abonnement Unibet Coolblue
pi_109351330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Bij Dennis ten Bokkel is een tumor in het hoofd geconstateerd.

Hopen dat het hem goed afgaat. Ik weet zelf van heel nabij hoe ingrijpend dit kan zijn.
Van Oorschot had ook al kanker, toch apart dat 2 (ex) spelers van oranje er op zo'n jonge leeftijd al kanker op hebben zitten

Ten Bokkel moet gewoon stoppen overigens, jammer hoe zo'n goede speler nu nog maar 2 minuten per wedstrijd op het ijs komt.

Misschien kan een jaartje Tilburg in de 3e/4e lijn ook nog wel en ook nog een deeltijdbaan bij de jeugdopleiding
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109351357
Ten Bokkel was in de jeugd echt veruit de beste overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:24:38 #253
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109351699
Met alle respect maar ik vond Ten Bokkel afgelopen jaar al niet veel presteren en dat jaar al helemaal niets. Denk dat hij vooral als Captain een grote mentale rol speelt. In de zin van motivatie v.h. team.
Flesje bier
pi_109355690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:24 schreef Gezicht het volgende:
Met alle respect maar ik vond Ten Bokkel afgelopen jaar al niet veel presteren en dat jaar al helemaal niets. Denk dat hij vooral als Captain een grote mentale rol speelt. In de zin van motivatie v.h. team.
Tummers, Van Sloun en Ramoul moeten die rol zo over kunnen nemen. Burgess als hij blijft bijvoorbeeld ook.

Geleen krijgt wel een probleem om de punten van Ten Bokkel te compenseren en wie weet zijn ze Van Iersel dan ook wel kwijt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109355758
Ik vraag me wel af wat met Den Haag gaat gebeuren indien André Janssen besluit ermee te stoppen.

Hij overwoog vorige zomer zich al terug te trekken, maar ging toch door omdat De Uithof zelf begon met sponsoren. Staan er mensen in de rij om de boel over te nemen in Den Haag?
pi_109355950
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef Leatherface het volgende:
Ik vraag me wel af wat met Den Haag gaat gebeuren indien André Janssen besluit ermee te stoppen.

Hij overwoog vorige zomer zich al terug te trekken, maar ging toch door omdat De Uithof zelf begon met sponsoren. Staan er mensen in de rij om de boel over te nemen in Den Haag?
Vast niet, zelfs in een finale krijgen ze de boel niet aan het schijten

Ook jammer dat zoveel geld eigenlijk alleen Bruinsma heeft opgeleverd voor het Nederlands team, talenten zijn er nauwelijks doorgebroken al zijn een aantal jonge Nederlandse spelers er wel beter geworden. Verreyen en Ras heb ik gister niet gezien bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109357004
Maak je dit en komend seizoen iig geen zorgen daarover ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:15:02 #258
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109357455
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
en wie weet zijn ze Van Iersel dan ook wel kwijt
Dat zie ik niet snel gebeuren aangezien Jeffrey maandag met zijn vrouw een lunchroom in Sittard heeft geopend.
Flesje bier
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:16:22 #259
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_109359599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat zie ik niet snel gebeuren aangezien Jeffrey maandag met zijn vrouw een lunchroom in Sittard heeft geopend.
Dit.

Lekker ijs overigens!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_109360896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maak je dit en komend seizoen iig geen zorgen daarover ;)
Waarover?

