wel eerst een tijdje zo precies mogelijk volgen want anders ben ik bang dat het niet werkt :D
Hmmm, zolang je siliconen gebruikt moet je in ieder geval een shampoo met SLS blijven gebruiken... Je kunt de spullen altijd bewaren, voor het geval de CG je toch niet zo bevalt ;)
Het enige product uit de winkel wat ik nu voor mijn haar gebruik is conditioner en olie, de rest is zelf wel te maken. Het blijft wel zoeken naar een fijne conditioner, want ze blijven constant hun formule 'verbeteren' }:|

Dan ga ik de overgebleven lijnzaad maar een keer gebruiken door mijn eten, ben benieuwd naar de smaak!
pi_108794533
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Goed punt :P Hoeveel lijnzaad gebruik jij dan en hoeveel gel haal je daaruit? Ik dus een kwart kopje, waar ik voor 2 weken aan gel uit kan halen.
Ik heb het al een tijdje niet gebruikt maar volgens mij gebruikte ik dezelfde hoeveelheid zaadjes op minder water. :o En dan vooral minder water omdat ik begrepen had dat het helemaal niet lang houdbaar is en dat anderhalf á twee weken toch echt wel de max is.

Ik vond het overigens wel prettig als het wat vloeibaarder was. Dat verdeelt wat makkelijker over nat haar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108794735
Ik heb nu de Curl Rehab van Curl Junkie in :)

Mooi haar Gehotseflotst!
pi_108794825
@gehotseflotst: wat doe jij tegen die lucht? Ik vind het zo'n vieze weeïge lucht, zelfs met een geurtje erin ruik je dat nog :r
(ik heb wat met geuren, ik weet het)

@Hara; dank je O+ Ik loop weer, wel sta ik af en toe vast. Maar vooruitgang is vooruitgang *O*

En algemeen; ik wou soms dat een bitchslap op internet ook zou werken :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:23:15 #264
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108795106
Pfoe, ik denk niet dat het fijn verdeelt als ik nog minder water gebruik :P Het is nu al behoorlijk gel-achtig. Heb op internet gelezen dat het wel 2 weken te bewaren is, maar met essentiële oliën nog beter. Heb alleen geen idee wat ik er dan in moet gooien :') Tot nu toe gooi ik er wat olijfolie bij, werkt heel goed tegen de pluis!

Met mijn eerste twee pogingen was de gel keihard geworden :') Je kon er iemand mee doodgooien. Het is nog wel even uitvogelen hoe lang je dat spul op moet laten staan om het gel-achtig genoeg te krijgen!

LieLie, dank je wel :Y Waar haal je die Curl Rehab?

E_C: Ik kan zelf niet ruiken, dus heb mijn haar onder de neus van man en vrienden (en kat! :') ) gedrukt en ze laten ruiken. Maar niemand merkte er iets vreemds aan. Behalve mijn kat, die zijn standaard 'ieh bah isse vieze geur :'( ' koppie trok, maar dat doet ie ook bij parfum en andere geurtjes :P

Heb je vaker zo'n last van je rug, ook als je geen lattenbodem-ongelukjes hebt?
pi_108795154
Dát was 't! Daarom heb ik toen geen nieuwe batch gemaakt. Die lucht!

Ik gebruikte een spray die ik zelf maakte. Wat gedemineraliseerd water, wat rozenwater of oranjebloesemwater, een beetje amandelolie/olijfolie/jojoba-olie/andere olie die fijn is, en wat essentiële oliën. Die spray gebruikte ik om mijn haar op te frissen en werkte ook goed tegen dat luchtje van de lijnzaadgel.

