abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:47:56 #51
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108523144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef dawg het volgende:
:o een gereformeerd konijn.
D'r broer is waarschijnlijk ook haar vader. :')
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108523191
haha
pi_108523595
Ah, als ik bij het kleed komt zitten komt ze spelen en snuffelen. Ze houdt al van me O+.
pi_108523692
als je straks gaat slapen gaat ze pas los, wacht maar af. :P
pi_108523804
Omg, ik was haar kwijt, was ze een heel stuk verder bij de deur!
pi_108524108
Ok, ze heeft het laminaat-monster verslagen O+.
pi_108524161
Tot zover de updates.
pi_108524545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stiekem de enge gladde vloer ontdekken. Hopelijk denkt ze vanaf nu; roze is veilig :P.
Volgens mij heb je dezelfde kooi als ik :D
Tap tap tap
pi_108524564
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
Ah, als ik bij het kleed komt zitten komt ze spelen en snuffelen. Ze houdt al van me O+.
Moet je de deur van de wc en de douche eens openlaten als je daar moet zijn :P
Tap tap tap
pi_108524608
Ze is nu al slimmer dan mijn caafs ;(
Die hebben net ook echt weer alle handdoeken onder lopen zeiken. Dat wordt dweilen morgen.
Tap tap tap
pi_108524758
Ze heeft nu wel de meter om haar kooi ontdekt. Morgen weer een dag. Wc is echt nog heul veel verder.

Owja en, ik vind de kooi nu al wel te klein. Zeker als ze nog groter wordt. Misschien zo'n kooi met meerdere verdiepingen. Of gewoon geen kooi en haar altijd buiten. Ik weet het nog niet. Dat lijkt me wel een erg grote stap. Geen kooi ineens. Maar ze moet dat wel kunnen denk ik.
pi_108524837
Ik vind haar echt knap wat ze allemaal geeft gedaan vandaag O+.
pi_108525062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ze heeft nu wel de meter om haar kooi ontdekt. Morgen weer een dag. Wc is echt nog heul veel verder.

Owja en, ik vind de kooi nu al wel te klein. Zeker als ze nog groter wordt. Misschien zo'n kooi met meerdere verdiepingen. Of gewoon geen kooi en haar altijd buiten. Ik weet het nog niet. Dat lijkt me wel een erg grote stap. Geen kooi ineens. Maar ze moet dat wel kunnen denk ik.
Het kan wel, ik ken dus iemand die haar konijn gewoon altijd los had lopen :) En een andere vriendin van m'n studie gebruikte de kooi alleen 's nachts, maar dat was in een studentenhuis dus er was eigenlijk altijd wel iemand om op het knijn te passen. Dat beestje gebruikte de kooi als wc :)
Oh, kun je zo'n toffe tipi kopen zoals ze ook voor katten hebben! O+
Ik hou van accessoires voor beestjes.
Leuke website voor beestjesdingen: www.zooplus.nl en http://www.slaaplekkerzacht.nl/
Tap tap tap
pi_108525944
Ja ik kijk nog even aan. Ze is zo klein, dat ze overal kwijt raakt. Als ze groter is is dat zeker een optie. Nooit vast in de kooi. Ze heeft nu overigens al de hele bank gehad, van onder dan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 februari 2012 @ 01:33:57 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108530992
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Da's leuk te combineren met de vossen die hier lopen. :7
één van de naarste dingen die ik qua dieren heb gezien.... een poes die door een vos te pakken was genomen :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 februari 2012 @ 01:35:25 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108531030
heerlijk dat gebabbel over de beestjes O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_108534442
Die vriendin van jou waar dat konijn los liep CL, waar sliep ze dan in? Want mijn bunny wordt gewoon zo'n konijn is besloten :) .
pi_108534746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:51 schreef Tegan het volgende:
Die vriendin van jou waar dat konijn los liep CL, waar sliep ze dan in? Want mijn bunny wordt gewoon zo'n konijn is besloten :) .
Die ene die helemaal geen konijn had? Weet ik eigenlijk niet. Ze had overal kleedjes liggen, dat weet ik wel. En zo'n speelding waar het konijn tegenaan moest duwen zodat er lekkers uit kwam. Maar ik kan me niet herinneren dat hij een huisje had ofzo.
Ik heb voor mijn cavia's van die knuffelmutsen, dat is zacht en dan liggen ze toch een beetje in een holletje. Of mandjes en tentjes voor katten, dat kan ook. Ze liggen volgens mij toch het liefst ergens onder.