Sws is het de bedoeling dat André steeds minder gaat bijdragen, oftewel dat er via andere bronnen meer geld moet binnen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109361552
NAAM GP G A P PM Toernooien
Ian Meierdres (Tilburg) 5 0 0 0 0 3
Fabian Schotel (Den Haag) - - - - - 0
Martijn Oosterwijk (Heerenveen) - - - - - 0
Bjorn Willemse (Tilburg) 44 3 9 12 40 9
Nick de Jong (Eindhoven) 40 2 7 9 32 8
Jordy van Oorschot (Den Haag) 24 0 2 2 6 5
Mike Dalhuisen (Quinnipiac University - USA) 13 1 3 4 10 3
Jamie Visser (Heerenveen) 10 0 1 1 4 2
Stanislav Nazarov (Tilburg) 5 0 1 1 4 1
Wesley Hendriks (Heerenveen) 4 0 0 0 0 1
Michael Brandasu (Stavanger Oilers - NOR) 4 0 0 0 2 1
Jurryt Smid (Den Haag) - - - - - 0
Mike Overweg (Eindhoven) - - - - - 0
Rico Jonkers (Tilburg) - - - - - 0

NAAM GP G A P PM Toernooien
Jamie Schaafsma (Val Gardena - ITA) 19 14 8 22 18 4
Mickey Bastings (Tilburg) 4 0 3 3 0 1
Tony Demelinne (Den Haag) 9 4 2 6 12 2
Ronald Wurm (Amsterdam) 9 3 2 5 6 2
Marcel Kars (Eindhoven) 34 9 9 18 46 7
Lars van Sloun (Geleen) 9 1 3 4 39 2
Levi Houkes (Eindhoven) 14 0 6 6 26 3
Diederick Hagemeijer (Tilburg) 24 5 4 9 38 5
Akim Ramoul (Geleen) 10 1 2 3 10 2
Ivy van den Heuvel (Tilburg) 24 2 4 6 6 5
Peter van Biezen (Tilburg) 40 2 5 7 20 8
Kevin Bruijsten (Eindhoven) 19 0 3 3 2 4
Jan-Jaap Natte (Den Haag) 15 1 0 1 6 3
Mitch Bruijsten (Alaska Anchorage University - USA) 5 0 0 0 0 1
Steve Mason (Miami Ohio University - USA) 5 0 0 0 14 1
Marco Postma (Den Haag) 15 0 0 0 18 3
Jeffrey Melissant (Tilburg) - - - - - 0
Nardo Nagtzaam (Mercyhurst University - USA) - - - - - 0
Ritchie van Hulten (Tilburg) - - - - - 0

Redelijk wat internationale ervaring zo, hopelijk is iedereen erbij en kunnen we serieus mee gaan doen voor promotie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109370963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarover?

Sws is het de bedoeling dat André steeds minder gaat bijdragen, oftewel dat er via andere bronnen meer geld moet binnen komen
Dat ie de komende 2 jaar de kraan dichtdraait. Of er moet iets heel geks gebeuren maar neem van mij aan dat mijn info betrouwbaar is. Ook zijn er wat onderhandelingen met wat nieuwe mooie namen voor komend seizoen ;)
pi_109371421
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dat ie de komende 2 jaar de kraan dichtdraait. Of er moet iets heel geks gebeuren maar neem van mij aan dat mijn info betrouwbaar is. Ook zijn er wat onderhandelingen met wat nieuwe mooie namen voor komend seizoen ;)
Stuur eens wat namen over de PM
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109373666
Alexey Loginov verruilt Trappers voor Rusland

Alexey Loginov zet zijn loopbaan voort in Rusland. Loginov, geboren in Saratov, keert daarmee terug naar zijn geboorteland waar hij een groot deel van zijn opleiding kreeg. De nieuwe club voor de jonge Rus is nog onbekend.

‘Alex heeft bij de technische leiding aangegeven volgend seizoen niet in Tilburg terug te keren’, licht Theo van Gerwen toe. De coach noemt het vertrek van Loginov een ‘sportieve aderlating, maar een logische keuze’. ‘Alex is een ruwe diamant. Het eerste slijpwerk is door ons verricht. Nu is het aan hem te zorgen dat zijn enorme talent verder tot wasdom gaat komen. Daarvoor moet hij naar het buitenland want in ons land zat hij aan zijn plafond’.

