quote:
quote:
Ik vind jullie wel schattig.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik op mijn 16e een aardige invoelende jongen was. Lange monogame relaties gehad, lang getrouwd geweest. Maar tegenwoordig zeg ik gewoon rechtstreeks tegen vrouwen dat ik beslist niet meer monogaam ga zijn, dat ik alleen nog maar voor het plezier ga, mijn eigen plezier...
Punt is, als ik me egocentrisch opstel, dan blijken vrouwen ineens verrassend gemotiveerd om het aardige in mij te zien. Vraag mij niet waarom vrouwen zo werken, maar het is wel degelijk zo. Ik profiteer daar volop van. Maar als je het mij vraagt, was ik toch echt een leukere aardigere jongen toen ik 16 of 20 was. Maar het is de verkeerde strategie om vrouwen het hoofd op hol te brengen.
Ik heb respect voor elke vrouw waar ik mee om ga en waar ik intiem mee ben, in die zin dat ik ze eerlijk vertel waar ik mee bezig ben en dat ze zelf mogen uitzoeken wat daar de consequenties van zijn. Maar tralala, hoe egocentrischer ik ben, en hoe eerlijker ik daarvoor uitkom, hoe meer ze voor me vallen. Dat frustreert me niet, daar profiteer ik juist van.
Maar in dit soort topics laat ik die spiegel graag even zien aan vrouwen die dit soort verzuchtingen als TS hebben. Gewoon, omdat vrouwen uit zichzelf eerder plat gaan voor een egocentrische jongen dan voor een lieve aardige aanpassingsgerichte jongen. Vrouwen als TS moeten voor zichzelf in de spiegel nagaan waarom ze op bepaalde types jongens vallen, ipv gaan verzuchten dat kennelijk alle mannen snel hun interesse kwijt zijn of alleen seks willen. Dat is namelijk simpelweg niet waar. Het zijn de vrouwen zelf die uiteindelijk iets opwindends willen zien in de "klootzak", en de aardige jongens niet meer dan als gewone vriend kunnen zien.
Verder ben ik overigens gek en dol op vrouwen hoor.
Maar ze snappen zichzelf over het algemeen niet.
De ratio klopt niet met de eierstokken.