Maar toen was mijn spray op en de gel op en ik had geen zin om beide te maken en daarna is het er gewoon niet meer van gekomen.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:25:38 #266
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108795235
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dát was 't! Daarom heb ik toen geen nieuwe batch gemaakt. Die lucht!
Is dat echt zo erg? :'(

* gehotseflotst vrienden streng toespreken gaat op hun reukvermogen - of angst om te zeggen dat 't weeïg ruikt
pi_108795250
@gehotseflotst Bij Mariposa Import.
pi_108795268
Met minder water hoef je het maar heel kort te laten koken anders heb je inderdaad beton in je pan. :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108795311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Is dat echt zo erg? :'(

* gehotseflotst vrienden streng toespreken gaat op hun reukvermogen - of angst om te zeggen dat 't weeïg ruikt
Alleen als 't nat is volgens mij hoor. Als het eenmaal droog is rook ik het nooit meer. Maar voor mezelf vond ik het gewoon prettiger om er gelijk iets overheen te spuiten.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:27:56 #270
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108795355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
@gehotseflotst Bij Mariposa Import.
Verrek, een Nederlandse site met Jessicurl O+ En Kinky Curly O+

Manlief gaat blij zijn met jou :P
pi_108795371
Ik heb wel die rockin ringlets van Jessicurl, die ruikt ook typisch inderdaad. Maar heb niet het idee dat ik dat ook nog ruik in mijn haar later.
pi_108795411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef gehotseflotst het volgende:
Pfoe, ik denk niet dat het fijn verdeelt als ik nog minder water gebruik :P Het is nu al behoorlijk gel-achtig. Heb op internet gelezen dat het wel 2 weken te bewaren is, maar met essentiële oliën nog beter. Heb alleen geen idee wat ik er dan in moet gooien :') Tot nu toe gooi ik er wat olijfolie bij, werkt heel goed tegen de pluis!
Druivenpitolie, honing, neemolie, rozemarijn (EO), tea tree olie en vitamine E olie (maar van die laatste heb je een bepaalde IU nodig, weet niet meer hoeveel)
Wil je anders ook mijn natuurlijke-ingrediënten-excel-file hebben? Daar staat van allerlei dingen in, diverse mensen zijn er al blij mee volgens mij :)

quote:
E_C: Ik kan zelf niet ruiken, dus heb mijn haar onder de neus van man en vrienden (en kat! :') ) gedrukt en ze laten ruiken. Maar niemand merkte er iets vreemds aan. Behalve mijn kat, die zijn standaard 'ieh bah isse vieze geur :'( ' koppie trok, maar dat doet ie ook bij parfum en andere geurtjes :P

Heb je vaker zo'n last van je rug, ook als je geen lattenbodem-ongelukjes hebt?
Nee, van de gel zelf, niet in je haar.

Heb wel altijd last van mijn SI-gewricht, wat ook uitwerkt op mijn rug, maar nee, normaal niet :o
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:29:06 #273
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108795426
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Alleen als 't nat is volgens mij hoor. Als het eenmaal droog is rook ik het nooit meer. Maar voor mezelf vond ik het gewoon prettiger om er gelijk iets overheen te spuiten.
Haha, gelukkig maar! Ik was al bang al meurend rond te lopen, omdat mijn omgeving te beleefd is me te vertellen dat 't stinkt :')
pi_108795437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Verrek, een Nederlandse site met Jessicurl O+ En Kinky Curly O+

Manlief gaat blij zijn met jou :P
:D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:32:36 #275
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_108795643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Druivenpitolie, honing, neemolie, rozemarijn (EO), tea tree olie en vitamine E olie (maar van die laatste heb je een bepaalde IU nodig, weet niet meer hoeveel)
Wil je anders ook mijn natuurlijke-ingrediënten-excel-file hebben? Daar staat van allerlei dingen in, diverse mensen zijn er al blij mee volgens mij :)

[..]

Nee, van de gel zelf, niet in je haar.

Heb wel altijd last van mijn SI-gewricht, wat ook uitwerkt op mijn rug, maar nee, normaal niet :o
Oh ja, jij had zo'n handig documentje! Als je 'm op wilt sturen, graag! O+

Wat gebruik je zelf nou voor ingrediënten? Volgens mij had ik een tijdje geleden een oude blog van je gelezen, maar die was ook al niet meer up-to-date :P

Lastig! Hoop dat je rugpijn snel weer weg is! Heb je 'n warmtekruik of kersenpitkussen?
pi_108796677
Stuur even je emailadres per PM als je wilt.