Hoe ging het vannacht? O+
Tap tap tap
pi_108534876
Nee die 'iemand' die het konijn los had lopen bedoel ik.

Maar het ging goed, heb alleen de kooi tot 's nachts dichtgehad, en eerste tijdje zat ze paar keer aan de deur, toen hij dicht ging. En toen hij open ging 's ochtends vroeg ging ze meteen al eruit enzo. Heb haar kooi opgeruimd en het toilet geinstalleerd, en nieuw eten. En nu eet ze half, gaat ze op onderzoek uit half. Ik heb een handdoek op de bodem gelegd ipv bodemspul en dat zaagsel alleen in de toilet. En als het allemaal goed gaat dan mag ze van mij binnekort dan op zo'n dun hondenkussen ofzo ipv de kooi.
pi_108534923
En ze heeft al haar wortelgroen van vandaag al op! Ze krijgt een wortel-hoeveelheid per dag van me. Gisteren at ze het helemaal als laatste na de korrels (waarschijnlijk omdat ze het nog nooit had gezien, groente :')). En nu laat ze een hoop korrels gewoon liggen voor later.
pi_108534949
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:13 schreef Tegan het volgende:
Nee die 'iemand' die het konijn los had lopen bedoel ik.

Maar het ging goed, heb alleen de kooi tot 's nachts dichtgehad, en eerste tijdje zat ze paar keer aan de deur, toen hij dicht ging. En toen hij open ging 's ochtends vroeg ging ze meteen al eruit enzo. Heb haar kooi opgeruimd en het toilet geinstalleerd, en nieuw eten. En nu eet ze half, gaat ze op onderzoek uit half. Ik heb een handdoek op de bodem gelegd ipv bodemspul en dat zaagsel alleen in de toilet. En als het allemaal goed gaat dan mag ze van mij binnekort dan op zo'n dun hondenkussen ofzo ipv de kooi.
Geen konijn, ik bedoelde geen kooi voor het konijn :') God het is weer zo'n dag hoor.
Tap tap tap
pi_108534965
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:16 schreef Tegan het volgende:
En ze heeft al haar wortelgroen van vandaag al op! Ze krijgt een wortel-hoeveelheid per dag van me. Gisteren at ze het helemaal als laatste na de korrels (waarschijnlijk omdat ze het nog nooit had gezien, groente :')). En nu laat ze een hoop korrels gewoon liggen voor later.
Niet te geloven hoeveel die beesten eten he :o Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen die een hele fokkerij hebben, of gewoon tien van die beestjes. Ze eten je arm.
Tap tap tap
pi_108534967
Huh. Geen konijn of een loslopend konijn?
pi_108534990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet te geloven hoeveel die beesten eten he :o Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen die een hele fokkerij hebben, of gewoon tien van die beestjes. Ze eten je arm.
Nee joh, zo'n bos kostte 2,- en ze doet er wel twee weken mee denk ik. En ik heb zo'n huge zak korrels voor paar euro ook nog. Daar doet ze ook nog wel een paar maanden mee.
pi_108534999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:18 schreef Tegan het volgende:
Huh. Geen konijn of een loslopend konijn?
Ze had een konijn dat losliep en helemaal geen kooi had.
Ik ga even wat eten zo denk ik :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')