De Tilburgse oefenmeester gaat in de zomerperiode op zoek naar een alternatief voor Loginov. ‘Met vijf verdedigers (Pippo Limnell Finocchiaro, Rody Jacobs, Rico Jonkers, Andreas Nilsson en Bjorn WIllemse) zijn we kwetsbaar. In de jeugdopleiding schaatsen een aantal jongens met potentie rond, maar ze zijn nog te jong om de stap naar het eerste team te kunnen maken. Mijn wensen heb ik kenbaar gemaakt. Nu is het zaak binnen het beperkte budget op zoek te gaan naar een vervanger voor Alexey’.

De 19-jarige Loginov kwam in 2009 naar Nederland en meldde zich aan bij DESTIL Trappers. Zijn debuut in de Tilburgse hoofdmacht maakte hij een seizoen later. In 67 duels tekende Loginov voor twaalf punten (drie goals en negen assists). Hij bracht 70 minuten in de strafbank door.

Ik vind overigens niet dat hij in Nederland al is uitgeleerd, dit seizoen was hij minder sterk dan vorig jaar, maar hopelijk voor hem komt hij ergens terecht op het 2e of 3e niveau

Ben benieuwd wie ze zullen halen, schat een goedkope college boy of een import die graag in Nederland wil blijven

Zou me overigens ook niet verbazen als Pippo vertrekt, in Italie en Finland geldt hij niet als import, dat moet ook wel wat waard zijn daar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109373686
Jammer ook dat hij nog niet 2 seizoenen blijft zodat hij voor Nederland kon gaan spelen :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109375888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen, na twee keer twee minuten voor tijd een doelpunt te moeten incasseren.
Van wat ik gezien heb begonnen de haagse spelers in te slaan op enkele Eaters. Met name Lars en Ian werden aangepakt. Maar heb in een artikel van haagse zijde gelezen dat Ian de aanstichter was.
Zal waarschijnlijk komen omdat de kleur van de brillen anders waren.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef Gezicht het volgende:
Zover ik weet een Limburger... Maar goed waar er 2 vechten heb en er uiteraard 2 schuld.
Ja was inderdaad een limburger die begon, daarop reageerden van beide kanten een aantal personen, de aanstichter maakte zich er tussenuit en uiteindelijk sloegen hagenezen incl. stewards in op Geleen supporters die werkelijk niets met het incident te maken hadden.
Overigens kwamen de haagse stewards later nogmaals terug om de limburgse supporters uit te dagen. vraag me werkelijk af hoe zulke mensen steward kunnen worden.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dit.

Lekker ijs overigens!
euuh en lekkere vriendin :D
pi_109377075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 07:14 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Van wat ik gezien heb begonnen de haagse spelers in te slaan op enkele Eaters. Met name Lars en Ian werden aangepakt. Maar heb in een artikel van haagse zijde gelezen dat Ian de aanstichter was.
Zal waarschijnlijk komen omdat de kleur van de brillen anders waren.

[..]

Ja was inderdaad een limburger die begon, daarop reageerden van beide kanten een aantal personen, de aanstichter maakte zich er tussenuit en uiteindelijk sloegen hagenezen incl. stewards in op Geleen supporters die werkelijk niets met het incident te maken hadden.
Overigens kwamen de haagse stewards later nogmaals terug om de limburgse supporters uit te dagen. vraag me werkelijk af hoe zulke mensen steward kunnen worden.

[..]

euuh en lekkere vriendin :D
Het is begonnen na het op stootje op het ijs. Toen moesten stewards ingrijpen omdat er met dingen richting het ijs gegooid werd en ze tegen de ramen begonnen te slaan. Haagse supporters begonnen toen de Geleen supporters uit te lachen en met bier richting supporters te gooien en toen sloeg de vlam in de pan, ik durf niet te zeggen wie er het eerst begon met slaan of schoppen. Daarop kwamen alle stewards om de groepen uit elkaar te trekken incl de Geleen begeleiders kwamen helpen. Zelfs die kregen klappen van eigen supporters en hebben eigen supporters geslagen.