Ikzelf ben al even van de CG af. Als ik het was, dan doe ik het standaard omhoog, gewoon omdat ik te lui ben om 10 minuten te stylen en 20 minuten te föhnen voor ik wegga, om vervolgens met halfdroge gelkrullen in de trein te zitten en dan ook nog eens op mijn werk moet scrunchen :N Laatste keer dat ik het los droeg heb ik een halve dag niet kunnen werken door het commentaar van iedereen. Nooit meer dus :{w

Daarnaast heb ik last van acne en ik werd een beetje gek van die ontstekingen op mijn hoofd. Niet dat ik wil klagen, doe ik al te veel naar mijn zin, maar dat is wel echt dé reden om van de CG af te gaan. Ik heb van die shampooblokken geprobeerd, maar dat vond mijn haar niet leuk en die azijnlucht 's morgens in de douche :r Dus ik wissel af tussen Gühl licht&luchtig (?!) met SLS en Sebamed elke dag shampoo zonder SLS, want dat werkt. Nu dat mijn haar langer is en ik het altijd omhoog of vastdraag zijn siliconen ook gewoon fijner omdat het dan minder klit. Ik moet je zeggen, doordat ik dus een tijd CG heb gedaan heb ik een soort van nieuwe/open blik gekregen wat betreft mijn haar. Ik weet wat welk product doet en ook vooral waaróm. Daardoor kan ik dus voorkomen dat het droog wordt ondanks het gebruik van SLS op z'n tijd.

Wat betreft conditioners gebruik ik nu die nieuwe repair lijn van John Frieda O+ of Suave kokos. Als leave-in mik ik er gewoon iets in wat ik tegenkom. Of ik doe een kruidenspoeling (gebruik nu een mix van 3 delen brandnetel, 2 delen duizendblad en 1 deel vlierbloesem, maar die moet nog 'getweekt'). Ook gebruik ik heeeeeel graag de nieuwe Kruidvat krullen creme. Is wel met siliconen, maar is de fijnste ooit :Y

Dus. Was dat een antwoord op je vraag? :9

En nee, geen warmtedingen in huis. Smeer met tijgerbalsem, ook fijn, ruikt lekker (ja, dat dan weer wél) en ga je lekker van :O :z :Z :Z :Z
pi_108797147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
Iemand hier ervaring met baking soda/appelciderazijn wassen?
Ik doe dat nu een jaar of twee ofzo :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108798414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Stuur even je emailadres per PM als je wilt.

Ikzelf ben al even van de CG af. Als ik het was, dan doe ik het standaard omhoog, gewoon omdat ik te lui ben om 10 minuten te stylen en 20 minuten te föhnen voor ik wegga, om vervolgens met halfdroge gelkrullen in de trein te zitten en dan ook nog eens op mijn werk moet scrunchen :N Laatste keer dat ik het los droeg heb ik een halve dag niet kunnen werken door het commentaar van iedereen. Nooit meer dus :{w

Daarnaast heb ik last van acne en ik werd een beetje gek van die ontstekingen op mijn hoofd. Niet dat ik wil klagen, doe ik al te veel naar mijn zin, maar dat is wel echt dé reden om van de CG af te gaan. Ik heb van die shampooblokken geprobeerd, maar dat vond mijn haar niet leuk en die azijnlucht 's morgens in de douche :r Dus ik wissel af tussen Gühl licht&luchtig (?!) met SLS en Sebamed elke dag shampoo zonder SLS, want dat werkt. Nu dat mijn haar langer is en ik het altijd omhoog of vastdraag zijn siliconen ook gewoon fijner omdat het dan minder klit. Ik moet je zeggen, doordat ik dus een tijd CG heb gedaan heb ik een soort van nieuwe/open blik gekregen wat betreft mijn haar. Ik weet wat welk product doet en ook vooral waaróm. Daardoor kan ik dus voorkomen dat het droog wordt ondanks het gebruik van SLS op z'n tijd.

Wat betreft conditioners gebruik ik nu die nieuwe repair lijn van John Frieda O+ of Suave kokos. Als leave-in mik ik er gewoon iets in wat ik tegenkom. Of ik doe een kruidenspoeling (gebruik nu een mix van 3 delen brandnetel, 2 delen duizendblad en 1 deel vlierbloesem, maar die moet nog 'getweekt'). Ook gebruik ik heeeeeel graag de nieuwe Kruidvat krullen creme. Is wel met siliconen, maar is de fijnste ooit :Y

Dus. Was dat een antwoord op je vraag? :9

En nee, geen warmtedingen in huis. Smeer met tijgerbalsem, ook fijn, ruikt lekker (ja, dat dan weer wél) en ga je lekker van :O :z :Z :Z :Z
Mijn CG-goeroe, wat doe je! ;(
pi_108798770
Goeroe? Haha! Ach ja, doe het al een tijdje niet meer, sinds ik de shampoo-blokken heb geprobeerd. Dat was voor mij een soort laatste strohalm, maar het werkt gewoon niet met mijn hoofdhuid. Ik heb echt SLS nodig.

Uiteindelijk gaat het om gezond haar en een gezonde hoofdhuid, niet om het principe van geen SLS/siliconen. Niet wat mij betreft in ieder geval. Ik vind allerlei natuurlijke middeltjes nog steeds erg leuk om een beetje mee te hobby-en, maar ik ben niet meer zo fanatiek :@
pi_108799563
Ach, je weet inmiddels zo goed wat wel en niet werkt, dan kun je eventuele negatieve eigenschappen wel opvangen inderdaad. Mijn haar reageert nog steeds wel goed op CG, blijft snel droog, en ik ben soms wat te laks met een goed masker oid.

Enige is dat ik maar niet echt van de pluis af kom. Niet echt droge pluis, meer eigenwijze haren in een andere stand ofzo. Ook als het nat is onder de douche is het niet mooi glad, er blijft pluis of dwars haar zichtbaar.
pi_108801538
Ja, ik heb ook nog niet het wondermiddel gevonden voor mijn droge pluishaar.

Maar zonder SLS was de onderste helft helemaal lelijk geworden. Met is iets beter te doen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:35:53 #282
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108847776
Hier weer eens een update van mijn haar. Ik ben m`n krullen een beetje kwijt..jammer vind ik!
Het lijkt wel hoe meer ik er aan doe, hoe slechter het valt? Maar misschien is het nu gewoon ook te zwaar en te veel :-)



ter vergelijk, dit was
maart 2010 http://farm5.staticflickr.com/4024/4474680712_d62da9953a.jpg
mei 2010 http://farm4.static.flickr.com/3329/4636354608_765a661d72_o.jpg
augustus 2010 http://farm5.staticflickr.com/4079/4878629390_2b075586df.jpg
juli 2011 http://farm7.staticflickr.com/6008/5985483347_3f4b49c3b9.jpg
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108848278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier weer eens een update van mijn haar. Ik ben m`n krullen een beetje kwijt..jammer vind ik!
Het lijkt wel hoe meer ik er aan doe, hoe slechter het valt? Maar misschien is het nu gewoon ook te zwaar en te veel :-)

[ afbeelding ]

ter vergelijk, dit was
maart 2010 http://farm5.staticflickr.com/4024/4474680712_d62da9953a.jpg
mei 2010 http://farm4.static.flickr.com/3329/4636354608_765a661d72_o.jpg
augustus 2010 http://farm5.staticflickr.com/4079/4878629390_2b075586df.jpg
juli 2011 http://farm7.staticflickr.com/6008/5985483347_3f4b49c3b9.jpg
Wauw, vooral juli 2011!! O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:49:18 #284
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108848398
augustus 2010 is mijn favoriet! Ik wil mijn haar echt weer hebben zoals toen ;(

Oh en de foto van vandaag is iets vertekend, het was nog wat klam, en dat scheelt altijd veel in volume. Het is dus niet zo dunnig als het op de foto lijkt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108851093
Jouw krullen lijken heel erg op die van mij, goed vooruitzicht voor als het lang is. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:37:53 #286
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108863446
Iemand nog tips voor droge punten? Dit heb ik al geprobeerd en doe ik nog steeds:

- Alleen shampoo op de hoofdhuid, niet in de punten
- Conditioner (elke douchebeurt)
- Masker (elke week)
- Haarolie (voordat ik ga wassen, paar uur)
- Niet verven
- Niet föhnen

Ik gebruik sulfaten en in het masker zitten siliconen, in de conditioner niet. Ik heb heel lang zonder sulfaten en siliconen gewassen, maar merkte niet echt verschil.
Eens in de 3 maanden laat ik 1 of 2 cm eraf halen, dan is het een tijdje beter, maar het lijkt alsof het onderste stukje altijd opnieuw droog wordt.