Waar jij op doelt denk ik qua steward die jullie uit daagde was zeker dat akkefietje bij de bus buiten met die kale steward? Die langs de bus liep en supporters uit daagde om naar buiten te komen.... mijn God wat een stumperd was dat zeg
pi_109377911
Zo te horen mag HYS dan wel eens zijn stewards beter screenen.
pi_109379831
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:58 schreef admiraal_anaal het volgende:

Waar jij op doelt denk ik qua steward die jullie uit daagde was zeker dat akkefietje bij de bus buiten met die kale steward? Die langs de bus liep en supporters uit daagde om naar buiten te komen.... mijn God wat een stumperd was dat zeg
Was inderdaad die kale zwakzinnige met nog een medesteward.

Dat de stewards klappen kregen heb ik niet gezien, de steward van Geleen die 'gewond' was werd meer onder de voet gelopen in het gedrang voor zover ik weet.
De stewards van Geleen die mee waren vond in niet geschikt voor oplossen van problemen aangezien het vooral vrouwen waren, de stewards van Den Haag waren meer opgeblazen portiers van een foute discotheek.

Verder hoop ik dat onderlinge contacten tussen de Eaters en Hys supporters blijven zoals ze waren. Vaak genoeg een praatje en een dolletje gemaakt, altijd gezellig.
pi_109380372
Ik heb het zelf altijd gezellig gevonden bij wedstrijden van HYS. Sommige Hagenezen zijn 'tongue in cheek', maar heb nooit rottigheid met eigen ogen gezien.

Maar goed, grote happenings als finales trekken soms fout volk aan, zullen we dan maar zeggen.
pi_109380851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef JJ76 het volgende:

[..]

Was inderdaad die kale zwakzinnige met nog een medesteward.

Dat de stewards klappen kregen heb ik niet gezien, de steward van Geleen die 'gewond' was werd meer onder de voet gelopen in het gedrang voor zover ik weet.
De stewards van Geleen die mee waren vond in niet geschikt voor oplossen van problemen aangezien het vooral vrouwen waren, de stewards van Den Haag waren meer opgeblazen portiers van een foute discotheek.

Verder hoop ik dat onderlinge contacten tussen de Eaters en Hys supporters blijven zoals ze waren. Vaak genoeg een praatje en een dolletje gemaakt, altijd gezellig.
Die kale is op het matje geroepen in ieder geval dat ik weet.

Wat ook wel minder was, was dat de muntenautomaat gekraakt was en dus iedereen ineens stapels munten had. Toen hebben ze daar in die hoek de munten afgeschafd en kon je enkel contant betalen, klote voor diegen die wel betaald hadden voor de munten....


Maarja ik zie het wel positief in hoor de volgende wedstrijd tussen de supporters
pi_109380866
Ik stond al bij de ingang toen het gebeurde maar ik vond de sfeer echt relaxt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109380952
Tsja, dan is de vlam misschien abrupt in de pan geslagen door een of meerdere provocaties.

Maar gebeurden die rellen aan de overkant t.o.v. waar je de hal binnenkomt?

Misschien een rare vraag, maar ik weet niet wat het uitvak is in DH. Ik was een keer in De Uithof en dat was tegen Amsterdam. Die brachten geen publiek mee. :D
pi_109381139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, dan is de vlam misschien abrupt in de pan geslagen door een of meerdere provocaties.

Maar gebeurden die rellen aan de overkant t.o.v. waar je de hal binnenkomt?

Misschien een rare vraag, maar ik weet niet wat het uitvak is in DH. Ik was een keer in De Uithof en dat was tegen Amsterdam. Die brachten geen publiek mee. :D
Precies aan de overkant van de kantine, er staat toch een groot bord :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109381203
Dat bord was me dan niet opgevallen blijkbaar.
pi_109381413
Als HYS nu eens effe dit team regelt

Groenstege
Schotel

Bitje
Gordon
Mizerek
Schutte

Smid
Roozendaal
Van Rijswijk

Van Benthem 1
Van Benthem 2
Demelinne
Korthuis
Bruinsma
Postma
Natte
Easter
Verreijen
Ras
Brown
Heerema
Caig

Coach: Selivanov
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109381452
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=125670

Zou deze in beeld zijn in Nederland, hopelijk dat hij volgend seizoen weer in de eredivisie speelt, dan is hij in beeld.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109382849
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Die kale is op het matje geroepen in ieder geval dat ik weet.