Ik wilde mijn haar een stukje laten groeien, maar ik krijg de neiging om er toch de schaar in te laten zetten...
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:10:40 #287
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108864425
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik doe dat nu een jaar of twee ofzo :).
Oh tof hoe bevalt het je?
Had je er in het begin problemen mee?
Ik ben al een tijd CO dus zal waarschijnlijk niet veel last van detox hebben. Ik heb m'n haar nu 3 x zo gewassen maar óf m'n haar voelt droog en stroef aan na het wassen, óf het is nog een beetje vettig...of een combinatie daarvan (raar)
Hoe is dat bij jou gegaan? Heb je nog tips?
Heaven is a place on earth with you
pi_108871875
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier weer eens een update van mijn haar. Ik ben m`n krullen een beetje kwijt..jammer vind ik!
Het lijkt wel hoe meer ik er aan doe, hoe slechter het valt? Maar misschien is het nu gewoon ook te zwaar en te veel :-)

[ afbeelding ]

ter vergelijk, dit was
maart 2010 http://farm5.staticflickr.com/4024/4474680712_d62da9953a.jpg
mei 2010 http://farm4.static.flickr.com/3329/4636354608_765a661d72_o.jpg
augustus 2010 http://farm5.staticflickr.com/4079/4878629390_2b075586df.jpg
juli 2011 http://farm7.staticflickr.com/6008/5985483347_3f4b49c3b9.jpg
Wow zeg, ziet er zeer netjes uit. _O_ Wilde dat ik mijn haar ook zo kreeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 08-03-2012 18:48:12 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:53:47 #289
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108872500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wow zeg, ziet er zeer netjes uit. _O_ Wilde dat ik mijn haar ook zo kreeg.
beter eten, moet je eens kijken hoe het gaat groeien ^O^
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:59:07 #290
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_108872685
Of gezonder eten van veel vezels.......... ^O^
allesbeterweter
pi_108872813
in het geval van FF: überhaupt eten *O*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_108872845
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

beter eten, moet je eens kijken hoe het gaat groeien ^O^
Sinds begin deze week mag ik 4 keer per week warm eten bij mijn buurvrouw en dat smaakt naar meer. Maar afgezien daarvan groeit mijn haar gestaag door, dus dat is het probleem niet. Wel ben ik deze week een kuurtje begonnen (middel Betamethason) om een soort eczeem op de hoofdhuid te behandelen, en met succes. Heb van een kapper en mijn huisarts vernomen dat als ik mijn haren thuis gewoon los draag of los draag in een staart dat het dan minder gaat jeuken en broeien en dat ik het beste alleen mijn haar kan opsteken als ik de deur uitga, en heb dit advies opgevolgt en de jeuk is zo goed als verdwenen. Het middel dat ik 2 keer per dag moet aanbrengen is ''Betamethoson'' dit is een sterke maar uitsluitend op recept verkijgbaar middel dat al vanaf de eerste dag goed werkt, hierdoor krijgt de hoofdhuid meer rust en zullen de schilfers zo goed als verdwijnen. Schijnt in de winter vaker voor te komen dan in de zomer, heeft met de luchtvochtigheid oid te maken.
Verder heb ik per dag maar tussen de 25 en 30 haren verlies, wat dankzij de medicatie maar héél weinig is.

Wordt toch nog vervolgt. :)
pi_108872963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
Iemand nog tips voor droge punten? Dit heb ik al geprobeerd en doe ik nog steeds:

- Alleen shampoo op de hoofdhuid, niet in de punten
- Conditioner (elke douchebeurt)
- Masker (elke week)
- Haarolie (voordat ik ga wassen, paar uur)
- Niet verven
- Niet föhnen

Ik gebruik sulfaten en in het masker zitten siliconen, in de conditioner niet. Ik heb heel lang zonder sulfaten en siliconen gewassen, maar merkte niet echt verschil.
Eens in de 3 maanden laat ik 1 of 2 cm eraf halen, dan is het een tijdje beter, maar het lijkt alsof het onderste stukje altijd opnieuw droog wordt.

Ik wilde mijn haar een stukje laten groeien, maar ik krijg de neiging om er toch de schaar in te laten zetten...
Ik gebruik sinds een ruime week Gliss Kur every day oil elixer, een soort donkergele dikke vloeistof in een flesje met een pompje. 1 a 2 keer per dag in de lengte van m'n haar en dan nog eens een of 2 keer m'n punten er in dippen, ziet er naar uit dat mijn droge punten nu weg zijn dus wellicht is het ook iets voor jou?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_108873013
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:59 schreef allesbeterweter het volgende:
Of gezonder eten van veel vezels.......... ^O^
Eet ik ook heel veel, uitsluitend vol volkoren, dus geen witbrood of ander licht brood.

Stoelgang problemen heb ik dan ook totaal geen last van.. Stevige grote keutels zoals een arts het graag ziet. :Y
pi_108873263
Je moet echt eens leren om bepaalde dingen voor jezelf te houden. Dat je hier elke dag komt vertellen hoeveel haren je hebt uitgeborsteld en hoe vreselijk zwaar je medicijnen wel niet zijn is nog tot daar aan toe, maar nu je over de toestand je stront gaat beginnen is zelfs voor mij de maat vol en het geduld op :{w 8)7

We weten allemaal dat je jezelf fantastisch vindt, dat jij het middelpunt van jouw leefwereld bent, en dat is allemaal prima. Dat jij graag aan een soort fetish achtig beeld van een 'vrouw' wilt voldoen moet je ook lekker zelf weten. Maar dít gaat té ver.
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:43:56 #296
123170 alors
zlata1234
pi_108874427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je moet echt eens leren om bepaalde dingen voor jezelf te houden. Dat je hier elke dag komt vertellen hoeveel haren je hebt uitgeborsteld en hoe vreselijk zwaar je medicijnen wel niet zijn is nog tot daar aan toe, maar nu je over de toestand je stront gaat beginnen is zelfs voor mij de maat vol en het geduld op :{w 8)7

We weten allemaal dat je jezelf fantastisch vindt, dat jij het middelpunt van jouw leefwereld bent, en dat is allemaal prima. Dat jij graag aan een soort fetish achtig beeld van een 'vrouw' wilt voldoen moet je ook lekker zelf weten. Maar dít gaat té ver.
_O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108874430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Je moet echt eens leren om bepaalde dingen voor jezelf te houden. Dat je hier elke dag komt vertellen hoeveel haren je hebt uitgeborsteld en hoe vreselijk zwaar je medicijnen wel niet zijn is nog tot daar aan toe, maar nu je over de toestand je stront gaat beginnen is zelfs voor mij de maat vol en het geduld op :{w 8)7

We weten allemaal dat je jezelf fantastisch vindt, dat jij het middelpunt van jouw leefwereld bent, en dat is allemaal prima. Dat jij graag aan een soort fetish achtig beeld van een 'vrouw' wilt voldoen moet je ook lekker zelf weten. Maar dít gaat té ver.
Hihi een vrouw zou sowieso denk ik nooit zeggen: stevige keutels


Maar ja ik vind dit ook echt een te ranzige opmerking.. Laten we het over haar hebben.. :Y
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:50:22 #298
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_108874740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:09 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Eet ik ook heel veel, uitsluitend vol volkoren, dus geen witbrood of ander licht brood.

Stoelgang problemen heb ik dan ook totaal geen last van.. Stevige grote keutels zoals een arts het graag ziet. :Y
Brengt ze op bestelling naar de dokter _O- _O- Zo als een Arts het graag ziet. _O- _O-
allesbeterweter
pi_108875270
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:50 schreef allesbeterweter het volgende:

[..]

Brengt ze op bestelling naar de dokter _O- _O- Zo als een Arts het graag ziet. _O- _O-
Komt goed uit, moet toch komende tijd naar de dokter om mijn beviindingen voor die haarlotion te bespreken, zal ik de ontlasting bewaren en meenemen. ;)

Ik heb geen taboe om zioets wat ieder merns produceerd te bespreken. .
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:04:13 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_108875344
Dit is een topic over haar. Ontlasting Heeft hier niets te zoeken.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_108876253
I haz visuals ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')