Wat ook wel minder was, was dat de muntenautomaat gekraakt was en dus iedereen ineens stapels munten had. Toen hebben ze daar in die hoek de munten afgeschafd en kon je enkel contant betalen, klote voor diegen die wel betaald hadden voor de munten....

Maarja ik zie het wel positief in hoor de volgende wedstrijd tussen de supporters
correctie, de automaat is niet gekraakt. Maar bleef op een of andere manier hangen waardoor alle muntjes eruitliepen. Dit was niet iets wat bewust gebeurd is, dat de munten toen in de broekzakken zijn verdwenen uiteraard wel. Ik had van te voren ook al muntjes gekocht en beken eerlijk ik dat ik een paar gratis munten heb gehad. Aan andere bar kregen Geleen supporters ook geen drank/eten met muntjes. Hebben dus met een paar hagenezen paar biertjes gedronken, want zij kregen met onze munten uiteraard wel drank.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:31:52 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109438361
Zo, dalijk eens naar Glanerbrook. Ben benieuwd.
Flesje bier
pi_109439393
Succes Geleen *O*

Hoop dat jullie winnen vanavond zodat we in eigen huis kampioen gaan worden zondag :9
pi_109450203
5-2 voor Geleen *O*
De broertjes van Bentem allebij een match penalty.
pi_109452005
*O*
Kampioenschapstitel in eigen huis *O*
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 00:30:54 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109452075
afgeslacht!

wat is er met Imrik aan de hand eigenlijk?
niets tegen Fabian Schotel verder maar die heeft het hele seizoen op de bank gezeten???
dan snap ik dat zo'n finale wedstrijd wat zware kost is, zeker als de verdediging gaat lopen blunderen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109452389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:30 schreef sp3c het volgende:
afgeslacht!

wat is er met Imrik aan de hand eigenlijk?
niets tegen Fabian Schotel verder maar die heeft het hele seizoen op de bank gezeten???
dan snap ik dat zo'n finale wedstrijd wat zware kost is, zeker als de verdediging gaat lopen blunderen!
Liesblessure, hij kon amper schaatsen.
Denk dat het einde seizoen voor hem is..
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 00:46:56 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109452496
crap!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109452606
Schotel gaf met name in het begin wel veel rebounds weg.

Die jongen is toch wat onervaren voor dit podium, hoewel hij zijn plek in Oranje ongetwijfeld zal verdienen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:17:40 #287
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453200
*O* Zondag de eerste kampioenstitel voor Ruijters Eaters Geleen *O*
Tics van je petten.
pi_109453238
Niet te vroeg juichen Nattermann. Eerst maar eens kijken of Imrich Petrik herstelt. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel voor HYS.
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 01:22:09 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109453272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:51 schreef Leatherface het volgende:
Schotel gaf met name in het begin wel veel rebounds weg.

Die jongen is toch wat onervaren voor dit podium, hoewel hij zijn plek in Oranje ongetwijfeld zal verdienen.
hij komt van Dordrecht toch?

als die nog steeds eredivisie ambities hebben (en niet direct voor de prijzen willen gaan) dan hebben die er iig een goede (relatief goedkope) eerste goalie met eredivisie ervaring aan denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109453507
Ik vind Schotel okay, maar niet van het niveau Meierdres. Hopelijk kan hij zich wel ontwikkelen tot een goede eredivisie-keeper.

En ja, Schotel is een Dordrechter. Maar hij keepte ook bij Zoetermeer. :)
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 01:39:40 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109453553
nee maar ik hoop dat Dordrecht er niet instapt met de gedachte dat ze over de hele lijn zo goed zijn als Tilburg ;)

anders kan Schotel misschien iets vertellen over zijn ervaringen bij Zoetermeer ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109453627
Ik schrijf nu Dordrechter, maar is het eigenlijk Dordrechter of Dordtenaar? Sorry, 't is laat. Aardige rit terug vanuit Geleen. :P
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:46:55 #293
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:19 schreef Leatherface het volgende:
Niet te vroeg juichen Nattermann. Eerst maar eens kijken of Imrich Petrik herstelt. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel voor HYS.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Petrik deze wedstrijden niet herstelt :@ zodat de Eaters deze eerste titel in ruim 40 jaar kunnen binnenslepen

Hopen kost niks.

Zondag naar Den Haag *O*
Tics van je petten.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:48:01 #294
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik schrijf nu Dordrechter, maar is het eigenlijk Dordrechter of Dordtenaar? Sorry, 't is laat. Aardige rit terug vanuit Geleen. :P
PM Yvonne :7

Super sfeertje trouwens weer in ons Glanerbrook vanavond. Komt echt zelden voor dat je zo'n samenhang meekrijgt tussen de supporters. Dit is waarom ijshockey zo'n mooie sport is.
Tics van je petten.
pi_109453652
Ik merkte inderdaad amper iets van vijandigheid. Ik zag volop Geleen-fans en Hagenezen gezellig samen ouwehoeren.
pi_109453673
Ik snap wel dat je hoopt dat Petrik zondag niet keept, omdat het je kansen vergroot. :)

De druk wordt dan wel heel groot op de schouders van Schotel. Bij een eventueel falen zal ie het zichzelf misschien kwalijk nemen. Alhoewel je niet meer van zo'n jonge keeper kunt vragen dan hetgeen wat hij kan.
pi_109453763
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:46 schreef nattermann het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoop ik dat Petrik deze wedstrijden niet herstelt :@ zodat de Eaters deze eerste titel in ruim 40 jaar kunnen binnenslepen

Hopen kost niks.

Zondag naar Den Haag *O*
Eerste titel :')

Heinonen die Korthuis een kusje kwam geven op de middenstip is dat geen penalty?

Jammer dat Ramoul en Korthuis niet los mochten, dat wilden ze beide sws. Gewoon 5 minuten en dan een rematch

Ik kon helaas de laatste gevechten nauwelijks zien(andere hoek) hopelijk komt het op internet, kan ik het toch nog een beetje volgen

16:18: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Interference
16:18: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing
16:18: PEN Ruijters Eaters Geleen: 91: Akim RAMOUL 2 min Roughing

Bizar dat Den Haag hier een penalty tegen kreeg, Korthuis reed 'per ongeluk' door op Heinonen, Ramoul gaat achter hem aan en begint op hem in te slaan, lijkt me dat het minimaal een dubbele minor moet zijn voor Ramoul.

Verder mogen ze van mij de keepers vogelvrij maken buiten hun crease, TJ kreeg ook een onterechte interference tegen buiten de crease
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109453772
Goalie mag toch niet de crease verlaten zonder penalty te krijgen? Ik verbaasde me ook over Heinonen dat ie geen straf voor goalie leaving the crease during an altercation kreeg.

Edit - of is dat alleen in de NHL?
pi_109453782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:05 schreef Leatherface het volgende:
Goalie mag toch niet de crease verlaten. Ik verbaasde me ook over Heinonen.
In de NHL krijg je een minor.

Mooi hoe Eimers zijn spelers in de bank hield terwijl Den Haag al op het ijs was.

Ramoul(denk ik) jumpte ook van de bank om mee te gaan vechten, in de NHL is dat 10 wedstrtijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109453786
Die laatste vechtpartijen met de gebroeders Van Bentem heb ik niet meer gezien. Ik ging net voor tijd de hal uit. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')